De progres is ook niet te versmaden.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik was Korsten fan, tot die besloten failliet te gaan
Nu fan van Broekmans* .De vlaai dan, want de harde broodjes halen het nog steeds niet bij die van Korsten (RIP)![]()
Bruedje vlaai heb ik nog niet gehad*googlen gaat*
*niet die uit Venlo, bij ons zit de goedkope tak en volgens mij zelfs geen familie.
Progresquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De progres is ook niet te versmaden.
Nonnevotten laten liggen.
Ik vond multivlaai prima, maar nu heb ik deze van @Cat-astrophe gehad dan proef je het enorme verschil welquote:Op zaterdag 9 april 2022 11:22 schreef Candaasje het volgende:
Ik denk dat Multivlaai echt vloeken in de kerk is, dus ik denk dat ik de vlaai even aan mij voorbij laat gaan
Ja dat geloof ik graag hoor. Ik weet alleen van Multivlaai dat ze vegan varianten hebben. Daar hoef ik bij de meeste banketbakkers niet mee aan te komenquote:Op zaterdag 9 april 2022 11:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik vond multivlaai prima, maar nu heb ik deze van @:Cat-astrophe gehad dan proef je het enorme verschil wel
Ik heb ze inderdaad nog nooit gezienquote:Op zaterdag 9 april 2022 11:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik graag hoor. Ik weet alleen van Multivlaai dat ze vegan varianten hebben. Daar hoef ik bij de meeste banketbakkers niet mee aan te komen
Grote kans dat de glutenvrije ook vegan is. Die dingen combineren ze vaak.quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb ze inderdaad nog nooit gezienGlutenvrij etc doen ze wel, ik ga er eens naar vragen want nu ben ik nieuwsgierig.
Ik weet niet uit welke bron de NOS dit dan weer heeft. Ze lullen elkaar allemaal na weet ik we. Dit heb ik al eerder in een vakblaadje gelezen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:38 schreef Candaasje het volgende:
@:Blues :
https://nos.nl/artikel/24(...)YCpSEic2G9RZI7ZKWMpk
Beetje bijzonder dat er nu 'voor het eerst' wordt getypt, want wij zijn er ook al een hele tijd mee bezig in ons dierenziekenhuis (misschien was dit de eerste keer in Amsterdam, dat kan) Maar anyway, ik vind dit wel een toffe ontwikkeling![]()
(En even voor de goede orde; nee ik ben geen voorstander van proefdiergebruik. Maar in dit geval is het een therapie voor onze eigen patiënten. Weliswaar nog experimenteel, maar anders is het euthanasie. En bij teveel bijwerkingen kan er elk moment gestopt worden; het welzijn van de hond staat voorop.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Onweer hier![]()
De diva's kregen gisteren cadeautjes. Nika heeft de hele avond er bovenop gelegen, toen ik naar bed ging lag er ze er op, en toen ik wakker werd nog (of weer). Niet op de bank, niet op de stoel, niet in het mandje, maar op de vloer.
Zit er Catnip in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ok.quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kattenkruid, is gewoon een Nederlandse naam voor
Ja. Het papiertje waar het in zat is ook ergens in huis. Ik heb het nog niet teruggevondenquote:
Het is een combi stoomoven, dus dat lijkt me best praktisch. Je schijnt er best een hoop makkelijk in klaar te maken, vooral handig voor m’n vriend die nooit kookt omdat het per gerecht zelf de instellingen en tijd invult.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:49 schreef derLudolf het volgende:
@:Myreala ik wil niet de nog een stuk apparatuur afkraken hoor, maar een stoomoven, denk je dat echt vaak te gaan gebruiken? M'n ouders hebben er ook een. Twee ovens zijn handig, daar niet van, maar de stoomden toe wordt zelden gebruikt.
Onweer hier![]()
De diva's kregen gisteren cadeautjes. Nika heeft de hele avond er bovenop gelegen, toen ik naar bed ging lag er ze er op, en toen ik wakker werd nog (of weer). Niet op de bank, niet op de stoel, niet in het mandje, maar op de vloer.
DrugskussentjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Vrienden van mij zijn daar ook voor gegaan en zijn er erg blij mee. Ik dacht eerst dat ze er zo een zouden nemen https://www.google.com/se(...)imgrc=CxZ-iKrYB6HZ5Mquote:Op zaterdag 9 april 2022 12:24 schreef Myraela het volgende:
En het schijnt ook fijn te zijn voor het rijzen van deeg.
Het ziekenhuis postte het gisteren zelf op de socials, ik denk dat de NOS daarop gesprongen is.quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik weet niet uit welke bron de NOS dit dan weer heeft. Ze lullen elkaar allemaal na weet ik we. Dit heb ik al eerder in een vakblaadje gelezen.
Hele toffe ontwikkeling en ik ben het helemaal met je eens qua proefdiergebruik en welzijn van de dieren.
Oh zeker, je kunt er heel veel in, maar het is net de vraag hoe vaak je dat gaat doen. Wij hebben paar keer groenten er in gestoomd, maar eerst ding op temperatuur laten komen en daarna het water terug laten pompen, droogprogramma doorlopen, water weer uit bakje halen en droog maken is eigenlijk meer werk dan een pan schoonmaken. En een smerige pan vergeet je niet zo snel als een oven waarvan de deur dicht isquote:Op zaterdag 9 april 2022 12:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is een combi stoomoven, dus dat lijkt me best praktisch. Je schijnt er best een hoop makkelijk in klaar te maken, vooral handig voor m’n vriend die nooit kookt omdat het per gerecht zelf de instellingen en tijd invult.
Naar zo een refereer ik ook, voor de duidelijkheid (vandaar ook combistoomoven)quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vrienden van mij zijn daar ook voor gegaan en zijn er erg blij mee. Ik dacht eerst dat ze er zo een zouden nemen https://www.google.com/se(...)imgrc=CxZ-iKrYB6HZ5M
Maar het bleek een gewone oven te zijn met een extra functie
Ik wist tot voor een paar maanden niet eens dat een stoomoven ook in combi bestondquote:Op zaterdag 9 april 2022 12:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Naar zo een refereer ik ook, voor de duidelijkheid (vandaar ook combistoomoven)
Maar die zijn duurder dan een gewone oven.
Ik zet mijn brooddeeg op een hittepit als ik haast heb.quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:24 schreef Myraela het volgende:
En het schijnt ook fijn te zijn voor het rijzen van deeg.
Onweer hier![]()
Diva’sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat spul is echt geweldig. En mijn go-to kadootje als ik op kattenbezoek ga. Geen kat die er nog niet enthousiast over was.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Hollandse luchtenquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:44 schreef AnneX het volgende:
Overigens: links en rechts en boven 10 A2 banen: prachtige wolkenluchten met hemelsblauw ertussen.
[ link | afbeelding ]
Omg dat lijkt me top! Van welk merk is dat?quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:10 schreef Sarabi het volgende:
Net als bedankje voor het gratis bezorgen paaseitjes met krieksmaak gekregenik ben heel benieuwd.....
Ze komen van de Jaminquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg dat lijkt me top! Van welk merk is dat?
Mooi!quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:44 schreef AnneX het volgende:
Overigens: links en rechts en boven 10 A2 banen: prachtige wolkenluchten met hemelsblauw ertussen.
[ link | afbeelding ]
Wat leuk dat je mee bent gegaanquote:Op zaterdag 9 april 2022 15:29 schreef Blues het volgende:
Vogelwandeling was zo leuk
Opbrengst : veel gehoord en leren herkennen, tips en gewoon een superleuke enthousiaste gids en het groepje was mooi klein. Dit ga ik vaker doen
Keukenapparatuur, want hoorde je iets zeggen over keukenkasten?quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:33 schreef AnneX het volgende:
Naar huis![]()
Veel geld bespaard,want apparatuur is nauwelijks / niet leverbaar want grondstoffen, Poolse en Russische chauffeurs, oorlog etc.
Zoiets herinner ik mij van een paar jaar geleden ook.
Toen was het iets met een economische crisis.
Vooruitgang dus, waarschijnlijk voor haar niet genoeg, maar voor de enkel wel. Maar fijn dat ze nu een beetje meer kan.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:25 schreef fietsie het volgende:
Uk heeft loopgips met een losse wandel zool, en mag als dr dat lukt binnen huis af en toe “los lopen”; buiten de deur op krukken
quote:
Oh je, het zal toch nietquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:29 schreef Jagärtrut het volgende:
Lijkt me toch lastig hoor, die verminderde mobiliteit...
Hier testte de Duitser net positief op een zelftest en is nu in isolatie op zolder, in de hoop dat het de kinderen en mij bespaard blijft zodat iedereen na Pasen weer naar school en werk kan..
Jaquote:
O nee….quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:29 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier testte de Duitser net positief op een zelftest en is nu in isolatie op zolder, in de hoop dat het de kinderen en mij bespaard blijft zodat iedereen na Pasen weer naar school en werk kan..
Ja, beetje in your face.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:59 schreef Vanyel het volgende:
Ook echt dat ie onder de kop wat dunner geschild is.
Ik zie voor me dat ze dat in de keuken expres gedaan hebben (en daar enorm lol om hadden)quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:59 schreef Vanyel het volgende:
Ook echt dat ie onder de kop wat dunner geschild is.
Die is raarrrrrrr. Staat de zon nu daar achter die boom?quote:Op zaterdag 9 april 2022 15:47 schreef Blues het volgende:
[..]
Mooi!
Regenboog net op het eind van de vogelwandeling
[ link | afbeelding ]
Ja en hij is ook nog 'in de leer' bij het IVN.quote:Op zaterdag 9 april 2022 16:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat leuk dat je mee bent gegaanEn wel heel erg fijn dat jullie het vieze weer van de afgelopen week niet hadden
Geeft deze zelfde gids vaker van dit soort vogelgroepjes?
Ja!quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Die is raarrrrrrr. Staat de zon nu daar achter die boom?
Ja, dat dacht ik al. Dat is dus geen gewone regenboog, want die zie je altijd met de zon in de rug!quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja!
Zat ook een halo. Heel bijzonder verschijnsel.
Sowieso apart weer die wandeling.. harde wind/windstil/beetje regen/keiharde hagel en stralende zon.
Love it
Ik ben lid van IVN. Dolle pret!quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:26 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja en hij is ook nog 'in de leer' bij het IVN.
Ook is ie tekenleraar. Doet vanalles.
https://localnatureguide.com/nl/gids/63/christophe-reijman
https://vogelskijkenisleuk.nl/
Maar ik zag ook kleuren?!quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al. Dat is dus geen gewone regenboog, want die zie je altijd met de zon in de rug!
Mooiquote:Op zaterdag 9 april 2022 15:47 schreef Blues het volgende:
[..]
Mooi!
Regenboog net op het eind van de vogelwandeling
[ link | afbeelding ]
Jammer van de auto, maar wel superleuk dat jullie dit soort dingen samen doenquote:Op zaterdag 9 april 2022 18:02 schreef fietsie het volgende:
@:Sushi restaurant samen met uk; wij maken van ons rustige weekend een feestje
Helaas werd ik wel op de weg hierheen door een mega landbouw voertuig tegen een stoeprand gedrukt; bubbel op mn autoband…..
Fingers crossed!quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:29 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik krijg opeens hele andere beelden bij dit etentjequote:Op zaterdag 9 april 2022 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, beetje in your face.
Wat ik wel matig vind was dat die van mijn tafelgenoot een stuk dunner was. Misschien minder fallisch maar voor dezelfde tafel zoek je gelijke stukken uit, lijkt me.
Amateurquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Had gisteren de vlaai in de vriezer gedaan. Stomstomstom want een stuk daarvan,, nu bij een kop thee was wel heel erg lekker geweest. Nu maar een speculaasjeOok wel lekker, maar toch, het had zoveel beter gekund.
't Zal ook zeker een prismaboog zijn geweest, maar dus een hele speciale. Geen gewone regenboog!quote:
Prismaboog.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:48 schreef sigme het volgende:
[..]
't Zal ook zeker een prismaboog zijn geweest, maar dus een hele speciale. Geen gewone regenboog!
En de cake had ik ook ingevroren domdomdomdomquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Amateur![]()
Maar dan heb je nu wel meer vlaai over
Wat een wereldreis steedsquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:56 schreef Sarabi het volgende:
Net thuis van een dag bier bezorgen. Nu een warm bad en dan straks eens wat kroketten proeven
Benieuwd wat jullie van de kroketten vindenquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:56 schreef Sarabi het volgende:
Net thuis van een dag bier bezorgen. Nu een warm bad en dan straks eens wat kroketten proeven
quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En de cake had ik ook ingevroren domdomdomdom
Het zijn lange dagen, maar ook echt heel leuk om te doen.quote:
De tikka massala was lekker.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Benieuwd wat jullie van de kroketten vinden
Oh, jij mag ook een nieuwe keuken uitzoekenquote:Op zaterdag 9 april 2022 18:22 schreef Syrena het volgende:
Ha, we zijn net terug van Bruynzeel. De apparatuur in de huidige keuken kunnen we hergebruiken, dus dat is fijn.
F. ontdekte alleen net dat hij zich 30 cm vermeten heeft. Geen kookplaat van 90 cm dus. Hij is er echt sip van. Ik niet, ik vond 'm al erg groot. Hij kookt ook zeer zelden trouwens.
Vandaag toevallig wel, pizza. En ik wijn, want wat is zunne Quooker allejezus duur
Je hebt nog ruim een maand tochquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:10 schreef Candaasje het volgende:
Zo, gaar. Ik kan geen verhuisdoos meer zien. Wat kan een mens toch veel spullen verzamelen![]()
We zijn nog niet klaar, maar het begint wel op te schieten. De kasten laken leeg. (Daarna nog een keer de berging)
Ja, dus we pakken ook niet alles in hoor. Maar met beide erg volle/onregelmatige werkweken zijn we liever wat eerder voorbereid. We kennen onszelfquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je hebt nog ruim een maand toch![]()
Op een gegeven moment gaat het ineens heel hard en heb je bijna alles al ingepakt
Je hebt veel in mijn oude omgeving gewandeldquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:16 schreef borisz het volgende:
Groeten uit Utrecht CS
Op een klein hagelbuitje na droog weten te houden.
Leuk om op de Dafneschippersbrug Utrecht binnen te komen 😉
20km Limespad vanaf Woerden. In De Meern kom je diverse 'Romeinse' plekken tegen. Dat is leuk.
En met link in Komoot
Veel Veel VEEL weggooien galorequote:Op zaterdag 9 april 2022 22:10 schreef Candaasje het volgende:
Zo, gaar. Ik kan geen verhuisdoos meer zien. Wat kan een mens toch veel spullen verzamelen![]()
We zijn nog niet klaar, maar het begint wel op te schieten. De kasten laken leeg. (Daarna nog een keer de berging)
Dat zal bestquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Je hebt veel in mijn oude omgeving gewandeld
In de Meern (oude de Meern) heb ik nog paardgereden.
Utreg zelf heeft ook veel oudromeins 'gedoe'
Dat had je goed voor elkaar! Ik heb tussen 9:00 en 16:00 minstens zes hagelbuien over me heen gehadquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:16 schreef borisz het volgende:
Groeten uit Utrecht CS
Op een klein hagelbuitje na droog weten te houden.
Leuk om op de Dafneschippersbrug Utrecht binnen te komen 😉
20km Limespad vanaf Woerden. In De Meern kom je diverse 'Romeinse' plekken tegen. Dat is leuk.
En met link in Komoot
1 regenbuitje daarvoor had ik 'regenpauze' in een winkelcentrum. Goede timing qua locatie en buiquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:09 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat had je goed voor elkaar! Ik heb tussen 9:00 en 16:00 minstens zes hagelbuien over me heen gehad(minstens zes omdat ik niet zeker weet of ik alle buien nu meetel)
Maar in de zon zo weer droog
20 km is een mooie wandelafstand! En leuke route ook nog dus. Is dit een stukje van het Limespad? Loop je de andere ook nog?
Nu heb ik er ook een besteld.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:07 schreef minilot het volgende:
en bone conduction-oordopjes, dat als het eenmaal in je bezit is je liever je rechterarm opgeeft dan ooit nog zonder te moeten. Hm. Het overpeinzen waard!
De sportleggings kwamen gister.quote:Op zondag 10 april 2022 07:59 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb ook een kledingkastprobleem, daar wilde ik wat aan doen en toen kocht ik 3 sportleggings. Heb dus nog steeds maar 1 te grote spijkerbroek.
Ik vind dat ze prima overeen komen met de maattabel.quote:Op zondag 10 april 2022 08:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
De sportleggings kwamen gister.
Had ik Large besteld, eeeuh laten we zeggen: de maat L valt klein.
Straks eens puzzelen hoe ik ze terugstuur en geld terug.
Nou, de leggings comprimeren wel héel sterk in de heup/buik/bil regio.quote:Op zondag 10 april 2022 08:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind dat ze prima overeen komen met de maattabel.Het zijn wel compressieleggings he? In verschillende "sterktes" Ze horen wel aan te gaan als een panty.
Ik zou het leuk vinden als je laat weten wanneer je aan de laatste etappe van het Limespad begint, die loop ik graag met je mee!quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:53 schreef borisz het volgende:
[..]
1 regenbuitje daarvoor had ik 'regenpauze' in een winkelcentrum. Goede timing qua locatie en bui
En die hagelbui viel wel mee. En ja het het Limespad.
Ik had eigenlijk als wandelplanning om dit jaar Westerbork te halen, maar denk dat dat 2023 wordt. Ik loop Westerbork met moeders en vanwege oma/ maar ook omdat omdat je wel even wat verder weg moet is daar 'LAW' Amsterdam. (Buiten de Binnenstad van Amsterdam) als mooie vervanger. Nog vijf etappes Amsterdam en dat moet dit jaar zeker lukken.
Zelf wil ik dit jaar Nijmegen bereiken aka het Limespad aflopen. Dit pad ik voor mezelf maar als er mensen mee willen lopen altijd leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |