Jaren '80quote:Op zaterdag 9 april 2022 16:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit klinkt wel heel erg heftig. Wanneer was dit precies?
Helaas speelde dit ook in de jaren 90. Ik ben wat dat betreft wel blij dat er meer acceptatie is voor homoseksuelen, tenslotte zijn dat ook maar gewoon mensen die het verdienen om met respect behandelt te worden.quote:
Die wet is wel nutteloos voor het geclaimde doel maar hij heeft wel degelijk effect. Het geeft onterecht de indruk dat er iets vreselijk mis is in de public schools en dat daar echt iets tegen gedaan moet worden ('WHERE ARE THE DADS?!'). Daarmee wordt verdeeldheid, onrust en achterdocht gezaaid binnen de scholen en onder ouders net als bij het zgn CRT-onderwijs waarbij board meetings regelmatig uit de hand liepen. En wat heeft dat uiteindelijk nou eik tot nu toe opgeleverd aan 'verbeteringen' cq vervolgingen? Wat het wel oplevert is er meer stemmen naar conservatieve kandidaten gaan bij verkiezingen (zie Virginia) en dat was dan ook precies de bedoeling. Het is een eenvoudig populistisch verkooppraatje/ verkiezingsretoriek waar het goedgelovige MAGA volgvolk weer gretig ingetrapt is en wat in het verleden de Republikeinen al eerder geholpen heeft (culture wars jaren '80 en '90).quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:02 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Die voorbeelden zijn hier regelmatig gepost evenals de twitterkanalen die het tweetten. Dat het vervolgens word afgedaan als misinformatie en incidenten kan ik weinig aan doen.
Gelukkig word het wel serieus genomen door ouders en politici en wilt men wat doen om kinderen te beschermen. Als de wet zoals jij claimt totaal nutteloos is dan is er geen man overboord. Doet de wet wel iets qua bescherming van kinderen dan is dat mooi meegenomen. De tegenstand is op z’n zachtst gezegd opmerkelijk te noemen.
Undisgraceful?quote:Op zondag 10 april 2022 02:17 schreef Kijkertje het volgende:
Ah er is weer een rally zie ik.
[ twitter ]
ANTIFA!!! Doet het altijd goed bij het MAGA-volk![]()
[ twitter ]
En FAKE NEWS!!!! niet te vergeten![]()
[ twitter ]
Cawthorn act: NOTHING IS IMPOSSIBLE!!!![]()
Dus Nunes kondigt hier aan dat hij iets illegaals gaat doen?quote:On Tuesday night, the adoring crowd that Donald Trump addressed at Mar-a-Lago included a few more familiar faces than normal. The former president convened a number of his allies and former aides for a special event: the premiere of a film centered on claims that the 2020 election was rigged. His favorite people, his favorite topic, a special night.
The Washington Post's Josh Dawsey was there and noted that Trump made reference to something else coming down the pike on the same subject.
"Trump promised that next week, the crowd would see levels of 'ballot harvesting they never thought possible' as part of a report from an outside group," Dawsey reported. "It was unclear what he meant, but he said his advisers had been working with the project."
One might understandably be skeptical that a weeks-away promise of information from Trump might not materialize, given how often such pledges have gone unfulfilled. But there's good reason to think that, this time, some information is coming.
It's just that we've already seen what's coming, and it's no more evidence of rampant electoral fraud than anything else.
[..]
SPOILER: NEE!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En afgezien daarvan bewijst dat onderzoek de claim ook nog eens helemaal niet maar het zal ongetwijfeld gaan vallen in de categorie 'één van de vele bewijzen die al langs zijn gekomen in dit topic'![]()
Zo rolt MAGA-Rechts
[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 10-04-2022 05:13:19 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Trump spreekt ook hun taal hoor je ze vaak liefdevol zeggenquote:
Jimmy Savile was langer op TV.quote:Op zondag 10 april 2022 05:28 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Oeps! Alweer de verkeerde![]()
quote:Op zondag 10 april 2022 05:22 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Trump spreekt ook hun taal hoor je ze vaak liefdevol zeggen
En dat vind jij wsl ook van Biden.quote:Op zondag 10 april 2022 05:22 schreef Kijkertje het volgende:
Trump spreekt ook hun taal hoor je ze vaak liefdevol zeggen
Dat is vervelend voor je. Ik heb nergens last van gehad, en dat was ongeveer dertig jaar na jouw tijd op de middelbare. Natuurlijk zitten er altijd wel enkele jongens tussen die denken dat het stoer is om iets negatiefs te zeggen over homoseksualiteit, maar dat zul je altijd houden. Iedereen was eigenlijk vrij open-minded. En ik denk dat mijn ervaring tegenwoordig meer de norm is dan die van jou. Belangrijk om je te realiseren dat de maatschappij veranderd. En in dit specifieke geval is dat iets positief.quote:
Wat een frustratie weer. En link je daar nu iemands scriptie als bron? Haha, als je geen MSM-artikelen kan vinden om het gewenste narratief te ondersteunen, dan maar terugvallen op de scriptierepository van een random Amerikaanse universiteit.quote:Op zondag 10 april 2022 01:44 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Die wet is wel nutteloos voor het geclaimde doel maar hij heeft wel degelijk effect. Het geeft onterecht de indruk dat er iets vreselijk mis is in de public schools en dat daar echt iets tegen gedaan moet worden ('WHERE ARE THE DADS?!'). Daarmee wordt verdeeldheid, onrust en achterdocht gezaaid binnen de scholen en onder ouders net als bij het zgn CRT-onderwijs waarbij board meetings regelmatig uit de hand liepen. En wat heeft dat uiteindelijk nou eik tot nu toe opgeleverd aan 'verbeteringen' cq vervolgingen? Wat het wel oplevert is er meer stemmen naar conservatieve kandidaten gaan bij verkiezingen (zie Virginia) en dat was dan ook precies de bedoeling. Het is een eenvoudig populistisch verkooppraatje/ verkiezingsretoriek waar het goedgelovige MAGA volgvolk weer gretig ingetrapt is en wat in het verleden de Republikeinen al eerder geholpen heeft (culture wars jaren '80 en '90).
Het heeft niets te maken met grootschalige (bestaande) 'wantoestanden' op scholen waar ouders niet van op de hoogte zouden zijn zoals expliciet seksuele voorlichting waar kinderen niet aan toe zijn, kinderen aansporen tot het veranderen van hun gender/seksuele orientatie of het 'groomen' van kinderen vanwege pedofiele neigingen. Dan zouden er al lang rechtszaken begonnen zijn die enig hout snijden. Wat hebben de voorbeelden die jij 'regelmatig' voorbij ziet komen tot nu toe opgeleverd dan als ze zo serieus genomen worden? Het is net als bij CRT! en FRAUDE! allemaal gebakken lucht maar het werkt enorm goed in het activeren van de onderbuikgevoelens van de conservatieve volgvolk. Zo krijg je ze naar de stembus, op beleidslannen voor werkelijk belangrijke zaken gaan ze het immers nooit winnen? Waarom denk je dat dat ze het daar nooit over hebben?
Hihi, als je die drie nu vervangt door "RACISM!!!", "WHITE SUPREMACY!!", "MISINFORMATION!!" heb je de dogma's van het Blauwe volgvolk.quote:Op zondag 10 april 2022 02:17 schreef Kijkertje het volgende:
Ah er is weer een rally zie ik.
[ twitter ]
ANTIFA!!! Doet het altijd goed bij het MAGA-volk![]()
[ twitter ]
En FAKE NEWS!!!! niet te vergeten![]()
[ twitter ]
Cawthorn act: NOTHING IS IMPOSSIBLE!!!![]()
Ongeveer vergelijkbaar met de verhoudingen republikein / democraat in de laatste verkiezingen. Een heus mysterie inderdaad, waar zou dit toch vandaan komen?quote:Op zondag 10 april 2022 12:11 schreef HowardRoark het volgende:
Apart toch dat zogenaamde "kwaliteitsmedia" zoals de New York Times, WaPo, CNN en MSNBC zo weinig vertrouwen krijgen van de Amerikaanse burger. Hoe zou dat toch komen? [ twitter ]
Klopt, in 30 jaar tijd is er veel veranderd.quote:Op zondag 10 april 2022 10:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is vervelend voor je. Ik heb nergens last van gehad, en dat was ongeveer dertig jaar na jouw tijd op de middelbare. Natuurlijk zitten er altijd wel enkele jongens tussen die denken dat het stoer is om iets negatiefs te zeggen over homoseksualiteit, maar dat zul je altijd houden. Iedereen was eigenlijk vrij open-minded. En ik denk dat mijn ervaring tegenwoordig meer de norm is dan die van jou. Belangrijk om je te realiseren dat de maatschappij veranderd. En in dit specifieke geval is dat iets positief.
[..]
Zulke uitzonderingsgevallen zul je helaas altijd houden. Dat probleem ligt dan ook meer in familiere context dan in de bredere maatschappelijke context hier. Vooral in religieuze of niet-westerse kringen zal homoseksualiteit voorlopig nog een gevoelig onderwerp blijven. En dat moet ook kunnen vind ik, laat die mensen hun overtuigingen maar hebben zolang ze maar met hun handen van homo's en lesbiennes afblijven.quote:Op zondag 10 april 2022 12:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, in 30 jaar tijd is er veel veranderd.
Nou voor iedereen helaas, collega van mij van begin 20 is op het werk wel uit de kast, maar in zijn eigen sociale omgeving niet. Zijn vader vermoordt hem als die er achter komt en van de rest van zijn familie en zijn sociale omgeving kan hij ook niet op steun rekenen.
Op het werk wel, dankzij iets dat kennelijk wokeism of zo heet; van die onzin dat iedereen gelijk is, en dat iedereen mag zijn zoals hij is.
Verder merk ik wel dat de jeugd homoseksualiteit over het algemeen als normaal beschouwd. Dat is echter niet te danken aan het verbergen van homoseksualiteit op scholen, iets dat hier kennelijk als enige acceptabele oplossing wordt gezien.
Jazeker, dat heeft het COC in Nederland al laten zien.quote:Op zondag 10 april 2022 12:51 schreef QuidProJoe het volgende:
Zou er een gezonde positie kunnen zitten tussen "het verbergen van homoseksualiteit op scholen" en het groomen van kinderen tussen 5 en 9 jaar?
Oh, dat is wel raar aangezien het regelmatig langs is gekomen.quote:Op zondag 10 april 2022 12:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jazeker, dat heeft het COC in Nederland al laten zien.
Ik heb nog geen lesmateriaal uit de VS gezien dat juist richting grooming gaat.
En hoe maak je kinderen die worstelen met hun homoseksualiteit uit dergelijke sociale kringen weerbaar?quote:Op zondag 10 april 2022 12:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zulke uitzonderingsgevallen zul je helaas altijd houden. Dat probleem ligt dan ook meer in familiere context dan in de bredere maatschappelijke context hier. Vooral in religieuze of niet-westerse kringen zal homoseksualiteit voorlopig nog een gevoelig onderwerp blijven. En dat moet ook kunnen vind ik, laat die mensen hun overtuigingen maar hebben zolang ze maar met hun handen van homo's en lesbiennes afblijven.
Dat wordt telkens geroepen, ipv dat er daadwerkelijk lesmateriaal wordt getoond.quote:Op zondag 10 april 2022 12:54 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Oh, dat is wel raar aangezien het regelmatig langs is gekomen.
Voor (Amerikaans) Links helaas niet. En kinderen tussen de 5 en 9 jaar? Als het aan de radicale activisten ligt moeten kleuters van 3 en 4 zelfs nog leren over seksualiteit, LGBTQ en het zogenaamde gender. Zorgwekkend natuurlijk. En reden te meer om dergelijke activisten op alle mogelijke manier uit scholen te weren.quote:Op zondag 10 april 2022 12:51 schreef QuidProJoe het volgende:
Zou er een gezonde positie kunnen zitten tussen "het verbergen van homoseksualiteit op scholen" en het groomen van kinderen tussen 5 en 9 jaar?
Beetje jammer dat de foto geen foto van een Disney Park is, maar ja alternative feiten...quote:Op zondag 10 april 2022 13:31 schreef QuidProJoe het volgende:
[ afbeelding ]
Lang leve de Grote Ontwaking!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |