🤙🤙quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:38 schreef monkyyy het volgende: [..] Uit de comfort zone en nieuwe skills ontwikkelen toch bro
quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:40 schreef Buitendam het volgende:
Zó veel hoop op onherstelbaar kapotte leidingen, oplichtende makelaar en achtergebleven verstopte junk in de kelder.
Die laatste, levend of deaud?quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:40 schreef Buitendam het volgende:
Zó veel hoop op onherstelbaar kapotte leidingen, oplichtende makelaar en achtergebleven verstopte junk in de kelder.
… wat?quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die laatste, levend of deaud?
Levend. Met een waterdicht contract wat zegt dat ie bij het pand hoort.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die laatste, levend of deaud?
quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Levend. Met een waterdicht contract wat zegt dat ie bij het pand hoort.
Zij kan ervoor de boom in.quote:
quote:
Aws... ze probeert haar teleurstelling te verbloemen en jij overleeft dat nietquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:44 schreef Buitendam het volgende:
Iedere keer als zij maniakaal lacht sterft er een stukje van mijn ziel.
Nietquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Bestie voormalige eigenares![]()
Wanneer zullen ze erachter komen dat zij ze belazert?
Nuquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nu meteen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Je zit in de buurtquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:40 schreef Buitendam het volgende:
En hij ook. Nog een plusje.quote:
Zou ze onder invloed zijn?quote:
Je zou het bijna denken ja.quote:
Druk aan het connecten. Je weet tog!!quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:50 schreef monkyyy het volgende:
Dit is gewoon een stel dat op vakantie is, wanneer begint het verbouwen
Ja, kwam ook al bij me op. Hij keek al best somber. Zou ik ook doen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:52 schreef nils7 het volgende:
Zal de buurman tof vinden een hostel naast hem
en niks op papier zetten uiteraardquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
Met 8 man komen kijken, dat zal helpen.
Allemaal Keronaquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:53 schreef Aurelius het volgende:
Benieuwd hoeveel er nog geknuffeld gaat worden aan het einde van de aflevering.
Lijkt op een script van bepaalde natuurfilmsquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
Met 8 man komen kijken, dat zal helpen.
Er kan altijd nog worden geknuffeld in natura.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:55 schreef monkyyy het volgende:
¤50.000 is er zo doorheen bij een grote verbouwing
Is in Nederland een aanbouw van 2.5meter over de gehele lengte van een tussenwoning 😅quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:55 schreef monkyyy het volgende:
¤50.000 is er zo doorheen bij een grote verbouwing
Er zijn ook goed offertes en verschillende aannemers vergeleken.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Offerte hoger dan verwacht maar heej, we hebben er een goed gevoel bij![]()
![]()
Oh mijn goodness als ik zo iemand tegen zou komen (in de kliniek) zou ik die echt wurgen... al dat overvrolijke gedoe als je niet lekker gaat... kan je dan zo goed hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:57 schreef noodgang het volgende:
Heeft ze in psychiatrie gewerkt of "gewerkt" ?
Moederquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:57 schreef nils7 het volgende:
Iemand moet haar dromen financieren en dat is niet dr vriend, wie wel?
als patient jaquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:57 schreef noodgang het volgende:
Heeft ze in psychiatrie gewerkt of "gewerkt" ?
Haha jaquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:56 schreef Stepperoller het volgende:
Zij heeft echt de lach van Maxima in LuckyTV
volgens mij dokt mama veelquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:57 schreef nils7 het volgende:
Iemand moet haar dromen financieren en dat is niet dr vriend, wie wel?
latin bro'squote:Op zaterdag 9 april 2022 21:58 schreef Ronald het volgende:
52k in the pocket, eerst nog ff alles slopen voor de bühne en daarna zie je die negers niet meer terug.
En dan even lekker een knuffel erachteraan. Dat lijkt me niet heel handigquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh mijn goodness als ik zo iemand tegen zou komen (in de kliniek) zou ik die echt wurgen... al dat overvrolijke gedoe als je niet lekker gaat... kan je dan zo goed hebben
Huis in de juiste tijd gekocht en verkocht.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Beiden kunnen toch onmogelijk veel geld hebben gehad?
Firstquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:51 schreef Stepperoller het volgende:
Ik krijg hier een blokkade in mijn solar plexus van.
Ik gok de bank van mamma.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
is dit een HH?quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:51 schreef Stepperoller het volgende:
Ik krijg hier een blokkade in mijn solar plexus van.
Ze hebben ook nog een wereldreis gemaakt..quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
https://www.google.com/se(...)ceid=chrome&ie=UTF-8quote:Wat is de solar plexus?
De zonnevlecht, het derde chakra wordt ook wel Solar Plexus genoemd. Het chakra bevind zich net boven je navel, onder je ribbenkast. Het is de plek waar je gezonde ego zich bevindt en waar de energie wordt verdeeld. De basis die je legt vanuit het wortelchakra en navelchakra vormt zich in de zonnevlecht tot identiteit.
Ze zullen wel flink geleend hebben bij mams.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Huis in de juiste tijd gekocht en verkocht.
daar hou je geen twee ton aan over alleenquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Huis in de juiste tijd gekocht en verkocht.
Ik welquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
daar hou je geen twee ton aan over alleen
Wortel…. Nu zin in hutspotquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
Bron: Zweverige website.quote:Als je pijn hebt bij je zonnevlecht, is de plexus solaris niet in balans. Mensen met overmatige derde chakra-energie reageren heftig op levensomstandigheden, ze hebben emotionele uitbarstingen. Mensen met een geblokkeerd zonnevlecht chakra zijn passief en inactief – waardoor het leven doorgaat terwijl ze niets doen.
Het is dus van belang om een sterke zonnevlecht chakra te hebben. Een sterke plexus solaris weerspiegelt het vermogen om met vertrouwen en kracht vooruit te gaan in het leven.
Dat kan mij echt aan mijn solar plexus jeukenquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Godver je bent me voor.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Eens!quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:03 schreef nils7 het volgende:
Ik moet toegeven….
In zo’n land de deadline in een Ik Vertrek wel halen… is wel een kunst!
In 3 jaar met een starterswoning?quote:
Ik in 5 jaar ook als ik morgen zou verkopenquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
daar hou je geen twee ton aan over alleen
Mams ziet er niet uit alsof zij tonnen op de bank heeft.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:02 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ze zullen wel flink geleend hebben bij mams.
Ok, wowquote:
Volgens mij hebben ze nogal een vangnet van pappie en mammie als er meer nodig is. Lekker risicoloos ondernemenquote:
Als je er maar genoeg geld tegenaan gooit lukt het altijd wel.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is gaaf geworden, eerlijk is eerljk en op tijd af en geboekt
Rijke boomer ouders, het leven is soms oneerlijkquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze nogal een vangnet van pappie en mammie als er meer nodig is. Lekker risicoloos ondernemen
Ik denk dat daarom iedereen ook zo op dit soort mensen zit te zeiken, het zijn zondagskinderen en ze komen nog overal mee weg ook.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Rijke boomer ouders, het leven is soms oneerlijk
quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze nogal een vangnet van pappie en mammie als er meer nodig is. Lekker risicoloos ondernemen
Ken jij hier de smoothie bowl? Ik niet.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:09 schreef StephanL het volgende:
Joh. Ze kennen daar geen smoothie bowl. Ze zijn blij dat ze iets te vreten hebben
Rechtsdraaiende solar plexus spanningsloze hippies drinken nietquote:
Nee eigenlijk ook niet. Smoothie wel maar bowl nee. Zal wel iets hips en gezonds zijnquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ken jij hier de smoothie bowl? Ik niet.
Dus eigenlijk een iets dikkere smoothie met wat ongeblenderd fruit?quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:12 schreef StephanL het volgende:
Zijn ze allemaal lid van de no bra club? Snel boeken dan maar
Het houdt je wel bezig.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:12 schreef StephanL het volgende:
Zijn ze allemaal lid van de no bra club? Snel boeken dan maar
quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
En met dat soort volk kom je dus met 100 man prima uit met zes kratten bier
Je chakraquote:
https://www.kibayo.com/quote:
Waar je mee omgaat, wordt je mee besmetquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:15 schreef kibo het volgende:
Eigenaren en gasten hebben t zelfde rare accent
Als je daar goed in bent (en geld via via kan regelen) prima toch ?quote:Het is niet ons einddoel een hotel te runnen. Wij worden gelukkig van creëren, ons merk verder uitbouwen, het vinden en coachen van personeel en blijven werken aan grotere dromen.
Niet duurquote:
Ze geeft ook steeds de bfe.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Ze praat als dat hoertje uit Seksengelen. Zou ze een zus zijn?
Klopt. Dus hoe ze mama gaan terugbetalen is me een raadsel…quote:
Komt door creeps zoals jij.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel vrouwen zonder bh gezien![]()
Ik ben voor!
Moeder wil toch gewoon beste voor haar dochter. Die is blij dat ze er vanaf isquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:19 schreef Guppy het volgende:
[..]
Klopt. Dus hoe ze mama gaan terugbetalen is me een raadsel…
woowww, super bijzonder!!!quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel vrouwen zonder bh gezien![]()
Ik ben voor!
Voorschot op de erfenis, elk jaar schenkt mamma een stukje terug.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:19 schreef Guppy het volgende:
[..]
Ja en dus ook geen verwende rijkeluisgasten lijkt mij voor 25$ per nachtquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:19 schreef Guppy het volgende:
[..]
We hebben 5 maanden verbouwing niet gezien hèquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
En stiekem zijn we nu met zijn allen gewoon boos omdat hun project eigenlijk best voorspoedig liep (geld doet natuurlijk wonderen maar er waren geen bouwkundige drama’s ) en geen grote tegenslagen kende he
Precies, zo is er geen kut aan.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
En stiekem zijn we nu met zijn allen gewoon boos omdat hun project eigenlijk best voorspoedig liep (geld doet natuurlijk wonderen maar er waren geen bouwkundige drama’s ) en geen grote tegenslagen kende he
Mama gaat terug worden betaald in positieve energie en aardse liefde.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:19 schreef Guppy het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet? Daar staan ze niet bij stil en mama verwacht dat ook niet.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:19 schreef Guppy het volgende:
[..]
Als daar grote problemen waren hadden de camera’s er echt wel op gezeten. Men weet wel wat een FOK!ker de gemiddelde kijker wil.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:21 schreef Guppy het volgende:
[..]
We hebben 5 maanden verbouwing niet gezien hè
Mwa, cameraploeg was er niet.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als daar grote problemen waren hadden de camera’s er echt wel op gezeten. Men weet wel wat een FOK!ker de gemiddelde kijker wil.
Zat anderen die 70 K krijgen of wel meer, maar het in een appartement van 4 ton in Almere steken.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet? Daar staan ze niet bij stil en mama verwacht dat ook niet.
Dit is zon stel dat denkt “wij maken onze dromen waar, iedereen kan dat, wat klaag je nou, vind je energie en maak zelf je geluk”
Dat hun geluk uit 70K van mama bestaat vergeten ze er even bij te vermelden. Erger nog, dat zien ze geneens
Ergens voelt het oneerlijk dat er zulke tussen alle ellende door laverenquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ergens lijkt het me ook heerlijk om zo naïef te zijn. Denken dat het universum je wel komt redden en jezelf niet realiseren dat je ongeveer de grootste geluksvogel sinds het ontstaan van de mensheid bent met je mooie smoeltje, de centjes van je familie en je hipstervriendengroep.
De wereld is wreed en oneerlijk maar deze mensen beseffen het niet. Wel een luxe.
Nice to meet you beautiful baby Solarquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:23 schreef Hyaenidae het volgende:
Ook al een baby uitgepoept
https://www.instagram.com/estadomrep/
Mwa, dat zullen er in Nederland nog genoeg zijn gok ik zo.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:24 schreef monkyyy het volgende:
¤50.000 begroten maar het wordt ¤120.000, dus even ¤70.000 bij mama moeten hengelen, voor "zo'n" project, er zijn niet veel die in die positie zitten.
Solarquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:23 schreef Hyaenidae het volgende:
Dit is de moederquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:23 schreef Hyaenidae het volgende:
Eens. Maar een beetje realiteitszin en bescheidenheid zou ze sieren. Het leven is niet altijd een feest. En ze hebben dus totaal verkeerd begroot en komen er dus “makkelijk” mee weg. En de bouwvakkers zijn nog steeds beste vrienden..quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zat anderen die 70 K krijgen of wel meer, maar het in een appartement van 4 ton in Almere steken.
Die is allang blij dat haar dochter lekker rustig aan de andere kant van de wereld zitquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mama gaat terug worden betaald in positieve energie en aardse liefde.
Maar dit is hun realiteit.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:27 schreef alopio het volgende:
[..]
Eens. Maar een beetje realiteitszin en bescheidenheid zou ze sieren. Het leven is niet altijd een feest. En ze hebben dus totaal verkeerd begroot en komen er dus “makkelijk” mee weg. En de bouwvakkers zijn nog steeds beste vrienden..
Tja. Ze moeten niks natuurlijk. Het zijn gewoon enorme geluksvogels die fluitend door het leven gaan.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:27 schreef alopio het volgende:
[..]
Eens. Maar een beetje realiteitszin en bescheidenheid zou ze sieren. Het leven is niet altijd een feest. En ze hebben dus totaal verkeerd begroot en komen er dus “makkelijk” mee weg. En de bouwvakkers zijn nog steeds beste vrienden..
Komt door hun positieve vibe. Daarmee haal je het geluk naar je toe.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:27 schreef alopio het volgende:
[..]
Toch even helemaal gelezen, maar wat heb ik eigenlijk gelezen?quote:We welcomed our first born son, our little light being, our ray of sunshine, Solar Amor Falcon, into this realm March 7th 🌞
He was born at the magical time portal of 1:11pm, in our sacred home space 🧘🏽♀️
Birthed with zero medical intervention, completely naturally in water.. perfect for his Pisces Sun & Cancer Ascendant energy 💧
Born a happy healthy baby with zero complications 🙏🏼
God bless my sacred birth team of powerful Goddesses who held the birth space, massaged & soothed me as I bathed in warm rose petal infused waters with my love holding me ❤️
I was fed fresh papaya, cookies & coconut water.. I was nurtured & nourished, with incense burning, candles lit & the sound of frequencies & sound healing instruments..
It was the most epic birth space I could have ever asked for. Even though it wasn’t an easy ride, there were many moments where I was pulled deep into the underworld and felt only sensations of intense pain & my body was purging.. I made it.
Even though there were moments where I doubted myself, and questioned my ability to birth. I did it. We did it 🙏🏼
My favourite affirmation “Birth is powerful, and so am I”
I had a completely wild pregnancy, I had zero check-ups, no doctor visits, no blood tests, no prenatal supplements and only 1 scan which was to reveal that I was actually pregnant at 4 months, despite the doctors telling me I wasn’t (I was led to believe I simply had health issues).
I allowed this pregnancy & birth process to be completely intuitive & to trust ONLY my body..
We kept his cord attached until it drained, then Alex burnt the cord in honour of severing the ties to the placenta (which I’ve consumed in small amounts)..
From this process, my breast milk came in under 48 hours (which is unheard of), my bleeding slowed down very quickly & my healthy son has breast fed with ease, he sleeps like an angel & is sooo chilled..
This is what can happen when we come back to our roots, of reclaiming our sovereign power as women and not handing it over unknowingly to the medical system..
Thank you so much @feronia.birth @jenkarina for capturing these incredibly powerful photos of this sacred birthing process ❤️
Ergens is dat nog wel echt zo ook denk ik. Neemt niet weg dat ook deze mensen onder de trein kunnen komen, ziek kunnen worden, hun kind kunnen verliezen etcetera.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:30 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Komt door hun positieve vibe. Daarmee haal je het geluk naar je toe.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Blokkade in de solar plexus
En nu gaat ze nog meer communiceren
Nauwelijks prenatale controlesquote:
Als die van jou stevig in de plus zijn dan zijn we precies in balansquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:31 schreef Revanches het volgende:
Ik voel hier heel veel negatieve energie, ik voel dat mn chakras niet meer in evenwicht zijn.
Solar.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:23 schreef Hyaenidae het volgende:
Is dat een soort van potje met crème?quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:36 schreef potjecreme het volgende:
Veel vrouwen hebben wel eens last van klachten aan hun magical time portal zoals jeuk, irritatie of afwijkende afscheiding. Gebruik dan canesten gyno.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:37 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Is dat een soort van potje met crème?
Wtfquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:32 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Toch even helemaal gelezen, maar wat heb ik eigenlijk gelezen?
Bevallen in een zwembad? Navelstreng verbrand? Placenta gegeten?
Ja mijn Solar plexus draait overuren om dit allemaal te verwerkenquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
Wtf
Ook gewoon geen medische checks de hele zwangerschap en dat is dan nog het minst vreemde in die hele tekst
Nee, niet hun kind.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:38 schreef golfer het volgende:
Is het nou wel of niet een baby van hun?
Volgens mij zijn dat compleet andere mensen.
Het meisje zat wel erg hoog in mijn irritatiefactor met haar overdreven gelach en geknuffel met iedereen.
Klopt, dat zijn ze helemaal niet. Is een ander hippiestelletje uit hetzelfde stadje.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:38 schreef golfer het volgende:
Is het nou wel of niet een baby van hun?
Volgens mij zijn dat compleet andere mensen.
Het meisje zat wel erg hoog in mijn irritatiefactor met haar overdreven gelach en geknuffel met iedereen.
Wat kan er fout gaan met Jezus als vader.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:39 schreef noodgang het volgende:
Ook gewoon geen medische checks de hele zwangerschap en dat is dan nog het minst vreemde in die hele tekst
het wordt steeds erger en ergerquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:41 schreef golfer het volgende:
Biodansa zit er nog niet bij maar verder wel:
" cacao ceremonies, ecstatic dance, full moon ceremonies, yoga en pilates, singing circles "
Godver geen Biodanza.quote:"We vinden het ‘hotel leven’ leuk. We genieten vooral van het samenbrengen van mensen door het faciliteren van een plek en het organiseren van evenementen en workshops. Denk bijvoorbeeld aan cacao ceremonies, ecstatic dance, full moon ceremonies, yoga en pilates, singing circles, feestjes, etentjes en nog veel meer. De operationele activiteiten willen we op termijn zeker overdragen. Het is niet ons einddoel een hotel te runnen. Wij worden gelukkig van creëren, ons merk verder uitbouwen, het vinden en coachen van personeel en blijven werken aan grotere dromen."
Nee als echte fokker ben ik door en door verzuurd uiteraardquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:30 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Komt door hun positieve vibe. Daarmee haal je het geluk naar je toe.
Zouden fokkers ook meer moeten doen.
geen positive energyquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:47 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoezo ligt hun site nu ineens plat, komt dat door ons?
https://www.kibayo.com/
quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:56 schreef Stepperoller het volgende:
Zij heeft echt de lach van Maxima in LuckyTV
Misschien omdat het op nationale tv was.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:47 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoezo ligt hun site nu ineens plat, komt dat door ons?
https://www.kibayo.com/
quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:43 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Godver geen Biodanza.
Dan boek ik maar niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Naja het was ook een een saaie aflevering gewoon, maar dat krijg je wanneer de hoofdpersonen eigenlijk niks doenquote:Op zondag 10 april 2022 10:50 schreef Cynix ® het volgende:
Weer zo'n stel wat maar de hele tijd schaapachtig alles weglacht. Ik was al even benieuwd hoe het zou gaan als er eens iets flink tegen zou zitten, maar dat gebeurde eigenlijk niet. Het ging allemaal verbazingwekkend goed. Ik kan ook niet zeggen dat ik echt hóópte op ellende, maar dit was wel erg gladjes. Nou ja, zondagskinderen, zullen we maar denken.
Wel typisch een stel waar ik zelf totáál niet mee connect! Enik zou er ook niet mee chillen.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:32 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Toch even helemaal gelezen, maar wat heb ik eigenlijk gelezen?
Bevallen in een zwembad? Navelstreng verbrand? Placenta gegeten?
Dit heeft er allemaal niks mee te maken. Dat gaat over een stelletje hippies dat in hetzelfde stadje woont, waar iemand de insta van gevonden had.quote:Op zondag 10 april 2022 11:15 schreef TargaFlorio het volgende:
Uitzending nog niet gezien maar zo te zien wel de moeite.
[..]
Het kwam met name door de Coronamaatregelen en de afstand. Dat team van Ik Vertrek was nergens bij, dan kun je het als stel allemaal heel mooi doen overkomen.quote:Op zondag 10 april 2022 10:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Naja het was ook een een saaie aflevering gewoon, maar dat krijg je wanneer de hoofdpersonen eigenlijk niks doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |