abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204368113
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 21:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Hij ook al dement aan het worden net zoals Rutte ook last heeft van actieve herinneringen vergeten :')
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_204368121
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 22:49 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Er waren veel gevaccineerden die op social media hebben geuit dat ze het helemaal niet erg vonden als een ongevaccineerde dood omviel van corona. 'schuddebuikend vh lachen' haast. Ik ben niet gevaccineerd en vond het heel bijzonder om te horen. Dat er veel mensen mij een dood door corona wensten.

Was heel bizar om dat te lezen ja als ongevaccineerde. Hugo had een zondebok gevonden en dat waren de ongevaccineerden :{ ik ben volgens mij de enige die niet geprikt is in mijn familie, gelukkig behandelen we iedereen zoals dat vroeger ook deden.
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_204368124
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 00:53 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Was heel bizar om dat te lezen ja als ongevaccineerde. Hugo had een zondebok gevonden en dat waren de ongevaccineerden :{ ik ben volgens mij de enige die niet geprikt is in mijn familie, gelukkig behandelen we iedereen zoals dat vroeger ook deden.
Hugo is een lul, net als zijn holmaatje Rutte. Weg met die hap, maarja
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_204368622
quote:

[..]
Er waren veel gevaccineerden die op social media hebben geuit dat ze het helemaal niet erg vonden als een ongevaccineerde dood omviel van corona. 'schuddebuikend vh l :N :N achen' haast. Ik ben niet gevaccineerd en vond het heel bijzonder om te horen. Dat er veel mensen mij een dood door corona wensten.

En dan denk jij dat dat andersom ook wel eens kon zijn? Dat ik zou lachen als het vaccin schade zou aanrichten?

Realiseer je je dat de meesten in onze omgeving gevaccineerd zijn? In mijn geval mijn vader, mijn dochter, bijna alle familie, mijn collega's en vrienden.

Vind het haast schokkend om te lezen dat jij die vraag zo aan iemand stelt. Dat je dat überhaupt kunt denken van iemand.
(Je vraagt dus eigenlijk of hij een psychopaat is.)
:N
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204368654
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 april 2022 00:55 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Hugo is een lul, net als zijn holmaatje Rutte. Weg met die hap, maarja
Onzin, iedereen was blij dat Balkenende opgerot was, en kijk eens wat wij terug kregen. Het stopt nooit.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_204368659
Zo een arts moet je natuurlijk op zijn vestje spugen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204368677
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 08:12 schreef ludovico het volgende:
Zo een arts moet je natuurlijk op zijn vestje spugen.
Op wie moeten we spugen?
  Moderator vrijdag 8 april 2022 @ 08:37:04 #208
5428 crew  miss_sly
pi_204368814
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 20:12 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat denk jij dat mensen hun zienswijze kan veranderen mbt onderwerp Covid en zijn consequenties. Of dat goed / slecht is.
Ik ben helemaal niet van mening dat iets de zienswijze van een ander moet veranderen, noch die van mijzelf. Een discussie is wat mij betreft ook niet bedoeld om een ander van gedachten te doen veranderen, maar om van gedachten te wisselen, mijn eigen ideeën te toetsen en te onderzoeken of ik daar nog achter sta of dat ik iets wil/moet aanpassen. Dus dat gaat vooral over mijn eigen zienswijze, niet die van de ander.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 8 april 2022 @ 08:48:31 #209
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204368899
quote:

En dan denk jij dat dat andersom ook wel eens kon zijn? Dat ik zou lachen als het vaccin schade zou aanrichten?
Van jou persoonlijk verwacht ik dat absoluut niet hoor, maar eerder in deze reeks is iets van die strekking wel expliciet gezegd.
Huilen dan.
pi_204368950
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2022 19:07 schreef oppiedoppie het volgende:

De groep ongevaccineerden is nogal klein en ik heb de behoefte om met gelijkdenkenden te communiceren hier en ik voel totaal niet de behoefte om met andersdenkenden in discussie te gaan hier. En dan bedoel ik niet dat ik helemaal niet in discussie ga met andersdenkenden want dat doe ik ook genoeg, kan overal, maar niet hier. En daarom blok ik al die mensen die hier juist wél komen om met andersdenkenden in discussie te gaan.

En dan worden er allerlei redenen bedacht en aangenomen waarom ik niet in discussie wil met andersdenkenden maar het is gewoon zo simpel als ik hierboven neerzet.

Het is soms gewoon fijn om in een bubbel met gelijkdenkenden te zitten. Weten dat je niet de enige bent in een maatschappij waarin er veel mensen zijn die een grondige hekel aan je hebben omdat je een andere keus dan hun hebt gemaakt. Is vreemde gewaarwording. Maar het went.
Allemaal best, maar maak dan lekker een Facebook groep aan. Dit is een discussie forum. Het is een beetje asociaal naar anderen toe om ze te blokken domweg omdat hun mening je niet aanstaat. Het zorgt ook voor hele rare discussies, omdat je blijkbaar de helft niet leest. 8)7

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2022 08:55:25 ]
pi_204369014
quote:

[..]
Er waren veel gevaccineerden die op social media hebben geuit dat ze het helemaal niet erg vonden als een ongevaccineerde dood omviel van corona. 'schuddebuikend vh lachen' haast. Ik ben niet gevaccineerd en vond het heel bijzonder om te horen. Dat er veel mensen mij een dood door corona wensten.

Een veel grotere groep ongevaccineerden riepen dat over de andere groep en doen dat nog steeds. Ook hier op BNW. Daarnaast moet je wel beseffen dat AL het geweld van de afgelopen tijd vanuit de anti-vax hoek is gekomen. Talloze mensen zijn bedreigd; in de ziekenhuizen, bij de GGDs, de virologen, agenten, politici noem maar op.
Er zijn aanslagen gepleegd op zendmasten, bij GGDs. Allemaal door de anti-vaxx groep.
pi_204369069
quote:

[..]

Realiseer je je dat de meesten in onze omgeving gevaccineerd zijn? In mijn geval mijn vader, mijn dochter, bijna alle familie, mijn collega's en vrienden.

Vind het haast schokkend om te lezen dat jij die vraag zo aan iemand stelt. Dat je dat überhaupt kunt denken van iemand.
(Je vraagt dus eigenlijk of hij een psychopaat is.)
Twitter? Facebook?
Dat soort Social Media doet je alle hoop in de mensheid verliezen, wat betreft de ongelooflijke bagger mensen plaatsen.

Mijn eigen ervaring is dat in real life mensen gewoon normaal met elkaar om gaan en keuzes respecteren, ook al zijn ze het daar niet mee eens.

Hoe zijn jouw ervaringen met je omgeving met betrekking tot je vaccinatie status?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_204369206
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 08:55 schreef The_End het volgende:

[..]
Allemaal best, maar maak dan lekker een Facebook groep aan. Dit is een discussie forum. Het is een beetje asociaal naar anderen toe om ze te blokken domweg omdat hun mening je niet aanstaat. Het zorgt ook voor hele rare discussies, omdat je blijkbaar de helft niet leest. 8)7
Je zou voor minder als er hier gedurende maaaanden dagelijks users kwamen posten dat we ons moesten laten vaccineren, de voordelen van vaccinatie, dat wij verkeerd denken etc etc.
De same bullshit dat we dagelijks horen en lezen op tv en in de krant.
BNW was net een "bubbel" waar wij, andersdenkenden, even konden communiceren met elkaar.
Maar nee, de witte ridders, die al onze meningen en standpunten belachelijk en ongegrond vinden, blijven de behoefte voelen om zich hier dagelijks aan te komen ergeren, en ons alsnog van ons ongelijk te proberen overtuigen.
Leve de block-knop (die ik niet heb ;( )
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204369217
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 09:20 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Je zou voor minder als er hier gedurende maaaanden dagelijks users kwamen posten dat we ons moesten laten vaccineren, de voordelen van vaccinatie, dat wij verkeerd denken etc etc.
BNW was net een "bubbel" waar wij, andersdenkenden, even konden communiceren met elkaar.
Maar nee, de witte ridders, die al onze meningen en standpunten belachelijk en ongegrond vinden, blijven de behoefte voelen om zich hier dagelijks aan te komen ergeren, en ons alsnog van ons ongelijk te proberen overtuigen.
Je kunt dat soort berichten ook gewoon overslaan.
pi_204369242
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2022 09:21 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je kunt dat soort berichten ook gewoon overslaan.
bedankt voor je advies
Jij staat dan ook bovenaan mijn want-to-block lijstje
Geeft je wsl voldoening na al je inspanningen hier :|W
pi_204369447
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 09:23 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
bedankt voor je advies
Jij staat dan ook bovenaan mijn want-to-block lijstje
Geeft je wsl voldoening na al je inspanningen hier :|W
Leuk geprobeerd, maar ik heb nooit gezegd dat je je moet laten vaccineren.
  vrijdag 8 april 2022 @ 10:29:40 #217
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_204369710
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 21:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De ''Rutte tactiek''.

Eerst er omheen proberen te lullen en de boel proberen te verdraaien en als je daarin vastloopt excuses en 'er geen herinnering meer aan hebben'. Plus de vermelding dat je ''naar eer en geweten hebt gehandeld'.

Maar:

1. bemoeienis met mondkapjesdeal!
2. bewust andere server nemen om onder de wob uit te komen (is strafbaar!)
3. waar is die 5.1 miljard!
4. polariserende teksten uiten tijdens de persco's en op twitter.

Zou voldoende moeten zijn om deze man kompleet te verwijderen uit de politiek, dat dit niet gebeurd is een bewijs dat er een 'jongens onder elkaar' cultuur heerst en ze elkaar de hand boven het hoofd houden. Af en toe ven een showtje voor het publiek, soms iemand een andere functie als het echt niet anders kan....en weer door.

en dan heeft hij het over het herstellen van het vertrouwen. Dat is weg dat vertrouwen, weg. Bij mij is weg weg en komt niet zo gauw terug. Na een foutje kun je nog iets hebben van 'iedereen verdient een 2e kans etc' maar na meerdere grove blunders zou het gewoon exit moeten zijn.
To BG or not to BG!
  vrijdag 8 april 2022 @ 10:31:51 #218
335476 oppiedoppie
pi_204369724
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 08:55 schreef The_End het volgende:

[..]
Nee, ik heb geen zin in facebook. -O-
To BG or not to BG!
  vrijdag 8 april 2022 @ 10:46:48 #219
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204369840
Wat een gedoe om het blokken van een aantal users waarom ze toch zo graag met iemand in discussie willen die totaal anders denkt blijft me een raadsel. Ik heb er een paar op negeer staan bovenal omdat de toon en de manier van hoe je aangesproken wordt me niet aanstaat, verder ben ik voornamelijk geïnteresseerd in info van mensen die wel op mijn lijn staan anders kan ik net zo goed in COR of NWS gaan posten.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 8 april 2022 @ 12:00:44 #220
335476 oppiedoppie
pi_204370642
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 09:20 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Maar daar was ook duidelijk toe opgeroepen door Hugo en Mark, om in discussie te blijven gaan met de ongevaccineerden. Zijn dus brave burgers die dat doen, voelen het als een soort van burgerplicht.
Want wat kan anders hun 'drive' zijn om hier te posten?
To BG or not to BG!
  vrijdag 8 april 2022 @ 12:07:30 #221
335476 oppiedoppie
pi_204370718
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 10:46 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een gedoe om het blokken van een aantal users waarom ze toch zo graag met iemand in discussie willen die totaal anders denkt blijft me een raadsel. Ik heb er een paar op negeer staan bovenal omdat de toon en de manier van hoe je aangesproken wordt me niet aanstaat, verder ben ik voornamelijk geïnteresseerd in info van mensen die wel op mijn lijn staan anders kan ik net zo goed in COR of NWS gaan posten.
Precies. Zelf voel ik de behoefte niet om te posten in COR. Werd laatste keer trouwens meteen verwijderd dus het heeft ook niet veel zin. Voor mij hoeft er geen partij 'gelijk' te krijgen en heb ik dus geen behoefte om er over te discussieren. Mensen met verschillende wereldbeelden moeten niet het idee hebben dat ze een ander kunnen overtuigen met hun waarheid.
To BG or not to BG!
pi_204370739
Toch nog tribunalen _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 8 april 2022 @ 13:26:00 #223
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204371603
Ze maken het BNW ook wel makkelijk elke keer hoor.

WEFkeffer de Jonge wordt onderzocht door WEFkeffercorp. Deloitte.

Ik heb er alle vertrouwen in :7.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 8 april 2022 @ 14:06:20 #224
189978 controlaltdelete
pi_204371978
Even lachen, naar eer en geweten, een slogan die Pinokkio ook graag gebruikt.

twitter

Ook al last van het geheugen, wat een man :+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_204372512
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 14:06 schreef controlaltdelete het volgende:

[ twitter ]

Je moet wel om lachen idd....
Hier heb je nog zo een....

https://www.theguardian.c(...)tract-claims-rubbish

Former health secretary Matt Hancock was under pressure on Wednesday to set the record straight over £40m of government Covid-related work won by his former pub landlord after he accused Labour of “fabrication” about the deal.

The Guardian first revealed in November 2020 that a former neighbour in Hancock’s constituency had been awarded work supplying the government with tens of millions of vials for NHS Covid-19 tests despite having had no previous experience of producing medical supplies.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_204373061
quote:

[ twitter ]

_O- _O- _O- Die leeft echt in een fantasiewereld
pi_204373396
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 16:09 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
_O- _O- _O- Die leeft echt in een fantasiewereld
LOL! De fotos in deze:

https://tpo.nl/2021/08/10(...)ge-moet-op-pianoles/

Wat een lul de vent is.
Hoe in christusnaam kunnen mensen dit soort idioten ooit vertrouwen?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_204374705
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 09:01 schreef The_End het volgende:

[..]
Een veel grotere groep ongevaccineerden riepen dat over de andere groep en doen dat nog steeds. Ook hier op BNW. Daarnaast moet je wel beseffen dat AL het geweld van de afgelopen tijd vanuit de anti-vax hoek is gekomen. Talloze mensen zijn bedreigd; in de ziekenhuizen, bij de GGDs, de virologen, agenten, politici noem maar op.
Er zijn aanslagen gepleegd op zendmasten, bij GGDs. Allemaal door de anti-vaxx groep.
En alle grondwet schendingen waren tegen ongevaccineerden.

Maar dat zie je selectief danwel onbewust niet als geweld.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 8 april 2022 @ 18:58:02 #229
335476 oppiedoppie
pi_204374787
quote:

[ twitter ]

Pfft, met zn 'wantrouwen krijgt teveel ruimte'.

Dat wantrouwen is ontstaan door zijn eigen handelen. Die 5.1 miljard die 'kwijt' is en zijn eigen server gebruiken. Ik vertrouw hem voor geen cent en ook niet als hij zelf zegt integer te zijn. Geloof dat gewoon niet. Rot op. Maar dan krijg je net zo'n clown weer dus daar schiet je niks mee op. Zucht....
To BG or not to BG!
pi_204375108
quote:
Medewerker politie IJmond ontslagen omdat hij het niet eens was met coronaregels.
Een 40-jarige medewerker van politieteam IJmond is ontslagen, omdat hij wordt verdacht van ernstig plichtsverzuim. De man heeft naar verluidt op Facebook collega’s zwartgemaakt die in actie kwamen tijdens demonstraties tegen de coronamaatregelen. Het ging onder meer om protesten van ’Defend IJmuiden’. De politiemedewerker die de laan is uitgestuurd, zou het niet eens zijn geweest met de landelijke coronabeperkingen, zeggen ingewijden.
https://m.ijmuidercourant.nl/cnt/dmf20220407_38073658
pi_204376492
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 18:58 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Pfft, met zn 'wantrouwen krijgt teveel ruimte'.

Dat wantrouwen is ontstaan door zijn eigen handelen. Die 5.1 miljard die 'kwijt' is en zijn eigen server gebruiken. Ik vertrouw hem voor geen cent en ook niet als hij zelf zegt integer te zijn. Geloof dat gewoon niet. Rot op. Maar dan krijg je net zo'n clown weer dus daar schiet je niks mee op. Zucht....
LOL 5.1 miljard kwijtraken en partijen die je nog steunen ook. Fuck off idd.

Eerdmans is ook corrupt en valt voor....

Maar ach misschien is het wel de methode, stap 1 moet zijn vvd decimeren. De rest volgt wel.
pi_204378999
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 18:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar dat zie je selectief danwel onbewust niet als geweld.
Die waren er ook niet. Dat zit in jouw fantasie.
pi_204379686
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 07:39 schreef The_End het volgende:

[..]
Die waren er ook niet. Dat zit in jouw fantasie.
Het is discriminatie geweest.
Dat een rechter anders oordeelt heeft te maken met foute autoriteit van onverkozen wetenschappers. De rechter kijkt niet verder dan dat. Staatsrechtelijk lijkt me zoveel macht voor een slecht onderbouwde mening van het OMT buiten een noodtoestand meer dan absurd.

Het was discriminatie al oordeelde de rechter van niet / cq er zijn gegronde redenen om onderscheid te maken volgens de rechter - maar eigenlijk volgens het OMT want de rechter kijkt niet verder dan dat (!).

Vrijheid van uitoefenen van een leven met je eigen overtuigingen werd sterk beperkt. Er zijn zoveel grondrechten / wetten geschaadt en overtreden.

Bewegingsvrijheid in een lock down is weg. Letterlijk opgesloten worden zonder dat je iets fout hebt gedaan. Valt allemaal binnen de wet?

Niet naar school van kinderen, hebben zij geen recht op onderwijs?

Restaurant gesloten en niet gecompenseerd etc, heeft een mens geen recht op eigendom?

Alles is proportioneel in jouw hoofd enkel en alleen omdat je daadwerkelijk denkt dat we met vliegende ebola te maken hebben gehad. Maar corona heeft daar niks mee te maken.

Maar al zou het vliegende ebola zijn zou het nog steeds inperking van grondrechten heten. Maar geoorloofd allicht door de rechter.

En bovenal, als het allemaal duidelijk is voor iedereen dat de maatregelen goed zijn, was niemands vrijheid werkelijk ingeperkt, omdat iedereen dat uit zichzelf zou hebben gedaan.

Collectivisme is een hele enge ideologie.

[ Bericht 12% gewijzigd door ludovico op 09-04-2022 09:04:35 ]
pi_204380114
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2022 08:59 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het is discriminatie geweest.
Dat een rechter anders oordeelt heeft te maken met foute autoriteit van onverkozen wetenschappers. De rechter kijkt niet verder dan dat. Staatsrechtelijk lijkt me zoveel macht voor een slecht onderbouwde mening van het OMT buiten een noodtoestand meer dan absurd.

Het was discriminatie al oordeelde de rechter van niet / cq er zijn gegronde redenen om onderscheid te maken volgens de rechter - maar eigenlijk volgens het OMT want de rechter kijkt niet verder dan dat (!).

Vrijheid van uitoefenen van een leven met je eigen overtuigingen werd sterk beperkt. Er zijn zoveel grondrechten / wetten geschaadt en overtreden.

Bewegingsvrijheid in een lock down is weg. Letterlijk opgesloten worden zonder dat je iets fout hebt gedaan. Valt allemaal binnen de wet?

Niet naar school van kinderen, hebben zij geen recht op onderwijs?

Restaurant gesloten en niet gecompenseerd etc, heeft een mens geen recht op eigendom?

Alles is proportioneel in jouw hoofd enkel en alleen omdat je daadwerkelijk denkt dat we met vliegende ebola te maken hebben gehad. Maar corona heeft daar niks mee te maken.

Maar al zou het vliegende ebola zijn zou het nog steeds inperking van grondrechten heten. Maar geoorloofd allicht door de rechter.

En bovenal, als het allemaal duidelijk is voor iedereen dat de maatregelen goed zijn, was niemands vrijheid werkelijk ingeperkt, omdat iedereen dat uit zichzelf zou hebben gedaan.

Collectivisme is een hele enge ideologie.
Je noemt allerlei voorbeelden die niet tegen ongevaccineerden waren gericht.
pi_204381690
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2022 09:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je noemt allerlei voorbeelden die niet tegen ongevaccineerden waren gericht.
Wat doet dat er toe?
pi_204382139
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 12:04 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat doet dat er toe?

Daar ging het om

Verder mag je dit trollen vinden, iedereen heeft recht op een eigen mening.
pi_204382247
Na Hugo nu ook Halsema:

quote:
‘Burgemeester Halsema gebruikte privémail voor gemeentelijke communicatie’
Femke Halsema heeft de afgelopen jaren haar privémail gebruikt voor het versturen van berichten in haar functie als burgemeester van Amsterdam. Dat meldt BNR Nieuwsradio.
https://www.ad.nl/amsterd(...)mmunicatie~a909ca13/
  zaterdag 9 april 2022 @ 13:17:20 #238
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204382260
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 13:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Na Hugo nu ook Halsema:
[..]

Het zijn altijd de hardste deugers, de serial virtue signallers die het meeste te verbergen hebben.
Get woke, go broke!
pi_204393210
Even opruimen hoor
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204393401
@NeeOfTochJA Als je het niet eens bent met het postgedrag van tijger_m kan je dit kenbaar maken in het nws fb topic. Daarnaast heeft je post niets met covid te maken , dat je het niet eens bent met hem geeft je geen recht om het topic te derailen Verder blijven nazi vergelijkingen ongewenst dus let een beetje op je woorden aub

De post is, verwijdert, net zoals het geflame daarop

En probeer een keer normaal tegen elkaar te doen ffs }:|
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204394776
twitter

:D _O-
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_204394867
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2022 16:22 schreef Alarmonoff het volgende:
[ twitter ]

Dit is gewoon een soap :)
  zondag 10 april 2022 @ 19:39:16 #243
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204397240
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2022 16:27 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Dit is gewoon een soap :)
Joh :) Had je anders verwacht?
Lach met een schone bips
pi_204398372
twitter

Prachtig draadje weer
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_204398462
ik zet deze onder een spoiler
vreselijk wat er gebeurt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  zondag 10 april 2022 @ 21:04:01 #246
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204398557
quote:
99s.gif Op zondag 10 april 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
vreselijk wat er gebeurt
SPOILER
Ik weet niet wat ik hiervan moet geloven, als het echt waar is dan in en in triest natuurlijk. Maar op het einde zie je mensen opgehangen, wie hangt zichzelf op met een mondkapje op? Dat is wel vreemd lijkt me.
Lach met een schone bips
pi_204398653
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2022 21:04 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik weet niet wat ik hiervan moet geloven, als het echt waar is dan in en in triest natuurlijk. Maar op het einde zie je mensen opgehangen, wie hangt zichzelf op met een mondkapje op? Dat is wel vreemd lijkt me.
ik weet het ook niet
maar als het echt zo erg is
je mag daar helemaal niks
mensen zitten al meer dan een week opgesloten
mogen niet naar buiten
ook niet om eten te halen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  zondag 10 april 2022 @ 21:15:19 #248
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204398789
quote:
99s.gif Op zondag 10 april 2022 21:08 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik weet het ook niet
maar als het echt zo erg is
je mag daar helemaal niks
mensen zitten al meer dan een week opgesloten
mogen niet naar buiten
ook niet om eten te halen
Ik weet het ook allemaal niet, dat is wel het nieuws wat we hier te horen krijgen. Is het ook echt allemaal zo erg daar? Ik heb echt geen idee meer wat te geloven :)

Anders gesteld, 1.4 miljard Chinezen. Wanneer die bevolking massaal in opstand komt omdat het zo erg is daar dan kan de overheid wel inpakken. Massa over macht, maar waarom gebeurt dat niet? Is het wel echt zo erg als ze ons voorschotelen en ons doen geloven dat we het hier wel zo goed hebben?
Lach met een schone bips
pi_204398814
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2022 21:15 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik weet het ook allemaal niet, dat is wel het nieuws wat we hier te horen krijgen. Is het ook echt allemaal zo erg daar? Ik heb echt geen idee meer wat te geloven :)

Anders gesteld, 1.4 miljard Chinezen. Wanneer die bevolking massaal in opstand komt omdat het zo erg is daar dan kan de overheid wel inpakken. Massa over macht, maar waarom gebeurt dat niet? Is het wel echt zo erg als ze ons voorschotelen en ons doen geloven dat we het hier wel zo goed hebben?
ik weet het niet
ga er nooit naar toe
zwerven akelige filmpjes op twitter
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  zondag 10 april 2022 @ 21:22:24 #250
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204398925
quote:
99s.gif Op zondag 10 april 2022 21:16 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik weet het niet
ga er nooit naar toe
zwerven akelige filmpjes op twitter
Dat is wel waar, en ik kom er ook nooit dus weet het niet. Maar veel filmpjes op twitter heb ik ook mijn vraagtekens bij. Het gekke is dat ik me pas sinds kort realiseer dat het niet uit maakt wat ik kijk. Het is allemaal gekleurd wat ze ons voeren, of het nou van twitter, de NOS, RTL 4, BBC of whatever komt.. Ik hou mijn eigen omgeving in de gaten en het is wel goed zo.

Iedereen met een beetje macht probeert zijn of haar narratief te pushen, dus ik hou het voortaan maar beetje kort bij huis en kijk zelf wat er in mijn omgeving aan de hand is. En de rest wat er vanuit alle media op ons afgevuurd is en gaat worden neem ik voor kennisgeving aan :)
Lach met een schone bips
pi_204399004
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2022 21:22 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dat is wel waar, en ik kom er ook nooit dus weet het niet. Maar veel filmpjes op twitter heb ik ook mijn vraagtekens bij. Het gekke is dat ik me pas sinds kort realiseer dat het niet uit maakt wat ik kijk. Het is allemaal gekleurd wat ze ons voeren, of het nou van twitter, de NOS, RTL 4, BBC of whatever komt.. Ik hou mijn eigen omgeving in de gaten en het is wel goed zo.

Iedereen met een beetje macht probeert zijn of haar narratief te pushen, dus ik hou het voortaan maar beetje kort bij huis en kijk zelf wat er in mijn omgeving aan de hand is. En de rest wat er vanuit alle media op ons afgevuurd is en gaat worden neem ik voor kennisgeving aan :)
daar heb je helemaal gelijk in
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_204400130
quote:
99s.gif Op zondag 10 april 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
vreselijk wat er gebeurt
SPOILER
Als dit filmpje echt is, dan heeft de regering van China bloed aan hun handen. Mensen in nood doen rare dingen, denk het ook als ze een week niks hebben gegeten. :{
pi_204401463
twitter
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_204401574
twitter
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_204402108
twitter
pi_204403211
Over 4000 Women have now lost their baby due to the Covid Vaccine in the USA; this is a 16,633% increase on the number of Fetus deaths caused by the Flu Jabs since 1990
https://dailyexpose.uk/20(...)y-covid-vaccine-usa/
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_204403397
Belgie :

quote:
Vandenbroucke: "Liever coronapas dan verplichte vaccinatie"

Dat het aantal momenteel opnieuw aan het afnemen is, is het gevolg van de vaccinatiegraad en de voorzichtigheid van de mensen, zo meent Vandenbroucke. Hij zou ook nog graag zien dat nog meer mensen geboosterd raken. Liever dan een verplichte vaccinatie ziet hij meer heil in de coronapas.

"Als we opnieuw in een noodsituatie komen, dan verkies ik de coronapas boven verplichte vaccinatie", aldus Vandenbroucke.

"Laat ons eerlijk zijn: deze pas stimuleert mensen om zich te laten vaccineren. Iets anders is de vaccinatieplicht voor het zorgpersoneel. Het wettelijk kader daarvoor wordt op punt gesteld. Of we dat effectief zullen invoeren, zal ik laten afhangen van het nieuwe advies dat ik gevraagd heb aan onze expertgroepen."

https://www.msn.com/nl-be(...)446ea36d442138cfb54c
Alsof dat de enige keuze is die we nog hebben :(
pi_204403507
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 13:08 schreef UncleScorp het volgende:
Belgie :
[..]
Ben wel klaar met die goedgelovige mensen overal met hun discriminatiepas.
  maandag 11 april 2022 @ 14:26:32 #259
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204404157
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2022 16:22 schreef Alarmonoff het volgende:
[ twitter ]

Waarschijnlijk een oud fragment aangezien ze het over "in a Petri dish" hebben: in reageerbuisjes leek ivermectine (net als HCQ) inderdaad heel aardig te werken tegen SARS-CoV-2. In patiënten van vlees en bloed not so much, zoals bleek uit de vele studies die daarna volgden.
Huilen dan.
  maandag 11 april 2022 @ 15:50:40 #260
189978 controlaltdelete
pi_204404792
Beelden gezien dat honden worden doodgeknuppeld want covid en nu weer dit

twitter

;(
pi_204404851
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 15:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[ twitter ]

;(
Shanghai? Is mss fastfood delivery ?
:+
pi_204404870
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 12:50 schreef Alarmonoff het volgende:
Over 4000 Women have now lost their baby due to the Covid Vaccine in the USA; this is a 16,633% increase on the number of Fetus deaths caused by the Flu Jabs since 1990
https://dailyexpose.uk/20(...)y-covid-vaccine-usa/
Kben niet zo geinteresseerd in dit soort statistieken omdat ze simpelweg onbetrouwbaar zijn.

Vergelijken kun je beter doen op totaal niveau.
Gewoon 2020 vs 2021, of 2021 vs 2022, of unvacced vs vacced groep in 2021.

Moet er natuurlijk wel ergens een database zijn waarin vaccinatiestatus is meegenomen en of iemand een abortus heeft opgelopen, die andere twee niet.

Overigens al eerder stats van gezien.... Kans op still births nam enorm toe ten tijde van Delta / vaccinaties. Die toename was niet te observeren bij groepen die geen Covid hadden opgelopen.

Dan kom je bij het volgende: een besmetting na vaccinatie leidt tot meer still births, danwel Delta variant zorgt voor meer still births.

Interactie-effect vaccin + virus zou dan extra negatief zijn, dat is enigszins contra intuïtief.... Je verwacht dat je na vaccinatie minder erge covid krijgt en dat blijkt in principe ook uit andere statistieken.

Maar neem vaccinatiestatus mee in je onderzoek en je weet het zeker.

Want de vraagstuk waarom alpha X niet doet en Delta opeens wel is ook een belangrijk vraagstuk, als het zo is.

[ Bericht 5% gewijzigd door ludovico op 11-04-2022 16:08:41 ]
  maandag 11 april 2022 @ 17:21:37 #263
335476 oppiedoppie
pi_204405486
quote:

[ twitter ]

;(
China is een wreed land. Die gaan zo de shredder in ofzo. Brrrr.
To BG or not to BG!
pi_204405950
quote:

[ twitter ]

;(
De enige reden dat we dit soort beelden te zien krijg is omdat de CCP ervoor kiest om het naar buiten te brengen

Wat zouden ze deze keer van plan zijn ?
  maandag 11 april 2022 @ 18:31:29 #265
335476 oppiedoppie
pi_204405975
quote:
10s.gif Op maandag 11 april 2022 18:26 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
De enige reden dat we dit soort beelden te zien krijg is omdat de CCP ervoor kiest om het naar buiten te brengen

Kijken of we (het westen) hun voorbeeld volgen?
To BG or not to BG!
pi_204406034
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 13:08 schreef UncleScorp het volgende:
Belgie :
[..]
oh ja
dan maken ze er gewoon een of of spelletje van :r
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_204406049
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 13:20 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ben wel klaar met die goedgelovige mensen overal met hun discriminatiepas.
Ik ook :(
pi_204406093
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 10:52 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
quote:

[ twitter ]

;(
Ziek :(
ccp trollt shanghai, cccp oekraine.

pi_204407202
twitter

ligt het nu aan mij
of veranderen ze van alles ten nadele van de democratie in corona tijd
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_204407296
pi_204407628
quote:
Kut reclame.
  maandag 11 april 2022 @ 21:31:35 #272
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204407806
quote:
10s.gif Op maandag 11 april 2022 18:26 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

De grote spil in the reset? Oh kijk hoe erg het hier is met Covid? Meer lockdowns (vooral in havensteden en Industrie steden. BOOM!! Hele supply chain naar de tering en chaos in de rest van de wereld :)

Prijzen stijgen door en door. Mensen kunnen niet meer zelf in hun behoefte voorzien, bedrijven vallen bij bosjes.. Miljoenen werklozen en wie komt daar om ons te redden uiteindelijk na heel veel mensen gestorven zijn?
Lach met een schone bips
  maandag 11 april 2022 @ 21:35:53 #273
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204407833
quote:
99s.gif Op maandag 11 april 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

ligt het nu aan mij
of veranderen ze van alles ten nadele van de democratie in corona tijd
Nein Frau Uberstürmbahnführerin, dit ligt niet aan jou :) Langzaamaan verdwijnen de zekerheden die we gehad hebben qua grondrechten, en dat moet ook wel. Anders kan de hele drap niet meer door onze strot geduwd worden..

Baby steps, en veel mensen kijken weg en denken. Ze doen het voor ons.
Lach met een schone bips
pi_204408851
Wat gebeurt er nou allemaal in Shanghai dan ? Waar hier alles los gaat..daar totale lockdown/
Waarom ?
pi_204408911
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 23:08 schreef Geerd het volgende:
Wat gebeurt er nou allemaal in Shanghai dan ? Waar hier alles los gaat..daar totale lockdown/
Waarom ?
Gewoon omdat het kan. Kan hier ook weer gebeuren, de noodwet is niet voor niks verlengd.
pi_204408982
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 23:17 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Gewoon omdat het kan. Kan hier ook weer gebeuren, de noodwet is niet voor niks verlengd.
Ook al zouden de rijken er alleem maar rijker door worden zou ik het snappen..maar hele economie leg je dan toch plat?
pi_204409623
twitter

Conspiracy news
pi_204410377
quote:
VS roept deel diplomaten terug uit Shanghai: 'Zorgen om veiligheid'
Amerika haalt een deel van zijn diplomaten terug uit de Chinese stad Shanghai. Door het Chinese zero-covid-beleid is de situatie 'onveilig' geworden, meldt het Amerikaanse ministerie van Buitenlandse Zaken. Al het niet-essentiële personeel moet daarom vertrekken.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-vs-consulaat-zorgen
Als bevriende naties hun diplomaten terug halen omdat jouw covidbeleid gevaarlijk is, dan moet je misschien een ander covidbeleid gaan voeren.
pi_204410392
Belgie ...
Het is nog even wat sussend nieuws, maar de trend kan weer gezet worden ...

quote:
Eén geval van nieuwe omikronversie, BA.4, ontdekt in ons land

Er is een nieuwe versie van de omikronvariant van het coronavirus ontdekt in ons land, zo melden de virologen Marc Van Ranst en Piet Maes (KU Leuven). De versie kreeg de naam BA.4 en is ook al in enkele andere landen opgedoken.

Het BA.4-geval is een staal dat afkomstig is uit Franstalig België en vorige week door de ULB is uitgelezen. Ondertussen is er ook al een BA.5-versie gekend in de wereld, maar voorlopig zijn er geen indicaties dat die versie in België circuleert. In Zuid-Afrika, Botswana, Duitsland, Denemarken en het Verenigd Koninkrijk zijn ook gevallen opgedoken van BA.4 en BA.5.

Volgens Van Ranst is het feit dat er nieuwe versies opduiken geen groot nieuws. "Virussen stapelen mutaties op, dat is gewoon wat ze altijd doen", stelt de viroloog. "Er gaan nog nieuwe versies boven water komen. Ik heb liever subversies van omikron dan een volledig nieuwe variant."
...
https://www.msn.com/nl-be(...)440c89ae95a5f22b48bf
  dinsdag 12 april 2022 @ 09:26:03 #280
335476 oppiedoppie
pi_204410543
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 05:52 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Conspiracy news
Of het van covid of van het vaccin komt is vooralsnog onduidelijk toch?

Maar heb zelf net covid gehad en voelde me na 2 weken nog best moe en had besloten me er aan over te geven dus werk ik nu, voor de 2e week, halve dagen. (heerlijk)
Als ik thuiskom dan slaap ik eerst een uurtje voordat ik weer doorga met niet te veel doen.
Gewoon aanpassen aan het aanwezige energielevel.

Maar als je als sporter enorm gedreven bent ga je natuurlijk niet 'lekker rustig aan doen' en wil je zo snel mogelijk terug naar je oude conditieniveau. Zo snel dat je hart er problemen mee krijgt?
To BG or not to BG!
  dinsdag 12 april 2022 @ 09:38:36 #281
335476 oppiedoppie
pi_204410637
quote:
Indrukwekkend filmpje.
Lastig voor te stellen hoe het voor die mensen moet zijn.
To BG or not to BG!
  dinsdag 12 april 2022 @ 10:04:44 #282
8369 speknek
Another day another slay
pi_204410847
Al dat complotgelul over hoe de QR code een test was van de Westerse overheden om te zien hoe ver ze de dictatuur konden pushen in de great reset, was precies dat, complotgelul.

Maar bij China geloof ik het een stuk meer. Dit is terreur om mensen eronder te krijgen, en misschien ook wel om te analyseren waar de gaten in de emmer ontstaan.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 12 april 2022 @ 10:08:13 #283
8369 speknek
Another day another slay
pi_204410879
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 23:08 schreef Geerd het volgende:
Waarom ?
Hun sinovac vaccin werkt niet tegen omicron en ze willen geen westerse mrna vaccins aanschaffen omdat dat het westen op voorsprong zet. Ze proberen zelf mrna vaccins uit te vogelen, maar de eerste worden pas eind dit jaar verwacht. Dus nu de economie en populatie even laten krimpen voor de noodzakelijke grote sprong voorwaarts.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_204411000
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 10:04 schreef speknek het volgende:
Al dat complotgelul over hoe de QR code een test was van de Westerse overheden om te zien hoe ver ze de dictatuur konden pushen in de great reset, was precies dat, complotgelul.

Maar bij China geloof ik het een stuk meer. Dit is terreur om mensen eronder te krijgen, en misschien ook wel om te analyseren waar de gaten in de emmer ontstaan.
waarom geloof je het daar wel
en hier niet
we zijn nog niet van de QR af...
of denk jij van wel?
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  dinsdag 12 april 2022 @ 10:24:36 #285
8369 speknek
Another day another slay
pi_204411073
Ja we zijn van de QR af, je hoeft hem nergens meer te laten zien.

Sorry had niet door dat dit BNW was, dus ik zal mezelf weer verwijderen.
pi_204411134
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 10:24 schreef speknek het volgende:

ja stel je voor dat je in het enge BNW post _O- _O-
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_204411155
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 10:24 schreef speknek het volgende:

En de meerderheid in de Eerste en Tweede Kamer voor de coronapas is ook inmiddels verdwenen.
De pandemie is officieel voorbij.

quote:
ChristenUnie is een coalitiepartij. Als zij zich tegen de coronapas keren, kan het zo zijn dat er geen meerderheid meer voor deze maatregel is in de Tweede Kamer. Andere partijen als PVV, BBB, PvdD en FVD staan bekend als tegenstanders van de pas. Maar nog niet eerder keerde een partij uit de coalitie zich tegen de maatregel. Volgens Bikker zou het zomaar kunnen dat de coronapas ook niet meer door de Eerste Kamer heen komt.
https://www.metronieuws.n(...)as-spoedwet-qr-code/
pi_204411170
twitter

niks aan de hand
gewoon doorlopen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  dinsdag 12 april 2022 @ 10:37:49 #289
335476 oppiedoppie
pi_204411238
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 10:04 schreef speknek het volgende:

Ben er zelf van overtuigt dat er veel mensen zijn die graag zouden zien dat het hier ongeveer gaat worden als in China. En de EU-ID-wallet gaat daar het begin van worden.

De covid-QR had ook het startpunt (voor de app die uiteindelijk gaat leiden tot totale controle) kunnen zijn maar met deze omstandigheden kunnen ze die QR natuurlijk niet doordrukken. Als de omstandigheden later veranderen kan het natuurlijk weer net zo snel, of nu sneller met die nieuwe wet, ingevoerd worden.
To BG or not to BG!
pi_204411315
quote:
Chinese burgers komen in opstand tegen de autoriteiten

De lockdown in de Chinese stad Shanghai zorgt voor steeds meer bezorgdheid rond de toegang tot voedsel. Burgers beginnen nu in opstand te komen tegen de autoriteiten, met zelfs plunderingen als gevolg.

Bijna alle 26 miljoen inwoners van de stad Shanghai zitten al weken in een strenge lockdown. De Chinese autoriteiten voeren een zero-COVID-beleid om de opmars van de Omikron-variant van het coronavirus in te perken.

Slaan met potten en pannen
Bewoners die in Shanghai in lockdown zitten kunnen echter niet allemaal meer aan voedsel geraken. Dat bericht onder meer France24.

Een getuige uit de stad die haar woonst niet mag verlaten, vertelt aan de Financial Times dat zij en haar ouders in de afgelopen 20 dagen slechts één voedselpakket van de plaatselijke overheid hadden ontvangen.

Op Twitter zijn sinds enkele dagen beelden te zien van mensen die uit hun raam met potten en pannen slaan om het tekort aan voedsel aan te klagen. De Chinese overheid zou daarna drones hebben laten rondvliegen die via luidsprekers boodschappen verkondigen om zich aan de opgelegde regels te houden.

“Houd u alstublieft aan de COVID-beperkingen. Beheers het verlangen van uw ziel naar vrijheid. Open het raam niet en zing niet”, zo luidde de berichten van de drones.

Winkels plunderen
De opstand uit zich ook in extremere ongehoorzaamheid. De angst voor voedseltekorten is geëscaleerd terwijl inwoners van Shanghai maar geen einde zien aan het uiterst strenge COVID-beleid. Boze burgers komen op straat uit protest en video’s op sociale media laten zien hoe groepen mensen winkels plunderen.

“De ernst van de situatie is niet zo hoog. Maar de regering houdt zich nog steeds aan het Nul-Covid beleid”, zegt een journaliste Celine (schuilnaam) in Shanghai aan France24. “De situatie waar ze mensen in brengen is vrij ernstig.”

Celine zit al twee weken in strikte quarantaine. “In mijn kamp is er helemaal geen virus – geen enkel positief geval. We doen elke twee dagen testen. Niemand weet waartegen we ons verdedigen, want er zijn eigenlijk geen gevallen.

https://www.msn.com/nl-be(...)4fa9b7fe4ce2cf6663df
covid :')
  dinsdag 12 april 2022 @ 10:56:09 #291
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204411472
Het is lastig om te checken hoe het nu precies ziet in Shanghai, maar als je sommige filmpjes ziet op social media is dat in elk geval behoorlijk zorgwekkend. Draconische maatregelen gewoon, waarbij de overheid min of meer bereid lijkt mensen te laten sterven in hun woning in een krampachtige poging het virus te stoppen. Het geeft ook weer aan hoe doorgeslagen collectivisme werkt. Jouw leven als individu is niets waard, je bent slechts een onbelangrijk organisme in een groter geheel.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204411894
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2022 10:56 schreef HowardRoark het volgende:
Het is lastig om te checken hoe het nu precies ziet in Shanghai, maar als je sommige filmpjes ziet op social media is dat in elk geval behoorlijk zorgwekkend. Draconische maatregelen gewoon, waarbij de overheid min of meer bereid lijkt mensen te laten sterven in hun woning in een krampachtige poging het virus te stoppen. Het geeft ook weer aan hoe doorgeslagen collectivisme werkt. Jouw leven als individu is niets waard, je bent slechts een onbelangrijk organisme in een groter geheel.
Jep jep jep.

En de grens is volledig overlopen door D66 muppets, en de VVD CDA CU stemmers moeten gaan begrijpen waar hun partijleiding op aanstuurt en dat dat niet overeenkomt met hun eigen idealen.

Democratie is gevaarlijk als je niet de meerderheid van de bevolking vertegenwoordigd.
Daarom democratie uithollen en pretenderen voor ander beleid te staan dan uitvoeren.
  dinsdag 12 april 2022 @ 11:33:55 #293
335476 oppiedoppie
pi_204411908
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2022 10:56 schreef HowardRoark het volgende:
En schijnbaar willen veel mensen dat hier ook want veel mensen waren VOOR verplichte vaccinatie omdat dit beter zou zijn voor 'het groter geheel' of de algehele volksgezondheid. Zo makkelijk zouden velen de grondrechten aan de kant zetten voor iets wat niet eens goed met cijfers is onderbouwd. Dat onderbouwen is niet eens nodig als onze 'leiders' het zeggen is het al genoeg.

Ook interessante 'data' die duidelijk werd tijdens de crisis.
To BG or not to BG!
pi_204413640
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 11:33 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
En schijnbaar willen veel mensen dat hier ook want veel mensen waren VOOR verplichte vaccinatie omdat dit beter zou zijn voor 'het groter geheel' of de algehele volksgezondheid. Zo makkelijk zouden velen de grondrechten aan de kant zetten voor iets wat niet eens goed met cijfers is onderbouwd. Dat onderbouwen is niet eens nodig als onze 'leiders' het zeggen is het al genoeg.

Ook interessante 'data' die duidelijk werd tijdens de crisis.
Vaccinatie 1 novavax ingepland net. Was de eerste die mr aan de tel had die dat vaccin wilde.
Groot woord overigens, willen, ik wil hem helemaal niet, maar noodzakelijk kwaad om sommige landen in te kunnen reizen.
  dinsdag 12 april 2022 @ 15:36:47 #295
189978 controlaltdelete
pi_204414020
Die dunne moet eens wat eten, wat een griezel....

twitter

En Syl is nog wel gevaccineerd. :{
  dinsdag 12 april 2022 @ 15:38:02 #296
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204414025
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Die dunne moet eens wat eten, wat een griezel....

[ twitter ]

En Syl is nog wel gevaccineerd. :{
Die komt 100% gegarandeerd met een tweet dat ze zoooo dankbaar is voor dr vaccinatie omdat ze er anders vast nog veel erger aan toe was geweest.

Stockholm-vaccin B-).
Get woke, go broke!
pi_204414041
twitter
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  dinsdag 12 april 2022 @ 15:41:19 #298
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204414052
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:39 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Kut voor ze :7.
Get woke, go broke!
pi_204414237
In het weekend een ouwe maatje (uit UK) van me op bezoek met een paar van zn vrienden even in Amsterdam was.
Ik was in de centrum kroegjes voor meer dan 2 jaar niet geweest. Alles weer normaal. Ietsjes duurder maar super gezellig.
Ze waren ook niet bij vertrek vanuit de UK of entree in NL gecontroleerd.
  Moderator dinsdag 12 april 2022 @ 17:52:22 #300
249559 crew  Lavenderr
pi_204414890
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 16:02 schreef Tingo het volgende:
In het weekend een ouwe maatje (uit UK) van me op bezoek met een paar van zn vrienden even in Amsterdam was.
Ik was in de centrum kroegjes voor meer dan 2 jaar niet geweest. Alles weer normaal. Ietsjes duurder maar super gezellig.
Ze waren ook niet bij vertrek vanuit de UK of entree in NL gecontroleerd.
Dat klinkt gezellig, Tingo. Fijn dat het weer bijna normaal was.

Op dit moment heb ik echt diep medelijden met de mensen in Shanghai die de hongerdood sterven. Hoe kan dat toch gebeuren? Mensen verplichten binnen te blijven. Dat kan toch niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')