Ik denk dat je dat beter gescheiden kan houden. Anders gaat de aandacht voor de hele enquete teveel naar Sywert.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:56 schreef Vallon het volgende:
[..]
Is wmb dan ook onderdeel van het hele Corona beleid wat op tal van punten wel onderzoek rechtvaardigt.
Tribunalen?quote:Op donderdag 7 april 2022 17:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een parlementaire enquete over een persoon is wel wat veel van het goede.
Ik vermoed dat onder(in) de beerput van slachtoffers, aangedaan leed (en kosten) met het misbeleid, Sywert nu zo mooi wegkomt omdat de minister hem op dit detail zo de input geeft.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat beter gescheiden kan houden. Anders gaat de aandacht voor de hele enquete teveel naar Sywert.
Staat ook een knipoogje achterquote:Op donderdag 7 april 2022 17:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een parlementaire enquete over een persoon is wel wat veel van het goede.
Nee Sywert is gewoon voer voor justitie. Daar heeft de politiek niet meer veel mee van doen.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:59 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik vermoed dat onder(in) de beerput van slachtoffers, aangedaan leed (en kosten) met het misbeleid, Sywert nu zo mooi wegkomt omdat de minister hem op dit detail zo de input geeft.
Dat wil de kamer graag. Op een rapport wachten is blijkbaar heel moeilijk voor kamerleden. Keer op keer weer.quote:Op donderdag 7 april 2022 18:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom debatteren ze eigenlijk een hele dag terwijl dat feitenrelaas er niet is. 90% van de vragen gaan over dat er niet genoeg duidelijk is
Toneelquote:Op donderdag 7 april 2022 18:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom debatteren ze eigenlijk een hele dag terwijl dat feitenrelaas er niet is. 90% van de vragen gaan over dat er niet genoeg duidelijk is
Ik denk dat Hugo gehoopt had met zijn brief dit te kunnen afronden. Maar dit gaat hem blijven achtervolgen.quote:Op donderdag 7 april 2022 18:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Weinig vuurwerk gezien vandaag. Is er niet een FvD'er die even de boel kan opschudden?quote:
Ik vind de vragen wel terecht, maar het antwoord is opnieuw 'laten we het onderzoek afwachten' maar dan in 30 zinnenquote:Op donderdag 7 april 2022 18:09 schreef Mondkapje het volgende:
Zit Azarkan nu express de boel te stangen?
Zal even appenquote:Op donderdag 7 april 2022 18:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Weinig vuurwerk gezien vandaag. Is er niet een FvD'er die even de boel kan opschudden?
Ja als ze komen...quote:Op donderdag 7 april 2022 18:11 schreef Hexagon het volgende:
De FVD zal wel roepen dat Sywert een bastaardzoon van Klaus Schwab is.
Ligt er aan aan welke kant je staatquote:Op donderdag 7 april 2022 18:13 schreef Mondkapje het volgende:
Klaver wordt ook met elk debat irritanter.
Ik sta aan zijn kant maar kan hem niet uitstaanquote:
Dat kan natuurlijk ook nog. Ik verdraag hem maar meer ook niet. Maar iedere scherpe vraag aan Hugo is welkom.quote:Op donderdag 7 april 2022 18:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik sta aan zijn kant maar kan hem niet uitstaan
Dat is de signature van Carolinequote:Op donderdag 7 april 2022 18:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dan bel je toch even de IT gast om je wachtwoord te fixen
Wel mooi een vraag die van een echt mens lijkt te komen
Hij is een goede politicus maar zijn toontje is zo irritant. Zelfde als Marijnissen en Sylvana. Maar het zal genoeg mensen aanspreken..quote:Op donderdag 7 april 2022 18:16 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook nog. Ik verdraag hem maar meer ook niet. Maar iedere scherpe vraag aan Hugo is welkom.
Sowieso Deloittequote:Op donderdag 7 april 2022 18:11 schreef Hexagon het volgende:
De FVD zal wel roepen dat Sywert een bastaardzoon van Klaus Schwab is.
https://www2.deloitte.com(...)ldeconomicforum.htmlquote:Deloitte and the World Economic Forum
Making an impact on the global agenda
Deloitte is a long-standing strategic partner of the World Economic Forum (WEF). WEF is an international organization that connects leaders from business, government, society, and academia, to shape global, regional, and industry agendas. WEF and its strategic partners work collaboratively to address issues of global importance and inspire action to improve the state of the world.
Drawing on Deloitte’s experience and capabilities from across our network, we help WEF address critical global challenges through our contributions to WEF communities, initiatives, and participation in events throughout the year - including the Annual Meeting at Davos. As a strategic partner, we work with a broad spectrum of global decision makers to develop frameworks, ideas, and approaches that address some of the world’s most pressing and complex challenges.
Ah ja dus Deloitte zal volgens FvD deel uitmaken van dezelfde New World Order als Hugo.quote:Op donderdag 7 april 2022 18:18 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Sowieso Deloitte
[..]
https://www2.deloitte.com(...)ldeconomicforum.html
Het gaat om meer dan alleen dat.quote:Op donderdag 7 april 2022 18:17 schreef Mondkapje het volgende:
Hij heeft gezegd dat hij het niet meer gaat doen via de privémail, wat willen ze nog meer?
quote:Op donderdag 7 april 2022 18:17 schreef Mondkapje het volgende:
Hij heeft gezegd dat hij het niet meer gaat doen via de privémail, wat willen ze nog meer?
Omdat het niet over de inhoud gaat en hij steeds dezelfde vragen krijgt die al tg keer zijn beantwoord.quote:Op donderdag 7 april 2022 18:21 schreef Jason22 het volgende:
Hugo heeft het duidelijk zwaar. Zijn voorhoofd glimt helemaal.
Kun je het niet gewoon bij je clowneske potpourri over Zelensky laten?quote:Op donderdag 7 april 2022 18:23 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Omdat het niet over de inhoud gaat en hij steeds dezelfde vragen krijgt die al tg keer zijn beantwoord.
Als je een gevangene zo overhoort, zou de rechter het afkeuren en de gevangene vrijpleiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |