SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Even je vreetboeigenen aansprekenquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:14 schreef CherryLips het volgende:
O fuck, had de grote vriezer leeggehaald om te ontdooien en wat ik van de inhoud wilde redden in de kleine vriezer gepropt. Maar daar moet de kip nog bij. Dat past nu niet meer.
Dat wordt kip eten morgenquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:14 schreef CherryLips het volgende:
O fuck, had de grote vriezer leeggehaald om te ontdooien en wat ik van de inhoud wilde redden in de kleine vriezer gepropt. Maar daar moet de kip nog bij. Dat past nu niet meer.
oudste die ik heb meegemaakt was 15 en 3 maandenquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
1e hond die ik bewust mee gemaakt heb is 17 geworden.. Dat was ook zo'n vuilnisbakje. Onze doggen zijn nooit ouder dan 7-8 geworden.
ik zit vol goeie ideeenquote:
daarom issie dus zo goedkoopquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
oh die goedkope is als je op dinsdag vertrekt. Ja dan kost het me 3 vrije dagen ipv 1. Koekoek
ja je wordt gewoon aan alle kanten uitgebeend, hoe je het ook wendt of keert.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
KLM vliegt ook op Kristiansand. Mss een keertje combineren, boot heen vliegen terug of zo.
hmm mja ik vind dat weg gegooid geld, zou dan wat langer gaanquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Zaterdag vliegen vanaf Schiphol, 11:55 opstijgen dus je kunt nog gewoon thuis slapen.
13:20 aankomen in Kristiansand, dan ben je zo'n beetje 15:00 in de stad. Daar nog een hotelletje en zondag 15:00 pak je de boot terug naar Eemshaven.
¤ 162 vlucht
hotel
¤ 75 boot
en maar een halve vrije dag kwijt.
ja dat kan ook. Vroegah ging ik vaak met de nachttrein een weekend weg. Vrijdagmiddag uit werk naar Utrecht Centraal, nachttrein naar kopenhagen / praag/ noem allemaal maar op, en dan een dagje daar en de volgende avond weer met de nachttrein terug. Zondagochtend thuis en nog alle tijd om bij te slapenquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm mja ik vind dat weg gegooid geld, zou dan wat langer gaan
Ik zie het probleem nietquote:
ja dan zit je voornamelijk in trein, bus en vliegtuig en zie je niets van de stadquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat kan ook. Vroegah ging ik vaak met de nachttrein een weekend weg. Vrijdagmiddag uit werk naar Utrecht Centraal, nachttrein naar kopenhagen / praag/ noem allemaal maar op, en dan een dagje daar en de volgende avond weer met de nachttrein terug. Zondagochtend thuis en nog alle tijd om bij te slapen
Nou ja dat was dan ook vaak het doel nietquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dan zit je voornamelijk in trein, bus en vliegtuig en zie je niets van de stad
Wat je leuk vindquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat was dan ook vaak het doel nietIk ging dan ter plekke rondjes rijden met de trein
quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:50 schreef Karzai het volgende:
ik vind dat altijd een noodzakelijk kwaad,om te reizen
Ik heb hier echt nooit de energie voor gehad.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat kan ook. Vroegah ging ik vaak met de nachttrein een weekend weg. Vrijdagmiddag uit werk naar Utrecht Centraal, nachttrein naar kopenhagen / praag/ noem allemaal maar op, en dan een dagje daar en de volgende avond weer met de nachttrein terug. Zondagochtend thuis en nog alle tijd om bij te slapen
Da's kort geledenquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:01 schreef Ama het volgende:
Oh wat een jaar (RTL4) is nu 2007. Daar moet ik nog wel wat van weten.
geen idee..quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:01 schreef Ama het volgende:
Ligt er aan, het vliegtuig is maar matig inderdaad, maar met de auto vind ik het heerlijk om te reizenquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:50 schreef Karzai het volgende:
ik vind dat altijd een noodzakelijk kwaad,om te reizen
15 jaar ...quote:
Daarom had ik best Zoetermeer - Porto willen rijden, maar dat duurt gewoon te lang. Was ook stuk goedkoper geweest dat die huurauto ter plaatsequote:Op zaterdag 9 april 2022 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er aan, het vliegtuig is maar matig inderdaad, maar met de auto vind ik het heerlijk om te reizen
Alleen als je het voordoetquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Moet ik @:tamieke uitleggen wat een Liesje doen is
Hoe gaat de date?quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Wellicht, maar waarom gaat ze dan daten?quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:tamieke is een keurig bezette vrouw
Owwww heb ik een nieuwsflits gemist? 😱quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:tamieke is een keurig bezette vrouw
Dat moet je wel beeldend uitleggen, met woorden is de uitleg denk ik niet duidelijk genoegquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja dat is toch wel een dagje of 2 rijden enkele reis. Of het goedkoper is weet ik niet, de Peages in Frankrijk kunnen ook best fors zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Daarom had ik best Zoetermeer - Porto willen rijden, maar dat duurt gewoon te lang. Was ook stuk goedkoper geweest dat die huurauto ter plaatse
quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik las vanmiddag een conspiracy theory dat Avril Lavigne eigenlijk haar stand-in was.
Ik heb wat plaatjes gegoogled ter illustratie.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat moet je wel beeldend uitleggen, met woorden is de uitleg denk ik niet duidelijk genoeg
Stand-in van wie?quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik las vanmiddag een conspiracy theory dat Avril Lavigne eigenlijk haar stand-in was.
Je moet wel beter oplettenquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Owwww heb ik een nieuwsflits gemist? 😱
3 weken een Seat Leon kost iets van Eur 1000quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is toch wel een dagje of 2 rijden enkele reis. Of het goedkoper is weet ik niet, de Peages in Frankrijk kunnen ook best fors zijn.
Die van Avril. Die had haar carričre overgenomen omdat Avril zelf was ingestort ofzo.quote:
Oh ik dacht dood door lyme ofzo. Dat verhaal ging jaren rond.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van Avril. Die had haar carričre overgenomen omdat Avril zelf was ingestort ofzo.
Je zou denken dat de verkoop dan omhoog zou schieten, dus waarom zouden ze dat in de doofpot stoppen?quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik dacht dood door lyme ofzo. Dat verhaal ging jaren rond.
Ja geen idee maar het verhaal was sowieso best raar. Ze heeft het een tijd rustig gedaan maar ze is inmiddels weer terug.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je zou denken dat de verkoop dan omhoog zou schieten, dus waarom zouden ze dat in de doofpot stoppen?
Helemaal niet, 2002/3, maar toen was het nog niet commercieelquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:01 schreef Ama het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:01 schreef FranticDJ het volgende:
dacht @:ettovanbelgie even op tv te zien net..
infaam en abject
autorijden vind ik ook verschrikkelijk fokking aso;s overal misschien dat het op een lege weg in arizona leuk isquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er aan, het vliegtuig is maar matig inderdaad, maar met de auto vind ik het heerlijk om te reizen
Ja Nederland is niet echt het leukste land om te rijden, zeker niet rond grote steden op doordeweekse dagenquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
autorijden vind ik ook verschrikklijk fokking aso;s overal misschien dat het op een lege weg in arizona leuk is
Lekker scheuren na de tolquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Nederland is niet echt het leukste land om te rijden, zeker niet rond grote steden op doordeweekse dagenMaar ook de Autoroute in Frankrijk kan heerlijk zijn (als je Parijs vermijd)
2007 was die grote hit schijnbaar waardoor half Nederland het ging doen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helemaal niet, 2002/3, maar toen was het nog niet commercieel
Heb er geloof ik op de vliering ook nog liggen, vooral uit de 90squote:
Ik heb ze allemaalquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb er geloof ik op de vliering ook nog liggen, vooral uit de 90s
Voor TaMieke?quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:10 schreef CherryLips het volgende:
Een van de 'echte' eerste populaire jumpplaten was al in '99 met Da Boy Tommy. En dat was eigenlijk al deels geīnspireerd op Da Tekno Warriors uit '97 wat dan weer voortkwam uit de US Hardhouse van labels als Underground Construction dat rond '94/'95 is ontstaan. De echte piek was tussen 2003/6 toen het ook aparte stages kreeg op festivals als Defqon en Decibel. In 2007 hadden Ruthless & Vorwerk onder hun alias Jeckyll & Hyde de grote hit die het mainstream maakte, geholpen door de opkomst van smartphones waarmee er filmpjes werden gemaakt. Dat is teven ook het nekschot geweest voor de muziek omdat er alleen nog maar naar de commerciële verkoopbaarheid werd gekeken ipv naar de muziek zelf. Beetje zoals halverwege de jaren '90 ook is gebeurd met hardcore.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:21 schreef Ama het volgende:
[..]
2007 was die grote hit schijnbaar waardoor half Nederland het ging doen.
Ik voel me nu oud.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:34 schreef mschol het volgende:
serieus, laatste deel harrypotter alweer uit 2007?
Nooit gezien die kinderlijke fantasiezooi.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:34 schreef mschol het volgende:
serieus, laatste deel harrypotter alweer uit 2007?
het boek schatquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nooit gezien die kinderlijke fantasiezooi
ik wist dat al, maar werd nog even bevestigd...quote:
Maar hier leer je niets vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dit.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nooit gezien die kinderlijke fantasiezooi.
Domme nerd met dikke brilglazen
quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar hier leer je niets van
Is ook wel weer zo. Ik laat mijn bioscoopbezoek in juni ook maar dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik moet nog naar Fantastic Beastsquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Is ook wel weer zo. Ik laat mijn bioscoopbezoek in juni ook maar dan.
Die kijk ik wel op HBO.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet nog naar Fantastic Beasts
Ik wil de full experiencequote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor TaMieke?![]()
Dat zou nogeens een nieuwsflits zijn.
Jurassic World over twee maandjes.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er is weinig anders wat me naar de bioscoop zou kunnen lokken atm
Ik kom tijd te kortquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat moet jouw leven kut zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nooit gezien die kinderlijke fantasiezooi.
Domme nerd met dikke brilglazen
One flew over the cavia’s nest?quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat kan want hij is uit 2002quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:34 schreef kwiwi het volgende:
The Beach op tv, die film heb ik volgens mij 20 jaar geleden voor het laatst gezien.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
One flew over the cavia’s nest?
Uitmelkerijquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat moet jouw leven kut zijn.
wat, allemaal remakes?quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:47 schreef CherryLips het volgende:
En Downton Abbey, Jurassic World, Top Gun.
Ik las Fantastic Breastsquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uncharted is leuk. Afgelopen dinsdag geweest.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom tijd te kortwil nog naar uncharted en ambulance en The Batman en dus Fantastic Beasts, en binnenkort The Northman.
Die staat hier ook nog op de wil ik zien lijst. En Dr strange 2quote:
Ja, mag ookquote:
Zal ook niet snel veranderen na alle verliezen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hollywood doet al jaren niets origineels meer. Alleen maar sequals en reboots
ze doen vast wel wat origineels, alleen dat zijn geen AAA+ titelsquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou ik ook geen straf vinden.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:58 schreef kwiwi het volgende:
In bed met de Kardashians. Ben echt verslaafd
is dat een nieuwe serie?quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:58 schreef kwiwi het volgende:
De 100'ste Avengers film.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou ik ook geen straf vinden.
Een trailer vind ik al teveelquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:58 schreef kwiwi het volgende:
Dat ze maar snel failliet mogen gaanquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zal ook niet snel veranderen na alle verliezen.
Dan filmen ze alles, zenden het uit, en zijn zo weer op de beenquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat ze maar snel failliet mogen gaan
Sorry was te lui om de hele zin te typenquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:02 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, je kijkt the Kardashians
ik dacht 'in bed met de Kardashians'
Verder werken aan de biljetgazet want wandelweer wordt het toch niet.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:05 schreef kwiwi het volgende:
Wat zijn de plannen voor morgen bij jullie?
Snel slapen, snel eten.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, heb het eigenlijk wel weer gehad voor vandaag. Wie weet morgen lekker vroeg op of zo.
Ze schrijven ook boekenquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:02 schreef kwiwi het volgende:
Na de verhuizing ga ik geen tv meer kijken in bed. Nieuw beginGewoon weer een boek lezen dan.
's morgens lange wandeling met hond; verder maar weinig plannen. Moet eigenlijk nog even langs supermarkt lopen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:05 schreef kwiwi het volgende:
verjaardag van mn pa vierenquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:05 schreef kwiwi het volgende:
meer doosjes uit opslag halen, en als het droog is stuk fietsen ofzoquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:05 schreef kwiwi het volgende:
Oh ja de Picnic opvangen. Die Plus kan me de klote krijgen voorlopig.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
's morgens lange wandeling met hond; verder maar weinig plannen. Moet eigenlijk nog even langs supermarkt lopen.
Weinig hahaquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:05 schreef kwiwi het volgende:
Zo min mogelijkquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:05 schreef kwiwi het volgende:
Lasagne makenquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:05 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb die toeter nog nooit gehoord.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
Vriendin randomly: “hebben vliegtuigen eigenlijk een toeter?”
Ik: “Nee natuurlijk niet lief, naar wie gaan ze toeteren een gans die ze afsnijdt“
Toch even opgezocht en blijkbaar hebben ze dus wel een toeter![]()
Voor als ze in de file staan omdat de voorste te langzaam naar de startbaan rijdt.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
Ik: “Nee natuurlijk niet lief, naar wie gaan ze toeteren een gans die ze afsnijdt“
Waterscooters ook.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ook niet maar blijkbaar klinkt het als een boottoeterquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb die toeter nog nooit gehoord.
Oh lol, ik vind dat plaatje hilarisch en zo grappig is het nou ook weer nietquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ook niet maar blijkbaar klinkt het als een boottoeter
https://blog.klm.com/does-a-plane-have-a-horn/
quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh lol, ik vind dat plaatje hilarisch en zo grappig is het nou ook weer niet
jammer wel jaquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ah ja, morgen is het alweer zondag
Gaat snel.
jij hebt het uitgehoudenquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, dat was gezelligZo op huis aan.
Ik hoef mij pas 21 april weer op kantoor te meldenquote:
Dan vliegt de tijdquote:
lucky youquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoef mij pas 21 april weer op kantoor te melden
Ik vrees voor mijn kantoor slaap ritmequote:
gewoon nu alvast gaan oefenenquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vrees voor mijn kantoor slaap ritme
Ik werd vandaag braaf voor 8.00 uur wakkerquote:
Hier staat die drag queen meuk opquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:47 schreef mschol het volgende:
ik ga zo nog even voor een rondje.. kan mij niet echt concentreren op een film of andere dingen.. :/
KLB / Niet weten wie deze fokker isquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja de Picnic opvangen. Die Plus kan me de klote krijgen voorlopig.
Ging hij in gestrekte draf naar stal?quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
De Budabolide had er zin in vanavond
quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ging hij in gestrekte draf naar stal?
Maximum snelheid naar 150quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo fijn dat je lekker mag gassen zo ‘s avonds
Het is niet verplicht, je mag ook rechterbaan rijdenquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, dan komt mijn Clio los van de grond, dus dat hoeft ook weer niet
Die haalt de 150 toch wel?quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, idd.. waarom stoppen bij 150..quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik reed laatst per ongeluk iets te hard en toen dacht ik, lalalala laat ik maar even iets zachter gaan rijden en toen voegde er ineens een politieauto in.
Heb 1 oprit waar als ik het gas even goed intrap die opeens 160 rijdt zonder dat ik het haast doorhebquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, wel harder ook. Maar 150 vind ik wel echt het matje. Daarboven vind ik ‘m te vaag.
Nee, want ik ging ineens netjes rijdenquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Heb je je vrouwelijke charmes in de strijd moeten gooien?
Ja, dat had ik dus ook.quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb 1 oprit waar als ik het gas even goed intrap die opeens 160 rijdt zonder dat ik het haast doorheb
Die van mij is niet gebouwd voor hoge snelheden. Traag en saai, net als z’n baasjequote:Op zaterdag 9 april 2022 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb 1 oprit waar als ik het gas even goed intrap die opeens 160 rijdt zonder dat ik het haast doorheb
Ja dat je dan invoegt van 'oh ik ga geloof ik iets te snel'quote:
Heb jij zo’n sticker achterop met ‘Cavia aan boord’?quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, want ik ging ineens netjes rijdendus ze hadden niet door dat ik te hard reed.
Stem op mij voor MPquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Snelheidslimiet kan tussen 19:00 en 07:00 wel weg
Degelijk en betrouwbaarquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die van mij is niet gebouwd voor hoge snelheden. Traag en saai, net als z’n baasje
"Oh.. 160."quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat je dan invoegt van 'oh ik ga geloof ik iets te snel'
Ik heb wel ooit zo'n sticker gekregen, maar ik vind dat niet zo matchen met de schoenquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij zo’n sticker achterop met ‘Cavia aan boord’?
Vind het soms ook wel leuk om met het cruise control knopje te spelen en dan het plusje ingedrukt houden, dan gaat die er ook als een gek vandoorquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Oh.. 160."
* voetje van het gaspedaal af.
Mijn Franse godin is ook erg fijnquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook datDat valt me nog alles mee voor zo’n Frans ding
quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit zo'n sticker gekregen, maar ik vind dat niet zo matchen met de schoen
Alleen op vakantiequote:Op zaterdag 9 april 2022 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hebben jullie knuffels in de auto liggen?
Soms zie je dat weleens voorbij tuffen, hele hoedeplank vol met knuffels
Nee, ik heb dat zelf niet.
nee die mensen verdienen een nekschot.quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die van mij heeft normaal gordel om.quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, dat is wel heel specifiekquote:
Ik zou het ook niet weten wat ik hierna neem, 3-deurs zijn vrij zeldzaam tegenwoordigquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ik weer voor iets anders ga na deze. Maar ik weet nog niet voor wat
quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of zo'n pluche ding wat je om je stuur kan doen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
nee die mensen verdienen een nekschot.![]()
Net als pluche dobbelstenen aan de spiegel.
Een Porsche, net als USquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ik weer voor iets anders ga na deze. Maar ik weet nog niet voor wat
Toch wel weer een DS?quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten wat ik hierna neem, 3-deurs zijn vrij zeldzaam tegenwoordig
Ik ook niet en anders zie ik het niet goed.quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nee, ik heb niks op de hoedenplank.
Ja als souvenirquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dat is wel heel specifiek
Cabrioquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten wat ik hierna neem, 3-deurs zijn vrij zeldzaam tegenwoordig
Aaawquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als souvenirDeze bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
Neem een goudkleurige!quote:
Met nog een kerstboompje zodat je auto lekker ruikt.quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of zo'n pluche ding wat je om je stuur kan doen.
Liefst in panterprint oid.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet en anders zie ik het niet goed.
Ahwww, die is schattig.quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als souvenirDeze bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
Ik heb wel altijd een kevertje gewild. Maar daar moet ik mezelf invouwenquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neem een goudkleurige!
Of een huidskleurige, maar dat is dan wellicht wat raar.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met nog een kerstboompje zodat je auto lekker ruikt.
Nee, maar ik kan er sowieso slecht tegen als iets mijn zicht blokkeertquote:
Weet niet, de nieuwe DS3 vind ik maar een raar hok, zo'n hatchback die te hoog op zijn pootjes staat. De nieuwe DS4 is wel een toffe bak, maar iets boven mijn budgetquote:
Oh ja, jij bent 2,5 meter he?quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb wel altijd een kevertje gewild. Maar daar moet ik mezelf invouwen
Ik heb echt letterlijk nog nooit iemand achterin gehadquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Nee, maar ik kan er sowieso slecht tegen als iets mijn zicht blokkeert
Gelukkig heb ik echt zelden (lees: nooit) mensen achterin mee.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent 2,5 meter he?
De 9 danquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet, de nieuwe DS3 vind ik maar een raar hok, zo'n hatchback die te hoog op zijn pootjes staat. De nieuwe DS4 is wel een toffe bak, maar iets boven mijn budget
Wat is een leuke hardtop cabrio dan?quote:
Sir Douglasquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwww, die is schattig.
Ik heb wel een klein cavia-sleutelhangertje in de auto liggen.
Maar die ligt om een of andere reden in het vakje in de deur
Denk dat ik dan eerst even een bank moet gaan berovenquote:
Is dat omdat ze niet durfden?quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb echt letterlijk nog nooit iemand achterin gehad
quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Was vroeger al genot in de Panda van mijn ouders. Om naar z’n twee te schakelen moest de pook onder mijn knie door
Om achter mij te zitten moet je eerst beide benen af laten zettenquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat omdat ze niet durfden?
quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Hooooo wacht even * tilt been omhoog * even schakelen hoor
Of 3cm lang zijn, zoals ik.quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Om achter mij te zitten moet je eerst beide benen af laten zetten
En nu eentje van een paar ton minder die wel betaalbaar isquote:
Een Fiat Panda?quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar wel een tof scheurijzertje
Vind de Jeep Grand Cherokee erg fijn rijdenquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:25 schreef datismijnmening het volgende:
Als ik 2 meter was zou ik sowieso een SUV nemen. Heb je tenminste wat ruimte.
Mijn Clio is verrassend ruim anders hoor. Voorin dan.quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:25 schreef datismijnmening het volgende:
Veel auto's vinden zichzelf een SUV heb ik het ideequote:Op zaterdag 9 april 2022 23:25 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn Clio is verrassend ruim anders hoor. Voorin dan.
Ik zag mijn vorige auto ook nog lang rondrijden. Die had ik verkocht aan de dochter van de buren.quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb ook een Clio gehad en voldoende ruimte inderdaad.
Die Clio zie ik af en toe nog voorbij rijden, iemand een paar straten verder rijdt er nu mee rond blijkbaar.
Was dat een leuke dochter?quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag mijn vorige auto ook nog lang rondrijden. Die had ik verkocht aan de dochter van de buren.
Mazda MX-5.quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En nu eentje van een paar ton minder die wel betaalbaar is
quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Jij en Wattenschijfje mogen meerijden
Ja van die crossovers.quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Veel auto's vinden zichzelf een SUV heb ik het idee
Wel maar 1 minuut, anders kan je gelijk 100 euro betalen voor het gasverbruik.quote:
Ik moet mijn auto nog even rijden, daarna zou ik niet weten waar ik voor zou kiezen. Iets dat goedkoop isquote:
Gewoon doorrijden tot ie uit elkaar valt is het goedkoopstquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet mijn auto nog even rijden, daarna zou ik niet weten waar ik voor zou kiezen. Iets dat goedkoop is
Ja zou dan eerder gewoon voor een coupe gaan als een Subaru BRZ/Toyota GT86quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mazda MX-5.
Maar dat schreeuwt wel: IK HEB EEN MIDLIFE CRISIS!
Ik hoop dat ik over 2,5 jaar weer een andere lease-auto uit mag zoeken.quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon doorrijden tot ie uit elkaar valt is het goedkoopst
De Dacia van kwiwi overkopenquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet mijn auto nog even rijden, daarna zou ik niet weten waar ik voor zou kiezen. Iets dat goedkoop is
Nee dan werken we allemaal thuisquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik over 2,5 jaar weer een andere lease-auto uit mag zoeken.
Die is ook wel tof jaquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zou dan eerder gewoon voor een coupe gaan als een Subaru BRZ/Toyota GT86
Zolang ik dan nog met m'n lease-auto rond mag rijden ben ik blij. Maar het is niet meer zo vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee dan werken we allemaal thuis
@liesje1979 heeft ook een lies-auto.quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang ik dan nog met m'n lease-auto rond mag rijden ben ik blij. Maar het is niet meer zo vanzelfsprekend.
Zitten wel wat vlekjes op de bekledingquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
@:liesje1979 heeft ook een lies-auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |