Op de moeder van @-XOR- ?quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:44 schreef scrupuleus het volgende:
Behoorlijkkritisch zit er weer bovenop
@vosss, wat is jouw mening over deze kwestie?quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:48 schreef Drekkoning het volgende:
Is het Okee om tijdens deze kwali en race morgen een biertje te drinken?
When you drink don't drivequote:Op zaterdag 9 april 2022 08:48 schreef Drekkoning het volgende:
Ik denk dat de FIA dat niet goed vindtquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:48 schreef Drekkoning het volgende:
Geen probleem zolang de R maar weer in het uur zitquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:48 schreef Drekkoning het volgende:
Voor hem is het te hopen dat het niet andersom is.quote:
Tien voor negen. Kan prima dus.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:50 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Geen probleem zolang de R maar weer in het uur zit
Omdat het een goede coureur is?quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:51 schreef Bugno3 het volgende:
Waarom is Perez zo viessnel in de kwali dit seizoen?
Het type auto ligt hem beter dan vorig jaarquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:51 schreef Bugno3 het volgende:
Waarom is Perez zo viessnel in de kwali dit seizoen?
Nooit een briljant qualifier geweest.quote:
En terecht.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:52 schreef PzKpfw het volgende:
Hamilton weer aan het klagen (over Red Bull)
quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:52 schreef Peterselieman het volgende:
#44 klaagde volgens mij over Max die in de weg reed?
Hamilton moet geen grote bek hebben dit seizoen, doen niet eens mee voor de prijzen.quote:
Dat was ook terecht.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:52 schreef PzKpfw het volgende:
Misschien dat die nu wat meer gewend is aan het team en daardoor wat zelfverzekerder rijdtquote:
Ja leuk, maar zo werkt het niet.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:53 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hamilton moet geen grote bek hebben dit seizoen, doen niet eens mee voor de prijzen.
Racist!!!quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:53 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hamilton moet geen grote bek hebben dit seizoen, doen niet eens mee voor de prijzen.
En terecht, je hoorde Verstappen er ook overquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:52 schreef PzKpfw het volgende:
Bezemkast genot.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:54 schreef Yaku het volgende:
Waar zit Allard eigenlijk? Volgens mij is "race control" gewoon zijn zolderkamer.
Allard is Fokker!quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:54 schreef Yaku het volgende:
Waar zit Allard eigenlijk? Volgens mij is "race control" gewoon zijn zolderkamer.
Je moet toch watquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:53 schreef Sked het volgende:
Lewis gaat nu aan het werk om Max te doen verliezen.
Tuinhuisje, genietend van het zonnetjequote:Op zaterdag 9 april 2022 08:54 schreef Yaku het volgende:
Oh ja want hij is de enige die woest kan reagerenquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:55 schreef PzKpfw het volgende:
Kan niet wachten op de dag dat Hamilton verdwijnt uit de Formule 1. Wat een zuur figuur is dat zeg.
quote:
Je hoeft niet te kuchen hoor. Verstappen is een volslagen idioot als het 'm tegen zitquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh ja want hij is de enige die woest kan reageren
KuchMaxKuch
Ik kreeg nog een lading Hamilton fans over me heen toen ik zei dat McLaren waarschijnlijk makkelijker stappen maakt dan Mercedesquote:
Hamilton ook, Alonso en Vettel in hun topjaren ook. Het lijkt wel alsof het iets is van de beste coureursquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kuchen hoor. Verstappen is een volslagen idioot als het 'm tegen zit
Niet gewaarschuwd door het team dat Hamilton in een snelle ronde zat.quote:
Hopen dat zijn tankpas niet weg waaitquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:06 schreef Caland het volgende:
Max doet de F1 versie van de zonneklep in de auto uitklappen
Budget cap héquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
Geen zonnekleppen in je auto hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |