SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over freshgod gesproken, waar is mijn fruithapje eigenlijk gebleven?That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Week vakantiequote:Op donderdag 7 april 2022 15:33 schreef 4-elements het volgende:
Over freshgod gesproken, waar is mijn fruithapje eigenlijk gebleven?![]()
![]()
* hemarookworst slaat op pannen en flikkert het de Hofvijver inquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Free @FreshFruitFree @FreshFruit
Free @FreshFruit
Free @FreshFruit
Free @FreshFruit
Free @FreshFruit
Free @FreshFruit
Free @FreshFruit
Free @FreshFruit
Free @FreshFruit
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Goed om te weten dat die gratis isquote:Op donderdag 7 april 2022 15:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Free @:FreshfruitFree @:Freshfruit
Free @:Freshfruit
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 7 april 2022 15:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Goed om te weten dat die gratis is
quote:Op donderdag 7 april 2022 15:39 schreef Mrsloveable het volgende:
![]()
Waarom is hij lockedquote:Op donderdag 7 april 2022 15:39 schreef Mrsloveable het volgende:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
I'm steady tryna find the motive (motive)
Why I do what I do?
The freedom ain't getting no closer (closer)
No matter how far I go
My car is stolen (stolen)
No registration ('stration)
Cops patrollin' (patrollin')
Now they done stop me and I get locked up
They won't let me out
They won't let me out (I'm locked up)
They won't let me out, no
They won't let me out
They won't let me out, no
They won't let me outUw ADH vitamine Worst
Dat zal @Danny leren!quote:Op donderdag 7 april 2022 15:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
* hemarookworst slaat op pannen en flikkert het de Hofvijver inOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ze gaan even schorsen omdat de minister niet weet hoe de openbaarmaking van documenten wettelijk geregeld isTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
OV natuurlijk, tenzij je nat wil worden door de regen
Moet wel een en ander meenemen. Dus kom met paar zakken spullen thuisUw ADH vitamine Worst
als je gaat fietsen krijg je vast wat extra's meequote:Op donderdag 7 april 2022 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
Kut wind. Zal ik fietsen of OV naar muttiTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
"sorry"
plas
das
was
gras
bas
kras
wasTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
#Free @FreshFruitThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
oh wat is er met fresh danTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
1x henk 2xhenk 3xhenk nog steeds geen echte vent.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het komt hier werkelijk ineens met bakken uit de lucht zetten. Kreeg onderweg naar huis al een hagelbuitje op m'n harses, ben blij dat ik voor deze bui thuis benquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Het is ronduit smerig weer jaquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Het Russische gas wordt weer flink gebruikt met dit weerIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Nederland neemt nog relatief weinig gas af van Rusland vergeleken met andere Europese landenquote:Op donderdag 7 april 2022 16:43 schreef mazaru het volgende:
Het Russische gas wordt weer flink gebruikt met dit weerUw ADH vitamine Worst
heb mijn thermostaat nog niet aanstaan dit keerquote:Op donderdag 7 april 2022 16:43 schreef mazaru het volgende:
Het Russische gas wordt weer flink gebruikt met dit weerIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Op donderdag 7 april 2022 16:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het komt hier werkelijk ineens met bakken uit de lucht zetten. Kreeg onderweg naar huis al een hagelbuitje op m'n harses, ben blij dat ik voor deze bui thuis benTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
zeg dat wel jaquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
je ziet de corona gewoon van mens op mens overspringen daarquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
oeh woedend gisterenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Maar nog te veel om te stoppen met de invoer jammer genoeg.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nederland neemt nog relatief weinig gas af van Rusland vergeleken met andere Europese landenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Forum Opties Forumhop: Hop naar: