Toch had een PSV'er dit seizoen wel de mooiste meltdown in VBL.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Denk niet dat er zo'n meltdown als in het Feyenoordtopic gaat gebeuren.
Zuchtquote:
Sked hoeft toch geen Vitesse te kijken.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:48 schreef MC-M het volgende:
Ik zie dat mod @:onlogisch de taken al aan mod @:sked heeft overgedragen.
Geniet maar even lekker van je welverdiende rust Onlo
Ciscusgod.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch had een PSV'er dit seizoen wel de mooiste meltdown in VBL.
Nee, ik hou het altijd bij een glaasje water (of cola zero @KingRoland)quote:Op donderdag 7 april 2022 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt toch ooit wel gedronken?
Link?quote:Op donderdag 7 april 2022 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch had een PSV'er dit seizoen wel de mooiste meltdown in VBL.
Waarom niet, als ik vragen mag?quote:Op donderdag 7 april 2022 19:50 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Nee, ik hou het altijd bij een glaasje water (of cola zero @:KingRoland)
Pislink!quote:
Daarvoor is DRT, maar daar bleef je afgelopen wk ook al angstvallig stilquote:Op donderdag 7 april 2022 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat ze daar zoveel modereren, ik wil de pure emotie van die mensjes gewoon lezen.
Al besproken.quote:
Niks mis met water.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:50 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Nee, ik hou het altijd bij een glaasje water (of cola zero @:KingRoland)
zo danquote:Op donderdag 7 april 2022 19:51 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Daarvoor is DRT, maar daar bleef je afgelopen wk ook al angstvallig stil
Nice.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben trots op je. Je kunt ook trots zijn op mij, ik heb helemaal geen paaseitjes gekocht de afgelopen 3 weken
Ik dacht altijd dat jij een bierpens had...quote:Op donderdag 7 april 2022 19:51 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik mis er niks aan, vermoed ik. Zonder alcohol misdraag ik me al.
Dat is @Orientequote:Op donderdag 7 april 2022 19:52 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij een bierpens had...
Zal de komende jaren alleen nog maar erger worden.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:51 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Daarvoor is DRT, maar daar bleef je afgelopen wk ook al angstvallig stil
Misschien kan je eens met alcohol op gaan haxballen.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:51 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik mis er niks aan, vermoed ik. Zonder alcohol misdraag ik me al.
Pindakaas en hagelslag hebben mij gevormd tot wie ik ben.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:52 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij een bierpens had...
VIAPLAYEDquote:Op donderdag 7 april 2022 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal de komende jaren alleen nog maar erger worden.
Dan ben ik eindelijk eens niet meer de slechtstequote:Op donderdag 7 april 2022 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kan je eens met alcohol op gaan haxballen.
Als je mij treft op een zone-outdagje is dat ook wel het geval.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan ben ik eindelijk eens niet meer de slechtste
Moet hij wetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |