SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een rukveld. Tering.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
Gelukkig is hij aanvoerder, anders zou hij geen wedstrijd meer uitspelen met al dat gezeik.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ik help je juist. Iedereen denkt dat jij een opper meme poster bent, maar ik probeer dat te veranderen.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Geen idee, die zoek ik juisstquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat vind je van de overgebleven 1% dan?![]()
Uh, ja. Bedankt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik help je juist. Iedereen denkt dat jij een opper meme poster bent, maar ik probeer dat te veranderen.![]()
Check die plaatje eens.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat vind je van de overgebleven 1% dan?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Aha, debielen daar bij Eredivisie Live.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, die zoek ik juisst![]()
Afronden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aha, debielen daar bij Eredivisie Live.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |