Ahwww, die is schattig.quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als souvenirDeze bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
Ik heb wel altijd een kevertje gewild. Maar daar moet ik mezelf invouwenquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neem een goudkleurige!
Of een huidskleurige, maar dat is dan wellicht wat raar.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met nog een kerstboompje zodat je auto lekker ruikt.
Nee, maar ik kan er sowieso slecht tegen als iets mijn zicht blokkeertquote:
Weet niet, de nieuwe DS3 vind ik maar een raar hok, zo'n hatchback die te hoog op zijn pootjes staat. De nieuwe DS4 is wel een toffe bak, maar iets boven mijn budgetquote:
Oh ja, jij bent 2,5 meter he?quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb wel altijd een kevertje gewild. Maar daar moet ik mezelf invouwen
Ik heb echt letterlijk nog nooit iemand achterin gehadquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Nee, maar ik kan er sowieso slecht tegen als iets mijn zicht blokkeert
Gelukkig heb ik echt zelden (lees: nooit) mensen achterin mee.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent 2,5 meter he?
De 9 danquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet, de nieuwe DS3 vind ik maar een raar hok, zo'n hatchback die te hoog op zijn pootjes staat. De nieuwe DS4 is wel een toffe bak, maar iets boven mijn budget
Wat is een leuke hardtop cabrio dan?quote:
Sir Douglasquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwww, die is schattig.
Ik heb wel een klein cavia-sleutelhangertje in de auto liggen.
Maar die ligt om een of andere reden in het vakje in de deur
Denk dat ik dan eerst even een bank moet gaan berovenquote:
Is dat omdat ze niet durfden?quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb echt letterlijk nog nooit iemand achterin gehad
quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Was vroeger al genot in de Panda van mijn ouders. Om naar z’n twee te schakelen moest de pook onder mijn knie door
Om achter mij te zitten moet je eerst beide benen af laten zettenquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat omdat ze niet durfden?
quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Hooooo wacht even * tilt been omhoog * even schakelen hoor
Of 3cm lang zijn, zoals ik.quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Om achter mij te zitten moet je eerst beide benen af laten zetten
En nu eentje van een paar ton minder die wel betaalbaar isquote:
Een Fiat Panda?quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar wel een tof scheurijzertje
Vind de Jeep Grand Cherokee erg fijn rijdenquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:25 schreef datismijnmening het volgende:
Als ik 2 meter was zou ik sowieso een SUV nemen. Heb je tenminste wat ruimte.
Mijn Clio is verrassend ruim anders hoor. Voorin dan.quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:25 schreef datismijnmening het volgende:
Veel auto's vinden zichzelf een SUV heb ik het ideequote:Op zaterdag 9 april 2022 23:25 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn Clio is verrassend ruim anders hoor. Voorin dan.
Ik zag mijn vorige auto ook nog lang rondrijden. Die had ik verkocht aan de dochter van de buren.quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb ook een Clio gehad en voldoende ruimte inderdaad.
Die Clio zie ik af en toe nog voorbij rijden, iemand een paar straten verder rijdt er nu mee rond blijkbaar.
Was dat een leuke dochter?quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag mijn vorige auto ook nog lang rondrijden. Die had ik verkocht aan de dochter van de buren.
Mazda MX-5.quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En nu eentje van een paar ton minder die wel betaalbaar is
quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Jij en Wattenschijfje mogen meerijden
Ja van die crossovers.quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Veel auto's vinden zichzelf een SUV heb ik het idee
Wel maar 1 minuut, anders kan je gelijk 100 euro betalen voor het gasverbruik.quote:
Ik moet mijn auto nog even rijden, daarna zou ik niet weten waar ik voor zou kiezen. Iets dat goedkoop isquote:
Gewoon doorrijden tot ie uit elkaar valt is het goedkoopstquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet mijn auto nog even rijden, daarna zou ik niet weten waar ik voor zou kiezen. Iets dat goedkoop is
Ja zou dan eerder gewoon voor een coupe gaan als een Subaru BRZ/Toyota GT86quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mazda MX-5.
Maar dat schreeuwt wel: IK HEB EEN MIDLIFE CRISIS!
Ik hoop dat ik over 2,5 jaar weer een andere lease-auto uit mag zoeken.quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon doorrijden tot ie uit elkaar valt is het goedkoopst
De Dacia van kwiwi overkopenquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet mijn auto nog even rijden, daarna zou ik niet weten waar ik voor zou kiezen. Iets dat goedkoop is
Nee dan werken we allemaal thuisquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik over 2,5 jaar weer een andere lease-auto uit mag zoeken.
Die is ook wel tof jaquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zou dan eerder gewoon voor een coupe gaan als een Subaru BRZ/Toyota GT86
Zolang ik dan nog met m'n lease-auto rond mag rijden ben ik blij. Maar het is niet meer zo vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee dan werken we allemaal thuis
@liesje1979 heeft ook een lies-auto.quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang ik dan nog met m'n lease-auto rond mag rijden ben ik blij. Maar het is niet meer zo vanzelfsprekend.
Zitten wel wat vlekjes op de bekledingquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
@:liesje1979 heeft ook een lies-auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |