SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over freshgod gesproken, waar is mijn fruithapje eigenlijk gebleven?That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Week vakantiequote:Op donderdag 7 april 2022 15:33 schreef 4-elements het volgende:
Over freshgod gesproken, waar is mijn fruithapje eigenlijk gebleven?![]()
![]()
* hemarookworst slaat op pannen en flikkert het de Hofvijver inquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Free @FreshFruitFree @FreshFruit
Free @FreshFruit
Free @FreshFruit
Free @FreshFruit
Free @FreshFruit
Free @FreshFruit
Free @FreshFruit
Free @FreshFruit
Free @FreshFruit
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Goed om te weten dat die gratis isquote:Op donderdag 7 april 2022 15:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Free @:FreshfruitFree @:Freshfruit
Free @:Freshfruit
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 7 april 2022 15:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Goed om te weten dat die gratis is
quote:Op donderdag 7 april 2022 15:39 schreef Mrsloveable het volgende:
![]()
Waarom is hij lockedquote:Op donderdag 7 april 2022 15:39 schreef Mrsloveable het volgende:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
I'm steady tryna find the motive (motive)
Why I do what I do?
The freedom ain't getting no closer (closer)
No matter how far I go
My car is stolen (stolen)
No registration ('stration)
Cops patrollin' (patrollin')
Now they done stop me and I get locked up
They won't let me out
They won't let me out (I'm locked up)
They won't let me out, no
They won't let me out
They won't let me out, no
They won't let me outUw ADH vitamine Worst
Dat zal @Danny leren!quote:Op donderdag 7 april 2022 15:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
* hemarookworst slaat op pannen en flikkert het de Hofvijver inOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ze gaan even schorsen omdat de minister niet weet hoe de openbaarmaking van documenten wettelijk geregeld isTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
OV natuurlijk, tenzij je nat wil worden door de regen
Moet wel een en ander meenemen. Dus kom met paar zakken spullen thuisUw ADH vitamine Worst
als je gaat fietsen krijg je vast wat extra's meequote:Op donderdag 7 april 2022 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
Kut wind. Zal ik fietsen of OV naar muttiTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
"sorry"
plas
das
was
gras
bas
kras
wasTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
#Free @FreshFruitThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
oh wat is er met fresh danTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
1x henk 2xhenk 3xhenk nog steeds geen echte vent.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het komt hier werkelijk ineens met bakken uit de lucht zetten. Kreeg onderweg naar huis al een hagelbuitje op m'n harses, ben blij dat ik voor deze bui thuis benquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Het is ronduit smerig weer jaquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Het Russische gas wordt weer flink gebruikt met dit weerIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Nederland neemt nog relatief weinig gas af van Rusland vergeleken met andere Europese landenquote:Op donderdag 7 april 2022 16:43 schreef mazaru het volgende:
Het Russische gas wordt weer flink gebruikt met dit weerUw ADH vitamine Worst
heb mijn thermostaat nog niet aanstaan dit keerquote:Op donderdag 7 april 2022 16:43 schreef mazaru het volgende:
Het Russische gas wordt weer flink gebruikt met dit weerIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Op donderdag 7 april 2022 16:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het komt hier werkelijk ineens met bakken uit de lucht zetten. Kreeg onderweg naar huis al een hagelbuitje op m'n harses, ben blij dat ik voor deze bui thuis benTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
zeg dat wel jaquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
je ziet de corona gewoon van mens op mens overspringen daarquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
![]()
oeh woedend gisterenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Maar nog te veel om te stoppen met de invoer jammer genoeg.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nederland neemt nog relatief weinig gas af van Rusland vergeleken met andere Europese landenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Er is geen zon. Dan moet mijn verwarming aan. Zodra de zon schijnt heb ik geen verwarming nodig. Zelfs niet in de winterquote:Op donderdag 7 april 2022 16:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
heb mijn thermostaat nog niet aanstaan dit keerIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Als hier de zon op de ramen schijnt is het ook binnen notime 23 graden binnen, zonder te stoken (ook in de winter). Maar dan moet er idd wel zon zijn. Voor de rest stoken mijn buren onder me wel voor mequote:Op donderdag 7 april 2022 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er is geen zon. Dan moet mijn verwarming aan. Zodra de zon schijnt heb ik geen verwarming nodig. Zelfs niet in de winter
Er is zat op de Noordzee, boren met die hap.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nederland neemt nog relatief weinig gas af van Rusland vergeleken met andere Europese landen![]()
Als ik het koud heb kijk ik kamerdedatten, kook zo danquote:Op donderdag 7 april 2022 16:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als hier de zon op de ramen schijnt is het ook binnen notime 23 graden binnen, zonder te stoken (ook in de winter). Maar dan moet er idd wel zon zijn. Voor de rest stoken mijn buren onder me wel voor me![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 april 2022 17:07 schreef PLY het volgende:
[..]
Als ik het koud heb kijk ik kamerdedatten, kook zo dan
Zo. Nieuwe schoentjes aan. Even naar de supermarkt wandelen.Ik heb er één en ik ben er trots op
In recordtijdquote:Op donderdag 7 april 2022 17:13 schreef DJMO het volgende:
Zo. Nieuwe schoentjes aan. Even naar de supermarkt wandelen.Uw ADH vitamine Worst
Neuh, rustig inlopenquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
ook niet. Ik doe naar meer aan hardlopen.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En na het inlopen:
[ afbeelding ]Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat is snelwandelenquote:Op donderdag 7 april 2022 17:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
ook niet. Ik doe naar meer aan hardlopen.
Uw ADH vitamine Worst
ik vind 5 km / u snel zat.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat zal hier wel vlakbij zijn, hoor de sirenes steeds dichterbij komen.quote:07-04-2022 Prio 1 A1 (Inzet AED) 10188 Rit 47386 Tempelaarstraat Castricum
Adres: Tempelaarstraat, Castricum
0126999 17:19:26 Kennemerland Monitorcode
0220188 17:19:26 Noord-Holland Noord Ambulance 10-188 (Alkmaar / De Mossel)Ik heb er één en ik ben er trots op
Wij ook, zitten pal op het zuidenquote:Op donderdag 7 april 2022 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er is geen zon. Dan moet mijn verwarming aan. Zodra de zon schijnt heb ik geen verwarming nodig. Zelfs niet in de winter![]()
Gewoon chinooken, daar krijg je het vanzelf warm vanquote:Op donderdag 7 april 2022 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er is geen zon. Dan moet mijn verwarming aan. Zodra de zon schijnt heb ik geen verwarming nodig. Zelfs niet in de winter
Uw ADH vitamine Worst
Flink zijnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
TT aangepast en Free FreshFruit reacties of in de trant van worden vanaf nu verwijderd. Hij heeft niet zomaar een ban, verder worden bans niet besprokenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Tot in juni voor de laatste kans.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 06:05 schreef SwJ het volgende:
Na de grote hoeveelheid tr's, negativiteit, gezeur, dm's en ellende van de afgelopen tijd, is besloten DTS op slot te gooien voor een maand.
DTS vreet energie van de mods en (F)A's. Het is een poel van ruzies en vetes. Onderhuids gezeur. En dat allemaal om de puntjes.
Iedereen gaat in februari op zoek naar een leven.
Niet komen miepen in fb, dm of pm. Het gevaar bestaat dat DTS dan langer dicht blijft.
Op 1 maart gaat het weer open.
Lukt t niet? Dan 2 maanden dicht.
Gaat t weer mis? Definitief op slot en in t archief.F.K.A. SuperwormJim![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 06:05 schreef SwJ het volgende:
Na de grote hoeveelheid tr's, negativiteit, gezeur, dm's en ellende van de afgelopen tijd, is besloten DTS op slot te gooien voor een maand.
DTS vreet energie van de mods en (F)A's. Het is een poel van ruzies en vetes. Onderhuids gezeur. En dat allemaal om de puntjes.
Iedereen gaat in februari op zoek naar een leven.
Niet komen miepen in fb, dm of pm. Het gevaar bestaat dat DTS dan langer dicht blijft.
Op 1 maart gaat het weer open.
Lukt t niet? Dan 2 maanden dicht.
Gaat t weer mis? Definitief op slot en in t archief.Daar gaan we weer!quote:
De laatste kans voor iedereen om DTS open te houden
Dus houdt het gezellig![]()
![]()
![]()
Hier nog ff de regels:
o iedereen mag zelf binnen de Policy een TT verzinnen als je een topic opent, Let op: Er moet: "[ronde xx] het dodetopicspel #nummer" staan en daarna mag je zelf wat verzinnen. Doe je dit niet goed dan werkt de puntentelling niet meer goed
o iedereen doet gezellig mee
o iedereen gaat weg als hij het niet leuk vindt
o iedereen moet het allemaal niet zoo serieus nemen
o iedereen moet niet gaan klagen als iemand anders een nieuw topic opent als jij de LaPo hebt
o iedereen moet gewoon luisteren naar de moderatie
o iedereen met een abo kan andere users blokken, doe dat dan ook
o iedereen is welkom hier
o iedereen bespreekt geen bans/ subforum bans of ander "afwezigheid"
o iedereen probeert gewoon normaal te doen, ook als je ietwat teveel gedronken hebt
o iedereen weet dat bovenstaande een richtlijn is en dat iedereen wel eens over de grens gaat
o iedereen moet niet reageren op diegene die over de grens gaat
o iedereen weet dat wie kaatst, de bal kan verwachten
o iedereen hoort te weten hoe een TR knop werkt.
o iedereen weet dat wanneer je iemand uitscheldt, je een lul bent
o iedereen gaat niet klagen als hij de reeks niet meer leuk vindt
o iedereen weet dat je niet medestanders moet gaan zoeken bij andere users om je gelijk te halen
o iedereen weet dat alles wat je zegt tegen je gebruikt kan worden
o iedereen weet dat je niet je privégegevens/privéleven op FOK! moet zetten
o iedereen weet dat overdaad schaadt
o iedereen weet dat je ongeveer 5 uur slaap moet hebben per dag
o iedereen weet dat als je 24 uur op elkaars lip zit, dat er irritaties kunnen komen
o iedereen weet dat dit echt maar een spel is
o iedereen weet dat je hier ook alleen maar smileys mag posten
o iedereen hoort te weten dat de ander voor hun plezier komt. Neem dat niet van hun af
o iedereen mag de OP NIET aanpassen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nu echt?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
TestThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Pipa paultjuuhThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Laters furryquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Komt welThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
bamTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
het is ronde 53 niet ronde 52Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
*** Het begon best goed, eerst carnaval en daarna lekker skiën***Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
En daarna weer coronaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo slapenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat moet genoeg zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2022 00:00 schreef Paul het volgende:
o iedereen weet dat je ongeveer 5 uur slaap moet hebben per dag![]()
![]()
Nu is het terugThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoort ook zo
BolkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tag hemThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
BOLK
@FreshFruit
@Dotteke
@Mrsloveable
@Paul
@PLY
@DTS
@greysbones
@gebrokenglas
@jerney
@SwJ
@murp
@DJMO
@Rob
@koffiegvdTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Je vergeet marioquote:Op dinsdag 7 juni 2022 01:48 schreef Maanvis het volgende:
BOLK
@:freshfruit
@:dotteke
@:mrsloveable
@:paul
@:ply
@:dts
@:greysbones
@:gebrokenglas
@:jerney
@:swj
@:murp
@:djmo
@:rob
@:koffiegvdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
@mario390quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 01:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Cavia's zijn leuker.
[ link | afbeelding ]jouw beessies?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 01:59 schreef mascara-klodder het volgende:
En Teckels natuurlijk
[ link | afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Dus we mogen weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeker ga ervoor trustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Alleen de hont.quote:
Maar ik heb eerder altijd cavia's gehad en daar deed ik ook dat soort dingen mee![]()
Mijn zusje doet dus high-tea voor de cavia's![]()
Bijna DTTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Lekker slipe.quote:
Ik had geen vakantie trouwens.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Over een uurtje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 02:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Alleen de hont.
Maar ik heb eerder altijd cavia's gehad en daar deed ik ook dat soort dingen mee![]()
Mijn zusje doet dus high-tea voor de cavia's
Uw ADH vitamine Worst
hebben de kids al vakantie ghead in ibisquote:Op dinsdag 7 juni 2022 02:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker slipe.
Ik had geen vakantie trouwens.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
De 10de gaan ze.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 02:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hebben de kids al vakantie ghead in ibis
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had de wekker moeten zetten.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 02:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik dacht echt waar zijn jullie nou
oke das zaterdagquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
gaan ze naar ADE ofzoTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
R.I.P DTS.![]()
Ik weet nu al dat er cavia-drama gaat komen en dat ik dadelijk voor de zoveelste keer cavia's heb die ik eigenlijk niet wilquote:![]()
![]()
Dan was ik wel meegegaan. ADE is is pas in de herfst.quote:
Ze gaan naar de Script.
best kut als je een seksverslaving en een hernia hebtquote:Op dinsdag 7 juni 2022 02:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.destentor.nl/(...)F%2Fwww.google.nl%2FTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Daar zijn slings voor.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 02:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
best kut als je een seksverslaving en een hernia hebt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neem met mijn vriendje verkering kan je gratis mee alle dagenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 02:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan was ik wel meegegaan. ADE is is pas in de herfst.
Ze gaan naar de Script.![]()
![]()
oke zij liever dan ikquote:Op dinsdag 7 juni 2022 02:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan was ik wel meegegaan. ADE is is pas in de herfst.
Ze gaan naar de Script.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Vriendje is eigenaar van de Ziggo dome?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 02:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Neem met mijn vriendje verkering kan je gratis mee alle dagen
nooit geweten dat dat voor gehandicaptenseks wasquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
+1.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gewoon een werknemer in de podiumbouw en wat daar bij komt kijken.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 02:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vriendje is eigenaar van de Ziggo dome?
Serieuze relatie mag altijd mee![]()
![]()
Netjes,harde werker dus.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 02:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gewoon een werknemer in de podiumbouw en wat daar bij komt kijken.
Serieuze relatie mag altijd mee![]()
Hoe heet je teckel ook al weer?
Vroeg ik me laatst ook al af.
Ik heb wel een naam in gedachten,maar is vast fout.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-06-2022 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dr.Mikey / 36 / +0 / +36 / 6 / 14
2. hemarookworst / 36 / +0 / +36 / 3 / 7
3. FreshFruit / 10 / +0 / +10 / 7 / 9
4. BasEnAad / 8 / +0 / +8 / 0 / 2
5. mascara-klodder / 8 / +0 / +8 / 16 / 20
6. Maanvis / 5 / +0 / +5 / 9 / 12
7. Paul / 2 / +0 / +2 / 6 / 8
8. maily / 2 / +0 / +2 / 1 / 1
9. PLY / 1 / +0 / +1 / 2 / 3
10. gebrokenglas / 1 / +0 / +1 / 0 / 1
11. -Shii- / 0 / +0 / +0 / 2 / 3Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Keiharde werker en ook keihard geraakt door de maatregelen van corona.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 02:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Netjes,harde werker dus.![]()
Hoe heet je teckel ook al weer?
Vroeg ik me laatst ook al af.
Ik heb wel een naam in gedachten,maar is vast fout.
Maar je hoort hem niet klagen. Hij knalt gewoon door.
Jeroentje is de naam van mijn Teckel
Wel bedtijd nu![]()
![]()
Jaaah Jeroentje.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 02:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Keiharde werker en ook keihard geraakt door de maatregelen van corona.
Maar je hoort hem niet klagen. Hij knalt gewoon door.
Jeroentje is de naam van mijn Teckel
Wel bedtijd nu![]()
Fijn dat vriend nu weer aan de slag kan dan.![]()
lekker slipe.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
HEEEEEE MONITOR WELKOM TERUGquote:Op dinsdag 7 juni 2022 02:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-06-2022 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dr.Mikey / 36 / +0 / +36 / 6 / 14
2. hemarookworst / 36 / +0 / +36 / 3 / 7
3. FreshFruit / 10 / +0 / +10 / 7 / 9
4. BasEnAad / 8 / +0 / +8 / 0 / 2
5. mascara-klodder / 8 / +0 / +8 / 16 / 20
6. Maanvis / 5 / +0 / +5 / 9 / 12
7. Paul / 2 / +0 / +2 / 6 / 8
8. maily / 2 / +0 / +2 / 1 / 1
9. PLY / 1 / +0 / +1 / 2 / 3
10. gebrokenglas / 1 / +0 / +1 / 0 / 1
11. -Shii- / 0 / +0 / +0 / 2 / 3Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dikke knuf.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
gvd waaaroim staat fresh al boven mijTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:
gnheTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Scheelt maar een paar puntjes.
Is Mario al gespot?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@mario390 DTS IST WIEDER BEGONNENNTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Wie sind wieder dah.
und dass ist primaTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ja hoor Wolter.
kkkkkkkkkTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
![]()
Een gedicht over Maanvis
Mooi getekend.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Een gedicht over Maanvis
![]()
Een gedicht over Maanvis
![]()
Een gedicht over Maanvis
![]()
Een gedicht over Maanvis
Ik kreeg ooit een DM van Danny dat ik geen Hentai mocht posten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Ferrous.quote:![]()
![]()
Eindelijk weer beweging in de nacht.![]()
![]()
Eindelijk dan zoverquote:kan nog effe meedoen tot dt.
daarna werken en nie ene klote zinen morge fruitvriend
![]()
![]()
Hart voor de zaak,want de zaak is ook hard voor u.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 03:09 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Eindelijk dan zoverkan nog effe meedoen tot dt.
daarna werken en nie ene klote zinen morge fruitvriend
Oh dat heb ik wel hoor. Maar ik en geen zin gebeurt niet gauwquote:Op dinsdag 7 juni 2022 03:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hart voor de zaak,want de zaak is ook hard voor u.verpest door de vrije dagen denk ik. Lol
![]()
Dat is wel herkenbaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 03:14 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Oh dat heb ik wel hoor. Maar ik en geen zin gebeurt niet gauwverpest door de vrije dagen denk ik. Lol
Doe datquote:Op dinsdag 7 juni 2022 03:14 schreef hemarookworst het volgende:
Ik kan met gerust hart gaan slapen nu
Maar na een uurtje is het net of je niet weggeweest bentquote:![]()
![]()
Maar het opstarten was dan wel een dingetje.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 03:19 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Doe dat
[..]
Maar na een uurtje is het net of je niet weggeweest bent“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Yep. Net zo een oude stoommachine die op gang komt.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 03:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar het opstarten was dan wel een dingetje.
Klopt aardig want ik rook me eigen het klapzuur de leste tijd
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2022 03:24:45 ]![]()
Ik ben al aan het minderen voordat het 47 euro per pakje gaat kosten.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 03:24 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Yep. Net zo een oude stoommachine die op gang komt.
Klopt aardig want ik rook me eigen het klapzuur de leste tijd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Te bizar voor woorden. Ga dan wel het schaamhaar roken van de buurvrouw na de sexquote:Op dinsdag 7 juni 2022 03:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben al aan het minderen voordat het 47 euro per pakje gaat kosten.![]()
![]()
![]()
Ik zou haar dan eerst scheren,alhoewel plukken is beter.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 03:35 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Te bizar voor woorden. Ga dan wel het schaamhaar roken van de buurvrouw na de sex
Uiteraard eerst knippenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 03:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou haar dan eerst scheren,alhoewel plukken is beter.![]()
![]()
Beter geknipt dan geschoren.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Letsgo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rob.
Alles wel met u?quote:
Nou zeg,wat scheelt er?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dot kan het ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 05:06 schreef mario390 het volgende:
ik heb nu en andere slaaprhythmus
kann niet meer metdoen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Werd wakker met rugpijn..quote:![]()
Even paracetabever erin geflikkerd en hopen dat het werkt anders zwaarder straks![]()
Dacht ik al,Sterkte gewenst.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 05:06 schreef Rob het volgende:
[..]
Werd wakker met rugpijn..![]()
Even paracetabever erin geflikkerd en hopen dat het werkt anders zwaarder straks“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En @Haags was ook geen nachtposter.En Jacg ook niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
tnxquote:Op dinsdag 7 juni 2022 01:48 schreef Maanvis het volgende:
BOLK
@:freshfruit
@:dotteke
@:mrsloveable
@:paul
@:ply
@:dts
@:greysbones
@:gebrokenglas
@:jerney
@:swj
@:murp
@:djmo
@:rob
@:koffiegvd![]()
![]()
Mooi lijstje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je een SOA?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 05:10 schreef mario390 het volgende:
nee het gaat niet ,ik
moet freitag naar arts“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarom moet je naar arts?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier kan je alles zeggen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat weet ik toch.Goed om een keer te pratenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 05:16 schreef mario390 het volgende:
is en vrouw is niet en arts waar je
wegen pijn gaat“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En dat is ook pijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is juist goed ,laat haar je helpen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 05:19 schreef mario390 het volgende:
nee geen pijn en is niet praten
is nur zo en vragen,vragen,“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bij jou snap ik dat ook wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 05:19 schreef Rob het volgende:
de ergste denkelijk.
Heb jaren bij psycholoog gelopen
Ik heb bij de Psych de 5 G`s geleerd.
Heel handig,maar ik heb elders veel meer geleerd.
En dat is berusting.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb ook veel respect voor jou.Je weet vast wel waarom.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
waarom snap je niet dat het niet zo is
het gaat bij me om dat de ene arts niet weet
wat ik werken zoll![]()
Ik ben niet je arts knul.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 05:26 schreef mario390 het volgende:
waarom snap je niet dat het niet zo is
het gaat bij me om dat de ene arts niet weet
wat ik werken zoll“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker slipequote:
gisteren avond bijna half wien
zonder strom, in prater mensen in de
achterbahn gefangen
voetbal was erst om 22:15
erder was in stadion geen strom![]()
Im dunkel?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 05:29 schreef mario390 het volgende:
gisteren avond bijna half wien
zonder strom, in prater mensen in de
achterbahn gefangen
voetbal was erst om 22:15
erder was in stadion geen strom“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar wees nou eens eerlijk,je wil toch niet meer werken?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Anita.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zeker will ik werken, maar niet elke dingquote:Op dinsdag 7 juni 2022 05:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar wees nou eens eerlijk,je wil toch niet meer werken?![]()
Wat wil je wel doen?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 05:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeker will ik werken, maar niet elke ding
Want je kan best veel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Prodigyquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die gesprekken zijn niet voor niks“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beter hoef je je ook niet meer boos te maken 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Goedemorgen Dot.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 05:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter hoef je je ook niet meer boos te maken 🤣
Wat een mooie dame.![]()
Wat kan Dot?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh FF dank je voor de koffie. Jij weet wat een mens nodig heeft 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik probeer je te helpen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 05:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
is geen gesprek
zijn zeker vragen zonder
end“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was even de openings post aan het zoeken. Mooi vuurwerkje voor de heropening 😉Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kan nog steeds.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 05:53 schreef Dotteke het volgende:
Was even de openings post aan het zoeken. Mooi vuurwerkje voor de heropening 😉“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat kan nog steeds?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Zoviel punkten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jaja.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 06:14 schreef mario390 het volgende:
will je me verneuken?
heb nog geen 10 punten
en je 100“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oquote:ja dat kan altijd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Spel is nog maar net begonnen en je moppert alweer. 😢quote:Op dinsdag 7 juni 2022 06:14 schreef mario390 het volgende:
will je me verneuken?
heb nog geen 10 punten
en je 100Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vis?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 06:18 schreef mario390 het volgende:
ja heeft niet veel zinn op freitag
termin, 14,juni ochtend termin“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
vrijdag visdag.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 06:27 schreef mario390 het volgende:
misschien zie je me hier
https://www.meinbezirk.at(...)ob-bleiburg_a5390806
Ja.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: