SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Even je vreetboeigenen aansprekenquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:14 schreef CherryLips het volgende:
O fuck, had de grote vriezer leeggehaald om te ontdooien en wat ik van de inhoud wilde redden in de kleine vriezer gepropt. Maar daar moet de kip nog bij. Dat past nu niet meer.
Dat wordt kip eten morgenquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:14 schreef CherryLips het volgende:
O fuck, had de grote vriezer leeggehaald om te ontdooien en wat ik van de inhoud wilde redden in de kleine vriezer gepropt. Maar daar moet de kip nog bij. Dat past nu niet meer.
oudste die ik heb meegemaakt was 15 en 3 maandenquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
1e hond die ik bewust mee gemaakt heb is 17 geworden.. Dat was ook zo'n vuilnisbakje. Onze doggen zijn nooit ouder dan 7-8 geworden.
ik zit vol goeie ideeenquote:
daarom issie dus zo goedkoopquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
oh die goedkope is als je op dinsdag vertrekt. Ja dan kost het me 3 vrije dagen ipv 1. Koekoek
ja je wordt gewoon aan alle kanten uitgebeend, hoe je het ook wendt of keert.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
KLM vliegt ook op Kristiansand. Mss een keertje combineren, boot heen vliegen terug of zo.
hmm mja ik vind dat weg gegooid geld, zou dan wat langer gaanquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Zaterdag vliegen vanaf Schiphol, 11:55 opstijgen dus je kunt nog gewoon thuis slapen.
13:20 aankomen in Kristiansand, dan ben je zo'n beetje 15:00 in de stad. Daar nog een hotelletje en zondag 15:00 pak je de boot terug naar Eemshaven.
¤ 162 vlucht
hotel
¤ 75 boot
en maar een halve vrije dag kwijt.
ja dat kan ook. Vroegah ging ik vaak met de nachttrein een weekend weg. Vrijdagmiddag uit werk naar Utrecht Centraal, nachttrein naar kopenhagen / praag/ noem allemaal maar op, en dan een dagje daar en de volgende avond weer met de nachttrein terug. Zondagochtend thuis en nog alle tijd om bij te slapenquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm mja ik vind dat weg gegooid geld, zou dan wat langer gaan
Ik zie het probleem nietquote:
ja dan zit je voornamelijk in trein, bus en vliegtuig en zie je niets van de stadquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat kan ook. Vroegah ging ik vaak met de nachttrein een weekend weg. Vrijdagmiddag uit werk naar Utrecht Centraal, nachttrein naar kopenhagen / praag/ noem allemaal maar op, en dan een dagje daar en de volgende avond weer met de nachttrein terug. Zondagochtend thuis en nog alle tijd om bij te slapen
Nou ja dat was dan ook vaak het doel nietquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dan zit je voornamelijk in trein, bus en vliegtuig en zie je niets van de stad
Wat je leuk vindquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat was dan ook vaak het doel nietIk ging dan ter plekke rondjes rijden met de trein
quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:50 schreef Karzai het volgende:
ik vind dat altijd een noodzakelijk kwaad,om te reizen
Ik heb hier echt nooit de energie voor gehad.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat kan ook. Vroegah ging ik vaak met de nachttrein een weekend weg. Vrijdagmiddag uit werk naar Utrecht Centraal, nachttrein naar kopenhagen / praag/ noem allemaal maar op, en dan een dagje daar en de volgende avond weer met de nachttrein terug. Zondagochtend thuis en nog alle tijd om bij te slapen
Da's kort geledenquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:01 schreef Ama het volgende:
Oh wat een jaar (RTL4) is nu 2007. Daar moet ik nog wel wat van weten.
geen idee..quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:01 schreef Ama het volgende:
Oh wat een jaar (RTL4) is nu 2007. Daar moet ik nog wel wat van weten.
Ligt er aan, het vliegtuig is maar matig inderdaad, maar met de auto vind ik het heerlijk om te reizenquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:50 schreef Karzai het volgende:
ik vind dat altijd een noodzakelijk kwaad,om te reizen
15 jaar ...quote:
Daarom had ik best Zoetermeer - Porto willen rijden, maar dat duurt gewoon te lang. Was ook stuk goedkoper geweest dat die huurauto ter plaatsequote:Op zaterdag 9 april 2022 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er aan, het vliegtuig is maar matig inderdaad, maar met de auto vind ik het heerlijk om te reizen
Alleen als je het voordoetquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Moet ik @:tamieke uitleggen wat een Liesje doen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |