quote:
Ik verwoorde het wellicht verkeerd, maar de toetreding van Oekraïne in de EU hoeft niet te betekenen dat ze ook meteen in de NAVO komen.quote:Hoe bedoel je nu?
Het heeft denk ik niet zo veel nut om dat uit te leggen, maar als je wat terugscrollt kan je vinden waar ik op doel.quote:
Maar in '39 konden ze nog geen meidagen van 1940 voorspellen, andere tijden waren dat, dus met de kennis van toen was het niet zo'n goed idee nogquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:39 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
De Fransen hadden in 1939/1940 de mogelijkheid WO II te beëindigen nog voordat 'ie goed en wel begonnen was, maar waren daar - ondanks dat ze een grotere krijgsmacht hadden - te schijterig voor. Als de Fransen Duitsland binnengevallen waren toen de Wehrmacht in Polen zat hadden ze zó naar het Ruhrgebied kunnen doormarcheren.
Ik heb wel een idee hoe jij denkt inderdaad,quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het heeft denk ik niet zo veel nut om dat uit te leggen, maar als je wat terugscrollt kan je vinden waar ik op doel.
Nou, vertel?quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:43 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee hoe jij denkt inderdaad,
Het was toen wel al duidelijk dat Duitsland het westen zou gaan aanvallen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:42 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Maar in '39 konden ze nog geen meidagen van 1940 voorspellen, andere tijden waren dat, dus met de kennis van toen was het niet zo'n goed idee nog
Wat? Jij wil dat EU regime change gaat doen in Oekraïne?quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben het wel deels mee eens wat je zegt, al is het deel van UKR dat overblijft dus wel EU en Navo gebied straks, dat kunnen ze niet weggeven en dient als garantie dat er nooit meer een inval komt zonder totaal oorlog.
UKR zal dan ook moeten werken aan democratie en se eisen van de EU moeten gaan invullen. Want dat is me ook een behoorlijk apenland nog.
En Zelensky en consorten moeten eruit en vervangen worden door degelijke westerse kandidaten uit EU gebied.
Dat zou een onnodige provocatie tov Hitler zijn. Daar zou zo maar een oorlog van kunnen komen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:39 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
De Fransen hadden in 1939/1940 de mogelijkheid WO II te beëindigen nog voordat 'ie goed en wel begonnen was, maar waren daar - ondanks dat ze een grotere krijgsmacht hadden - te schijterig voor. Als de Fransen Duitsland binnengevallen waren toen de Wehrmacht in Polen zat hadden ze zó naar het Ruhrgebied kunnen doormarcheren.
Vertel eerst eens wie oorlogsmisdaden goedpraat, daar ging het immers om.quote:
Nee tuurlijk,quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Ik verwoorde het wellicht verkeerd, maar de toetreding van Oekraïne in de EU hoeft niet te betekenen dat ze ook meteen in de NAVO komen.
Maar moesten de Fransen het daarom preventief doen?quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:43 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Het was toen wel al duidelijk dat Duitsland het westen zou gaan aanvallen.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:44 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Vertel eerst eens wie oorlogsmisdaden goedpraat, daar ging het immers om.
De gemoederen op dit moment is het platbombarderen van Mariupol, afslachten van burgers en alle andere dingen die daar gebeuren. En dat kan dus volgens DeVerzamelaar nog erger worden.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:06 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Door als Oekraïne wat water bij de wijn te doen stopt het conflict en het bloedvergieten. Dus de afvallige regio's afstaan aan Rusland en afzien van lidmaatschap van de NAVO.
Continue wapenleveringen, als westen Oekraïne stimuleren om vooral door te blijven vechten en oorlogstaal over toetreding EU te bezigen lopen de gemoederen alleen nog verder op en duurt het conflict langer voort.
Zoek op youtube maar eens wat docu's op over hoe de Romeinen oorlog voerden tegen Carthago, maar bijv. ook tegen de Germaanse stammen en vooral met welke wapentechniek ze dat deden. Best fascinerend om te zien dat we enerzijds zoveel vooruitgang geboekt hebben qua techniek, maar dat het hele fenomeen oorlog voeren tweeduizend jaar later vrijwel onveranderd is.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:40 schreef mcmlxiv het volgende:
Go, wat veranderd er eigenlijk weinig….
You ask, what is our policy? I will say: It is to wage war, by sea, land and air, with all our might and with all the strength that God can give us; to wage war against a monstrous tyranny, never surpassed in the dark and lamentable catalogue of human crime. That is our policy. You ask, what is our aim? I can answer in one word: Victory. Victory at all costs—Victory in spite of all terror—Victory, however long and hard the road may be, for without victory there is no survival.
Vooral de laatste zin bevat heel veel waarheid
Als het even kon liever vandaag dan morgen, stelletje doorgesnoven gasten vind ik het, en ik erger me aan die verheerlijking.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:43 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Wat? Jij wil dat EU regime change gaat doen in Oekraïne?
Mwah een hoop landen willen ze niet (nu) in de NAVO hebben.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee tuurlijk,
Maar de westerse wereld heeft al massaal laten zien eigenlijk wel te willen steunen als het kan.
Dan moet er eerst een situatie komen waarbij de rust wederkeert. Deze maffe bewapening en slachting van burgers, de krankzinnige oorlogstaal van Poetin en het Kremlin, de verheerlijking van de moed van Zelensky ook. Dat maffe gedoe moet beëindigen, met onderhandeling moet een grens worden getrokken, burgers geëvacueerd door het westen (niet UKR met al die seperatisten en leipe divisies).
Dan kan de navo ook wat beter een halt zetten op dat achterlijke landjepik.
Wtf lul jij nou weer? Oekraïne kan zich op dit moment geen betere president wensen dan Zelensky.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als het even kon liever vandaag dan morgen, stelletje doorgesnoven gasten vind ik het, en ik erger me aan die verheerlijking.
Pro EU circlejerk boy gespotquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:48 schreef Isdatzo het volgende:
Och jee, is het weer "Oekraïne moet water bij de wijn doen!!!"-tijd?
Voila.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:33 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
„Der Krieg ist eine bloße Fortsetzung der Politik mit anderen Mitteln.“
Het enige regime dat gechanged dient te worden zijn die derde rijk reenactors in het Kremlin.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als het even kon liever vandaag dan morgen, stelletje doorgesnoven gasten vind ik het, en ik erger me aan die verheerlijking.
Dat mag je best vinden maar daar ga je niet over. Net zo goed niet als Putin.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bullshit, het is een snuiver en oproerkraaier, net een leger aan gelijkgestemden.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wtf lul jij nou weer? Oekraïne kan zich op dit moment geen betere president wensen dan Zelensky.
Ja prima, ga lekker ergens anders trollen joh.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bullshit, het is een snuiver en oproerkraaier, net een leger aan gelijkgestemden.
Ja daar mag ook zeker de bezem ff doorheen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:49 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Het enige regime dat gechanged dient te worden zijn die derde rijk reenactors in het Kremlin.
Ja, want waar twee vechten hebben twee schuld.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bullshit, het is een snuiver en oproerkraaier, net een leger aan gelijkgestemden.
Als je WOIII wil is Elenski inderdaad geen betere president.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wtf lul jij nou weer? Oekraïne kan zich op dit moment geen betere president wensen dan Zelensky.
Ooit zul je het snappen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja prima, ga lekker ergens anders trollen joh.
Oekraïne moet zich gewoon overgeven toch? Want daar komen jouw Posts steeds op neer. Gewoon de wapens neerleggen op basis van uiterst vage toezeggingen en onderhandelingen waarbij Rusland eigenlijk helemaal niets van jou hoeft toe te geven, maar Oekraïne alles.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |