Volledige artikel:quote:Nederlands Dagblad: Oekraïne pakte journalist op vanwege vriendschap met Baudet
De Nederlandse oorlogsverslaggever Robert Dulmers is door Oekraïne het land uit gezet vanwege zijn vriendschap met FvD-leider Thierry Baudet. Dat zei hoofdredacteur Sjirk Kuijper van het Nederlands Dagblad in het programma Spraakmakers op NPO Radio 1.
Dus Thierry heeft contacten met de MSM... Zal zijn achterban leuk vinden!quote:Op woensdag 6 april 2022 17:06 schreef superniger het volgende:
Terecht opgepakt en uitgezet.
[..]
Volledige artikel:
https://nos.nl/artikel/24(...)iendschap-met-baudet
Tot 2016, volgens het artikel.quote:Op woensdag 6 april 2022 17:17 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Dus Thierry heeft contacten met de MSM... Zal zijn achterban leuk vinden!
Wat een raar verhaal.quote:Op woensdag 6 april 2022 17:06 schreef superniger het volgende:
Terecht opgepakt en uitgezet.
[..]
Volledige artikel:
https://nos.nl/artikel/24(...)iendschap-met-baudet
Dat soort dingen krijg je in een oorlog. Putin maakt er een hele grote puinzooi van.quote:Op woensdag 6 april 2022 17:19 schreef DutchPandora het volgende:
Ah je wordt tegenwoordig dus ook al gecanceld en een land uitgetrapt als je 'bevriend' bent met een Nederlands politicus. Helder.
Het ging volgens het NOS artikel zelfs om een "affectieve relatie" tussen de journalist en Baudet. Wat zal zijn achterban dáár van vinden?quote:Op woensdag 6 april 2022 17:17 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Dus Thierry heeft contacten met de MSM... Zal zijn achterban leuk vinden!
Nee, bevriend met iemand die vanuit de visie van Oekraïne pro Rusland is.quote:Op woensdag 6 april 2022 17:19 schreef DutchPandora het volgende:
Ah je wordt tegenwoordig dus ook al gecanceld en een land uitgetrapt als je 'bevriend' bent met een Nederlands politicus. Helder.
Je laat wel een cruciaal onderdeel weg. Met een Nederlands politicus die de militaire invasie in je land een warm hart toedraagt. Een invasie die leidt tot het aan puin schieten van steden en vermoorden van burgers.quote:Op woensdag 6 april 2022 17:19 schreef DutchPandora het volgende:
En wiens (financiële) banden met Rusland nogal dubieus lijken, en helaas hebben ze daar in Kyiv nu niet de mankracht of de tijd om eens rustig uit te zoeken hoe dat nou zit dus kiezen ze maar het zekere voor het onzekere.quote:Op woensdag 6 april 2022 17:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, bevriend met iemand die vanuit de visie van Oekraïne pro Rusland is.
Los van of dat terecht is of niet, je moet wel de juiste voorstelling van zaken geven.
lolquote:Op woensdag 6 april 2022 17:19 schreef DutchPandora het volgende:
Zijn probleemquote:Op woensdag 6 april 2022 17:19 schreef DutchPandora het volgende:
Nee, alleen als die politicus fouter is dan hitler himself.quote:Op woensdag 6 april 2022 17:19 schreef DutchPandora het volgende:
Is idd klassiek. Figuren die in de kast zitten proberen wel vaker overdreven masculien te zijn.quote:Op woensdag 6 april 2022 17:36 schreef Caland het volgende:
Nooit geweten dat Baudet op mannen viel, maar er vallen nu wel wat puzzelstukjes op zijn plaats.
Baudet overdreven masculien? Met z'n lavendel en piano fotootjes?quote:Op woensdag 6 april 2022 17:45 schreef ExTec het volgende:
[..]
Is idd klassiek. Figuren die in de kast zitten proberen wel vaker overdreven masculien te zijn.
Baudet masculien? Geilt op aandacht, nogal theatraal in zijn verbale diarree en dan hebben we het nog niet over zijn hele 'sensuele' foto's.quote:Op woensdag 6 april 2022 17:45 schreef ExTec het volgende:
[..]
Is idd klassiek. Figuren die in de kast zitten proberen wel vaker overdreven masculien te zijn.
Tja, ik kijk er niet heel gek van op eigenlijk (dat ronselen).quote:Op woensdag 6 april 2022 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat een raar verhaal.
Ook de vermeende homo relatie met bidet en dat die daar jongetjes zou ronselen. Wtf
Zo stiekem was dat niet meer, toen die foto met die piano waarop die ging liggen werd dat al vrij duidelijk.quote:
quote:Kuijper zegt dat Dulmers in het gesprek met hem heeft gezegd dat het "niet een politieke relatie maar een affectieve relatie" was. Die relatie was allang verbroken en hij wees Baudet er tegenwoordig op helemaal op het verkeerde spoor te zitten, zei hij verder.
Dulmers wordt er op social media van beschuldigd dat hij in Oekraïne jongens met wodka probeerde te verleiden om met hem uit eten te gaan. Kuijper spreekt van een verdachtmakingscampagne vanuit Nederland richting Oekraïne.
Orban haalde ook uit naar Zelensky in die toespraak, ik vermoed dat Oekraine niet veel zal voelen voor Orban als onderhandelaar.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:05 schreef Aether het volgende:
Hongarije nodigt Poetin uit voor vredesgesprekken
De Hongaarse premier Orbán en de Russische president Poetin hebben met elkaar gesproken. Orbán zegt dat hij Poetin heeft gevraagd om een staakt-het-vuren in Oekraïne. Ook heeft Orbán de Russische president uitgenodigd voor vredesgesprekken in Hongarije, samen met Oekraïne, Frankrijk en Duitsland.
De reactie van Poetin was volgens Orbán "positief", maar Poetin zei dat hij wel voorwaarden heeft. Niet duidelijk is om welke voorwaarden het gaat. Het Kremlin bevestigt wel het gesprek.
Orbán won afgelopen weekend de parlementsverkiezingen in zijn land. Hij zei op een persconferentie ook dat Hongarije er klaar voor is om Russisch gas in roebels te betalen, als Rusland daar om vraagt.
Naja ik heb ook een vriend waarvan heel veel mensen denken dat hij homo is. Maar is toch echt hetero. Wel een hele lage sexdrive terwijl die toch echt een hele mooie vrouw heeft.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:03 schreef hangtime het volgende:
[..]
Zo stiekem was dat niet meer, toen die foto met die piano waarop die ging liggen werd dat al vrij duidelijk.
Maar dat moet die lekker zelf weten.
Alleen wel apart dat die dan Putin aanhanger is.
Sowieso een hele vreemde situatie, Dulmers claimde dat hij uitgezet was voor het verspreiden van een foto van raketinslagen in Odessa maar dat verhaal klopt dus mischien niet. Nou ja, lekker belangrijk allemaal.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:06 schreef luxerobots het volgende:
Baudet had een affectieve relatie met een man die Oekraïense jongens probeerde te verleiden?
Vreemd bericht.
[..]
Latent homo dus...quote:Op woensdag 6 april 2022 18:09 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
Naja ik heb ook een vriend waarvan heel veel mensen denken dat hij homo is. Maar is toch echt hetero. Wel een hele lage sexdrive terwijl die toch echt een hele mooie vrouw heeft.
Wilders is altijd de tegenpartij, soort SP van vroeger.quote:Op woensdag 6 april 2022 17:49 schreef Confetti het volgende:
Eigenlijk wordt het ook tijd dat Baudet en Wilders onder artikelen van (hoog)verraad worden onderzocht. Van Baudet is het al duidelijk maar ook de PVV is altijd opvallend mild over Rusland en draait eigenlijk de Chinese plaat af over dat partijen maar moeten onderhandelen en dat sancties nergens toe leiden.
Het zaakje stinkt aan alle kanten.
Drie keer geprobeerd te lezen, wat een oogaids dat tekstjequote:Op woensdag 6 april 2022 18:09 schreef luxerobots het volgende:
Hij hield ooit veel van Baudet...
[ afbeelding ]
Qua spruitjeslucht conservatief gedachtegoed, danquote:Op woensdag 6 april 2022 17:50 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Baudet overdreven masculien? Met z'n lavendel en piano fotootjes?
Tja, daadwerkelijk neutrale landen zijn er weinig van. Ik vind het in ieder geval prima dat Hongarije probeert de dialoog te stimuleren.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Orban haalde ook uit naar Zelensky in die toespraak, ik vermoed dat Oekraine niet veel zal voelen voor Orban als onderhandelaar.
Volgens mij is die hoofdredacteur van het ND gewoon zijn werknemer aan het cancellen om de relatie met de krant weg te nemen. En bedenkt er nog wat homobische fantasieën bij.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:06 schreef luxerobots het volgende:
Baudet had een affectieve relatie met een man die Oekraïense jongens probeerde te verleiden?
Vreemd bericht.
[..]
Die baardmansen vertrouw ik nooit.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:26 schreef polderturk het volgende:
Een Tjetsjeense soldaat die bij het Krim Bataljon vecht (moslim bataljon), heeft bij gevechten rond Kiev een laptop gevonden die door Russen gestolen was. Hij heeft de eigenaar teruggevonden.
[ twitter ]
Sneeuwt daar nog steeds, in Odessa liggen ze al bijna weer op het strand.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:26 schreef polderturk het volgende:
Een Tjetsjeense soldaat die bij het Krim Bataljon vecht (moslim bataljon), heeft bij gevechten rond Kiev een laptop gevonden die door Russen gestolen was. Hij heeft de eigenaar teruggevonden.
[ twitter ]
Ik vraag me af wanneer de dood van Shulgoi en Gerasimov bekend gemaakt gaan worden. En door wie ze vervangen gaan worden.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:28 schreef polderturk het volgende:
Ik vind de dood van Zirinovski dubieus. Het Corona virus is sterk verzwakt, en toch is hij eraan overleden.
Misschien heeft hij zelfmoord gepleegd doordat het slecht gaat met de oorlog. Of misschien wilde hij een coup plegen.
Ik denk dat deze baardmans geen vriend van Kadyrov met zijn moordende einsatzgruppen is...quote:Op woensdag 6 april 2022 18:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die baardmansen vertrouw ik nooit.
Tjetjenen hebben ook die burgers vermoord in Bucha.
FvD even daar gelaten, maar je bent meteen een verrader (je moet in ieder geval onderzocht worden) als je er met onderhandelingen uit wil komen? Als je denkt dat die sancties niet zoveel doen als dat we wensen? In dat geval hebben we best een hoop verraders in ons landje gok ik. We willen wel heel snel anderen cancellen als ze niet de main stream gedachten delen.quote:Op woensdag 6 april 2022 17:49 schreef Confetti het volgende:
Eigenlijk wordt het ook tijd dat Baudet en Wilders onder artikelen van (hoog)verraad worden onderzocht. Van Baudet is het al duidelijk maar ook de PVV is altijd opvallend mild over Rusland en draait eigenlijk de Chinese plaat af over dat partijen maar moeten onderhandelen en dat sancties nergens toe leiden.
Het zaakje stinkt aan alle kanten.
Er staat nog iets voor over 'opvallend mild zijn over Rusland' he.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
FvD even daar gelaten, maar je bent meteen een verrader (je moet in ieder geval onderzocht worden) als je er met onderhandelingen uit wil komen? Als je denkt dat die sancties niet zoveel doen als dat we wensen? In dat geval hebben we best een hoop verraders in ons landje gok ik. We willen wel heel snel anderen cancellen als ze niet de main stream gedachten delen.
Waar heb jij het nu weer over want de FvD zegt letterlijk dat er geen misdaad gepleegd is in Bucha maar dat het in scene is gezet en er is verder niemand die tegen onderhandelingen is, inclusief Oekraine die onderhandelingen voeren, je kan alleen de vraag stellen of Orban met zijn relaties met Poetin en het bestempelen van Zelensky als vijand de geschikte partij is.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
FvD even daar gelaten, maar je bent meteen een verrader (je moet in ieder geval onderzocht worden) als je er met onderhandelingen uit wil komen? Als je denkt dat die sancties niet zoveel doen als dat we wensen? In dat geval hebben we best een hoop verraders in ons landje gok ik. We willen wel heel snel anderen cancellen als ze niet de main stream gedachten delen.
Hakenkruis van de 21ste eeuw.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:57 schreef Hatseflats22 het volgende:
Het gebruik van die Z voelt echt dystopisch. Handmaid's Tale, maar dan echt.
Zeker als je het afzet tegen de propaganda van het denazificeren.
Ik kan mij ook niet dit soort symbolen van andere oorlogen voor de geest halen, of is mijn geheugen een zeef?
[ twitter ]
De associatie lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:57 schreef Hatseflats22 het volgende:
Het gebruik van die Z voelt echt dystopisch. Handmaid's Tale, maar dan echt.
Zeker als je het afzet tegen de propaganda van het denazificeren.
Ik kan mij ook niet dit soort symbolen van andere oorlogen voor de geest halen, of is mijn geheugen een zeef?
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |