abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204357905
Tja

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204357915
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204357946
Dit zie je ook terug hier op het forum, zelfs bij de pro vaxxers

pi_204357967
Verwacht er niet al teveel van, maar hoop doet leven

twitter
pi_204358021
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 12:07 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
CDA neemt het voor hem op(verwacht) Fleur haalde wel erg veel punten van Joba onderuit en en ook Attje deed een duit in het zakje

Zo direct VVD
dat wordt nog erger verwacht ik
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_204358024
Zie liever dat die berecht word maar goed

twitter
pi_204358048
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 12:17 schreef Ali_boo het volgende:
Zie liever dat die berecht word maar goed

[ twitter ]
helemaal mee eens
zoveel desinformatie en dan zijn ze qua WOB verzoeken nog niet eens op de helft
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_204358059
twitter

ziehier waarom die Europese digitale ID er moet komen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  donderdag 7 april 2022 @ 12:20:01 #109
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204358060
Tweede Pfizer-booster beschermt ouderen na vier weken minder tegen besmetting

quote:
Een tweede boosterprik van het Pfizer/BioNTech-coronavaccin verkleint het aantal coronabesmettingen onder mensen van zestig jaar en ouder, maar de bescherming tegen infectie lijkt al na vier weken af te nemen. De bescherming tegen ernstige ziekte is zes weken na de prik niet afgenomen.
De hoeveelste booster van de booster zitten we nu op? Op naar de booster van de booster booster. :|W
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_204358092
twitter

Ook van Ranst heeft geen schone lei
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_204358110
quote:
99s.gif Op donderdag 7 april 2022 12:19 schreef greysbones het volgende:

[..]
helemaal mee eens
zoveel desinformatie en dan zijn ze qua WOB verzoeken nog niet eens op de helft
Precies, vind het wel een beetje jammer dat de focus op een persoon zit. Ze deden het toch echt samen(vvs, d66, groenlinks , cda)

Als je het goed wil doen verwijder ze dan allemaal
pi_204358134
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 12:23 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Precies, vind het wel een beetje jammer dat de focus op een persoon zit. Ze deden het toch echt samen(vvs, d66, groenlinks , cda)
VWS en in die zin de Jong was dus voor het grootste deel verantwoordelijk
dan moet je weer een verantwoording beqwijzen en wordt het nog moeilijker
en denk er om ze zijn nog maar bij mei 2020 qua doorwerken van de WOBS
van Hugo zullen er na die tijd ook niet veel mails meer te vinden zijn
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_204358188
twitter
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  donderdag 7 april 2022 @ 12:34:10 #114
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_204358240
quote:
7s.gif Op donderdag 7 april 2022 12:11 schreef Ali_boo het volgende:
Dit zie je ook terug hier op het forum, zelfs bij de pro vaxxers

[ afbeelding ]
Hoe moet je dat dan zien als het narratief is dat een vaccin de kans op besmetting vooralsnog verlaagd. Want dat wordt nog steeds gezegt, je doet het nog steeds voor de samenleving. Je bent minder besmettelijk, zeggen ze.
Zonder vaccinaties was het helemaal nog erger uit de hand gelopen ofzo?

Denk dat die vaccins eerder flink geholpen hebben bij de verspreiding.
To BG or not to BG!
  donderdag 7 april 2022 @ 12:41:05 #115
335476 oppiedoppie
pi_204358318
quote:
10s.gif Op donderdag 7 april 2022 12:13 schreef Ali_boo het volgende:
Verwacht er niet al teveel van, maar hoop doet leven

[ twitter ]
Er zouden dan nog wel wat bijlagen bij moeten zitten om alle aannames te onderbouwen anders gaat de rechter hier vast niet mee akkoord.
To BG or not to BG!
  donderdag 7 april 2022 @ 12:41:44 #116
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204358325
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 12:23 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Als je het goed wil doen verwijder ze dan allemaal
Welke bewindspersonen heeft GL dan geleverd aan het kabinet Rutte-III :? .
Huilen dan.
pi_204358393
quote:
Omikron overrompelt Hongkong: 'Nog nooit zo veel lichamen op elkaar zien liggen’
Hongkong wordt de afgelopen maanden ongenadig hard getroffen door het coronavirus. Veel ouderen stierven door het virus, mede als gevolg van de lage vaccinatiegraad. Uitvaartcentra en crematoria kunnen de drukte nauwelijks aan.
https://www.ad.nl/buitenl(...)ien-liggen~a39b98cc/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204358436
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 12:34 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Hoe moet je dat dan zien als het narratief is dat een vaccin de kans op besmetting vooralsnog verlaagd. Want dat wordt nog steeds gezegt, je doet het nog steeds voor de samenleving. Je bent minder besmettelijk, zeggen ze.
Zonder vaccinaties was het helemaal nog erger uit de hand gelopen ofzo?

Denk dat die vaccins eerder flink geholpen hebben bij de verspreiding.
Het narratief verandert om de paar maanden joh.

Boosters waren eerst 1x per jaar, toen elke 9 maanden, toch elke 6 maanden, en volgens de laatste berichten die gresbones ook heeft geplaatst moet je nu om 3 maanden een prik gaan halen

Zag gisteren een bericht dat covid hartproblemen kan veroorzaken , daarom het verzoek om je toch de laten vaccineren . Ook bij de gevaccineerden waren er hartkwalen maar minder dan bij de mensen die het prikje niet willen hebben

Dit is de nieuwste narratief , over een paar maanden verzinnen ze weer iets anders. Gewoon omdat het kan O+
pi_204358478
twitter

Azarkan is een zeer goede politicus die erg sterk uit de hoek kan komen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_204358502
twitter

wanneer gaan we dit in NL zien?
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_204358517
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 12:51 schreef Ali_boo het volgende:
Zag gisteren een bericht dat covid hartproblemen kan veroorzaken , daarom het verzoek om je toch de laten vaccineren .
Ja de totale ironie ...

Van covid kan je myocarditis krijgen, dus laat je vaccineren
Bij het vaccin heb je kans op myocarditis als bijwerking, maar vaccineer toch maar ...

8)7
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204358550
quote:
99s.gif Op donderdag 7 april 2022 12:56 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

wanneer gaan we dit in NL zien?
Tja, hier doen we niet aan dergelijke onzin...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 7 april 2022 @ 13:02:46 #123
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204358577
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 12:51 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Het narratief verandert om de paar maanden joh.
De wereld verandert continu. Is dat gek?
quote:
Boosters waren eerst 1x per jaar, toen elke 9 maanden, toch elke 6 maanden, en volgens de laatste berichten die gresbones ook heeft geplaatst moet je nu om 3 maanden een prik gaan halen

Zag gisteren een bericht dat covid hartproblemen kan veroorzaken , daarom het verzoek om je toch de laten vaccineren . Ook bij de gevaccineerden waren er hartkwalen maar minder dan bij de mensen die het prikje niet willen hebben

Dit is de nieuwste narratief , over een paar maanden verzinnen ze weer iets anders. Gewoon omdat het kan O+
Over corona en hartproblemen na doorgemaakte infectie: https://doi.org/10.1038/s41591-022-01689-3

Al met al: als je bang bent voor hartproblemen veroorzaakt door vaccinatie dan moet je al helemaal doodsbang zijn voor hartproblemen als gevolg van een corona-infectie.
Huilen dan.
pi_204358612
https://www.nu.nl/economi(...)aak-tegen-staat.html

De mondkapjesleverancier NIHW uit Haarlem is een rechtszaak gestart tegen de Nederlandse Staat, schrijft de Volkskrant donderdag. Het bedrijf had in 2020 mondelinge afspraken met het ministerie van Volksgezondheid over de levering van mondkapjes, maar die werden op het laatste moment geannuleerd. NIHW vermoedt dat de omstreden deal met Sywert van Lienden daar alles mee te maken heeft.

NIHW stelde zich volgens de Volkskrant op 14 maart 2020, helemaal in het begin van de coronacrisis, kandidaat voor de levering van mondkapjes aan de overheid om zo de bevolking te beschermen tegen de verspreiding van het virus.

Ongeveer een maand later, op 7 april, stuurde het bedrijf een aantal mondkapjes naar het ministerie, dat zeer positief reageerde op de kwaliteit ervan. De FFP2-kapjes zouden zo goed beschermen dat ze zelfs voldeden aan de normen van een FFP3-masker.

Enkele dagen later sloten het ministerie en NIHW een mondelinge deal over de levering van de mondkapjes, die ook per mail en via WhatsApp bevestigd werd. Op 15 april werd de deal plots afgeblazen. Daar plaatste NIHW toen al vraagtekens bij, maar het bedrijf koos ervoor om midden in een crisissituatie niet naar de rechter te stappen.

Dat doet het nu wel, omdat uit berichtgeving van de afgelopen weken is gebleken dat de omstreden deal tussen Volksgezondheid en voormalig politiek commentator Van Lienden in het paasweekend van 11, 12 en 13 april tot stand is gekomen. NIHW gaat er nu van uit dat het opzijgeschoven is voor die deal.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_204358718
quote:
7s.gif Op donderdag 7 april 2022 13:02 schreef Isdatzo het volgende:
Al met al: als je bang bent voor hartproblemen veroorzaakt door vaccinatie dan moet je al helemaal doodsbang zijn voor hartproblemen als gevolg van een corona-infectie.
Covid is iets wat je overkomt
Vaccin is iets wat je laat doen

Waarom zou ik me laten inspuiten met iets waardoor ik kans krijg op myocarditis, en dit als remedie tegen een ziekte waar ik ook myocarditis van kan krijgen ?
Als ik dit lees verdubbelt zo mijn risico op myocarditis, want zelfs met vaccin kan ik nog steeds covid krijgen...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 7 april 2022 @ 13:17:45 #126
335476 oppiedoppie
pi_204358722
quote:
7s.gif Op donderdag 7 april 2022 13:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
De wereld verandert continu. Is dat gek?
[..]
Over corona en hartproblemen na doorgemaakte infectie: https://doi.org/10.1038/s41591-022-01689-3

Gelukkig zijn de meeste hier voor beide niet bang. :D
To BG or not to BG!
  donderdag 7 april 2022 @ 13:25:39 #127
335476 oppiedoppie
pi_204358808
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 13:17 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Waarom zou ik me laten inspuiten met iets waardoor ik kans krijg op myocarditis, en dit als remedie tegen een ziekte waar ik ook myocarditis van kan krijgen ?
Als ik dit lees verdubbelt zo mijn risico op myocarditis, want zelfs met vaccin kan ik nog steeds covid krijgen...
Helemaal mooi verwoord.

Daarnaast zijn er nog wat zeldzame bijwerkingen als bloedklonters en weet ik wat nog nara boven komt in de toekomst want daar ben ik ook nog niet gerust op. En dan zullen niet alle gevaccineerden dood neervallen, god beware, maar een toename in autoimuunziektes ofzo in de toekomst is niet geheel uitgesloten.
To BG or not to BG!
  donderdag 7 april 2022 @ 13:27:21 #128
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204358819
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 13:17 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Je neemt nu aan dat de kans daarop even groot is bij infectie zonder vaccinatie en infectie na vaccinatie, en dat is dus niet zo.
Huilen dan.
  donderdag 7 april 2022 @ 13:27:49 #129
335476 oppiedoppie
pi_204358825
quote:
99s.gif Op donderdag 7 april 2022 13:06 schreef greysbones het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)aak-tegen-staat.html

De mondkapjesleverancier NIHW uit Haarlem is een rechtszaak gestart tegen de Nederlandse Staat, schrijft de Volkskrant donderdag. Het bedrijf had in 2020 mondelinge afspraken met het ministerie van Volksgezondheid over de levering van mondkapjes, maar die werden op het laatste moment geannuleerd. NIHW vermoedt dat de omstreden deal met Sywert van Lienden daar alles mee te maken heeft.

NIHW stelde zich volgens de Volkskrant op 14 maart 2020, helemaal in het begin van de coronacrisis, kandidaat voor de levering van mondkapjes aan de overheid om zo de bevolking te beschermen tegen de verspreiding van het virus.

Ongeveer een maand later, op 7 april, stuurde het bedrijf een aantal mondkapjes naar het ministerie, dat zeer positief reageerde op de kwaliteit ervan. De FFP2-kapjes zouden zo goed beschermen dat ze zelfs voldeden aan de normen van een FFP3-masker.

Enkele dagen later sloten het ministerie en NIHW een mondelinge deal over de levering van de mondkapjes, die ook per mail en via WhatsApp bevestigd werd. Op 15 april werd de deal plots afgeblazen. Daar plaatste NIHW toen al vraagtekens bij, maar het bedrijf koos ervoor om midden in een crisissituatie niet naar de rechter te stappen.

Dat doet het nu wel, omdat uit berichtgeving van de afgelopen weken is gebleken dat de omstreden deal tussen Volksgezondheid en voormalig politiek commentator Van Lienden in het paasweekend van 11, 12 en 13 april tot stand is gekomen. NIHW gaat er nu van uit dat het opzijgeschoven is voor die deal.
Waarom zou Hugo dit hebben bekokstoofd en er daarna geen winst mee heeft gemaakt?
Of is dit goed buiten de WOBs gehouden?

Maar strakke aktie weer. Goede mondkapjesdeal opzeggen en rommel er voor in de plaats kopen.
To BG or not to BG!
  donderdag 7 april 2022 @ 13:28:28 #130
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204358833
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 13:17 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Gelukkig zijn de meeste hier voor beide niet bang. :D
Maar men vindt het blijkbaar wel nodig om continu te vertellen hoe vaccinaties voor hartproblemen zouden zorgen.
Huilen dan.
pi_204358846
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 13:27 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Waarom zou Hugo dit hebben bekokstoofd en er daarna geen winst mee heeft gemaakt?

Maar strakke aktie weer. Goede mondkapjesdeal opzeggen en rommel er voor in de plaats kopen.
Sywert = CDA
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_204358847
quote:
7s.gif Op donderdag 7 april 2022 13:28 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Maar men vindt het blijkbaar wel nodig om continu te vertellen hoe vaccinaties voor hartproblemen zouden zorgen.
Yup, angstzaaierij over het vaccin is de norm...
pi_204358855
twitter

Nu echt officieel
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  donderdag 7 april 2022 @ 13:31:29 #134
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_204358869
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2022 13:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
En dat komt omdat die groep gewoon ontzettend bang is.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_204358877
twitter

hmmm
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_204358879
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 13:27 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

Hugo zou. Sywerd hebben voorgetrokken omdat het een CDA-maatje is.
Vraag is nu of Sywerd daar misbruik van heeft gemaakt en Hugo dus slachtoffer is van oplichting, of dat Hugo er dieper in zit.
pi_204358920
quote:
2s.gif Op donderdag 7 april 2022 13:31 schreef mazaru het volgende:

[..]
Ja, dat zit nogal diep.
pi_204358958
quote:

[..]
bang waarvoor dan Maz?
leuk zo'n post erin gooien
maar slaat natuurlijk nergens op
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_204358969
quote:
99s.gif Op donderdag 7 april 2022 13:38 schreef greysbones het volgende:

[..]
bang waarvoor dan Maz?
leuk zo'n post erin gooien
maar slaat natuurlijk nergens op
ook typerend voor "die andere groep" hé
pi_204358983
quote:
7s.gif Op donderdag 7 april 2022 13:28 schreef Isdatzo het volgende:

Ja je hebt gelijk hoor
Altijd maar die hartproblemen ... er zijn nog zovele bijwerkingen om over te praten :Y
  donderdag 7 april 2022 @ 13:41:16 #141
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204358985
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2022 13:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
Weet je nog hoe hier met veel verontwaardiging gereageerd werd toen er een tweet voorbijkwam waaruit bleek dat er 15 tennissers zich terug hadden getrokken uit de Miami open, met de insinuatie dat dat door vaccinaties zou komen? En weet je ook nog hoe stil het bleef toen duidelijk werd dat dit praktische allemaal blessures aan schouders, ellebogen en enkels betrof?
Huilen dan.
  donderdag 7 april 2022 @ 13:41:53 #142
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204358990
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 13:41 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja je hebt gelijk hoor
Altijd maar die hartproblemen ... er zijn nog zovele bijwerkingen om over te praten :Y
Nou, brand los ^O^ .
Huilen dan.
pi_204358997
quote:

[..]
ik zag het voorbije jaar vooral angsthazen in rij aan het vaccinatiecentrum O-)
  donderdag 7 april 2022 @ 13:44:09 #144
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204359013
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 13:42 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ik denk dat je rationaliteit met angst verwart.
Huilen dan.
pi_204359020
quote:
14s.gif Op donderdag 7 april 2022 13:44 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik denk dat je rationaliteit met angst verwart.
spreek voor jezelf , maar het merendeel van de bevolking ... angst zat er diep in hoor.
wat wil je met zo'n angstpropaganda
pi_204359022
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 13:42 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
dat hij is bang zij is bang spelletje schiet je niks mee op

Jij hebt een bewuste keuze gemaakt om je wel of niet te vaccineren
net zoals ik die keuze heb gemaakt
heeft voor mij niets met bang zijn te maken
maar dat zo wegzetten staat zo leuk
en zo flauw

en slaat de discussie wederom hartstikke dood
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  donderdag 7 april 2022 @ 13:45:41 #147
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204359028
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 13:45 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
spreek voor jezelf , maar het merendeel van de bevolking ... angst zat er diep in hoor.
wat wil je met zo'n angstpropaganda
Spreek zelf voor jezelf, en niet voor het merendeel van de bevolking.
Huilen dan.
pi_204359051
twitter
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_204359091
quote:
99s.gif Op donderdag 7 april 2022 13:45 schreef greysbones het volgende:

[..]
dat hij is bang zij is bang spelletje schiet je niks mee op

Jij hebt een bewuste keuze gemaakt om je wel of niet te vaccineren
net zoals ik die keuze heb gemaakt
heeft voor mij niets met bang zijn te maken
maar dat zo wegzetten staat zo leuk
en zo flauw

en slaat de discussie wederom hartstikke dood
Die keuze is prima, maar telkens wanhopig proberen die keuze te legitimeren door allerlei angstverhalen over het vaccin te delen geeft wel te denken.
pi_204359095
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2022 13:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
Die keuze is prima, maar telkens wanhopig proberen die keuze te legitimeren door allerlei angstverhalen over het vaccin te delen geeft wel te denken.
er mag dus niet gedeeld worden dat wij denken dat het vaccin niet zo goed als als dat sommige doen voorkomen?
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')