SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een rukveld. Tering.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
Gelukkig is hij aanvoerder, anders zou hij geen wedstrijd meer uitspelen met al dat gezeik.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ik help je juist. Iedereen denkt dat jij een opper meme poster bent, maar ik probeer dat te veranderen.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Geen idee, die zoek ik juisstquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat vind je van de overgebleven 1% dan?![]()
Uh, ja. Bedankt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik help je juist. Iedereen denkt dat jij een opper meme poster bent, maar ik probeer dat te veranderen.![]()
Check die plaatje eens.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat vind je van de overgebleven 1% dan?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Aha, debielen daar bij Eredivisie Live.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, die zoek ik juisst![]()
Afronden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aha, debielen daar bij Eredivisie Live.![]()
Je meent het.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:54 schreef Doublepain het volgende:
Het zou idd zomaar kunnen zijn dat het:
27.1
12.3
etc![]()
JAJAJAJAJAJAIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Die ene verdediger die zo makkelijk naar de grond ging in de hoop een overtreding mee te krijgenWat een debiel.
![]()
Bedanktquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:55 schreef RvLaak het volgende:
PEC is ondertussen beter, zo niet veel beter, dan Heracles![]()
Nee man goed voor mijn manager.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:56 schreef Doublepain het volgende:
Alleen jammer van de doelpuntenmaker![]()
NAC
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Maar hij wil er maar niet inquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:55 schreef RvLaak het volgende:
PEC is ondertussen beter, zo niet veel beter, dan Heracles![]()
![]()
Moet jij niet SR kijken?quote:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Nu nog 3 doelpunten maken en dan winnen we misschien wel eens.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Ze moeten echt stoppen man.
Is echt niet leuk dit."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Nee, PSV is belangrijker dan SR.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Idd, dit gaat live anale verkachting worden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:57 schreef mrstylo het volgende:
Ze moeten echt stoppen man.
Is echt niet leuk dit.
RIP NAC![]()
Idd, babysterfte tegengaan is leuk en aardig, maar niet als PSV speelt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, PSV is belangrijker dan SR.![]()
Prioriteiten jwtquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, PSV is belangrijker dan SR.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Als we altijd 1 doel op 2 kansen hadden stonden we nu al op 100 goalsquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:57 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn statistieken![]()
![]()
1-1 hangt in de lucht.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Wel leuk dat commentator steeds verteld wat de bedoeling was."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Sowieso is babysterfte hard nodig.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, babysterfte tegengaan is leuk en aardig, maar niet als PSV speelt.![]()
Vertelt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:58 schreef mrstylo het volgende:
Wel leuk dat commentator steeds verteld wat de bedoeling was.![]()
Nou doen dan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nooit goed voor PEC als NAC wint. Van mij mag PSV met 10-0 winnen.![]()
Daarom speelt Zanka, dit zijn zijn statistiekenquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als we altijd 1 doel op 2 kansen hadden stonden we nu al op 100 goals![]()
![]()
Leo Driessen is alleswetend. Weetje toch.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:58 schreef mrstylo het volgende:
Wel leuk dat commentator steeds verteld wat de bedoeling was.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Klopt ja. Prioriteiten hè.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, babysterfte tegengaan is leuk en aardig, maar niet als PSV speelt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
PENAL JAJAJAJAIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
quote:
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Matavz?quote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Oh LensIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
JAJAJAJAJAJA LENS HELD JAAAAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Goed gemist maar wel 2-0
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |