abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204380821
Spoilers!
pi_204380987
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2022 09:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik was Korsten fan, tot die besloten failliet te gaan :(
Nu fan van Broekmans* .De vlaai dan, want de harde broodjes halen het nog steeds niet bij die van Korsten (RIP) ;(

Bruedje vlaai heb ik nog niet gehad :D *googlen gaat*

*niet die uit Venlo, bij ons zit de goedkope tak en volgens mij zelfs geen familie.
De progres is ook niet te versmaden.

Nonnevotten laten liggen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator zaterdag 9 april 2022 @ 10:49:48 #3
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204381007
@Myreala ik wil niet de nog een stuk apparatuur afkraken hoor, maar een stoomoven, denk je dat echt vaak te gaan gebruiken? M'n ouders hebben er ook een. Twee ovens zijn handig, daar niet van, maar de stoomden toe wordt zelden gebruikt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_204381086
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2022 10:47 schreef Vanyel het volgende:

[..]
De progres is ook niet te versmaden.

Nonnevotten laten liggen.
Progres :9~

Van vette konten heb ik nooit gehouden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 9 april 2022 @ 11:20:29 #5
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204381258
Vlaaienmeet *O*
pi_204381284
Ik denk dat Multivlaai echt vloeken in de kerk is, dus ik denk dat ik de vlaai even aan mij voorbij laat gaan ;)
pi_204381306
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 april 2022 11:22 schreef Candaasje het volgende:
Ik denk dat Multivlaai echt vloeken in de kerk is, dus ik denk dat ik de vlaai even aan mij voorbij laat gaan ;)
Ik vond multivlaai prima, maar nu heb ik deze van @Cat-astrophe gehad dan proef je het enorme verschil wel
We have far more in common than that which devides us..
pi_204381328
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 11:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik vond multivlaai prima, maar nu heb ik deze van @:Cat-astrophe gehad dan proef je het enorme verschil wel
Ja dat geloof ik graag hoor. Ik weet alleen van Multivlaai dat ze vegan varianten hebben. Daar hoef ik bij de meeste banketbakkers niet mee aan te komen :P
pi_204381439
@Blues :

https://nos.nl/artikel/24(...)YCpSEic2G9RZI7ZKWMpk

Beetje bijzonder dat er nu 'voor het eerst' wordt getypt, want wij zijn er ook al een hele tijd mee bezig in ons dierenziekenhuis (misschien was dit de eerste keer in Amsterdam, dat kan) Maar anyway, ik vind dit wel een toffe ontwikkeling :s)

(En even voor de goede orde; nee ik ben geen voorstander van proefdiergebruik. Maar in dit geval is het een therapie voor onze eigen patiënten. Weliswaar nog experimenteel, maar anders is het euthanasie. En bij teveel bijwerkingen kan er elk moment gestopt worden; het welzijn van de hond staat voorop. :) )
pi_204381454
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 april 2022 11:27 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ja dat geloof ik graag hoor. Ik weet alleen van Multivlaai dat ze vegan varianten hebben. Daar hoef ik bij de meeste banketbakkers niet mee aan te komen :P
Ik heb ze inderdaad nog nooit gezien :D Glutenvrij etc doen ze wel, ik ga er eens naar vragen want nu ben ik nieuwsgierig.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204381478
Bloemen van onbekende afzender liggen nog steeds bij buurman. Hopelijk is hij niet het weekend naar zijn vriendin.

Nu maar briefje in de bus gedaan dat hij mij kan bellen als hij thuis is. Hopelijk vandaag nog, want morgen ben ik weer de hele dag weg. En andere pakjes kunnen best een paar dagen staan, maar bij bloemen is dat zonde (hopelijk heeft hij ze in water gezet).

Handig, ene alleenwonende die iets aanneemt voor andere alleenwonende _O-
Bij de andere buren (gezin) is er vaak wel iemand thuis.
  zaterdag 9 april 2022 @ 11:51:43 #12
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204381559
OK. Het dorp ligt nu 32cm lager. De Snollebollekes waren er vannacht.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 9 april 2022 @ 11:54:48 #13
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204381587
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2022 11:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik heb ze inderdaad nog nooit gezien :D Glutenvrij etc doen ze wel, ik ga er eens naar vragen want nu ben ik nieuwsgierig.
Grote kans dat de glutenvrije ook vegan is. Die dingen combineren ze vaak.
pi_204381628
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 april 2022 11:38 schreef Candaasje het volgende:
@:Blues :

https://nos.nl/artikel/24(...)YCpSEic2G9RZI7ZKWMpk

Beetje bijzonder dat er nu 'voor het eerst' wordt getypt, want wij zijn er ook al een hele tijd mee bezig in ons dierenziekenhuis (misschien was dit de eerste keer in Amsterdam, dat kan) Maar anyway, ik vind dit wel een toffe ontwikkeling :s)

(En even voor de goede orde; nee ik ben geen voorstander van proefdiergebruik. Maar in dit geval is het een therapie voor onze eigen patiënten. Weliswaar nog experimenteel, maar anders is het euthanasie. En bij teveel bijwerkingen kan er elk moment gestopt worden; het welzijn van de hond staat voorop. :) )
Ik weet niet uit welke bron de NOS dit dan weer heeft. Ze lullen elkaar allemaal na weet ik we. Dit heb ik al eerder in een vakblaadje gelezen.
Hele toffe ontwikkeling en ik ben het helemaal met je eens qua proefdiergebruik en welzijn van de dieren.
pi_204381709
Ik ga zometeen op Vogelexcursie O+ *G* :B

https://bloemendaalzetsta(...)-wandeling-workshop/
pi_204381741
Onweer hier :o

De diva's kregen gisteren cadeautjes. Nika heeft de hele avond er bovenop gelegen, toen ik naar bed ging lag er ze er op, en toen ik wakker werd nog (of weer) _O- . Niet op de bank, niet op de stoel, niet in het mandje, maar op de vloer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 9 april 2022 @ 12:10:36 #17
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204381761
Hier hagelt het als een idioot nu
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_204381778
Hier hebben we ook net alle 4 seizoenen langs gehad.
En de schuttingguy heeft alle hhpalen in de grond geramd (staan nu heel diep in de grond in cement). Straks komt zijn zoon 'm helpen met de (nog goeie) schuttingdelen erop monteren.
Dan mot het echt blijven staan tot we in een bejoirdenfletje zitten :wtf:
pi_204381781
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 12:08 schreef Kaatje1 het volgende:

De diva's kregen gisteren cadeautjes. Nika heeft de hele avond er bovenop gelegen, toen ik naar bed ging lag er ze er op, en toen ik wakker werd nog (of weer) _O- . Niet op de bank, niet op de stoel, niet in het mandje, maar op de vloer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit er Catnip in?
:D
  Moderator zaterdag 9 april 2022 @ 12:15:07 #20
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204381810
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 12:13 schreef Blues het volgende:

[..]
Zit er Catnip in?
Kattenkruid, is gewoon een Nederlandse naam voor ^O^
pi_204381816
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2022 12:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Kattenkruid, is gewoon een Nederlandse naam voor ^O^
Ja ok. :D
Staat hier in de tuin ook.
Vlak naast het poezengrafje _O-

Hoe is t op je vakantie?
pi_204381822
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 12:13 schreef Blues het volgende:

[..]
Zit er Catnip in?
Ja. Het papiertje waar het in zat is ook ergens in huis. Ik heb het nog niet teruggevonden _O-
pi_204381859
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2022 10:49 schreef derLudolf het volgende:
@:Myreala ik wil niet de nog een stuk apparatuur afkraken hoor, maar een stoomoven, denk je dat echt vaak te gaan gebruiken? M'n ouders hebben er ook een. Twee ovens zijn handig, daar niet van, maar de stoomden toe wordt zelden gebruikt.
Het is een combi stoomoven, dus dat lijkt me best praktisch. Je schijnt er best een hoop makkelijk in klaar te maken, vooral handig voor m’n vriend die nooit kookt omdat het per gerecht zelf de instellingen en tijd invult.
pi_204381901
En het schijnt ook fijn te zijn voor het rijzen van deeg.
pi_204381915
D
quote:

SPOILER
Drugskussentjes O+
Spoilers!
pi_204381945
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 12:24 schreef Myraela het volgende:
Vrienden van mij zijn daar ook voor gegaan en zijn er erg blij mee. Ik dacht eerst dat ze er zo een zouden nemen https://www.google.com/se(...)imgrc=CxZ-iKrYB6HZ5M
Maar het bleek een gewone oven te zijn met een extra functie
pi_204381957
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 11:57 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik weet niet uit welke bron de NOS dit dan weer heeft. Ze lullen elkaar allemaal na weet ik we. Dit heb ik al eerder in een vakblaadje gelezen.
Hele toffe ontwikkeling en ik ben het helemaal met je eens qua proefdiergebruik en welzijn van de dieren.
Het ziekenhuis postte het gisteren zelf op de socials, ik denk dat de NOS daarop gesprongen is.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator zaterdag 9 april 2022 @ 12:45:01 #28
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204382043
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 12:20 schreef Myraela het volgende:

[..]
Het is een combi stoomoven, dus dat lijkt me best praktisch. Je schijnt er best een hoop makkelijk in klaar te maken, vooral handig voor m’n vriend die nooit kookt omdat het per gerecht zelf de instellingen en tijd invult.
Oh zeker, je kunt er heel veel in, maar het is net de vraag hoe vaak je dat gaat doen. Wij hebben paar keer groenten er in gestoomd, maar eerst ding op temperatuur laten komen en daarna het water terug laten pompen, droogprogramma doorlopen, water weer uit bakje halen en droog maken is eigenlijk meer werk dan een pan schoonmaken. En een smerige pan vergeet je niet zo snel als een oven waarvan de deur dicht is :)
  Moderator zaterdag 9 april 2022 @ 12:47:48 #29
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204382060
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 12:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Vrienden van mij zijn daar ook voor gegaan en zijn er erg blij mee. Ik dacht eerst dat ze er zo een zouden nemen https://www.google.com/se(...)imgrc=CxZ-iKrYB6HZ5M
Maar het bleek een gewone oven te zijn met een extra functie
Naar zo een refereer ik ook, voor de duidelijkheid (vandaar ook combistoomoven)
Maar die zijn duurder dan een gewone oven.
pi_204382078
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2022 12:47 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Naar zo een refereer ik ook, voor de duidelijkheid (vandaar ook combistoomoven)
Maar die zijn duurder dan een gewone oven.
Ik wist tot voor een paar maanden niet eens dat een stoomoven ook in combi bestond _O- Ik dacht toen echt, wat moeten ze met zo'n ding. Maar toen bleek het een combi te zijn.
pi_204382119
Meestal geen fan van combi-apparaten. Zijn vaak voor geen enkele functie top, maar middelmatig voor alles.

Lucky, wat een leuk plaatje in de OP O+ En mooi dat je zin had in je klusjes. Als die buiten zijn dan hoop ik dat je mijn weer hebt (beetje zon, maar vooral droog). Je woonkamer zag er prachtig strak uit. Je ziet echt wel verschil tussen een leek-schilder en een beroepsschilder :Y

Zoals verwacht was ik gisteren totaal niet moe en ben pas om 4 uur of zo in slaap gevallen :') Dus ook nog niet zo lang uit bed.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204382126
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 12:24 schreef Myraela het volgende:
Ik zet mijn brooddeeg op een hittepit als ik haast heb.
Ik was te arm voor een stoomoven.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_204382213
Net als bedankje voor het gratis bezorgen paaseitjes met krieksmaak gekregen :D ik ben heel benieuwd.....
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 april 2022 @ 13:16:34 #34
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204382250
Groeten uit Utrecht CS :W
Op een klein hagelbuitje na droog weten te houden. :)
Leuk om op de Dafneschippersbrug Utrecht binnen te komen 😉
20km Limespad vanaf Woerden. In De Meern kom je diverse 'Romeinse' plekken tegen. Dat is leuk.

En met link in Komoot

[ Bericht 7% gewijzigd door borisz op 09-04-2022 14:29:32 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_204382268
quote:

SPOILER
Diva’s O+
Dat spul is echt geweldig. En mijn go-to kadootje als ik op kattenbezoek ga. Geen kat die er nog niet enthousiast over was.
pi_204382290
Buurman belde aan, bloemen binnen *O*

Blijken van mijn werkgever te zijn. Eerder deze week chocolade, deze week bloemen…. Wat moet ik ervan denken?

SPOILER
pi_204382399
💐 voor Cat.

Rechtstreeks vanuit de K.kampioen naar Inspiratiehuis 2020 in Hoofddorp voor een vervangende oven.
Handig, dat ik hierboven nu ook lees over combi stoom😂

Gedachtig aan de keuken kopers hier ook even door de zaak gerend.
Ben nog steeds blij met onze w/
Leuk, dat hij vroeg of er ook nog sprake van een andere keuken kon zijn…
pi_204382509
Overigens: links en rechts en boven 10 A2 banen: prachtige wolkenluchten met hemelsblauw ertussen.

pi_204382803
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2022 13:44 schreef AnneX het volgende:
Overigens: links en rechts en boven 10 A2 banen: prachtige wolkenluchten met hemelsblauw ertussen.

[ link | afbeelding ]
Hollandse luchten O+

Hier is het echt zonnig, met een paar kleine wolkjes.
pi_204382806
  Moderator zaterdag 9 april 2022 @ 14:21:10 #41
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204382846
Mr Frank Visser doet uitspraak was wel een pareltje zeg. Als ik thuis ben ga ik direct de hele aflevering kijken _O-
  zaterdag 9 april 2022 @ 14:25:00 #42
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204382884
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2022 13:10 schreef Sarabi het volgende:
Net als bedankje voor het gratis bezorgen paaseitjes met krieksmaak gekregen :D ik ben heel benieuwd.....
Omg dat lijkt me top! Van welk merk is dat?
pi_204382950
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 14:25 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Omg dat lijkt me top! Van welk merk is dat?
Ze komen van de Jamin :)
pi_204383277
Vogelwandeling was zo leuk O+
Opbrengst : veel gehoord en leren herkennen, tips en gewoon een superleuke enthousiaste gids en het groepje was mooi klein. Dit ga ik vaker doen *G*
pi_204383374
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2022 13:44 schreef AnneX het volgende:

[ link | afbeelding ]
Mooi!
Regenboog net op het eind van de vogelwandeling
pi_204383468
De 🌈 regenboog.

Op de terugweg langs de Wall, bcc.
MnX beseft -na een jaar of wat ‘zeuren’ van mij - dat een koelvriescombinatie vervangen ook verstandig is.
w/
pi_204383644
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 15:29 schreef Blues het volgende:
Vogelwandeling was zo leuk O+
Opbrengst : veel gehoord en leren herkennen, tips en gewoon een superleuke enthousiaste gids en het groepje was mooi klein. Dit ga ik vaker doen *G*
Wat leuk dat je mee bent gegaan _O_ En wel heel erg fijn dat jullie het vieze weer van de afgelopen week niet hadden :X Geeft deze zelfde gids vaker van dit soort vogelgroepjes?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204384198
Naar huis *O*
Veel geld bespaard w/ ,want apparatuur is nauwelijks / niet leverbaar want grondstoffen, Poolse en Russische chauffeurs, oorlog etc.
Zoiets herinner ik mij van een paar jaar geleden ook.
Toen was het iets met een economische crisis.
  Moderator zaterdag 9 april 2022 @ 18:00:19 #49
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204384473
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2022 17:33 schreef AnneX het volgende:
Naar huis *O*
Veel geld bespaard w/ ,want apparatuur is nauwelijks / niet leverbaar want grondstoffen, Poolse en Russische chauffeurs, oorlog etc.
Zoiets herinner ik mij van een paar jaar geleden ook.
Toen was het iets met een economische crisis.

Keukenapparatuur, want hoorde je iets zeggen over keukenkasten?

M'n tante heeft een keukenzaak en die had het er van de week ook al over. Het is een ramp. Reserveren kan ook niet, alles wat bij Miele of Bosch binnenkomt wordt direct uitgeleverd. Dus ja, ze hebben nu hun magazijn stampvol staan want de bestellen direct apparatuur. Dus ja, ze moeten nu ook een aanbetaling vragen.

Zegt overigens nog niet dat je als je nu een keuken bestelt die je in november geleverd wordt dat alle apparatuur er dan is :X
  zaterdag 9 april 2022 @ 18:02:24 #50
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204384494
@sushi restaurant samen met uk; wij maken van ons rustige weekend een feestje

Helaas werd ik wel op de weg hierheen door een mega landbouw voertuig tegen een stoeprand gedrukt; bubbel op mn autoband…..
pi_204384666
Ha, we zijn net terug van Bruynzeel. De apparatuur in de huidige keuken kunnen we hergebruiken, dus dat is fijn.

F. ontdekte alleen net dat hij zich 30 cm vermeten heeft. Geen kookplaat van 90 cm dus. Hij is er echt sip van. Ik niet, ik vond 'm al erg groot. Hij kookt ook zeer zelden trouwens.

Vandaag toevallig wel, pizza. En ik wijn, want wat is zunne Quooker allejezus duur :')
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_204384683
Mooie luchten in het westen. Oosten deed daar niet aan mee.

Wat een ellende met al die leveringsproblemen. Moet ook dinsdag de fietsenmaker maar eens bellen hoe het met de fiets zit. Die had ik ook wel verwacht.

Jammer van de auto maar gezellig eten met Uk is *O* Hoe gaat het met de enkel? Heeft ze al loopgips?
  zaterdag 9 april 2022 @ 18:25:20 #53
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204384694
Uk heeft loopgips met een losse wandel zool, en mag als dr dat lukt binnen huis af en toe “los lopen”; buiten de deur op krukken
pi_204384759
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 18:25 schreef fietsie het volgende:
Uk heeft loopgips met een losse wandel zool, en mag als dr dat lukt binnen huis af en toe “los lopen”; buiten de deur op krukken
Vooruitgang dus, waarschijnlijk voor haar niet genoeg, maar voor de enkel wel. Maar fijn dat ze nu een beetje meer kan.
pi_204385276
Lijkt me toch lastig hoor, die verminderde mobiliteit...

Hier testte de Duitser net positief op een zelftest en is nu in isolatie op zolder, in de hoop dat het de kinderen en mij bespaard blijft zodat iedereen na Pasen weer naar school en werk kan..
pi_204385309
pi_204385384
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 19:29 schreef Jagärtrut het volgende:

Hier testte de Duitser net positief op een zelftest en is nu in isolatie op zolder, in de hoop dat het de kinderen en mij bespaard blijft zodat iedereen na Pasen weer naar school en werk kan..
Oh je, het zal toch niet -O-
pi_204385538
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2022 19:33 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:o
Die pik op dat bord :o
Ja _O-
In ander gezelschap had ik dat uitgebreid besproken. Nu geen idee welke associaties tante erbij had _O-
quote:

O nee…. -O-
pi_204385559
Ook echt dat ie onder de kop wat dunner geschild is.
pi_204385572
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2022 19:59 schreef Vanyel het volgende:
Ja, beetje in your face.
Wat ik wel matig vind was dat die van mijn tafelgenoot een stuk dunner was. Misschien minder fallisch maar voor dezelfde tafel zoek je gelijke stukken uit, lijkt me.
pi_204385599
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2022 19:59 schreef Vanyel het volgende:
Ik zie voor me dat ze dat in de keuken expres gedaan hebben (en daar enorm lol om hadden)
pi_204385635
Morgen staat er, speciaal voor mij, een 17-jarige om 9 uur bij het zwembad O+
Normaal zwemmen we om 9.45 uur maar er was een uitvaller en zo kan ik wat eerder richting Scheveningen voor Aladdin. Ze vond het wel erg vroeoeoeg!

Het plan slaagt helemaal als een 15- en andere 17 jarige ook in staat blijken zo’n drie kwartier eerder met me op pad te gaan. Moeten dan op zijn vroegst om 11.00 uur klaar staan, ook vre-se-lijk natuurlijk. Die vraag staat nog uit :7
pi_204385698
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 15:47 schreef Blues het volgende:

[..]
Mooi!
[ link | afbeelding ]
Die is raarrrrrrr. Staat de zon nu daar achter die boom?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204385705
Had gisteren de vlaai in de vriezer gedaan. Stomstomstom want een stuk daarvan,, nu bij een kop thee was wel heel erg lekker geweest. Nu maar een speculaasje -O- Ook wel lekker, maar toch, het had zoveel beter gekund.
pi_204385861
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 16:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wat leuk dat je mee bent gegaan _O_ En wel heel erg fijn dat jullie het vieze weer van de afgelopen week niet hadden :X Geeft deze zelfde gids vaker van dit soort vogelgroepjes?
Ja en hij is ook nog 'in de leer' bij het IVN.
Ook is ie tekenleraar. Doet vanalles.
https://localnatureguide.com/nl/gids/63/christophe-reijman
https://vogelskijkenisleuk.nl/
pi_204385886
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 april 2022 20:10 schreef sigme het volgende:

[..]
Die is raarrrrrrr. Staat de zon nu daar achter die boom?
Ja!
Zat ook een halo. Heel bijzonder verschijnsel.
Sowieso apart weer die wandeling.. harde wind/windstil/beetje regen/keiharde hagel en stralende zon.
Love it O+
pi_204385904
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 20:29 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja!
Zat ook een halo. Heel bijzonder verschijnsel.
Sowieso apart weer die wandeling.. harde wind/windstil/beetje regen/keiharde hagel en stralende zon.
Love it O+
Ja, dat dacht ik al. Dat is dus geen gewone regenboog, want die zie je altijd met de zon in de rug!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204385913
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 20:26 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja en hij is ook nog 'in de leer' bij het IVN.
Ook is ie tekenleraar. Doet vanalles.
https://localnatureguide.com/nl/gids/63/christophe-reijman
https://vogelskijkenisleuk.nl/
Ik ben lid van IVN. Dolle pret!
pi_204386054
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 april 2022 20:31 schreef sigme het volgende:

[..]
Ja, dat dacht ik al. Dat is dus geen gewone regenboog, want die zie je altijd met de zon in de rug!
Maar ik zag ook kleuren?!
pi_204386071
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 15:47 schreef Blues het volgende:

[..]
Mooi!
[ link | afbeelding ]
Mooi O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 18:02 schreef fietsie het volgende:
@:Sushi restaurant samen met uk; wij maken van ons rustige weekend een feestje

Helaas werd ik wel op de weg hierheen door een mega landbouw voertuig tegen een stoeprand gedrukt; bubbel op mn autoband…..
Jammer van de auto, maar wel superleuk dat jullie dit soort dingen samen doen O+

quote:

Fingers crossed!

quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2022 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ja, beetje in your face.
Wat ik wel matig vind was dat die van mijn tafelgenoot een stuk dunner was. Misschien minder fallisch maar voor dezelfde tafel zoek je gelijke stukken uit, lijkt me.
Ik krijg opeens hele andere beelden bij dit etentje :D

Verder zag het er wel goed uit!
pi_204386074
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 20:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Had gisteren de vlaai in de vriezer gedaan. Stomstomstom want een stuk daarvan,, nu bij een kop thee was wel heel erg lekker geweest. Nu maar een speculaasje -O- Ook wel lekker, maar toch, het had zoveel beter gekund.
Amateur o|O

Maar dan heb je nu wel meer vlaai over *O*
pi_204386186
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2022 20:41 schreef Blues het volgende:

[..]
Maar ik zag ook kleuren?!
't Zal ook zeker een prismaboog zijn geweest, maar dus een hele speciale. Geen gewone regenboog!
pi_204386303
Net thuis van een dag bier bezorgen. Nu een warm bad en dan straks eens wat kroketten proeven :9
pi_204386323
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 april 2022 20:48 schreef sigme het volgende:

[..]
't Zal ook zeker een prismaboog zijn geweest, maar dus een hele speciale. Geen gewone regenboog!
Prismaboog.
Man man wat een dag vol verrassingen en veel geleerd *O*
pi_204386585
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2022 20:41 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Amateur o|O

Maar dan heb je nu wel meer vlaai over *O*
En de cake had ik ook ingevroren domdomdomdom
pi_204386608
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 20:56 schreef Sarabi het volgende:
Net thuis van een dag bier bezorgen. Nu een warm bad en dan straks eens wat kroketten proeven :9
Wat een wereldreis steeds _O_ B:)B
pi_204386719
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 20:56 schreef Sarabi het volgende:
Benieuwd wat jullie van de kroketten vinden
pi_204386982
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 21:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
En de cake had ik ook ingevroren domdomdomdom
:o
  Moderator zaterdag 9 april 2022 @ 21:46:22 #79
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204387231

¸likrofi met schaapsgoulash :9 Kleine portie als voorgerecht :D
pi_204387298
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2022 21:12 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat een wereldreis steeds _O_ B:)B
Het zijn lange dagen, maar ook echt heel leuk om te doen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 21:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Benieuwd wat jullie van de kroketten vinden
De tikka massala was lekker.
Babi ketjap had weinig smaak.
Maar goed dat waren 2 smaken om te proberen dus misschien zijn ze zelf ook nog met het recept bezig.

Nu wachten op de Lady Blue.
  zaterdag 9 april 2022 @ 22:08:19 #81
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204387734
Eerste keer dit jaar ijs gemaakt, custard gemaakt, daar room doorheen en dat in de ouwe trouwe Gaggia, moest hem een zetje geven, de motor zat vast.
Vrees dat ie niet nog eens 15 jaar mee gaat.
pi_204387771
Zo, gaar. Ik kan geen verhuisdoos meer zien. Wat kan een mens toch veel spullen verzamelen :')
We zijn nog niet klaar, maar het begint wel op te schieten. De kasten laken leeg. (Daarna nog een keer de berging :X )
pi_204387982
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 18:22 schreef Syrena het volgende:
Ha, we zijn net terug van Bruynzeel. De apparatuur in de huidige keuken kunnen we hergebruiken, dus dat is fijn.

F. ontdekte alleen net dat hij zich 30 cm vermeten heeft. Geen kookplaat van 90 cm dus. Hij is er echt sip van. Ik niet, ik vond 'm al erg groot. Hij kookt ook zeer zelden trouwens.

Vandaag toevallig wel, pizza. En ik wijn, want wat is zunne Quooker allejezus duur :')
Oh, jij mag ook een nieuwe keuken uitzoeken O+

Nieuw of huidig huis?
Spoilers!
  zaterdag 9 april 2022 @ 22:26:23 #84
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204387991
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 april 2022 22:10 schreef Candaasje het volgende:
Zo, gaar. Ik kan geen verhuisdoos meer zien. Wat kan een mens toch veel spullen verzamelen :')
We zijn nog niet klaar, maar het begint wel op te schieten. De kasten laken leeg. (Daarna nog een keer de berging :X )
Je hebt nog ruim een maand toch :D
Op een gegeven moment gaat het ineens heel hard en heb je bijna alles al ingepakt
pi_204388009
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 22:26 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Je hebt nog ruim een maand toch :D
Op een gegeven moment gaat het ineens heel hard en heb je bijna alles al ingepakt
Ja, dus we pakken ook niet alles in hoor. Maar met beide erg volle/onregelmatige werkweken zijn we liever wat eerder voorbereid. We kennen onszelf :P
pi_204388126
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 13:16 schreef borisz het volgende:
20km Limespad vanaf Woerden. In De Meern kom je diverse 'Romeinse' plekken tegen. Dat is leuk.

En met link in Komoot
Je hebt veel in mijn oude omgeving gewandeld O+
In de Meern (oude de Meern) heb ik nog paardgereden.
Utreg zelf heeft ook veel oudromeins 'gedoe' ;)
pi_204388133
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 april 2022 22:10 schreef Candaasje het volgende:
Veel Veel VEEL weggooien galore *G*

Succes :*
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 april 2022 @ 22:58:04 #88
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204388418
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 22:38 schreef Blues het volgende:

[..]
Je hebt veel in mijn oude omgeving gewandeld O+
In de Meern (oude de Meern) heb ik nog paardgereden.
Utreg zelf heeft ook veel oudromeins 'gedoe' ;)
Dat zal best :)

Ik zie net deze foto van de Dafhe Schippersbrug https://nl.wikipedia.org/wiki/Dafne_Schippersbrug
Die linkeroever is nu compleet volgebouwd of wordt de laatste hand gelegd aan diverse woningen. Denk ik een jaar geleden dat ook daar in Utreg was geweest. Ook dat gebied achter de Jaarbeurs. Daar zijn ze ook behoorlijk aan het bouwen.

De wandelroute ging over de Groenedijk en dan heb je nog veel oude huizen. Ondanks dat je door Vinex-gebied liep hebben ze dat toch relatief goed weten te verbergen. :) Wrs vrijdag Ureg door naar Fort aan de Vechten.
pi_204388577
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 13:16 schreef borisz het volgende:

En met link in Komoot
Dat had je goed voor elkaar! Ik heb tussen 9:00 en 16:00 minstens zes hagelbuien over me heen gehad ;( (minstens zes omdat ik niet zeker weet of ik alle buien nu meetel)

Maar in de zon zo weer droog ^O^

20 km is een mooie wandelafstand! En leuke route ook nog dus. Is dit een stukje van het Limespad? Loop je de andere ook nog?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 april 2022 @ 23:53:22 #90
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204388998
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 23:09 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Dat had je goed voor elkaar! Ik heb tussen 9:00 en 16:00 minstens zes hagelbuien over me heen gehad ;( (minstens zes omdat ik niet zeker weet of ik alle buien nu meetel)

Maar in de zon zo weer droog ^O^

20 km is een mooie wandelafstand! En leuke route ook nog dus. Is dit een stukje van het Limespad? Loop je de andere ook nog?
1 regenbuitje daarvoor had ik 'regenpauze' in een winkelcentrum. Goede timing qua locatie en bui :P
En die hagelbui viel wel mee. En ja het het Limespad.

Ik had eigenlijk als wandelplanning om dit jaar Westerbork te halen, maar denk dat dat 2023 wordt. Ik loop Westerbork met moeders en vanwege oma/ maar ook omdat omdat je wel even wat verder weg moet is daar 'LAW' Amsterdam. (Buiten de Binnenstad van Amsterdam) als mooie vervanger. Nog vijf etappes Amsterdam en dat moet dit jaar zeker lukken.

Zelf wil ik dit jaar Nijmegen bereiken aka het Limespad aflopen. Dit pad ik voor mezelf maar als er mensen mee willen lopen altijd leuk :)
pi_204389071
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 16:07 schreef minilot het volgende:
en bone conduction-oordopjes, dat als het eenmaal in je bezit is je liever je rechterarm opgeeft dan ooit nog zonder te moeten. Hm. Het overpeinzen waard!
Nu heb ik er ook een besteld.
Ben geen oordopper van nature, maar met het gethuiswerk heb ik ze toch best heel vaak in en ze zitten klote en misschien is na 2 jaar corona het dan hoog tijd om dat eens te verbeteren. Tenslotte ben ik niet van plan terug te keren naar kantoor. En wie weet wil ik met deze dingen zelfs wel buiten lopen of fietsen met geluid op.

Sockwa's aan de voeten & boneconnector op de kop. 't Moet niet gekker worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door sigme op 10-04-2022 00:06:10 (nu wel edit ipv quote) ]
pi_204389073
edit ipv quote of andersom
pi_204389107
Kledingcrisis. Met een kast vol spul :')
Maar alles eigenlijk net te oud/slobberig/uit de mode om ‘op sjiek’ te gaan qua net-geen-zomerkleding.

Binnenkort gaat de kledingkast op zomerstand en dan moet ik écht grondig de winterboel op gaan ruimen en verplaatsen naar kledingcontainer. En investeren in een paar goede basis stukken.

Zodat ik niet rond middernacht schoenen sta te poetsen, omdat die toch ook best vaal zijn maar wel het beste bij het outfitje wat dan nog wél kan passen.
pi_204390062
Ik heb ook een kledingkastprobleem, daar wilde ik wat aan doen en toen kocht ik 3 sportleggings. Heb dus nog steeds maar 1 te grote spijkerbroek. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204390346
quote:
2s.gif Op zondag 10 april 2022 07:59 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb ook een kledingkastprobleem, daar wilde ik wat aan doen en toen kocht ik 3 sportleggings. Heb dus nog steeds maar 1 te grote spijkerbroek. :')
De sportleggings kwamen gister.
Had ik Large besteld, eeeuh laten we zeggen: de maat L valt klein.
Straks eens puzzelen hoe ik ze terugstuur en geld terug.
pi_204390360
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2022 08:17 schreef AnneX het volgende:

[..]
De sportleggings kwamen gister.
Had ik Large besteld, eeeuh laten we zeggen: de maat L valt klein.
Straks eens puzzelen hoe ik ze terugstuur en geld terug.
Ik vind dat ze prima overeen komen met de maattabel. :) Het zijn wel compressieleggings he? In verschillende "sterktes" Ze horen wel aan te gaan als een panty.
pi_204390364
Mijnes kwamen ook gisteren en passen prima. Blij mee O+
pi_204390395
quote:
2s.gif Op zondag 10 april 2022 08:18 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik vind dat ze prima overeen komen met de maattabel. :) Het zijn wel compressieleggings he? In verschillende "sterktes" Ze horen wel aan te gaan als een panty.
Nou, de leggings comprimeren wel héel sterk in de heup/buik/bil regio.
Dat is niet comfortabel. En ja, ik had gemeten.

Ook even google geraadpleegd op ‘compressie’ legging.😉
pi_204390434
Mja, ieder het zijne. :) Zal misschien ook nog wel liggen aan hoe je lichaamssamenstelling is, zeg maar, of het prettig zit of niet. Als je XL had besteld had ik m wel van je over willen nemen. :+
pi_204390872
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 23:53 schreef borisz het volgende:

[..]
1 regenbuitje daarvoor had ik 'regenpauze' in een winkelcentrum. Goede timing qua locatie en bui :P
En die hagelbui viel wel mee. En ja het het Limespad.

Ik had eigenlijk als wandelplanning om dit jaar Westerbork te halen, maar denk dat dat 2023 wordt. Ik loop Westerbork met moeders en vanwege oma/ maar ook omdat omdat je wel even wat verder weg moet is daar 'LAW' Amsterdam. (Buiten de Binnenstad van Amsterdam) als mooie vervanger. Nog vijf etappes Amsterdam en dat moet dit jaar zeker lukken.

Zelf wil ik dit jaar Nijmegen bereiken aka het Limespad aflopen. Dit pad ik voor mezelf maar als er mensen mee willen lopen altijd leuk :)
Ik zou het leuk vinden als je laat weten wanneer je aan de laatste etappe van het Limespad begint, die loop ik graag met je mee! :)

Ik denk dat ik dan qua hagelbuien precies in de verkeerde regio onderweg was. Het bleef maar afwisselen tussen hagel en zon. Ik heb 60 km gefietst vanaf huis de Achterhoek in, halverwege nog even de Elterberg op. Dat is best een pittig klimmetje :D
pi_204391506
Gezwommen, nu snel haartjes drogen en op naar Scheveningen. Aladdin!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')