SPOILER: Line-upOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7 april Israel Calling 2022 - Tel Aviv
9 april Eurovision in Concert - Amsterdam
15-16 april Pre Party ES - Madrid
live
23 april, 21:00 uur:
Adriatic Pre Party (link)
[ Bericht 14% gewijzigd door Momo op 16-04-2022 21:59:42 ]
Oh k#t. Die zijn er ook nogquote:Op donderdag 7 april 2022 22:24 schreef molloot200 het volgende:
De jury gaat dit heerlijk vinden; en zij brengt het met zo veel flair en swung, dit gaat wel goedkomen
Leuk om te zien dat veel mensen het daar toch mee eens zijn.quote:Op donderdag 7 april 2022 22:24 schreef Cee het volgende:
Ben het met je eens molloot200 wat betreft vorige winnaars en dat Oekraïne beter is dan die je hebt gemeld.
Gerda uit Oss heeft haar toetsenbord weer klaar staan hoor, ook vandaag onder NU.nl bericht dat Kalush naar Amsterdam komtquote:Op donderdag 7 april 2022 22:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat veel mensen het daar toch mee eens zijn.
Ik voel de haat alweer van heel Nederland straks als Oekraïne wint maar ik zou er wel achter staan.
Ik zag dat je eronder gereagerd had op Twitter inderdaadquote:Op donderdag 7 april 2022 22:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Gerda uit Oss heeft haar toetsenbord weer klaar staan hoor, ook vandaag onder NU.nl bericht dat Kalush naar Amsterdam komtOok nog van Thierry nazi fanbots die er weer over moeten poepen.
Jaquote:Op donderdag 7 april 2022 22:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik voel de haat alweer van heel Nederland straks als Oekraïne wint maar ik zou er wel achter staan.
Ik vind ze allebei leuk maar ik denk dat deze het onderspit gaat delven hoor.quote:Op donderdag 7 april 2022 22:27 schreef Momo het volgende:
Armenië vind ik leuker dan dezeBeide toch de dezelfde vibes
JAquote:Op donderdag 7 april 2022 22:26 schreef molloot200 het volgende:
Alleen @:Meke en ik vinden deze echt leuk volgens mij (Kroatië)
Succes met je tentamenquote:Op donderdag 7 april 2022 22:28 schreef Meke het volgende:
(ik kijk niet mee want morgen tentamen maar soggen is fokken dus ja reageer wel)
Ik haat het niet hoor. Het is gewoon niet mijn smaak. Maar ik respecteer het wel gewoon als het wintquote:Op donderdag 7 april 2022 22:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |