Ik gebruik in geen enkel geval mijn privemail voor werkzaken. Alleen al omdat ik vragen heb over wat een Google of Microsoft bijvoorbeeld doet met bestanden die je als bijlage meestuurt.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tuurlijk moet Hugo weg. Het is gewoon klaar. Privemail gebruiken in politiek is gewoon een doodzonde. Daar zijn er geen excuses voor
Het zou me verbazen als er geen motie van wantrouwen komt. Wellicht dat hele coalitie er tegen stemt want niet meer zijn departement.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Denk je dat ie moet vertrekken?
Ik heb het afgezet na dat betoog van die CDA muts, kan dat echt niet meer aanhoren
Slap verhaal hoor.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oei zeg, je zal maar kritiek krijgen in talkshows. Ongekend.
quote:Op donderdag 7 april 2022 11:42 schreef Netsplitter het volgende:
Ja ze mag ook wel eens boos op mij worden. In een spannend pakje. En mij dan dwingen tot bepaalde handelingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier verder:quote:Op donderdag 7 april 2022 11:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ze mag ook wel eens boos op mij worden. In een spannend pakje. En mij dan dwingen tot bepaalde handelingen.
Er komt een motie van wantrouwen. Maar grote kans dat alleen PVV, FvD, JA21, BBB en misschien nog wat splinters die steunen. De vraag is: wat doen GL en PvdA? Ik gok op een motie van afkeuring en dan kan hij dus blijven.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het zou me verbazen als er geen motie van wantrouwen komt. Wellicht dat hele coalitie er tegen stemt want niet meer zijn departement.
Waarom? Maakt toch niets uit?quote:
Precies. Stukje partijdiscipline, we doen er lekker niks mee en weer doorquote:Op donderdag 7 april 2022 11:54 schreef probeer het volgende:
[..]
Waarom? Maakt toch niets uit?
Is de vraag niet, wat doen de coalitiepartijen? En dat antwoord weten we al vrijwel zeker.
We hebben nog geen enkele interruptie van ze gezien, dus eigenlijk weet je wel genoeg.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:54 schreef probeer het volgende:
[..]
Waarom? Maakt toch niets uit?
Is de vraag niet, wat doen de coalitiepartijen? En dat antwoord weten we al vrijwel zeker.
Na de break VVD. Ik ben zeer benieuwd.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
We hebben nog geen enkele interruptie van ze gezien, dus eigenlijk weet je wel genoeg.
CDA loopt vanuit de Kamer die charlatan gewoon te verdedigen.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
We hebben nog geen enkele interruptie van ze gezien, dus eigenlijk weet je wel genoeg.
Dan doen ze precies waarvoor ze er neergezet zijn.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
CDA loopt vanuit de Kamer die charlatan gewoon te verdedigen.
Kamer zit er formeel om de regering te controleren. Rutte & co hebben hun mond vol over landen als Polen en Hongarije, maar zelf zijn ze geen haar beter.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:16 schreef probeer het volgende:
[..]
Dan doen ze precies waarvoor ze er neergezet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |