Ze wisten het wel tot ze het niet wisten.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:41 schreef TLC het volgende:
En ja hoor, natuurlijk weet Rusland weer niks af van een raket op een treinstation
Russen lijden aan een ernstige vorm van Pinokkioitis.
Kan niet lang meer duren voordat ze beweren dat ze überhaupt geen leger hebben en ze geen idee hebben wie nou voor al die ellende aan het zorgen is in Oekraïne.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:41 schreef TLC het volgende:
En ja hoor, natuurlijk weet Rusland weer niks af van een raket op een treinstation
Russen lijden aan een ernstige vorm van Pinokkioitis.
Ik was op een gegeven ogenblik wel de laatste op de kazerne in het effen groen... Ik was aan het nadienen in afwachting van de KMS...quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:40 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben op de pijnlijke bruintjes blijven lopen want dat gaf ongelooflijk veel respect.
Oude poep kreeg ik ook om de 50 meter naar mijn hoofd geslingerd.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik was op een gegeven ogenblik wel de laatste op de kazerne in het effen groen... Ik was aan het nadienen in afwachting van de KMS...
Dat gaf mij ook het nodige respect ivm de oudste poep van defensie...
Mooie tijd was het!quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:45 schreef UitStraling het volgende:
Oude poep kreeg ik ook om de 50 meter naar mijn hoofd geslingerd.
Trofee voor domste post in dit topic lijkt me wel wat voor jou. Allemachtig.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:46 schreef mcmlxiv het volgende:
Is het al tijd om de directie van Gazprom Nederland naar het gevang te sturen wegens landverraad met voorbedachte rade? Ik begrijp dat de gasvoorraden afgelopen zomer opzettelijk niet bijgevuld zijn met het oog op deze oorlog. Het lijkt toch tijd te worden de oude vertrouwde doodstraf weer eens af te stoffen.
Is er (n)iets veranderd in haar inzichten na alle wreedheden tegen burgers?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn man heeft een collega uit Belarus die al vele jaren in NL woont en werkt. Zij vindt wel dat het Westen Putin gedreven heeft tot deze daad.
Even gezocht want die kende ik niet, dus deze tegengekomen:quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik was op een gegeven ogenblik wel de laatste op de kazerne in het effen groen... Ik was aan het nadienen in afwachting van de KMS...
Dat gaf mij ook het nodige respect ivm de oudste poep van defensie...
Witteboordencriminelen die bewust oorlogsmisdadigers helpen moeten met rust gelaten worden?quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Trofee voor domste post in dit topic lijkt me wel wat voor jou. Allemachtig.
Nee, maar de doodstraf mogen ze lekker met rust laten.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:56 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Witteboordencriminelen die bewust oorlogsmisdadigers helpen moeten met rust gelaten worden?
quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:54 schreef heywoodu het volgende:
Even gezocht want die kende ik niet, dus deze tegengekomen:
https://defensieweb.fandom.com/wiki/Miltair_Jargon
@AchJa loog niet dat ze nogal van afko's houdenquote:Reboza
Rechter bovenzak (van de jas).
Ouwe lul Senior gespot.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De LARO, de M-110, de drietonner en niet te vergeten de DAF Variomatic EI
Ach. Voor oorlogsmisdaden en collaboratie met oorlogsmisdadigers zie ik nog wel wat goede redenen voor wat uitzonderingen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee, maar de doodstraf mogen ze lekker met rust laten.
Ik weet het niet. Ik spreek haar zelf natuurlijk niet. Man wat vaker, maar vooral werkgerelateerd in allerlei calls, en dan ga je niet een heel moeilijk gesprek voeren. Want dat is het natuurlijk wel als je erna nog gewoon met iemand moet samenwerken.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is er (n)iets veranderd in haar inzichten na alle wreedheden tegen burgers?
De afgelopen dagen een C-130H dagelijks vanaf Eindhoven -> Jasionka en vice versa.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:00 schreef Ulx het volgende:
Is Nederland al meer aan het leveren of is het gebleven bij wat er tot nu toe is gestuurd?
Als de sancties ons meer kosten levert dat vooral meer stemmen voor de populistische partijen op. Orban heeft gewonnen, Le Pen stijgt in de peilingen...quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:37 schreef Perrin het volgende:
Makkelijker om offers van anderen te eisen dan van jezelf.
[ twitter ]
Ook begrijpelijk dat het niet ter sprake komt.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik spreek haar zelf natuurlijk niet. Man wat vaker, maar vooral werkgerelateerd in allerlei calls, en dan ga je niet een heel moeilijk gesprek voeren. Want dat is het natuurlijk wel als je erna nog gewoon met iemand moet samenwerken.
Sergey Karjakin (Rus) werd al 6 maanden geschorst door FIDE, maar die had dan ook pro-Russische en blijkbaar pro-oorlog uitlatingen in de sociale media gepost.quote:
FIDE heeft zo'n verzoek reeds geweigerd. De zusters wilden het verzoek aan de IOC richten, waar geen Russen in het bestuur zitten.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:48 schreef Confetti het volgende:
[..]
Landverraders zullen wel financiele belangen hebben.
https://chess24.com/en/re(...)-caught-in-a-warzonequote:Former Women's World Champion Anna Muzychuk is in Lviv and sent the following statement to chess24:
It's simply insane and goes against all the rules, laws and common sense. But we're defending and staying strong. I'm thankful to our Ukrainian citizens who are doing their best to defend our country, as well as to the leaders of many countries and lots of people who help us in this difficult situation and stand with us.
On her Facebook profile, she praised Russian chess players who criticized the war and encouraged other players to speak out. She also condemned Sergey Karjakin (who would later post a personal letter in support of Vladimir Putin and his war) and Sergey Shipov, for "actively spreading false information" about the invasion. "Russians, do something! While you believe in false information, people are dying!" she wrote.
Nou de huidige drol bakt er ook weinig van, sterker nog hij mag blij zijn gisteren overleeft te hebben.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als dat net zo afloopt als toen hij op volkshuivesting zat, hoop ik dat hij daar nooit komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |