Die is geblesseerd inderdaad. Kelechi deed het best aardig tegen United afgelopen weekend als vervanger. Ndidi is er ook niet bij, dat scheelt ook best veel. Enige probleem voor PSV is dat het achterin nu wel vrij stabiel is met de terugkeer van Fofanagod. Die is zwaar geblesseerd geweest.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Best wel zin in die pot stiekem. Graag duiding van @:bolasie over Leicester, las dat Vardy geblesseerd is/was?
Ndidi wist ik ja, die is langdurig eruit toch?quote:Op donderdag 7 april 2022 19:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die is geblesseerd inderdaad. Kelechi deed het best aardig tegen United afgelopen weekend als vervanger. Ndidi is er ook niet bij, dat scheelt ook best veel. Enige probleem voor PSV is dat het achterin nu wel vrij stabiel is met de terugkeer van Fofanagod.
Maar toch sowieso hinderlijk buitenspel?quote:Op donderdag 7 april 2022 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
Ben ik nou blind als ik geen aanraking zie?
Die zie ik ook niet. Dus we zullen allebei wel blind zijn.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2022 19:27 schreef maxi-mus het volgende: Dit bedoelde ik dus, Slot schiet altijd in de vlekken als het niet draait.
Hinderlijk kan ik inkomen ja maar hij raakt hem volgens mij niet.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kom terug op mijn mening. Trauner kan daar niets doen omdat die gast daar staat. Dus was dit buitenspel.
Neuh, maar alsnog staat ie daar wel hinderlijk voor Trauner natuurlijk. Maar wel koddig dat je hem uberhaupt zo tegen krijgt, maggewoonniegebeureniequote:Op donderdag 7 april 2022 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
Wie hindert hij precies?quote:Op donderdag 7 april 2022 19:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar toch sowieso hinderlijk buitenspel?
Dat wel ja.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar toch sowieso hinderlijk buitenspel?
Graag aanpassen, we zijn bij de kwartfinales.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:29 schreef MC-M het volgende:
[..]
Bedankt.![]()
Kostte me een uurtje maar dan heb je ook wat.
Oei, dan maar geen vuurwerk meenemen volgende keer.quote:
Verhip. Ik pas het NU aan.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Graag aanpassen, we zijn bij de kwartfinales.
Ik zie dat niet meer gebeuren.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:31 schreef onlogisch het volgende:
Als de 1-2 nu nog valt voor rust, smeulen na rust alleen nog maar de resten fundering van de Kuip
quote:
Ik noem dit geen rust.quote:
Niet gewend in de Kuipquote:Op donderdag 7 april 2022 19:33 schreef ijs_beer het volgende:
Een beslissinkje tegen en meeten de vlam in de pan. Man man.
Dan doet hij net als na AZ? Gewoon na een potje weer wisselen.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als die keeper vanavond een fout maakt dan hebben ze bij PSV helemaal niets meer.
Laat Oriente met rust.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:32 schreef Coco het volgende:
Deze wedstrijd mist een type Lahoz.
@:oriente
hahaha wat is schmidt toch ook n mongool. Als Van Nistelrooy nog iets met drommel wilde, kun je m nu wel weggooienquote:
Het lijkt mij eerlijk gezegd niet dat iemand bij PSV nog iets met Drommel wil.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
hahaha wat is schmidt toch ook n mongool. Als Van Nistelrooy nog iets met drommel wilde, kun je m nu wel weggooien
Ik ga nu kijken!quote:Op donderdag 7 april 2022 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
Gurney is ontzettend boos in het Feyenoordtopic.
Dit is niet mals.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hou je kankerbek achterlijke mongool, iedereen haat je.
quote:Op donderdag 7 april 2022 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
Zo dan, er wordt uitgedeeld.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2022 19:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over de wissel Drommels-Mvogo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Mag geen naam hebbenquote:Op donderdag 7 april 2022 19:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zelfs bepaalde mods kunnen daar met het K woord losgaan
Door Drommel hebben we al veel punten verloren. Maar Mvogo is ook geen wereldkeeper.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over de wissel Drommels-Mvogo?
Die trein rijdt toch niet.quote:
Die valt straks van vermoeidheid in slaap in de tweede helft.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:40 schreef Coco het volgende:
@:onlogisch modereert in het Feyenoordtopic
Die gif is zo prachtig. (vooral als je de docu kent)quote:Op donderdag 7 april 2022 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelachen om barneysocioloog.gif
Je hebt toch ooit wel gedronken?quote:Op donderdag 7 april 2022 19:42 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Mis er niks aan, heb ik het idee.
Die wegkijkblik van hem ook, genotquote:Op donderdag 7 april 2022 19:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gif is zo prachtig. (vooral als je de docu kent)
Die docu was echt goud, zelden zo hard gelachen.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gif is zo prachtig. (vooral als je de docu kent)
Denk niet dat er zo'n meltdown als in het Feyenoordtopic gaat gebeuren.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:46 schreef onlogisch het volgende:
Wat wordt het genieten als PSV een goal tegenkrijgt door een enorme blunder van Mvogo
Die kans acht ik vrij groot.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:46 schreef onlogisch het volgende:
Wat wordt het genieten als PSV een goal tegenkrijgt door een enorme blunder van Mvogo
Er zijn tegenwoordig ook zoveel toernooien. Het slot van de eerste helft was genieten.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Er is nu blijkbaar voetbal op. Vergeten.
Nee, eerst nog Feyenoord.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hallonlo.quote:
CL mag je overslaan.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij heeft het al moeilijk genoeg met de wedstrijd.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:48 schreef MC-M het volgende:
Ik zie dat mod @:onlogisch de taken al aan mod @:sked heeft overgedragen.
Geniet maar even lekker van je welverdiende rust Onlo
Ik ben trots op je. Je kunt ook trots zijn op mij, ik heb helemaal geen paaseitjes gekocht de afgelopen 3 wekenquote:Op donderdag 7 april 2022 19:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hallonlo.Ik heb gisteren Tony Chocolonely paaseitjes gekregen van een leerling. Nog niet aangeraakt. (De eitjes dan hè)
Toch had een PSV'er dit seizoen wel de mooiste meltdown in VBL.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Denk niet dat er zo'n meltdown als in het Feyenoordtopic gaat gebeuren.
Zuchtquote:
Sked hoeft toch geen Vitesse te kijken.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:48 schreef MC-M het volgende:
Ik zie dat mod @:onlogisch de taken al aan mod @:sked heeft overgedragen.
Geniet maar even lekker van je welverdiende rust Onlo
Ciscusgod.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch had een PSV'er dit seizoen wel de mooiste meltdown in VBL.
Nee, ik hou het altijd bij een glaasje water (of cola zero @KingRoland)quote:Op donderdag 7 april 2022 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt toch ooit wel gedronken?
Link?quote:Op donderdag 7 april 2022 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch had een PSV'er dit seizoen wel de mooiste meltdown in VBL.
Waarom niet, als ik vragen mag?quote:Op donderdag 7 april 2022 19:50 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Nee, ik hou het altijd bij een glaasje water (of cola zero @:KingRoland)
Pislink!quote:
Daarvoor is DRT, maar daar bleef je afgelopen wk ook al angstvallig stilquote:Op donderdag 7 april 2022 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat ze daar zoveel modereren, ik wil de pure emotie van die mensjes gewoon lezen.
Al besproken.quote:
Niks mis met water.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:50 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Nee, ik hou het altijd bij een glaasje water (of cola zero @:KingRoland)
zo danquote:Op donderdag 7 april 2022 19:51 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Daarvoor is DRT, maar daar bleef je afgelopen wk ook al angstvallig stil
Nice.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben trots op je. Je kunt ook trots zijn op mij, ik heb helemaal geen paaseitjes gekocht de afgelopen 3 weken
Ik dacht altijd dat jij een bierpens had...quote:Op donderdag 7 april 2022 19:51 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik mis er niks aan, vermoed ik. Zonder alcohol misdraag ik me al.
Dat is @Orientequote:Op donderdag 7 april 2022 19:52 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij een bierpens had...
Zal de komende jaren alleen nog maar erger worden.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:51 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Daarvoor is DRT, maar daar bleef je afgelopen wk ook al angstvallig stil
Misschien kan je eens met alcohol op gaan haxballen.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:51 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik mis er niks aan, vermoed ik. Zonder alcohol misdraag ik me al.
Pindakaas en hagelslag hebben mij gevormd tot wie ik ben.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:52 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij een bierpens had...
VIAPLAYEDquote:Op donderdag 7 april 2022 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal de komende jaren alleen nog maar erger worden.
Dan ben ik eindelijk eens niet meer de slechtstequote:Op donderdag 7 april 2022 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kan je eens met alcohol op gaan haxballen.
Als je mij treft op een zone-outdagje is dat ook wel het geval.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan ben ik eindelijk eens niet meer de slechtste
Moet hij wetenquote:
Misschien kunnen ze hem nog verhuren aan Anderlecht.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
Nieuwsgierig wie daar nog interesse voor heeft.
Met zoveel afwezigen bij Slavia kun je dat wel stellen ja.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Feyenoord dit niet wint mogen ze zich gaan schamen.
vergane glorie. Wat heeft de jong nog in eindhoven te zoekenquote:Op donderdag 7 april 2022 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgend seizoen weer, in Eindhoven.
Heeft FC Eindhoven interesse ja?quote:Op donderdag 7 april 2022 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is jouw top 3 De Jong voetballers?quote:Op donderdag 7 april 2022 19:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
vergane glorie. Wat heeft de jong nog in eindhoven te zoeken
Betere spits dan ze nu hebben denk ik. Ik verwacht dat wel in ieder geval.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
vergane glorie. Wat heeft de jong nog in eindhoven te zoeken
Zoiets las ik ja, denk bij Rikkert.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft FC Eindhoven interesse ja?
We gaan een interessante transferzomer tegemoet bij Ajax en PSV.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb wel hoop dat Antony blijft.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We gaan een interessante transferzomer tegemoet bij Ajax en PSV.
@ikweethetooknietquote:Hugo de Jonge heeft zojuist in de Tweede Kamer zijn 'oprechte excuses' aangeboden vanwege het niet volledig informeren over het contact dat hij had met ondernemer Sywert van Lienden in de mondkapjesdeal. Hij blijft erbij dat hij niet betrokken is geweest bij de deal zelf. De Jonge vecht nog altijd voor zijn politieke leven.
Ik verwacht wel dat daar een niet te weigeren bod voor komt.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb wel hoop dat Antony blijft.
Doet dit seizoen niet meer mee.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ndidi wist ik ja, die is langdurig eruit toch?
Waar denk je dan aan?quote:Op donderdag 7 april 2022 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat daar een niet te weigeren bod voor komt.
Henk de Jongquote:Op donderdag 7 april 2022 19:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw top 3 De Jong voetballers?
Open podium in de Royal Albert Hall, hahaha!quote:
Niet Andre?quote:Op donderdag 7 april 2022 20:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Henk de Jong
Jan de Jonge
Nigel de Jong
En Jo dan?quote:Op donderdag 7 april 2022 20:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Henk de Jong
Jan de Jonge
Nigel de Jong
Ik denk dat ze hem wel laten gaan voor 40 miljoen+quote:
Dat denk ik ook wel ja. Maar ik zou 50 weigeren.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem wel laten gaan voor 40 miljoen+
En daar zal best een club voor komen gezien hij prima cijfers kan overleggen en Braziliaans international is.
Toch wel een hoop middelmaat.quote:
Maddison en Barnes zijn wel leuke spelertjes om naar te kijken.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch wel een hoop middelmaat.
Lijkt me dus meer dan voldoende om PSV te verslaan
Typisch Nederlands.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord is het hoofd aan het verliezen
Ajax moet flink verkopen om de begroting op orde te krijgen en Antony is wel de grootste cashcow.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja. Maar ik zou 50 weigeren.
Toets ook wel toch?quote:Op donderdag 7 april 2022 20:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Maddison en Barnes zijn wel leuke spelertjes om naar te kijken.
Ja dat wel maar ik zou lekker het WK afwachten, nog een goed seizoen + WK en je kan echt enorm vangen. Wel een risico natuurlijk.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax moet flink verkopen om de begroting op orde te krijgen en Antony is wel de grootste cashcow.
Al ben ik benieuwd wie de onderhandelingen gaat voeren. Hamstra?
Kon Rodgers niet aangeven, maar hij traint wel weer. Zij het met pijn, maar soit. Wellicht is ie er bij de return bij.quote:
Tielemans. Al is dat Toots zie ik nu.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:08 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Op wie doel jij? Deze nickname hoor ik voor het eerst.
Ze missen een half elftal.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan Slavia er weinig van of ligt dat aan mij?
Dat is altijd de afweging natuurlijk, hij kan ook een zware blessure krijgen en een Neresje doen. Daarom denk ik dat Ajax wel gaat toehappen bij 40 miljoen.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ik zou lekker het WK afwachten, nog een goed seizoen + WK en je kan echt enorm vangen. Wel een risico natuurlijk.
Hoop dat ze TZT wel iemand hebben gevonden, ook om een trainer aan te stellen.
Redelijke speler, ja.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tielemans. Al is dat Toots zie ik nu.
quote:Op donderdag 7 april 2022 20:12 schreef maxi-mus het volgende:
Na het goede begin creëert Feyenoord ook maar weinig tot niets.
Huhquote:Op donderdag 7 april 2022 20:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. We creëren ook veel meer kansen. Ontzettend frustrerend.
Het is echt heel onnodig ja, maar vrees er wel een beetje voor. De koppies beginnen wat te hangen.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
Het kan nog jongens! Zo'n wonderploeg is dit niet. 2-2 maken en gas.
Ik gun jou nog 2 goals van Dessers.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is echt heel onnodig ja, maar vrees er wel een beetje voor. De koppies beginnen wat te hangen.
Zeker. Zelfs met een kleine nederlaag maak je daar nog gewoon kans. Die kunnen er echt weinig van. Feyenoord heeft zichzelf uit de wedstrijd gespeeld. Alleen Pi-Air vond in de rust dat wat er na het rustsignaal gebeurde gunstig voor Feyenoord. Nou, dan weet je het wel.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
Het kan nog jongens! Zo'n wonderploeg is dit niet. 2-2 maken en gas.
Ik wilde het net typen.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:11 schreef RipCity het volgende:
Dat publiek verdient ook niets meer. Een en hetzelfde liedje zingen en totaal geen aanmoedigen. Alleen maar negatief gezeik en gefluit.
Tijd om met een banaan te gooienquote:Op donderdag 7 april 2022 20:14 schreef 3rr0r het volgende:
De twaalfde man moet er nu even goed achter gaan staan.
quote:
Volgens mij heeft Arne dat idee ook.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
In het Feyenoordtopic hebben ze het idee dat de scheids op de hand van Slavia is.
Ja het is nog net niet knotsgek maar zeker niet saai. In de pauze gingen ze gezellig matten. Niveau is wel bedenkelijk.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goedenavond user maxi-mus. Is het een leuke wedstrijd?
Klopt, vond ons aardig geknakt overkomen. Maar onverdiend vind ik het ook niet (alhoewel Slavia deze fase veel gevaarlijker is).quote:Op donderdag 7 april 2022 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
JAAAAAAA.
Dit is ook redelijk uit het niets.
Knackworst. @GGMMquote:Op donderdag 7 april 2022 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt, vond ons aardig geknakt overkomen. Maar onverdiend vind ik het ook niet (alhoewel Slavia deze fase veel gevaarlijker is).
En dan straks weer met een boer-met-kiespijn glimlach de beheerste trainer acteren die alles al heeft meegemaakt. Valt me tegen van hem.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:22 schreef MC-M het volgende:
Als Slot trainer van Ajax wil worden moet die wel kappen met die geacteerde verongelijktheid langs de lijn.
Antony-Tadic-Slot, genotsdriehoek.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:22 schreef MC-M het volgende:
Als Slot trainer van Ajax wil worden moet die wel kappen met die geacteerde verongelijktheid langs de lijn.
Welk team of welke spelers?quote:Op donderdag 7 april 2022 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie zou het slechtste elftal van de Eredivisie zijn dit jaar?
Ja.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie zou het slechtste elftal van de Eredivisie zijn dit jaar?
Individuele spelersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |