quote:
Help me out here, plz :$quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zou nu graag een exit maken zoals “theguywiththehair”…
Die gast met die zonnebril op insta met z’n liedjes. Niet de Brit, maar die ander.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Help me out here, plz :$
Ik ga zo ff checken :$quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die gast met die zonnebril op insta met z’n liedjes. Niet de Brit, maar die ander.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Help me out here, plz :$
Tot nog toe for surequote:Op vrijdag 8 april 2022 18:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga zo ff checken :$
Trouwens, voordat je weg bent.
Dit is tot nog toe mijn favo
Ja. Rebecca Bunch.quote:
Doe maar ff jaquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Rebecca Bunch.![]()
Ik stuur wel even een linkje van die gozert
Nee die zitten nog in het netje.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij hebt de boobs nog niet gefreed?
Heb je nog plannen/ben je nog niet thuis?quote:
Cobra gewoon dwingen mee te kijken. Vooral met “the sexy getting ready song”quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe maar ff ja
Ik ga zeer spoedig weer verder kijken. Eerst cobra weer een weekendje vermaken en/of vervelen
De hele dag al thuis maar wil zo nog ff een pakje vrrsturen en een kaartje bij t nieuwe huis van mijn oom in de bus gooienquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je nog plannen/ben je nog niet thuis?
Jasperquote:
Not yet. Ik hou de serie nog heel ff voor mezelf. Vooral eerder gepost nummer, wantquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Cobra gewoon dwingen mee te kijken. Vooral met “the sexy getting ready song”
Faxjequote:Op vrijdag 8 april 2022 18:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Net te laat weg, faxje is alweer terug
Ftfyquote:
Terechte aanvullingquote:
True, anders verneukt ie de liedjes met z’n gesnurkquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Not yet. Ik hou de serie nog heel ff voor mezelf. Vooral eerder gepost nummer, want
Eerst iig een keer in z'n geheel hebben gezien
Blame it on autocorrect … en het feit dat ik te lui was om het te verbeteren.quote:
Uhuhquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Blame it on autocorrect … en het feit dat ik te lui was om het te verbeteren.
Dat dacht ik tochquote:
Hardopquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
True, anders verneukt ie de liedjes met z’n gesnurk
Goeie tetten ookquote:
Ik heeft em gestuurd… let op, het gaat vooral en specifiek om het eind en de manier waarop ie uit beeld gaat.quote:
Maar je had de hele dag je boobs opgesloten terwijl je thuis was?quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
De hele dag al thuis maar wil zo nog ff een pakje vrrsturen en een kaartje bij t nieuwe huis van mijn oom in de bus gooien
Ik zou geen nee zeggen tegen een intiem nachtje met die beste mevrouw, neequote:
Het is vrijdagavond, dan mogen er fouten gemaakt worden.quote:
Dat werkt alleen als je Mark Rutte heetquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het is vrijdagavond, dan mogen er fouten gemaakt worden.
In het ergste geval zeg ik “geen actieve herinnering” en dan is het altijd ok.
Dat vat het mooi samen idd.quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zou geen nee zeggen tegen een intiem nachtje met die beste mevrouw, nee
Hahahaquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heeft em gestuurd… let op, het gaat vooral en specifiek om het eind en de manier waarop ie uit beeld gaat.
Jaquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar je had de hele dag je boobs opgesloten terwijl je thuis was?
Ook als je Hugo heet, dus wellicht ook voor het gewone gepeupelquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als je Mark Rutte heet
Met m’n smiliesquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ik zie je wel gaan zo, ja
Like a boss
quote:
Daar hebben we een andere samenvatting voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Oh, dat heb ik gemistquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ook als je Hugo heet, dus wellicht ook voor het gewone gepeupel
Hebben ze dan geen pijn bij thuiskomstquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Ik doe altijd pas een bh aan als ik wegga en gelijk weer uit als ik weer thuis ben
jij met jequote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar hebben we een andere samenvatting voor3 maar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Waarom zouden ze pijn hebben?quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hebben ze dan geen pijn bij thuiskomst
Touchéquote:
Nee, ik bedoel de inkt dingenquote:
Tietjes? Hallo. Je hebt het hier over Senn. Die heeft goeie tettenquote:
Onderdrukking van de bhquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom zouden ze pijn hebben?
quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tietjes? Hallo. Je hebt het hier over Senn. Die heeft goeie tetten
Sorry, bit slow todayquote:
Ik heb ze nog niet mogen aanschouwenquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Schaap heeft morgen de poeperitus want die is biefstuk jus aan het pikken. Wil je d’r hebben?quote:
Is meestal dus niet zo lang. Alleen op kantoordagen iets van 10 uur. Maar ik heb goede bh's. Die goed zitten en goed ondersteunen enzo.quote:
Daarom liggen, werkt perfect.quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]Tietjes is idd niet van toepassing. En ook meteen de reden dat ik een bh aan heb anders is mijn rug niet blij
Ja, ok. Dat snap ik ook wel weer.quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]Tietjes is idd niet van toepassing. En ook meteen de reden dat ik een bh aan heb anders is mijn rug niet blij
Preciesquote:
Tuurlijk. Maar niet morgenquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Schaap heeft morgen de poeperitus want die is biefstuk jus aan het pikken. Wil je d’r hebben?
Als ik thuis ben werk ik nietquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jij werkt liggend? Met de benen gespreid?
Zeester is haar beroepquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jij werkt liggend? Met de benen gespreid?
O erg fijnquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is meestal dus niet zo lang. Alleen op kantoordagen iets van 10 uur. Maar ik heb goede bh's. Die goed zitten en goed ondersteunen enzo.
Meer m’n hobby, maar ik ben een pro in zeesterrenquote:
Ooit ga ik je interviewen, hieroverquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Meer m’n hobby, maar ik ben een pro in zeesterren
De volgende keer dat ik in de buurt benquote:
Russian Roulette wacht op jequote:Op vrijdag 8 april 2022 19:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik in de buurt ben![]()
Nu ben ik er echt weg van
quote:
Geen strakke torso hebben.quote:
Zo rolt men hierquote:
Swsquote:
hele weekend vegeteren op de bankquote:
Echt eh. Muziekje op, koffie erbij en chillen maarquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:39 schreef Senn88 het volgende:
Straks maskertje in t haar en oo t smoeltje en die bh uit en bastongemouse en drank en cheesy films van vroeger
oh nee, zondag sociaal doen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh. Muziekje op, koffie erbij en chillen maar
Moet soms ook gebeuren, verder gewoon aan bovenstaand recept houden, gianniquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh nee, zondag sociaal doen.
maar tot die tijd heel hard niks doen
Wat ben je van plan zondag?quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh nee, zondag sociaal doen.
maar tot die tijd heel hard niks doen
Ik heb een koelkast vol Liefmansquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:48 schreef Tegan het volgende:
Ik probeerde nog rosebier in mijn bestelling te mikken maar dat bestaat niet meer ofzo.
Smerige bendequote:
Weet ik toch niet jonguuhhhhquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Denken dat er kwakjes bij mij in de buurt willen komen :’)
Haha nicequote:Op vrijdag 8 april 2022 19:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik had net the lizzie mcguire movie opstaan
Een vriend uit "holland" komt langs en dan gaan we langs de route naar de AGR kijken. En daarna sluiten nog een paar vrienden aan en gaan we griekenquote:
Wel zoet, maar vind m wel te doen eigenlijkquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:50 schreef Tegan het volgende:
Is Apple Bandit ook zoete troep? Daar ben ik nog haalf benieuwd naar.
Ja.quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:50 schreef Tegan het volgende:
Is Apple Bandit ook zoete troep? Daar ben ik nog half benieuwd naar.
is wel zoet, maar op een zonnige dag is het best te drinkenquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:50 schreef Tegan het volgende:
Is Apple Bandit ook zoete troep? Daar ben ik nog half benieuwd naar.
Ik lust het allemaalquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wel zoet, maar vind m wel te doen eigenlijk
Beter dan Jillz
Ik nodig je gvd eerder nog uit gvdquote:
Die miranda? Is me nooit opgevallen. Wat was ze in buffy?quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Haha nice
Die vriendin van Lizzie, Lalaine irl? Speelde nog een rolletje in Buffy, herinnerde ik me ff weer, afgelopen week
Een van de potential slayersquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die miranda? Is me nooit opgevallen. Wat was ze in buffy?
Kwarkje, misschienquote:
Gewoon proberen, anders weet je 't ook nietquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:55 schreef Tegan het volgende:
Hmm, twijfel even door dus.
Had gewoon zin in Hoegaarden rosebier ofzo.
Wat erg dat is me helemaal niet opgevallen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Een van de potential slayers
[..]
Kwarkje, misschien
quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wat erg dat is me helemaal niet opgevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ja weet ik. Maar online is het dan per sixpack, dit is misschien beter om op een terras te proeven, als ik vrienden hadquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon proberen, anders weet je 't ook niet
Oh. Ja, dat zuigt direct wel weer. Zeker als het toch niet bevalt.quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar online is het dan per sixpack, dit is misschien beter om op een terras te proeven, als ik vrienden had.
Er begint me wel iets te dagen jaquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Niet doen of je het paar jaar geleden gemist had!
Dit of Liefmans. Daarom kwam ik hier hulp vragenquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh. Ja, dat zuigt direct wel weer. Zeker als het toch niet bevalt.
Verder niks interessants dan? Naast dat goedje?
👀quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:02 schreef Dqod het volgende:
Dit niet weten
Dit niet geloven als je 't niet weet
Nja, ik zou 't gewoon alsnog doen. Mocht ik 't dan niet lekker vinden, verdeel ik het wel, als een ware barmhartige tuksterquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit of Liefmans. Daarom kwam ik hier hulp vragen.
Dat lust ik welquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb nog wel cidertje liggen voor morgen.
Dat dacht ik wel. Is niet meer veel, collega's hebben er een paar gedronken laatst.quote:
Is dat lekker toffee appel? Ik moet morgen toch weer drankhalenquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel. Is niet meer veel, collega's hebben er een paar gedronken laatst.
De toffee apple.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel. Is niet meer veel, collega's hebben er een paar gedronken laatst.
De toffee apple.
https://heathenmead.nl/product/brothers-cider-apple-toffee/quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Is dat lekker toffee appel? Ik moet morgen toch weer drankhalen
Die zijn dus op. Heb nog bosvruchten ofzo liggen.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:11 schreef Dqod het volgende:
Klinkt goed, toffee apple![]()
Tevens vertrek ik. Gegroet, allen![]()
Hm morgen eens kijken of ze die bij ons verkopenquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
https://heathenmead.nl/product/brothers-cider-apple-toffee/
heerlijk
[..]
Die zijn dus op. Heb nog bosvruchten ofzo liggen.
En mede. Eentje is blauw.
Ik wil een baco maar geen zin om op te staan.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:14 schreef Senn88 het volgende:
Voor nu gaat de meid lekker aan de bacardi razzup
Awhh ik ben helemaal happy met mijn breezerslet drankje van 2022quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil een baco maar geen zin om op te staan.
En dat zegt wat over smerige bendequote:Op vrijdag 8 april 2022 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil een baco maar geen zin om op te staan.
Breezersletjesquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:16 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Awhh ik ben helemaal happy met mijn breezerslet drankje van 2022
Je hebt je gewoon een eigen style aangemeten.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:16 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Awhh ik ben helemaal happy met mijn breezerslet drankje van 2022
Uhu ik gooi zo mijn bh ook uit!quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt je gewoon een eigen style aangemeten.
Toennii dit pakte dacht ik ook aan baileys maar das opquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:19 schreef Tegan het volgende:
Ik ben nooit fan geweest van Bacardi.
Doe mij maar een Baileys met ijs om te nippen.
Hoe is het met de jeuk?quote:
De enige jeuk waar je eerder over vertelde jaquote:
Huehuehue. De tietjeuk is weer even onder controle met een kwakje zalfquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De enige jeuk waar je eerder over vertelde jaDus andere jeuk weet ik niet van.
Gelukkig maar. Heel fijn klonk het niet.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Huehuehue. De tietjeuk is weer even onder controle met een kwakje zalf
Ist ook niet!quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Heel fijn klonk het niet.
quote:
Heb een huidprobleem op mijn rechter tepel. Gelukkig niet altijd. Heb borstkanker onderzoek gehad maar dat ist goddank niet. Nu moet ik er als ik er last van heb zalf opsmeren en dan gaat het wel weer. Stomme bijkomende klacht van die zalf krijg je een stijve tepel dus je loopt er lekker charming bij danquote:
Zolang je er maar geen ogen mee uitsteektquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb een huidprobleem op mijn rechter tepel. Gelukkig niet altijd. Heb borstkanker onderzoek gehad maar dat ist goddank niet. Nu moet ik er als ik er last van heb zalf opsmeren en dan gaat het wel weer. Stomme bijkomende klacht van die zalf krijg je een stijve tepel dus je loopt er lekker charming bij dan
Sennifer Aniston.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Stomme bijkomende klacht van die zalf krijg je een stijve tepel dus je loopt er lekker charming bij dan
Jezus mijn tepels zijn geen moordwapens.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zolang je er maar geen ogen mee uitsteekt
Moet ik ook bijna weerquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:47 schreef Tegan het volgende:
Owja, herinnert me dat ik me nog steeds moet laten testen voor baarmoederhalskanker.
Toendertijd niet gedaan door corona ofzo, en nu per ongeluk al jaren verder en brief kwijt natuurlijk...quote:
Ja, dan heb je de kans om weer eens een staaf in je poes te krijgen en dan doe je het niet door corona.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Toendertijd niet gedaan door corona ofzo, en nu per ongeluk al jaren verder en brief kwijt natuurlijk...
Er zullen vast wel mensen een moord voor plegenquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jezus mijn tepels zijn geen moordwapens.
Toen had mijn vagina nog betere hoogtepuntenquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja, dan heb je de kans om weer eens een staaf in je poes te krijgen en dan doe je het niet door corona.
O haiquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Toen had mijn vagina nog betere hoogtepunten.
Zonde van al die inspanningquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er zullen vast wel mensen een moord voor plegen
Wahahha ik herken ditquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Toen had mijn vagina nog betere hoogtepunten.
🍿quote:
Zullen we dan maar?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:04 schreef Tegan het volgende:
Sinds het lenteweer heb ik wel echt weer behoefte aan daten enzo, heel irritant.
Je gaat scheidenquote:
Piesril ook?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Plassen als je dat heel lang hebt opgehouden
Ik moet nog maar een kleine drempel over tot ik Tinder ga installeren denk ik. Huuuu. Maar zo'n vleeskeuring vind ik eigenlijk al kansloos.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vind knap dat jij er nog puf voor kan opbrengen. Ik heb het opgegeven
Wie weet.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je gaat scheiden?
Nee, ik teer nu maar puur op fantaseren over mannen waarbij ik geen kans maak.
Denk dat ik ondatebaar benquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vind knap dat jij er nog puf voor kan opbrengen. Ik heb het opgegeven
Geef even een seintje tegen die tijdquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik moet nog maar een kleine drempel over tot ik Tinder ga installeren denk ik. Huuuu. Maar zo'n vleeskeuring vind ik eigenlijk al kansloos.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik moet maar een kleine drempel over tot ik Tinder ga installeren denk ik. Huuuu. Maar zo'n vleeskeuring vind ik eigenlijk al kansloos.
Die is er toch niet jonguhquote:
Bedankt voor de bevestiging dat alles wat je ooit zei een leugen wasquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet.
Je fantaseert al over mij dus dat is goed.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bedankt voor de bevestiging dat alles wat je ooit zei een leugen was.
quote:
Zo heb jij het tot op heden gesteld door het ontbreken van bepaalde randvoorwaarden. Bij mij was er alle ruimte voor daten.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je zegt daar dat ik nooit een kans bij je heb gemaakt?
Soms is breken met iets bijzonder gezondquote:
Goed punt.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo heb jij het tot op heden gesteld door het ontbreken van bepaalde randvoorwaarden. Bij mij was er alle ruimte voor daten.
Ik DM mijn nummer voor die speeddial en wie weet komt die keiharde neukseks dit weekend al goed.quote:
Ik vind monogamie niet veeleisend.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik DM mijn nummer voor die speeddial en wie weet komt die keiharde neukseks dit weekend al goed.
quote:
Ondanks dat ik niet weet hoe je heet of hoe je eruitziet, vermoed ik dat ik je wel herken door je bio en globale locatiequote:
Dat je dat niet wist, wist ik al, anders had je allang in m'n DM gezetenquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ondanks dat ik niet weet hoe je heet of hoe je eruitziet, vermoed ik dat ik je wel herken door je bio en globale locatie.
Nee, zo sta ik er zelf ook inquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:27 schreef Tegan het volgende:
Is monogamie bij een friend with benefits veeleisend trouwens?
quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:27 schreef Tegan het volgende:
En de dickpic als profielfoto.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ondanks dat ik niet weet hoe je heet of hoe je eruitziet, vermoed ik dat ik je wel herken door je bio en globale locatie.
Hoelang denk jij dat wij elkaar 'kennen'?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat je dat niet wist, wist ik al, anders had je allang in m'n DM gezeten
Verzoek om exclusiviteit lijkt al verdacht veel op een relatie.quote:
Gaan niet samenquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:27 schreef Tegan het volgende:
Voor de man toch geen probleem? Minder gezeik, wel regelmatig seks.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verzoek om exclusiviteit lijkt al verdacht veel op een relatie.
Geen ideequote:Op vrijdag 8 april 2022 21:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoelang denk jij dat wij elkaar 'kennen'?
Nee. Jij hebt gewoon geen geheugenquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen ideeJe bent vast een nieuwe naam van een oude bekende
Dat is wat een man een fuckbuddy zou noemen, niet een fwb.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Voor de man toch geen probleem? Minder gezeik, wel regelmatig seks.
Hoort bij de leeftijd.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was bijna de tietjes van Sen vergeten, dus ja het is slecht gesteld met dat geheugen
Seks tussen twee vrijgezellen zonder relatie komt i.m.o. maar in één smaak.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is wat een man een fuckbuddy zou noemen, niet een fwb.
Kun je ze beschrijven zodat je het beter kan onthouden?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was bijna de tietjes van Sen vergeten, dus ja het is slecht gesteld met dat geheugen
This is why you're singlequote:Op vrijdag 8 april 2022 21:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zie daar de door jou opgelegde eis waardoor je geen kans maakt.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Seks tussen twee vrijgezellen zonder relatie komt i.m.o. maar in één smaak.
Seks met iemand die een relatie heeft valt hier niet onder he.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie daar de door jou opgelegde eis waardoor je geen kans maakt.
Ik slinger Tinder maar ff aan denk ikquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Seks met iemand die een relatie heeft valt hier niet onder he.
Slaap lekker voor straksquote:
Goed bier in huis halenquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wie helpt me dan m'n Liefmans op te drinken?
Jij ookquote:
Ik geef je wel een keer college. Combineren we het met een 'knappe vrijgezelle leraar en een studente die naarstig op zoek is naar keiharde neukseks' rollenspel.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij ook.
Je moet me nog wel het verschil uitleggen tussen al die termen én bij welke monogamie een optie is.
Welke rol krijgt faxiequote:Op vrijdag 8 april 2022 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geef je wel een keer college. Combineren we het met een 'knappe vrijgezelle leraar en een studente die naarstig op zoek is naar keiharde neukseks' rollenspel.
De conciërge die obscene gebaren maakt met een bezem richting minderjarige studentes.quote:
Ik ben geen 16 meer, dus dit is een passendere kinkquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geef je wel een keer college. Combineren we het met een 'knappe vrijgezelle leraar collega en een studente collega die naarstig op zoek is naar keiharde neukseks' rollenspel.
Ahh liefquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De conciërge die obscene gebaren maakt met een bezem richting minderjarige studentes.
Ook primaquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben geen 16 meer, dus dit is een passendere kink.
Of gevlucht door een tenenkrommend gesprekquote:
nee helemaal nietquote:
lijkt de goede kant op te gaan ja.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:07 schreef Senn88 het volgende:
Hooi, we hebben weer een beetje fatsoenlijk weer
Omg van de week 20 gradenquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:07 schreef Senn88 het volgende:
Neequote:Op zaterdag 9 april 2022 10:07 schreef Senn88 het volgende:
Deze ochtend meer neerslag dan afgelopen maand.quote:
De hele wereld is bipolairquote:
Da's grimquote:
Terecht.quote:
nee, gewoon logisch:quote:
Ik ook vriendin. Ik ook… moet ff potgrond en botjes halen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Terecht.
Moet eigenlijk dalijk nog wel ff naar de winkel tho. Meh
Hey! Je bent zelf gewoon logischquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, gewoon logisch:
Noord en zuidpool; 2 polen; bi polair.
Ja, jezus. Doe eens niet zo wetenschappelijk johquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, gewoon logisch:
Noord en zuidpool; 2 polen; bi polair.
Dank je wel Lotjequote:Op zaterdag 9 april 2022 13:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hey! Je bent zelf gewoon logischlief doen tegen dqod
Ik ben altijd lief tegen Dkwotjequote:Op zaterdag 9 april 2022 13:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hey! Je bent zelf gewoon logischlief doen tegen dqod
Dat verandert de zaakquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Anders spoor ik je op en ga ik je slaan!
Moedig 'm nou niet aanquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En met spoor ik je op bedoel je, vraag ik je adres aan de tientallen FOK!kers die bij me thuis zijn geweest?quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Now ur just turnin' me onquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Uhu en dan op het moment dat je het niet verwacht komquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En met spoor ik je op bedoel je, vraag ik je adres aan de tientallen FOK!kers die bij me thuis zijn geweest?.
I'm shaking in my boots.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Uhu en dan op het moment dat je het niet verwacht kom
Ik je spanken
Dus? Ben ik hier om anderen te behagen ofzo?quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dit is dan weer niet het gewenste antwoord!
Ja, waar zijn mannen anders voor?quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus? Ben ik hier om anderen te behagen ofzo?.
Wist niet dat je boos werd!quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus? Ben ik hier om anderen te behagen ofzo?.
Oh, maar daar heb je toch gewoon een vork/lepel voor waardoor die *plop* zegt.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Om de pot augurken open te maken voor je natuurlijk
Daar hebben we ook allang een oplossing voor. Maar een vent die de spinnen hier weghaalt zou leuk zijnquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Om de pot augurken open te maken voor je natuurlijk
Oh nergens anders voor, maar dan nog is dat HIER mijn taak nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |