abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204348443
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 14:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het hart van de democratie!!
Kreeg je er rillingen van Koos?
Ik schrok er inderdaad van, net zoals ik 'rillingen' zou krijgen wanneer idioten de Tweede Kamer zouden bestormen, met als doel het ongedaan maken van de verkiezingsuitslag.

quote:
Toen Antifa in het hart van de rechtspraak rotzooi aan het schoppen was klaagde men steen en been dat Trump de “gestapo” op ze afstuurde.
Dus jij vond het prima wat Antifa deed? (heb overigens geen idee op welke gebeurtenis je precies doelt, noch wat ik daar precies mee heb te bouten).
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 6 april 2022 @ 14:10:57 #27
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204348476
Het hart van, rillingen.

Emotie,. prima manier om zaken te bekijken idd :).

Je trapt gewoon in de propaganda die er veel meer van wil maken dan het eigenlijk is. Meer is het niet.

En nogmaals, ja dat doen alle politici, maar je kiest er zelf voor om er in te trappen of niet.

En als jij AOC achternaloopt die beweert er nog nachtmerries van te hebben ondanks dat ze gelogen heeft over dr aanwezigheid, be my guest.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204348491
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 14:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Wat errug!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Als je er dramatische termen aan gaat verbinden lijkt het idd al snel heel wat. Maar het waren gewoon een paar relschoppers die nauwelijks politieke doelen hadden, beetje rellen, beetje selfies nemen.

Ben ik voorstander? Nee, totaal niet, maar zo dramatisch was het allemaal echt niet :').
Tsja, als je een valse voorstelling van zaken geeft, lijkt het inderdaad allemaal niet heel erg 'dramatisch'.

woensdag 6 april 2022 @ 14:14:42 #29
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204348511
quote:
14s.gif Op woensdag 6 april 2022 13:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik ben vooral benieuwd waar men precies op hoopt bij dat er allemaal gaat worden geconcludeerd mbt 6 januari. Wat zouden de Blauwen en hun aanhang nu graag willen zien wat dit betreft?
[..]
Daar zijn al vele twijfelachtige voorbeelden van gepost. Waar ook erg vaak al naar is verwezen. Dit is dus vragen naar de bekende weg.
Er is nog geen enkel voorbeeld van grootschalige fraude aangetoond..
We wachten er nog steeds op.

Enige wat aan de grootschalige fraude naar voren kwam is dat bewijs niet nodig was maar geloof..

En blauwen ik neem aan democraten waar je op duld?
En geen idee we gaan zien wat het onderzoek oplevert.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204348514
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2022 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Het hart van, rillingen.

Emotie,. prima manier om zaken te bekijken idd :).

Je trapt gewoon in de propaganda die er veel meer van wil maken dan het eigenlijk is. Meer is het niet.
Of jij trapt in de propaganda van figuren die de indruk willen wekken dat het geen reet voorstelde.

Nogmaals, je kunt het vergelijken met demonstranten die met geweld de Tweede Kamer binnendringen, waarna politici op de vlucht moeten slaan. Ik zie geen reden om daar lichtzinnig over te doen.
  woensdag 6 april 2022 @ 14:15:57 #31
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204348521
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 14:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Tsja, als je een valse voorstelling van zaken geeft, lijkt het inderdaad allemaal niet heel erg 'dramatisch'.

[ afbeelding ]
Ik zie geen vuur, alleen wat mensen en een paar die ergens op klimmen.

En nogmaals, ik keur het ook niet goed, het was alleen lang niet zo erg als pilitici die er voordeel bij hebben willen doen overkomen :).
Get woke, go broke!
pi_204348543
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 14:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik zie geen vuur, alleen wat mensen en een paar die ergens op klimmen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En nogmaals, ik keur het ook niet goed, het was alleen lang niet zo erg als pilitici die er voordeel bij hebben willen doen overkomen :).
Deze krant verwoordt het goed:

quote:
But last year there were several thousand protesters willing to use force to disrupt Congress in its constitutional duty to receive and certify the electoral vote. Some went to Washington with that purpose in mind. Others were swept up in the moment’s savagery, led astray by stronger wills with dangerous motives.

The leaders of this group were intent on committing violence, some having planned to do so for weeks. Many wore tactical gear. Some came armed with chemical agents, flagpoles, batons and sticks. They broke through barricades and assaulted approximately 140 police officers, in some cases with an officer’s own shield or gear. They smashed doors and windows, illegally entered the Capitol, ransacked offices and searched for leaders of Congress, and made dire threats about what would happen if they found them.

More than 725 people have been charged so far, and law enforcement is searching for hundreds more suspects who appear on video or social media, some recorded attacking police officers. At least 163 people have pleaded guilty, and 71 have been sentenced. Only one defendant’s charges have been dismissed. Many of the most serious trials have yet to be held, as lawyers prepare defenses or negotiate plea deals.

Bron
  woensdag 6 april 2022 @ 14:17:57 #33
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204348544
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 14:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Of jij trapt in de propaganda van figuren die de indruk willen wekken dat het geen reet voorstelde.

Nogmaals, je kunt het vergelijken met demonstranten die met geweld de Tweede Kamer binnendringen, waarna politici op de vlucht moeten slaan. Ik zie geen reden om daar lichtzinnig over te doen.
Lichtzinnig is heel wat anders dan een coup met de democratie in gevaar.

Er was 0,0 kans dat ze daar sowieso in geslaagd waren,. met een gebouw bezetten ben je niet automatisch de grote leider van de VS hoor. Dan wordt je er gewoon (ja terecht) met geweld weer uitgeknikkerd.

Zou wel lekker zijn, ik loop de 2de kamer binnen en ben de baas *O*.
Get woke, go broke!
pi_204348555
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 14:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Lichtzinnig is heel wat anders dan een coup met de democratie in gevaar.

Er was 0,0 kans dat ze daar sowieso in geslaagd waren,. met een gebouw bezetten ben je niet automatisch de grote leider van de VS hoor. Dan wordt je er gewoon (ja terecht) met geweld weer uitgeknikkerd.

Zou wel lekker zijn, ik loop de 2de kamer binnen en ben de baas *O*.
Waar heb ik het precies gehad over de slagingskans van de bestorming?
  woensdag 6 april 2022 @ 14:20:20 #35
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204348570
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 14:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Waar heb ik het precies gehad over de slagingskans van de bestorming?
Als het geen coup in het hart van de democratie kan veroorzaken, dan was het geen coup in het hart van de democratie :7.
Get woke, go broke!
  Overall beste user 2022 woensdag 6 april 2022 @ 14:21:04 #36
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204348576
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 13:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Er waren wel wat relletjes, maar iig geen tientallen doden zoals tijdens het door iedereen geadoreerde BLM.

Het was dan ook niet goed ofzo, dat beweer ik niet. Maar wat is er nou helemaal echt gebeurd vergeleken met de andere zaken die Amerika heeft doorgemaakt de laatste jaren?

Ik zeg niet dat er geen onderzoek naar gedaan zou moeten worden. Maar de ophef is best overtrokken voor politieke doeleinden uiteraard. En ja, dat doen beide kanten.
Tientallen? Duizenden doden! Hordes brandschattende en plunderende negers liepen kinderen verkrachtend door de restanten van steden waar BLM napalmbommen had laten afgaan! En de MSM weigert er ook maar iets over te schrijven!
Zo is het toch? Of niet? Ga jij het toch niet ontkennen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204348613
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2022 14:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Als het geen coup in het hart van de democratie kan veroorzaken, dan was het geen coup in het hart van de democratie :7.
Waar heb ik het woord 'coup' gebruikt?

Ik schreef dat demonstranten met geweld het Capitool binnendrongen, met als doel het ongedaan maken van de verkiezingsuitslag. Een feitelijke beschrijving van de gebeurtenissen.

Dat zij hun doel niet bereikten, doet niet ter zake. Het beramen van een aanslag is ook strafbaar, je wordt niet pas vervolgd als je in je opzet bent geslaagd.
  woensdag 6 april 2022 @ 14:27:00 #38
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204348646
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 14:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Waar heb ik het woord 'coup' gebruikt?

Ik schreef dat demonstranten met geweld het Capitool binnendrongen, met als doel het ongedaan maken van de verkiezingsuitslag. Een feitelijke beschrijving van de gebeurtenissen.

Dat zij hun doel niet bereikten, doet niet ter zake. Het beramen van een aanslag is ook strafbaar, je wordt niet pas vervolgd als je in je opzet bent geslaagd.
En ik ontken ook nergens dat het fout was. Ik ben alleen van mening dat het hele incident enorm wordt opgeblazen.

En dat is puur voor politieke motieven, iets waarvan ik ook al gezegd heb dat het van beide kanten komt.

Het is gewoon een politieke stok om mee te slaan, meer niet.
Get woke, go broke!
  Overall beste user 2022 woensdag 6 april 2022 @ 14:32:46 #39
3928 Ulx
pi_204348723
Ach, Ginni Thomas werkte voor Repedocan Roy Moore. Benieuwd wat Clarence Thomas voor perverse hobby's heeft, want het begint nu wel heel erg op te vallen.

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204348737
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 14:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]
En ik ontken ook nergens dat het fout was. Ik ben alleen van mening dat het hele incident enorm wordt opgeblazen.

En dat is puur voor politieke motieven, iets waarvan ik ook al gezegd heb dat het van beide kanten komt.

Het is gewoon een politieke stok om mee te slaan, meer niet.
Het is inmiddels duidelijk dat Trump en zijn cronies een twijfelachtige rol hebben gespeeld bij de totstandkoming van de gebeurtenissen van 6/1. Het is wenselijk en noodzakelijk dat inzichtelijk wordt gemaakt welke mate van verantwoordelijkheid zij dragen.

Jij noemt dat een 'politieke stok om mee te slaan'. Maar als Trump en zijn aanhangers zich gewoon hadden neergelegd bij de verkiezingswinst van Biden, was die stok er nooit geweest.
  woensdag 6 april 2022 @ 14:43:18 #41
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204348860
Misschien zou er ook eens gekeken moeten worden naar de rol van bepaalde vooraanstaande Democratische politici en hun cronies bij het aanwakkeren van de rellen van twee jaar terug. Maar dat zal wel niet gebeuren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204348966
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2022 14:43 schreef HowardRoark het volgende:
Misschien zou er ook eens gekeken moeten worden naar de rol van bepaalde vooraanstaande Democratische politici en hun cronies bij het aanwakkeren van de rellen van twee jaar terug. Maar dat zal wel niet gebeuren.
Als daar reden toe is, lijkt mij daar niets mis mee.

Maar dat verandert natuurlijk niets aan de mogelijk rol die Trump en zijn cronies hebben gespeeld bij de bestorming van het Capitool (overigens is het uitgesloten dat de oud-president hiervoor wordt vervolgd, maar dat terzijde).
  Overall beste user 2022 woensdag 6 april 2022 @ 14:57:04 #43
3928 Ulx
pi_204349001
Nu Kushner & Trump zijn gehoord door de J6C is de vraag natuurlijk: Wie zijn allemaal door die twee voor de bus geschopt? Miller en Bannon weet ik wel zeker, maar wie nog meer?
pi_204349044
quote:
Verandert dat de feiten tijdens de bestorming op 6/1?
pi_204351747
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 15:01 schreef The_End het volgende:

[..]
Verandert dat de feiten tijdens de bestorming op 6/1?
Volgens mij was dat een tekstboek voorbeeld van een whataboutisme.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2022 19:23:21 ]
pi_204351796
quote:
Nee, in die afleidingsmanoeuvre trapt niemand.
pi_204353886
Verschillende aangeklaagde J6 opstandelingen zitten nu zonder advocaat, hij is geroyeerd. Typisch weer ...

twitter

twitter

En Bannon's kolderieke argument om zijn dagvaarding te negeren is door de rechter afgewezen:

twitter

Dat wist hij zelf natuurlijk ook wel, het doel was vertragen ....

[ Bericht 10% gewijzigd door Kijkertje op 06-04-2022 23:13:16 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204354868
twitter

RIP
  woensdag 6 april 2022 @ 23:17:45 #49
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204354993
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 14:21 schreef Ulx het volgende:

[..]
Tientallen? Duizenden doden! Hordes brandschattende en plunderende negers liepen kinderen verkrachtend door de restanten van steden waar BLM napalmbommen had laten afgaan! En de MSM weigert er ook maar iets over te schrijven!
Zo is het toch? Of niet? Ga jij het toch niet ontkennen?
Hoe weet jij het dan was je er bij?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204354998
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 23:03 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
RIP
Inhoudelijke kritiek op Biden was zeker weer te moeilijk voor je? :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')