Minder hijgerigheid! Het ligt allemaal aan de burger!quote:Op donderdag 7 april 2022 19:31 schreef nostra het volgende:
Ik was niet betrokken bij de deal, maar ik heb wel betrokkenheid gehad ~Hugo
Ik vermoed dat hij een (witwassende) whitelist gebruikt.quote:
Dat denk ik inderdaad niet. Wel dat er een verontwaardigd tweetje uit gaat.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:27 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat Kamerleden hun telefoon gebruiken om opnames te maken van het debat?
Alles wordt gewoon professioneel opgenomen en is vrijelijk toegankelijk. Filmpjes van politieke partijen over debatten komen nooit van telefoontjes. Wel hebben Kamerleden beleidsmedewerkers waarmee ze soms communiceren tijdens het debat.
Yep.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:42 schreef alpeko het volgende:
Dus omdat het niet zijn portefeuille is, kan hij niet verantwoordelijk zijn voor de deal?
Puur formeel is dat zo.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:42 schreef alpeko het volgende:
Dus omdat het niet zijn portefeuille is, kan hij niet verantwoordelijk zijn voor de deal?
Dat zegt de CEO i.c. MP tegenwoordig ook om de bonuskaart te innen: daar ging ik niet over.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:42 schreef alpeko het volgende:
Hij heeft hem natuurlijk uiteindelijk niet gesloten. Dat was Van Rijn. De vraag is wel of Van Rijn kon weigeren na de steun van De Jonge.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:42 schreef alpeko het volgende:
Verantwoordelijk moet je onderscheiden in 2 dingen, het beantwoorden van vragen én de vertrouwensregel. Die laatste kan in principe ook gaan over een scheef zittende stropdas, daar is de Kamer vrij in.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:42 schreef alpeko het volgende:
Kunnen we dan Agema wegsturen wegens die witte sneakers onder dat pak.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Verantwoordelijk moet je onderscheiden in 2 dingen, het beantwoorden van vragen én de vertrouwensregel. Die laatste kan in principe ook gaan over een scheef zittende stropdas, daar is de Kamer vrij in.
Idd. In een ander topic door users afgemaakt omdat ik vond dat het vertrouwen in de politiek weg is. Echt, wat een onnozele naïeve eigenwijze randdebiel ben je als je deze clowns in Den Haag nog serieus neemt.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Minder hijgerigheid! Het ligt allemaal aan de burger!
Dit soort dom gelul van een dronken aardbei is funest voor het vertrouwen in de politiek. Hoeveel regentensausjes je er ook overheen gooit.
Exact, die deal, dat bedrag en oplichter mag Justitie verder uitzoeken.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:44 schreef Hanca het volgende:
[..]
Hij heeft hem natuurlijk uiteindelijk niet gesloten. Dat was Van Rijn. De vraag is wel of Van Rijn kon weigeren na de steun van De Jonge.
Maar goed, die deal zelf doet er helemaal niet toe. Een klein bedrag en een fout in crisistijd, allemaal niet zo spannend. Het enige spannende is: waarom ontkende De Jonge zo lang elke betrokkenheid? Waarom niet gewoon eerlijk zijn?
Ik denk dat Agema dat express doetr met een minister die graag zijn schoenen laat (ver)schijnen.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kunnen we dan Agema wegsturen wegens die witte sneakers onder dat pak.
Eens. Daar draait het om en daar is de verdediging van Hugo zeer matig. Hij wist tot vorige week niet hij daar een onderdeel van was en dat ie contact had met en over Sywert. Dat is niet heel sterk. Ergo: hij liegt daar gewoon over.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:44 schreef Hanca het volgende:
[..]
Hij heeft hem natuurlijk uiteindelijk niet gesloten. Dat was Van Rijn. De vraag is wel of Van Rijn kon weigeren na de steun van De Jonge.
Maar goed, die deal zelf doet er helemaal niet toe. Een klein bedrag en een fout in crisistijd, allemaal niet zo spannend. Het enige spannende is: waarom ontkende De Jonge zo lang elke betrokkenheid? Waarom niet gewoon eerlijk zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |