Nee hoor, dit was eigenlijk de eerste keer hier.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:36 schreef NY_Giant het volgende:
Maar dat is juist het probleem. De kans is ongeveer 50% dat Viaplay ergens tijdens een F1-weekend een keer een storing heeft
Klopt, die vallen allemaal onder 'International'. 'F1 Live' is een aparte audiostream die je los van de andere kunt selecteren.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee hoor, dit was eigenlijk de eerste keer hier.
F1TV gebruikte ik dan maar even als alternatief, maar op elk audiokanaal, van Engels tot Portugees tot commentaarloos, waren er constante haperingen, ook toen Viaplay weer werkte na een paar minuten.
Dit dus. Ik heb een paar races en trainingen zonder ook maar één hapering kunnen kijken. Maar ook een aantal waarbij het beeld met regelmaat even bevriest en dat ligt echt 100% aan Viaplay. Gisteren eind van de kwalificatie was het weer dramatisch. Begint me inmiddels behoorlijk te irriteren.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:48 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Een deel zal dat bij zijn eigen verbinding moeten zoeken, maar bij Viaplay zelf zit er ook nog genoeg mis.
Ze zitten al weken.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:09 schreef ondeugend het volgende:
Het viel mij op dat presentator en gasten zaten ipv staan.
Trekt Viaplay zich de kritiek toch aan? Of komt dat omdat Dhr Kalf inmiddels fossiel is?
Valt mij nu pas op.quote:
De tandarts zou er grof geld voor willen betalen.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:13 schreef Gunner het volgende:
Enige vermoeiende is de zoveelste schakel naar Stefaan op het circuit naar de zoveelste bekende pipo
Had m ff opnieuw moeten opstarten denk ik. Volgende keer maar weer dan.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die verbinding was zo slecht van mij vandaag ongelofelijk
Geen problemen gehad met Viaplay. Eigenlijk echt zeer zelden problemen met Viaplay.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:43 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben ff naar f1tv moeten gaan maar weet niet of mijn probleem door Viaplay was aangezien ik met kunst en vliegwerk via chromecast en slechte wifi moest jongleren.
#Camperlife
Idem, al kijk ik via de app en niet via het kanaal. Heb de indruk dat het via de app sneller is (als in, echt 'live'), al kan ik me vergissen.quote:
Of gewoon een open net.quote:Op maandag 9 mei 2022 08:15 schreef GM78 het volgende:
Precies tijdens de herstart mocht ik opnieuw opstarten![]()
Ik mis Ziggo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |