De zon is opgehouden met schijnen na de Gouden Eeuw.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:35 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Was het maar het koudste.
Dat is juist het kutte aan nederland : het weer is gewoon altijd gezapig. Grijs, tussen de 5 en 15 graden. Af en toe wat (mot) regen. Denk oprecht dat er op de hele wereld weinig landen nog saaier zijn dan Nederland wat het weer betreft. Wellicht alleen op het Britse continent.
En daarnaast die voorspellingen : je weet gewoon dat als er op een weersite een zonnetje+wolkje staat (zoals vandaag), dat je gewoon 90% van de tijd tegen een grijs wolkendek zit aan te kijken, waar dan af en toe wat zon doorheen schijnt.
terwijl kerst best mild was.quote:Op maandag 18 april 2022 20:50 schreef Djeez het volgende:
Voor het eerst in jaren dat de Pasen eens niet kouder is dan kerst
Het was een heerlijke dag inderdaad.quote:
Ik twijfelde vanmorgen nog of ik Amsterdam in zou duiken of de duinen op zou zoeken. Achteraf had ik beter voor de AWLD kunnen kiezen, want het was flink warm. Ik had het liever iets koeler gehad tijdens het wandelen.quote:Op maandag 18 april 2022 22:33 schreef ddx het volgende:
Viel tegen met die frisse zeewind 's middags langs de kust.
Alsjeblieft niet zeg..quote:Op woensdag 20 april 2022 15:41 schreef Elan het volgende:
Lijkt wel warm voor de tijd van het jaar, maar dan kijk je terug naar 19 april 2018 toen het lokaal bijna 30 graden werdMag dus nog wel wat bij qua warmte
Ik zou dat nog niet verwachten voor de 3e decade van aprilquote:Op woensdag 20 april 2022 16:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ga niet klagen over het weer hoor, want het is natuurlijk super. Zo lang al zonnig en boven de 15 graden. Maar ik heb wel zin in net wat warmer weer, zo richting 25/27. En wat zachtere avonden/nachten. Maar het blijft hier maar hangen zo.
Decade?quote:Op woensdag 20 april 2022 21:24 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik zou dat nog niet verwachten voor de 3e decade van april
3e week dan, Patrick.quote:Op donderdag 21 april 2022 01:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Decade?
Ik denk dat april wel al wat meer decades bestaat dan 3 hoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |