SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een rukveld. Tering.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
Gelukkig is hij aanvoerder, anders zou hij geen wedstrijd meer uitspelen met al dat gezeik.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ik help je juist. Iedereen denkt dat jij een opper meme poster bent, maar ik probeer dat te veranderen.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Geen idee, die zoek ik juisstquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat vind je van de overgebleven 1% dan?![]()
Uh, ja. Bedankt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik help je juist. Iedereen denkt dat jij een opper meme poster bent, maar ik probeer dat te veranderen.![]()
Check die plaatje eens.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat vind je van de overgebleven 1% dan?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Aha, debielen daar bij Eredivisie Live.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, die zoek ik juisst![]()
Afronden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aha, debielen daar bij Eredivisie Live.![]()
Je meent het.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:54 schreef Doublepain het volgende:
Het zou idd zomaar kunnen zijn dat het:
27.1
12.3
etc![]()
JAJAJAJAJAJAIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Die ene verdediger die zo makkelijk naar de grond ging in de hoop een overtreding mee te krijgenWat een debiel.
![]()
Bedanktquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:55 schreef RvLaak het volgende:
PEC is ondertussen beter, zo niet veel beter, dan Heracles![]()
Nee man goed voor mijn manager.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:56 schreef Doublepain het volgende:
Alleen jammer van de doelpuntenmaker![]()
NAC
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Maar hij wil er maar niet inquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:55 schreef RvLaak het volgende:
PEC is ondertussen beter, zo niet veel beter, dan Heracles![]()
![]()
Moet jij niet SR kijken?quote:
Nu nog 3 doelpunten maken en dan winnen we misschien wel eens.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Ze moeten echt stoppen man.
Is echt niet leuk dit."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Nee, PSV is belangrijker dan SR.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Idd, dit gaat live anale verkachting worden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:57 schreef mrstylo het volgende:
Ze moeten echt stoppen man.
Is echt niet leuk dit.
RIP NAC![]()
Idd, babysterfte tegengaan is leuk en aardig, maar niet als PSV speelt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, PSV is belangrijker dan SR.![]()
Prioriteiten jwtquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, PSV is belangrijker dan SR.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Als we altijd 1 doel op 2 kansen hadden stonden we nu al op 100 goalsquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:57 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn statistieken![]()
![]()
1-1 hangt in de lucht.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Wel leuk dat commentator steeds verteld wat de bedoeling was."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Sowieso is babysterfte hard nodig.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, babysterfte tegengaan is leuk en aardig, maar niet als PSV speelt.![]()
Vertelt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:58 schreef mrstylo het volgende:
Wel leuk dat commentator steeds verteld wat de bedoeling was.![]()
Nou doen dan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nooit goed voor PEC als NAC wint. Van mij mag PSV met 10-0 winnen.![]()
Daarom speelt Zanka, dit zijn zijn statistiekenquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als we altijd 1 doel op 2 kansen hadden stonden we nu al op 100 goals![]()
![]()
Leo Driessen is alleswetend. Weetje toch.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:58 schreef mrstylo het volgende:
Wel leuk dat commentator steeds verteld wat de bedoeling was.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Klopt ja. Prioriteiten hè.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, babysterfte tegengaan is leuk en aardig, maar niet als PSV speelt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
PENAL JAJAJAJAIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
quote:
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Matavz?quote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Oh LensIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
JAJAJAJAJAJA LENS HELD JAAAAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Goed gemist maar wel 2-0
Matavz
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
zo moeilijk was 't ook nietquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
JAJAJAJAJAJA LENS HELD JAAAAAAAAAAAAAAAAAJAJAJA![]()
Props voor Matavz
Hij miste weerquote:Goed dat t geen Wijnaldum was iniedergeval.
Nou, ik kan 'm bijna alweer uitzetten
quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, ik kan 'm bijna alweer uitzetten
Goed moment gekozen inderdaad.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
iddquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:03 schreef Doublepain het volgende:
Waarom scoren ze altijd zo mooi tegen PSV>?![]()
![]()
Het lijkt mooi, Waterman is gewoon een matige keeper.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:03 schreef Doublepain het volgende:
Omdat iedere bal er in kan vliegen tegen die slapzak van een keeper.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:03 schreef Doublepain het volgende:
Nee maar met Tyton was het ook zo, Altidore, Aisatti etcquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat iedere bal er in kan vliegen tegen die slapzak van een keeper.![]()
COME ON NAC![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed moment gekozen inderdaad.Pas bij 3 doelpunten verschil kan je rustig zijn. Moet je ondertussen wel weten he.
Wat een knotsgekke wedstrijd, die dekselse Buis.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Ja, die kan er ook weinig van idd.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee maar met Tyton was het ook zo, Altidore, Aisatti etc![]()
Ook een matige keeper.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee maar met Tyton was het ook zo, Altidore, Aisatti etc![]()
Hebben we jou ook weer, stiekem gun ik je dat PSV wint maar dat zou mij ook weer mateloos pijn doenquote:![]()
![]()
Matavz fakking baasIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Waterman heeft nog zere handen van het slaan van zijn ex.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Volgens mij heb je Zoet nog, de beste verhuren ze alleen liever.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarom moet Isakson terugkomen![]()
Die zak aardappelenquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarom moet Isakson terugkomen![]()
![]()
Goeie pegel
Hallo, het is WATERMAN, die is sowieso kansloosquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:04 schreef Compliment het volgende:
Waterman was trouwens helemaal niet kansloos
Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben we jou ook weer, stiekem gun ik je dat PSV wint maar dat zou mij ook weer mateloos pijn doen
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Moeten ook aan de kijkcijfers denken hè.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:04 schreef ZaZoe het volgende:
Wedstrijd bijna op slot, krijg je dit weer![]()
quote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Het hondje van de bakkerrr..If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Daarom zijn ze ook begonnen met Heerenveen - Vitesse, dan blijven er kijkers zitten.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:06 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Moeten ook aan de kijkcijfers denken hè.![]()
Waterman gaat geen geld doneren, die is voor de babysterfte.. Aangezien hij geen kinderen wil..
Dat vat ik even op![]()
Het is weer tijd voor je piletje.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:07 schreef Doublepain het volgende:
Waterman gaat geen geld doneren, die is voor de babysterfte.. Aangezien hij geen kinderen wil..
Dat vat ik even op![]()
geld voor onderhoud van het veld is er blijkbaar ook al niet in Bredamumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!![]()
Alles gaat naar SRquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:09 schreef sjeppert het volgende:
geld voor onderhoud van het veld is er blijkbaar ook al niet in Breda![]()
Alleen 1 iemand doet dat.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nu moeten mensen Vite$$e gaan posten xD Net als P$VxxxddDD
Doe eens normaal.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nu moeten mensen Vite$$e gaan posten xD Net als P$VxxxddDD
![]()
Dankjewelquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een pilet is een eend.![]()
[ afbeelding ]
Alsjeblieft.![]()
NAC is slecht.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
![]()
![]()
Voor Wijnaldum t bewijs dat ie geweldig bezig is.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
1-3 voor bij nac EN wijnaldum die scoort.
Ik droom
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Looms gaat in het 'slechtste elftal van de eredivisie'[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als Wijnaldum zelfs gaat scoren kan NAC beter stoppen.Un dann rettet kein Kavallerie,
Wijnaldum heeft gewoon maar 1 goal minder dan Matavz
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Strootbaas.quote:
3 goeie acties binnen 30 sec.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Maa wel dubbel aantal minuten en wedstrijdenquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:14 schreef aight1 het volgende:
Wijnaldum heeft gewoon maar 1 goal minder dan Matavz![]()
inderdaad.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou wel triest zijn als die over ging.![]()
![]()
Strootgod is het tegenwoordig.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:14 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Strootbaas.
3 goeie acties binnen 30 sec.![]()
Scoren ze makkelijk hè. Die Wijnaldum en Lens...
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
En had er 10 meer kunnen hebbenquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:14 schreef aight1 het volgende:
Wijnaldum heeft gewoon maar 1 goal minder dan Matavz![]()
![]()
Zal er aan denkenquote:
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Het gaat hier over Strootman, niet je moederquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:15 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Strootorc dacht ik sinds een weekje.![]()
Ik juich niet te snel. Psv heeft het daar altijd moeilijk. de laatste keer dat we wonnen was die 2-6 onder hiddink en dat was nog de laatste wedstrijd ook en ging helemaal nergens meer over.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:14 schreef Ramboetan het volgende:
Vreemd dat veel psv'ers echt dachten dat ze hier punten gingen laten liggen.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
was dat met die middenlijngoal van cocu?quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:16 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik juich niet te snel. Psv heeft het daar altijd moeilijk. de laatste keer dat we wonnen was die 2-6 onder hiddink en dat was nog de laatste wedstrijd ook en ging helemaal nergens meer over.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Laatste keer dat ze in Breda wonnen was 2006.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:14 schreef Ramboetan het volgende:
Vreemd dat veel psv'ers echt dachten dat ze hier punten gingen laten liggen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
was dat met die middenlijngoal van cocu?
Oehquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het gaat hier over Strootman, niet je moeder![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
was dat met die middenlijngoal van cocu?
Heeft hij het toch ver geschopt zonder persoonlijkheid.quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Strootgod bedoel jequote:Op zaterdag 22 december 2012 21:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het gaat hier over Strootman, niet je moeder
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het gaat hier over Strootman, niet je moeder![]()
De wedstrijd is Breda is gewoon gespeeld hoor. NAC is dit seizoen echt teleurstellend zwak. Maar laten we eerlijk zijn, eigenlijk rekende niemand erop dat PSV daar punten zou verspelen. Het kwaliteitsverschil is gewoon te groot. En het NAC van dit seizoen is niet te vergelijken met die van afgelopen 4 jaar.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Kangoeroemama's hebben vrij toegang gekregen tot het stadion in deze barre tijden, weet je, kangoeroemama's hebben een hekel aan slecht weer, dan spelen de kinderen binnen. Dus dan gaan ze als een gek te keer buiten![]()
Vrij weinig.quote:Geweldige voetballer.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:17 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Heeft hij het toch ver geschopt zonder persoonlijkheid.![]()
![]()
In zijn nadagen terug komen en toch beste speler van Nederland zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vrij weinig.
[..]
Geweldige voetballer.
Bwoehahahaa, ik kom net thuis en zie dat Vitesse verloren heeft van die kneuzen van van Basten...Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Logisch wel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik associeer jou met Twente, ik kan het ook niet helpen[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Fix.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:19 schreef Hoppahoppa het volgende:
Bwoehahahaa, ik kom net thuis en zie dat Vitesse verloren heeft van die kneuzen van Van Basten..."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik wou net zoiets posten, die Looms ook.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:16 schreef GGMM het volgende:
Tering, NAC kan er echt he-le-maal niks van.![]()
![]()
Begrijpelijk dat Heracles die liet gaan.![]()
Hij neemt te veel hooi op zijn vork.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Een van de weinige spelers die terugkwam en dat flikte. Samen met Rijkaard. Veel spelers overschatten zichzelf en komen veel te laat terug om vervolgens hard te falen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In zijn nadagen terug komen en toch beste speler van Nederland zijn.![]()
Als trainer issie geen hoofdletter waard.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Rijkaard heb ik niet meegemaakt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een van de weinige spelers die terugkwam en dat flikte. Samen met Rijkaard. Veel spelers overschatten zichzelf en komen veel te laat terug om vervolgens hard te falen.
Ja, maar ook die keeper begint wekelijks slechter te keepen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik wou net zoiets posten, die Looms ook.![]()
![]()
Begrijpelijk dat Heracles die liet gaan.![]()
YAYAYAYAYAYAYAYAIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
DE ZANK!Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
![]()
Nac
quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:20 schreef Compliment het volgende:
Wat speelt de Zank een wereldpot, precies op tijd gebracht.![]()
![]()
![]()
![]()
Cocu is wat mij betreft één van de grootste Nederlandse voetballers van de laatste 20 jaar.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In zijn nadagen terug komen en toch beste speler van Nederland zijn.
Zanka for president!!!![]()
![]()
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Was fcking geweldig.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:20 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Was niet zo'n goede grap hoor. Wel als mijn moeders achternaam Strootman was.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Zankgod![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Zie je wel, je moet die gasten gewoon langzaam brengen. Zanka, beste spits die we hebben.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Tweede helft wat jeugd er in?
Wie kopt hem in, kom maar....kom maar...Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
1-4 voor bij nac, lens die scoort, wijnaldum die niet mist en zanka die scoort.
Het moet wel bijna kerst zijn, kan niet anders.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Langzaam brengen, 80ste minuut.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
Tweede helft wat jeugd er in?
Wie kopt hem in, kom maar....kom maar...![]()
Mensen hebben mijn briljante grap gemist.
Hij is zo'n teringbaas. Bij elke goal betrokkenquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:21 schreef Doublepain het volgende:
Matavz laat hem ook scoren, echt Matavz is een wereldspits
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |