quote:
Help me out here, plz :$quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zou nu graag een exit maken zoals “theguywiththehair”…
Die gast met die zonnebril op insta met z’n liedjes. Niet de Brit, maar die ander.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Help me out here, plz :$
Ik ga zo ff checken :$quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die gast met die zonnebril op insta met z’n liedjes. Niet de Brit, maar die ander.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Help me out here, plz :$
Tot nog toe for surequote:Op vrijdag 8 april 2022 18:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga zo ff checken :$
Trouwens, voordat je weg bent.
Dit is tot nog toe mijn favo
Ja. Rebecca Bunch.quote:
Doe maar ff jaquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Rebecca Bunch.![]()
Ik stuur wel even een linkje van die gozert
Nee die zitten nog in het netje.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij hebt de boobs nog niet gefreed?
Heb je nog plannen/ben je nog niet thuis?quote:
Cobra gewoon dwingen mee te kijken. Vooral met “the sexy getting ready song”quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe maar ff ja
Ik ga zeer spoedig weer verder kijken. Eerst cobra weer een weekendje vermaken en/of vervelen
De hele dag al thuis maar wil zo nog ff een pakje vrrsturen en een kaartje bij t nieuwe huis van mijn oom in de bus gooienquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je nog plannen/ben je nog niet thuis?
Jasperquote:
Not yet. Ik hou de serie nog heel ff voor mezelf. Vooral eerder gepost nummer, wantquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Cobra gewoon dwingen mee te kijken. Vooral met “the sexy getting ready song”
Faxjequote:Op vrijdag 8 april 2022 18:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Net te laat weg, faxje is alweer terug
Ftfyquote:
Terechte aanvullingquote:
True, anders verneukt ie de liedjes met z’n gesnurkquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Not yet. Ik hou de serie nog heel ff voor mezelf. Vooral eerder gepost nummer, want
Eerst iig een keer in z'n geheel hebben gezien
Blame it on autocorrect … en het feit dat ik te lui was om het te verbeteren.quote:
Uhuhquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Blame it on autocorrect … en het feit dat ik te lui was om het te verbeteren.
Dat dacht ik tochquote:
Hardopquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
True, anders verneukt ie de liedjes met z’n gesnurk
Goeie tetten ookquote:
Ik heeft em gestuurd… let op, het gaat vooral en specifiek om het eind en de manier waarop ie uit beeld gaat.quote:
Maar je had de hele dag je boobs opgesloten terwijl je thuis was?quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
De hele dag al thuis maar wil zo nog ff een pakje vrrsturen en een kaartje bij t nieuwe huis van mijn oom in de bus gooien
Ik zou geen nee zeggen tegen een intiem nachtje met die beste mevrouw, neequote:
Het is vrijdagavond, dan mogen er fouten gemaakt worden.quote:
Dat werkt alleen als je Mark Rutte heetquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het is vrijdagavond, dan mogen er fouten gemaakt worden.
In het ergste geval zeg ik “geen actieve herinnering” en dan is het altijd ok.
Dat vat het mooi samen idd.quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zou geen nee zeggen tegen een intiem nachtje met die beste mevrouw, nee
Hahahaquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heeft em gestuurd… let op, het gaat vooral en specifiek om het eind en de manier waarop ie uit beeld gaat.
Jaquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar je had de hele dag je boobs opgesloten terwijl je thuis was?
Ook als je Hugo heet, dus wellicht ook voor het gewone gepeupelquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als je Mark Rutte heet
Met m’n smiliesquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ik zie je wel gaan zo, ja
Like a boss
quote:
Daar hebben we een andere samenvatting voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Oh, dat heb ik gemistquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ook als je Hugo heet, dus wellicht ook voor het gewone gepeupel
Hebben ze dan geen pijn bij thuiskomstquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Ik doe altijd pas een bh aan als ik wegga en gelijk weer uit als ik weer thuis ben
jij met jequote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar hebben we een andere samenvatting voor3 maar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Waarom zouden ze pijn hebben?quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hebben ze dan geen pijn bij thuiskomst
Touchéquote:
Nee, ik bedoel de inkt dingenquote:
Tietjes? Hallo. Je hebt het hier over Senn. Die heeft goeie tettenquote:
Onderdrukking van de bhquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom zouden ze pijn hebben?
quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tietjes? Hallo. Je hebt het hier over Senn. Die heeft goeie tetten
Sorry, bit slow todayquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |