quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:15 schreef GereDathan het volgende:
Helaas is 1 instroom van gisteren op de verpleeg een bekende van mij. Onderliggende problemen en alle vaccinaties gehad, maar toch te lage zuurstof
Hopelijk is diegene snel weer thuis!quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:14 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Gaat wel goed komen denk ik, sterk persoon. Maar wel zuur zo op het eind van de rit
Ik hoor er hier in m'n omgeving niet zoveel meer over. Een maand of twee geleden gingen ze met bosjes, maar m'n moeder was zo'n beetje de laatste. En zij is de enige van het gezin en aanhang die het heeft gehad.quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:20 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Hopelijk is diegene snel weer thuis!
Ik hoorde vandaag ook voor het eerst sinds een poos van iemand in mijn omgeving dat die Covid had.
Engeland gaat goed.
Nog 5700 mensen in het ziekenhuis, maar daarvan maar 2000 primair door Covid. Laatste keer dat 2000 mensen door Covid in het ziekenhuis lagen in Engeland was in juli vorig jaar.
Het lijkt me nooit een goed moment, niet als eerste en ook niet als laatstequote:Op donderdag 19 mei 2022 16:14 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Gaat wel goed komen denk ik, sterk persoon. Maar wel zuur zo op het eind van de rit
Ik zag ook dat de instroom op de kliniek maar 26 personen was.quote:Op maandag 23 mei 2022 14:48 schreef GereDathan het volgende:
Wow 20%. Dat ziet er echt afschrikwekkend uit. Tot je beseft dat het er 5 zijn in 3 dagen...
Maak mij er geen seconde zorgen over, eind van de week zullen we weer een trapje lager zitten.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zag ook dat de instroom op de kliniek maar 26 personen was.
Het kan ook nog steeds niet anders dan dat de dalende lijn op IC en kliniek deze week gewoon blijft doorzetten
van de Max 78 Ic's zijn er nu 21 met Coronapatiënten.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:31 schreef GereDathan het volgende:
Hoeveel IC's hebben we in NL? Ondertussen zitten we met IC's zonder Corona patienten denk ik?
Ik zit als een bok op de haverkist.quote:Op woensdag 1 juni 2022 14:18 schreef CherryLips het volgende:
Stijging van een kwartHadden we van de winter niet moeten hebben.
Die IC cijfers hebben soms rare sprongetjes.quote:Op woensdag 1 juni 2022 14:05 schreef Federer-fan het volgende:
- woensdag 1 juni: 24 (absolute stijging 5; relatieve stijging 26,3%);
Met zulke lage cijfers zeggen trends en gemiddeldes minder en heb je meer invloed van kans.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:21 schreef -0- het volgende:
[..]
Die IC cijfers hebben soms rare sprongetjes.
Als je de opnamecijfers van de laatste tijd er bij pakt dan zijn er over het algemeen 0 - 3 opnames per dag en vanaf 28 mei in totaal 2, en vandaag is er ineens een toename van 5. Die 2 is dan wel inclusief de laatste dagen die niet compleet zijn maar met een toename van 5 zou je toch minstens 5 bekende gevallen moeten hebben in de afgelopen dagen in plaats van slechts 2.
Fijn dat we daar met zijn allen voor hebben kunnen zorgen! Met plezier gedaan hier, zelf ook veel steun aan gehad om juist de positieve dingen te belichten ipv te verzanden in een negatieve spiraal.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:44 schreef ISVV het volgende:
Even iets anders (en wellicht klinkt het wat te zalvend), maar tijdens de corona-ellende (die ik goed doorkwam hoor) heb ik regelmatig in dit topic gekeken om positief te blijven. Dat is zeker gelukt, dus een compliment aan eenieder die daar een bijdrage aan geleverd heeft!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |