Op de moeder van @-XOR- ?quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:44 schreef scrupuleus het volgende:
Behoorlijkkritisch zit er weer bovenop
@vosss, wat is jouw mening over deze kwestie?quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:48 schreef Drekkoning het volgende:
Is het Okee om tijdens deze kwali en race morgen een biertje te drinken?
When you drink don't drivequote:Op zaterdag 9 april 2022 08:48 schreef Drekkoning het volgende:
Ik denk dat de FIA dat niet goed vindtquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:48 schreef Drekkoning het volgende:
Geen probleem zolang de R maar weer in het uur zitquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:48 schreef Drekkoning het volgende:
Voor hem is het te hopen dat het niet andersom is.quote:
Tien voor negen. Kan prima dus.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:50 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Geen probleem zolang de R maar weer in het uur zit
Omdat het een goede coureur is?quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:51 schreef Bugno3 het volgende:
Waarom is Perez zo viessnel in de kwali dit seizoen?
Het type auto ligt hem beter dan vorig jaarquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:51 schreef Bugno3 het volgende:
Waarom is Perez zo viessnel in de kwali dit seizoen?
Nooit een briljant qualifier geweest.quote:
En terecht.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:52 schreef PzKpfw het volgende:
Hamilton weer aan het klagen (over Red Bull)
quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:52 schreef Peterselieman het volgende:
#44 klaagde volgens mij over Max die in de weg reed?
Hamilton moet geen grote bek hebben dit seizoen, doen niet eens mee voor de prijzen.quote:
Dat was ook terecht.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:52 schreef PzKpfw het volgende:
Misschien dat die nu wat meer gewend is aan het team en daardoor wat zelfverzekerder rijdtquote:
Ja leuk, maar zo werkt het niet.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:53 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hamilton moet geen grote bek hebben dit seizoen, doen niet eens mee voor de prijzen.
Racist!!!quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:53 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hamilton moet geen grote bek hebben dit seizoen, doen niet eens mee voor de prijzen.
En terecht, je hoorde Verstappen er ook overquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:52 schreef PzKpfw het volgende:
Bezemkast genot.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:54 schreef Yaku het volgende:
Waar zit Allard eigenlijk? Volgens mij is "race control" gewoon zijn zolderkamer.
Allard is Fokker!quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:54 schreef Yaku het volgende:
Waar zit Allard eigenlijk? Volgens mij is "race control" gewoon zijn zolderkamer.
Je moet toch watquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:53 schreef Sked het volgende:
Lewis gaat nu aan het werk om Max te doen verliezen.
Tuinhuisje, genietend van het zonnetjequote:Op zaterdag 9 april 2022 08:54 schreef Yaku het volgende:
Oh ja want hij is de enige die woest kan reagerenquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:55 schreef PzKpfw het volgende:
Kan niet wachten op de dag dat Hamilton verdwijnt uit de Formule 1. Wat een zuur figuur is dat zeg.
quote:
Je hoeft niet te kuchen hoor. Verstappen is een volslagen idioot als het 'm tegen zitquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh ja want hij is de enige die woest kan reageren
KuchMaxKuch
Ik kreeg nog een lading Hamilton fans over me heen toen ik zei dat McLaren waarschijnlijk makkelijker stappen maakt dan Mercedesquote:
Hamilton ook, Alonso en Vettel in hun topjaren ook. Het lijkt wel alsof het iets is van de beste coureursquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kuchen hoor. Verstappen is een volslagen idioot als het 'm tegen zit
Niet gewaarschuwd door het team dat Hamilton in een snelle ronde zat.quote:
Hopen dat zijn tankpas niet weg waaitquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:06 schreef Caland het volgende:
Max doet de F1 versie van de zonneklep in de auto uitklappen
Budget cap héquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
Geen zonnekleppen in je auto hebben
Toen was het ook eerder.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:06 schreef Mothzor het volgende:
Dat gezeik met de zon hadden we vroeger niet toen we gewoon lekker, na een bezoek aan de kroeg, voor de tv hingen 😜
Er is zo een heel gaaf filmpje van Rally waar de Klep omhoog is gegaan en de rijder blind op de navigator af gaatquote:
Dadelijk hebben ze geen carbontape meer als er weer eens een stuk afbreektquote:
Knap..maar ik denk dat ie nog wel een strookje kon zienquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er is zo een heel gaaf filmpje van Rally waar de Klep omhoog is gegaan en de rijder blind op de navigator af gaat
Baan koelt snel af.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:09 schreef Noppie2000 het volgende:
Niet gewend dat RB zo vroeg (als eerste) gaat, die wachten meestal toch een tijdje?
Zeker, de derde sector nekt hem telkens.quote:
Eckte fanquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:13 schreef PzKpfw het volgende:
Ok ik ga wat anders doen, dit duurt me veel te lang.
Ik was te vroeg met mijn conclusiequote:
Australie, daar is alles andersom.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:14 schreef Tinos85 het volgende:
Waarom is de pitstraat volgorde hier trouwens omgedraaid?
Australië ligt ondersteboven.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:14 schreef Tinos85 het volgende:
Omdat we hier aan de linkerkant van de baan rijdenquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:14 schreef Tinos85 het volgende:
Het is daar herfstquote:
Komt door zwaartekracht, ze liggen onderop en die trekt de zon harder naar beneden.quote:
Als je geen engine braking hebt merkt je dat wel.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:18 schreef HiDiHo het volgende:
Als je aandrijving kapot is kun je toch wel remmen?
quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Australië ligt ondersteboven.
quote:
Niet teleurgesteldquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Omdat we hier aan de linkerkant van de baan rijden
En donkere lucht is zwaarder.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Komt door zwaartekracht, ze liggen onderop en die trekt de zon harder naar beneden.
Voordat je realiseert dat je dat moet doen ben je al te ver naar buiten om normaal te remmen, daarom was het ook geen harde klap.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:18 schreef HiDiHo het volgende:
Stroll op pole morgen.quote:
Achterremmen zijn heel licht uitgevoerd, omdat ze ook motor remmen hebben. En de achterwielen remmen normaal 40-50% van de auto.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:18 schreef HiDiHo het volgende:
Hydrauliek was weg dus misschien kon die niet vol remmen?quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:18 schreef HiDiHo het volgende:
Watje!quote:
RB is toch weer duidelijk de beste auto van de grid, dus Max gaat met twee vingers in de neus kampioen worden, zoals Hamilton dat jarenlang heeft kunnen doen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:17 schreef VacaLoca het volgende:
Was gewoon easy pole dit voor Max als ie geen fout maakte. Maja dat is het idee van quali, om die fout niet te maken wanneer het telt, dus matig van Max dit.
Lewis, it's Bono herequote:
Zou hij weer een cadeautje krijgen ja?quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hamilton zit een podium aan te komen
Klopt nietquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:34 schreef HiDiHo het volgende:
Dat was hem weer
[ afbeelding ]
Ham nog naar 5
Ik heb toch echt het idee dat de Ferrari de betere auto is.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
RB is toch weer duidelijk de beste auto van de grid, dus Max gaat met twee vingers in de neus kampioen worden, zoals Hamilton dat jarenlang heeft kunnen doen.
Maar inderdaad imponeert Max dit jaar nog niet echt. Als je al moeite hebt met voor die middelmatige Mexicaan te kwalificeren…
quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:34 schreef HiDiHo het volgende:
Dat was hem weer
[ afbeelding ]
Ham nog naar 5
Als LEC en VER elkaar er af rijden noem ik geen cadeau maar onkundequote:Op zaterdag 9 april 2022 09:34 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zou hij weer een cadeautje krijgen ja?
Ietsjes, Max had wel iets sneller gekundquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik heb toch echt het idee dat de Ferrari de betere auto is.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
RB is toch weer duidelijk de beste auto van de grid, dus Max gaat met twee vingers in de neus kampioen worden, zoals Hamilton dat jarenlang heeft kunnen doen.
Maar inderdaad imponeert Max dit jaar nog niet echt. Als je al moeite hebt met voor die middelmatige Mexicaan te kwalificeren…
Hee noppie, gm!quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:35 schreef Noppie2000 het volgende:
Lekkere Q hoor. Hoop morgen weer een vermakelijke race
Lolquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:34 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zou hij weer een cadeautje krijgen ja?
Waarom zouden die elkaar er af rijden? Die twee konden gewoon netjes vechten zonder brokken, unlike een zekere andere coureurquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als LEC en VER elkaar er af rijden noem ik geen cadeau maar onkunde
Klopt. RB heeft een beter totaalpakket.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:34 schreef TweedeKlum het volgende:
De Ferrari wint het over 1 rondje, RB wint het over een hele race.
Hij is er niet blij mee.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:37 schreef LTVDK het volgende:
Als Max blij is met P2 had die de pole eigenlijk al niet kunnen halen
Snelste over 1 rondje. Maar in de race niet hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik heb toch echt het idee dat de Ferrari de betere auto is.
Ben je dronken?quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:37 schreef Sfancta het volgende:
Word niks met verstrekken dit seizoen ben ik bang.
Moest alles via vage straks kijken
Lange nacht?quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:37 schreef Sfancta het volgende:
Ben je een allochtoon of ben je een nieuwe medelander?quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:37 schreef Sfancta het volgende:
Die spellingscontrole op je telefoon is écht heel vervelend hequote:Op zaterdag 9 april 2022 09:37 schreef Sfancta het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Snelste over 1 rondje. Maar in de race niet hoor.
Dit seizoen is het toch duidelijk Ferrari dat ook beter is over de race.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:34 schreef TweedeKlum het volgende:
De Ferrari wint het over 1 rondje, RB wint het over een hele race.
Ferrari ookquote:
Mad.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Dit seizoen is het toch duidelijk Ferrari dat ook beter is over de race.
Vorige race heeft Max onverdiend de race gestolen van Leclerc, maar was zeker niet de betere.
Hopelijk gaat dat niet weer gebeuren en knalt Ferrari er gewoon een 1-2 uit.
Nou hij was niet aan het vloeken dat die geen pole heeft en dat tweede plek ook een goed resultaat isquote:
Nog niet van overtuigd. Ferrari is sneller in de bochten doordat ze met meer downforce kunnen rijden. Die motor lijkt ook iets sterker te zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Klopt. RB heeft een beter totaalpakket.
Gewoon korter dus.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:41 schreef VacaLoca het volgende:
Kwali duurt gewoon langer dan de race morgen, mits die geen lang oponthoud kent
Dit lijkt zo te zijn. Verschillen zijn klein, maar alleen al het feit dat Leclerc hem niet in een muur zet betekent al dat die auto bloedsnel is.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nog niet van overtuigd. Ferrari is sneller in de bochten doordat ze met meer downforce kunnen rijden. Die motor lijkt iets sterker te zijn.
As usual.quote:
Net als het kampioenschap vorig jaarquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Vorige race heeft Max onverdiend de race gestolen van Leclerc, maar was zeker niet de betere.
Het is wel een hobbelende geit.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nog niet van overtuigd. Ferrari is sneller in de bochten doordat ze met meer downforce kunnen rijden. Die motor lijkt ook iets sterker te zijn.
Ze kunnen altijd wel wat sneller maar drie tienden is een fors gat.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ietsjes, Max had wel iets sneller gekund
Verstappen had de eerste race ook gepakt als de auto niet stuk was gegaan denk ik.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Terechtquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Perez mag zich melden.
https://www.fia.com/sites(...)20yellow%20flags.pdf
RB is nog aan het zoekenquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:47 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ze kunnen altijd wel wat sneller maar drie tienden is een fors gat.
Albers is inderdaad van hetzelfde bedroevende niveauquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
Albers net:
"Leclerc heeft met de Ferrari heeft de betere auto voor sector 1 en 3 maar Max is sneller in sector 2"
Het lijkt FOK wel
We weten dat Verstappen sowieso nog 2 tienden harder had gekund.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:47 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ze kunnen altijd wel wat sneller maar drie tienden is een fors gat.
We zullen zien wat de data zegt.quote:
denk juist een beetje andersom, Ferrari met Leclerc vooral snel over 1 rondje, Red Bull wat betere racepace en minder porpoising, dat is toch ook wel een dingetje over een hele raceafstandquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook het idee dat Leclerc gewoon beter is in kwalificeren dan Verstappen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk juist een beetje andersom, Ferrari met Leclerc vooral snel over 1 rondje, Red Bull wat betere racepace en minder porpoising, dat is toch ook wel een dingetje over een hele raceafstand
quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Morgen vlammen met uit de mercedes
Bij mij rijdt hij net de pit uit voor zijn eerste stop op Jeddah.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:12 schreef Sfancta het volgende:
Mijn stream is gestopt. Waar staat ons Max op moment?
Leuke usericon gastquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:11 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Komen ze lekker op tijd mee dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |