quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hart snelheid bepaalt hoe snel bloed door het lichaam stroomt en in de longen opgenomen kan worden
HARVARD
Ik snap dat ook niet, wees blij met al de wijsheden die hij deelt.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat mensen nog tegen Klaas ingaan als het over wetenschap gaat
Zit idd, maar zoals je op tv ook kan zien wat tijd overquote:
Ahaquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:43 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Zit idd, maar zoals je op tv ook kan zien wat tijd over
waarom zou je in het stadion tijdens een spannende wedstrijd gaan FOK!ken? Godchristus, wat infantiel. Verstandige mensen zijn overigens op hun mobiel uitgelogd van FOK!.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:43 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Zit idd, maar zoals je op tv ook kan zien wat tijd over
En ik zie nog steeds niet waarom nec de sattelietclub van Ajax is
Jawel die zitten hier op het forumquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Aha
Heel bijzonder. Heb je geen vrienden?
Dan liever Friezen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:45 schreef MC-M het volgende:
De ene Ajacied kijkt NEC-Twente en de andere Ajacied zit in de ArenA op FOK! het Eredivisietopic te volgen.
Apart volk die Amsterdammers.
Wow kalm Stijn.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
waarom zou je in het stadion tijdens een spannende wedstrijd gaan FOK!ken? Godchristus, wat infantiel. Verstandige mensen zijn overigens op hun mobiel uitgelogd van FOK!.
Jij kan het weten als vast stadion bezoekerquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
waarom zou je in het stadion tijdens een spannende wedstrijd gaan FOK!ken? Godchristus, wat infantiel. Verstandige mensen zijn overigens op hun mobiel uitgelogd van FOK!.
Dit is een raar verwijt.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij kan het weten als vast stadion bezoeker
Rens is een lieve jongen, al dacht een zekere Tilburger daar heeeel anders over.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
@:rensajacied was vorige week bij Zwolle - GAE
Om de verwarring compleet te maken
Eens, zijn meltdowns zijn de laatste tijd een beetje teleurstellend.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:46 schreef Coco het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een klassieke Stijn Meltdown.
Link?quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:47 schreef MC-M het volgende:
[..]
Rens is een lieve jongen, al dacht een zekere Tilburger daar heeeel anders over.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Aha
Heel bijzonder. Heb je geen vrienden?
Ik zit niet meer 24/7 op mijn zolderkamer agressief te doen over simpele dingen, sorry.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, zijn meltdowns zijn de laatste tijd een beetje teleurstellend.
quote:
quote:Op maandag 4 april 2022 16:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:rensajacied is een walgelijke man.
Waar zit je nu dan?quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zit niet meer 24/7 op mijn zolderkamer agressief te doen over simpele dingen, sorry.
Nouja in een stadion fokken is dan weer nooit in me opgekomen inderdaad.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:47 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]genoeg. Vanwaar je interesse? Jij kan niet multitasken en zit alleen met een sleutel in je neus?
Wat begrijp je niet aan 'niet meer 24/7'?quote:
Ik verwacht binnenkort weer een uitgebreide meltdown van jequote:Op zaterdag 9 april 2022 21:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan 'niet meer 24/7'?
Wat doe je geïrriteerd.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan 'niet meer 24/7'?
Ik ken een user die gaat tijdens 'sporten' op fok zitten.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja in een stadion fokken is dan weer nooit in me opgekomen inderdaad.
En als het even kan wel
Met dit Ajax valt niets meer uit te sluiten.quote:
Nee, ik ga lekker uitslapen, goed ontbijten en met een biertje terugkijken.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga jij morgen ook de wekker zetten voor het VLAGGETJE?
quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ken een user die gaat tijdens 'sporten' op fok zitten.
Laat die user met rust.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik noem mezelf ook niet verstandigquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens tussen de setjes inquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg ik jou te horen toen ik dat deed.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens tussen de setjes in
Daar ga ik dus niks over zeggen
Ik besteed mijn energie nu vaker aan mensen die me aan het hart gaan. Daarom was ik ook net even wegquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik verwacht binnenkort weer een uitgebreide meltdown van je
Je regelt het maar gewoon.
Fijn voor jou. Ik doe 2 dingen tegelijk, kan niet iedereen kennelijkquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja in een stadion fokken is dan weer nooit in me opgekomen inderdaad.
En als het even kan wel
Je bent een vrouw?quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:51 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Fijn voor jou. Ik doe 2 dingen tegelijk, kan niet iedereen kennelijk
Het staat 2 fucking 1, Ajax wint niets meer makkelijk. Voel je dan geen spanning, geen trilhanden, iets?quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:50 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Ik noem mezelf ook niet verstandig
En wat ik doe in mijn tijd is mijn beslissing toch? Hoezo infantiel?
Ik zit meestal gewoon slap te ouwehoeren met maten in het stadion, maar fijn dat jij ons als zodanig ziet hoor!quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:51 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Fijn voor jou. Ik doe 2 dingen tegelijk, kan niet iedereen kennelijk
ik post letterlijk 6 keer stel je niet aanquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zit meestal gewoon slap te ouwehoeren met maten in het stadion, maar fijn dat jij ons als zodanig ziet hoor!Ik ben niet veroordelend verder.
Dat siert jequote:Op zaterdag 9 april 2022 21:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik besteed mijn energie nu vaker aan mensen die me aan het hart gaan. Daarom was ik ook net even weg.
Als het maar binnen de tijd blijft die je normaal ook zou pakken om uit te rusten.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens tussen de setjes in
Daar ga ik dus niks over zeggen
graagquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:52 schreef MC-M het volgende:
Ik mention @:tim020hoorn wel even als er gescoord wordt.
Ga jij even bier halen?quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:53 schreef El-Stinho het volgende:
@:tim020hoorn mist straks nog de beslissende treffer omdat hij @:Caland van repliek moest dienen per mobiel.
Dit doldwaze tafereel zou zich nu zomaar kunnen afspelenquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga jij even bier halen?
Nee sorry ik moet even op een user op FOK! reageren!
keihard gelachenquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:54 schreef Karina het volgende:
Commentator is wel duidelijk voor Sparta.
"Zo, die teringlijer zal nu wel zijn bek houden!", riep hij terwijl hij zijn mobiel weer in zijn broekzak stopte.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga jij even bier halen?
Nee sorry ik moet even op een user op FOK! reageren!
Ik zit op FOK!, dus ik durf helemaal niet naar het stadionquote:
Dat en mijn Ultra imago gaat er dan uiteraard aan.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Door die vieze plaatjes die Danny post zeker.
Wat is jouw top 3 Europese eredivisies qua vermaak (niet kwaliteit)?quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ben mooi op tijd.
Leuk die Eredivisie.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:58 schreef klaasweetalles het volgende:
daley blind de man met zuurstof tekort de man van de wedstrijd
nou dan weetje gelijk wat het niveau van ajax is
Wanneer speelt Feyenoord?quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:58 schreef klaasweetalles het volgende:
daley blind de man met zuurstof tekort de man van de wedstrijd
nou dan weetje gelijk wat het niveau van ajax is
Wat is dit voor vraag?quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw top 3 Europese eredivisies qua vermaak (niet kwaliteit)?
Door groot onrechtquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
hahaha wacht wat hoe is UTR-FOR 1-1 geworden
@Paul iets vragen over Utrecht is als Poetin iets vragen over de oorlog tussen Oekraïne en Rusland.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door groot onrecht
@:paul kan je er alles over vertellen
Ik zet mijn TV daar op aan, maar ik kan mijn volledige aandacht niet garanderen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik zie je in het La Liga topic voor de tweede helft van Real v Getafe.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax kan er geen reet van maar wint wel steeds, vermoeiende rubriek.
Utrecht had moeten winnen, maar de VAR gaf onterecht handsbal aan Janssen,, dus eigenlijk hadden we 2-1 moeten winnenquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:Paul iets vragen over Utrecht is als Poetin iets vragen over de oorlog tussen Oekraïne en Rusland.
Ik weiger.
Verwacht een extreem laag niveau.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
Volgende week de bekerfinale, jongens.
Ik kom vrijdagavond terug van Praag dus gok dat ik tegen die tijd een keer wakker wordquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
Volgende week de bekerfinale, jongens.
En dan op maandag vrijquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kom vrijdagavond terug van Praag dus gok dat ik tegen die tijd een keer wakker word
Prima vooruitzicht
Die vrije dag heb ik ingeruild voor bevrijdingsdagquote:
veel plezier met je coma!!!!quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kom vrijdagavond terug van Praag dus gok dat ik tegen die tijd een keer wakker word
Prima vooruitzicht
Ik heb bevrijdingsdag omgeruild voor de vrijdag na hemelvaartquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Die vrije dag heb ik ingeruild voor bevrijdingsdag
Maar kan toch thuiswerken
Leuke actie van Okita net joh. Vergeet Ajax, NEC - Twente is wat écht voetbal is.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:11 schreef MC-M het volgende:
NEC-Twente kan mijn aandacht nog niet echt trekken @:t3htommay, excuses.
Okitaquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:12 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Leuke actie van Okito net joh. Vergeet Ajax, NEC - Twente is wat écht voetbal is.
TR geplaatst.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:13 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik ook
Anders had ik wel Bokito getypt
Valt tegen hoor, Nijmegen wordt ook wel Havana aan de Waal genoemdquote:
Gewoon vrij lastig als je zelf ook fan bent van een ploeg die er niks van kanquote:
Piswoest jaquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:24 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Het twitteraccount van NEC is mad
niks gemistquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:53 schreef El-Stinho het volgende:
@:tim020hoorn mist straks nog de beslissende treffer omdat hij @:Caland van repliek moest dienen per mobiel.
Spann0nd!quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:40 schreef El-Stinho het volgende:
Feyenoord v FC Twente op de laatste speeldag..
5-0quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:40 schreef El-Stinho het volgende:
Feyenoord v FC Twente op de laatste speeldag..
Zag er gelukkig verrassend fit uitquote:Op zondag 10 april 2022 12:02 schreef Zipportal het volgende:
Oud-profvoetballer Sjaak Polak (46) lijdt aan blaaskanker: 'Het is een hel'
https://www.nu.nl/voetbal(...)-het-is-een-hel.html
@:Caland
Dit kan inderdaad echt nietquote:Op zondag 10 april 2022 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik herhaal het vaker maar wat zijn Nederlandse spandoeken toch vaak dramatisch simpel en lelijk.
Legiagoden
Lekker vingerverven met de jongens.quote:Op zondag 10 april 2022 12:18 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[..]
Dit kan inderdaad echt niet
Als ik Haye was zou ik wat ballen van afstand schieten en de keeper laten grabbelen.quote:Op zondag 10 april 2022 12:35 schreef MC-M het volgende:
Groningen begint bizar zwak.
Dus zal het zo wel 1-1 staan.
Ben bang van wel.quote:Op zondag 10 april 2022 12:35 schreef MC-M het volgende:
Sterker nog, dan gaan we voor plek 8 en Europees.quote:Op zondag 10 april 2022 12:38 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ben bang van wel.
Vandaag 3 punten en je bent zo goed als veilig.
COYBIWABquote:Op zondag 10 april 2022 12:41 schreef MC-M het volgende:
[..]
Sterker nog, dan gaan we voor plek 8 en Europees.
YATSEDquote:Op zondag 10 april 2022 12:39 schreef GGMM het volgende:
De hele selectie van SC Cambuur heeft een voedselvergiftiging opgelopen.
Dit ter info
Zeker Aziatisch gegetenquote:Op zondag 10 april 2022 12:39 schreef GGMM het volgende:
De hele selectie van SC Cambuur heeft een voedselvergiftiging opgelopen.
Dit ter info
@KingRolandquote:Op zondag 10 april 2022 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker Aziatisch gegeten
Dat is erg vies volk namelijk
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op zondag 10 april 2022 12:35 schreef MC-M het volgende:
Nooit naar EPE.quote:Op zondag 10 april 2022 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker Aziatisch gegeten
Voor goed Indonesisch eten loop ik graag voedselvergiftiging op hoorquote:Op zondag 10 april 2022 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker Aziatisch gegeten
Vorige week nog to-taal afgemaakt door Perez.quote:Op zondag 10 april 2022 12:47 schreef Caland het volgende:
Kassadinges naar Feyenoord volgend seizoen
Zeg het maar jongens
Ja die heeft het nou eenmaal niet zo op negersquote:Op zondag 10 april 2022 12:48 schreef MC-M het volgende:
[..]
Vorige week nog to-taal afgemaakt door Perez.
Zeker en Danny Buijs als nieuwe trainer nadat Slot naar Ajax is overgestaptquote:Op zondag 10 april 2022 12:47 schreef Caland het volgende:
Kassadinges naar Feyenoord volgend seizoen
Zeg het maar jongens
Dit.quote:
Gewoon na 10 minuten even kotsen langs de kant, ook vaak zat gedaan.quote:
Moet zij weten.quote:Op zondag 10 april 2022 12:56 schreef MC-M het volgende:
[..]
Dit nieuws heeft FA @:ggmm ons al medegedeeld.
Derhalve post genegeerd.
Ik had dit nieuws als influencer al veel eerder in het correcte topic geplaatst voor de fans.quote:Op zondag 10 april 2022 12:56 schreef MC-M het volgende:
[..]
Dit nieuws heeft FA @:ggmm ons al medegedeeld.
Derhalve post genegeerd.
Nu heb ineens wel zin in die wedstrijd. Wie rent er als eerste het veld af richting kleedkamer.quote:Op zondag 10 april 2022 12:58 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Vitesse wordt weer eens gematst door de KNVB @:yats
Gaat Cambuur met luiers om voetballen?quote:Op zondag 10 april 2022 12:58 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Bosschaart centraalquote:Op zondag 10 april 2022 12:58 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Stevige cringe.quote:Op zondag 10 april 2022 12:54 schreef Caland het volgende:
Leuk, een juichend en booskijkend mogooltje
VOOR DE FANS
Links is @paxconquote:Op zondag 10 april 2022 13:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is hem volgens mij echt en anders lijken ze enorm op elkaar.
Je schijt in de broek voor Cambuur-thuis?quote:Op zondag 10 april 2022 13:03 schreef Sked het volgende:
Tegen Cambuur B heb ik er iets meer vertrouwen in. Iets.
Cambuur zelf wel inmiddelsquote:Op zondag 10 april 2022 13:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je schijt in de broek voor Cambuur-thuis?
Dat valt mee, maar de thuiswedstrijden tegen op papier mindere clubs zijn zowel qua spel als resultaat rampzalig.quote:Op zondag 10 april 2022 13:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je schijt in de broek voor Cambuur-thuis?
Oh, dat snap ik. Maar Cambuur bakt er deze seizoenshelft wel echt geen ene ene reet van.quote:Op zondag 10 april 2022 13:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat valt mee, maar de thuiswedstrijden tegen op papier mindere clubs zijn zowel qua spel als resultaat rampzalig.
Dit kan leuk worden.quote:Geen namen bekend, maar er zijn enkele spelers achtergebleven en een derde van de selectie is nu ziek vanwege buikgriep.
Er worden om het uur meer spelers ziek, maar de KNVB ziet geen reden om de wedstrijd te canselen.
Ook alleen al de opmerking: "Cambuurforum. Meer uitleg is niet nodig.? ", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens een sc Heerenveen supporter zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op zondag 10 april 2022 13:07 schreef MC-M het volgende:
[..]
Cambuurforum. Meer uitleg is niet nodig.
Dan is Media Inside ook net bezig.quote:Op zondag 10 april 2022 13:09 schreef El-Stinho het volgende:
@:zipportal jeroen stekelenburg vanavond bij studio voetbal
Lineker-taferelen.quote:
Volgens Teletekst zit Johnny er vanavond.quote:
Prima set interviews bij de marathon net. Hardest working man dit dat.quote:Op zondag 10 april 2022 13:09 schreef El-Stinho het volgende:
@:zipportal jeroen stekelenburg vanavond bij studio voetbal
Heeft paar dagen terug al afgezegd.quote:Op zondag 10 april 2022 13:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgens Teletekst zit Johnny er vanavond.
link?quote:Op zondag 10 april 2022 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft paar dagen terug al afgezegd.
Best wel. Zie nog maar eens fatsoenlijke vervanger te vinden.quote:
Morgen mag ie weer met de treintjes spelen. Toettoet.quote:Op zondag 10 april 2022 13:25 schreef Zipportal het volgende:
PSV mag thuis
Bolle spotten. @:de_kraam @:coco @:lenny_leonard @:mengele
Volgens Ferry de Bont wel.quote:
Hij is wel net zo koppigquote:
Eens en eens.quote:Op zondag 10 april 2022 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is wel net zo koppig
Vond het overigens ook weer niet heel goed gekeept
Leeuwenburgh is tot nog toe altijd zwak geweest in de wedstrijden van Groningen die ik heb gezien.quote:Op zondag 10 april 2022 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is wel net zo koppig
Vond het overigens ook weer niet heel goed gekeept
Ik vind Pierre wel beter te pruimen tegenwoordig.quote:
Eens. Al vond ik z'n reactie op Ajax, en specifiek Antony, wel weer heel primitief.quote:Op zondag 10 april 2022 13:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind Pierre wel beter te pruimen tegenwoordig.
Tegenwoordig met afstand de sterkste bij Studio Voetbal.quote:Op zondag 10 april 2022 13:42 schreef MC-M het volgende:
[..]
Eens. Al vond ik z'n reactie op Ajax, en specifiek Antony, wel weer heel primitief.
Denk alle 18 wel hoor. En zelfs bij MM'en.quote:Op zondag 10 april 2022 13:44 schreef Caland het volgende:
Wat leuk zo’n nummer dat je in 16 van de 18 voetbalstadions in Nederland hoort
Topsfeertje
Heb je eigenlijk drie weken rust, want volgende week is er de bekerfinalequote:Op zondag 10 april 2022 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een intelligente kaart. Even strijd tonen en volgende week je rust pakken met Pasen
Bij Feyenoord gelukkig niet.quote:Op zondag 10 april 2022 13:45 schreef MC-M het volgende:
[..]
Denk alle 18 wel hoor. En zelfs bij MM'en.
Heel goed dit. Even paar weken geen Buijs in je nek.quote:Op zondag 10 april 2022 13:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk drie weken rust, want volgende week is er de bekerfinale
Wanneer zijn die 6 minuten inhalen nou? @GGMM en ik gaan daar eens goed voor zittenquote:Op zondag 10 april 2022 13:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk drie weken rust, want volgende week is er de bekerfinale
19 April hoorde ik vanochtend.quote:Op zondag 10 april 2022 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer zijn die 6 minuten inhalen nou? @:ggmm en ik gaan daar eens goed voor zitten
En vergeet @Tagliano nietquote:Op zondag 10 april 2022 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer zijn die 6 minuten inhalen nou? @:ggmm en ik gaan daar eens goed voor zitten
Zaterdag 16 april is de inhaal van Fortuna v Spartaquote:Op zondag 10 april 2022 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat goed van je.quote:
Goed voor de teambuilding. Langere warming-up dan een wedstrijdquote:Op zondag 10 april 2022 13:49 schreef Caland het volgende:
Toch heerlijk, zo’n groep van 30 man die drie uur in een bus gaan zitten voor 6 minuten voetbal
Speciaal gescout door Fludderus in Zuid-Afrika.quote:
Routine!quote:Op zondag 10 april 2022 13:52 schreef MC-M het volgende:
Groningen gaat stormen dus loopwonder Siem er maar bij.
2-3
En? Er scoren alsnog genoeg centrale verdedigers.quote:Op zondag 10 april 2022 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Zou Mark beseffen dat Van Beek een centrale verdediger is?
quote:Op zondag 10 april 2022 13:55 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ben jij nou voor de tegenstander van de Hondsrugderby?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |