abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206045432
Mijn kinderen willen graag naar sunparks in België (Kempense meren) wie is er onlangs nog geweest? Hoe is het zwembad inmiddels?
pi_206061132
Ik ben op zoek naar een leuk subtropisch zwembad max ongeveer 3 kwartier rijden van Apeldoorn.

Het enige wat ik ken is de scheg in deventer, maar het zal toch niet zo zijn dat dit de enige optie is in die regio?
pi_206061388
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 07:34 schreef blessed19 het volgende:
Ik ben op zoek naar een leuk subtropisch zwembad max ongeveer 3 kwartier rijden van Apeldoorn.

Het enige wat ik ken is de scheg in deventer, maar het zal toch niet zo zijn dat dit de enige optie is in die regio?
Nunspeet? Ik weet niet of het subtropisch is, maar wel groot en met meerdere glijbanen.
  donderdag 22 september 2022 @ 09:05:40 #279
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_206061569
quote:

Aquadrome Enschede
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_206061744
quote:

De Eemhof van Centre Parcs.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206062287
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 08:34 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Nunspeet? Ik weet niet of het subtropisch is, maar wel groot en met meerdere glijbanen.
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 09:05 schreef laziness het volgende:

[..]
Aquadrome Enschede
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 09:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]
De Eemhof van Centre Parcs.
Dankjulliewel! Ik ga Google weer aanslingeren!
pi_206143017
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 14:26 schreef Halcon het volgende:

[..]
Goh. Lastig te zeggen. Met mijn kinderen ook op vakantie geweest met het vliegtuig toen ze een paar maanden waren.

Soms waren ze de hele tijd heel rustig. Dan hebben ze genoeg aan hun gebruikelijke eten, rammelaar en vooral slaap. En soms waren ze de hele tijd onrustig en dan helpt vrij weinig.

Ik zou in elk geval op een tablet of zo wat tekenfilmpjes downloaden. Kan je kleine daar naar kijken.
We zijn weer terug! Het ging verassend goed!!! Ze paste alleen niet in de wieg ( lang kind) waardoor ze dus in mijn handen moest slapen en ik niet echt kon genieten van de heenreis.
pi_206323543
Is iemand wel eens in Legoland geweest in de herfstvakantie? Die in Denemarken bedoel ik dan. We zouden er met de camper heen gaan en daar op de camping een paar nachten doorbrengen.
pi_206323562
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 19:18 schreef MevrouwCactus het volgende:
Is iemand wel eens in Legoland geweest in de herfstvakantie? Die in Denemarken bedoel ik dan. We zouden er met de camper heen gaan en daar op de camping een paar nachten doorbrengen.
Ze zijn een paar dagen gesloten in de Herfstvakantie, ik weet niet of je dat al gezien had?
pi_206323576
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 19:20 schreef exode het volgende:

[..]
Ze zijn een paar dagen gesloten in de Herfstvakantie, ik weet niet of je dat al gezien had?
Ja, dat zag ik. Legohuis is wel open, dus ik dacht 1 dag Huis en 1 dag park.
pi_206326727
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 19:18 schreef MevrouwCactus het volgende:
Vorig jaar in de Herfstvakantie geweest. Beestenweer; regen, wind en koud. Maar we hebben ons toch prima te weten vermaken daar. Attracties waren gewoon open en het was, mede vanwege het weer, niet druk.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_206327754
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 00:05 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]
Vorig jaar in de Herfstvakantie geweest. Beestenweer; regen, wind en koud. Maar we hebben ons toch prima te weten vermaken daar. Attracties waren gewoon open en het was, mede vanwege het weer, niet druk.
Dat weer geloof ik, dat is een onzekere factor. Maar het park in de herfst is dus nog steeds leuk?
pi_206328055
Legoland in de regen is hetzelfde als elk ander pretpark in de regen. Je moet ervan houden. Ik vond het nogal koud en kan niet zeggen dat ik het geweldig vond. Wel rustig inderdaad (al was ik er in een meivakantie die nogal koud was met regen, hagel en zelf sneeuw). Ik was blij dat we 5 dagen de tijd hadden dus was het geen probleem om na 2 uur weer terug naar het warme huisje te gaan.

Lego House werd nog gebouwd. Daar zou ik met wat ik nu weet wel een hele dag kunnen doorbrengen.
pi_206328690
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 08:45 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
Dat weer geloof ik, dat is een onzekere factor. Maar het park in de herfst is dus nog steeds leuk?
Tja, een pretpark met mooi weer is natuurlijk 10x leuker. Gelukkig zijn mijn kinderen geen klagers en hebben we de dag gewoon vol gemaakt. Kwestie van poncho aan en wat vaker (veel te dure) warme chocolademelk drinken.

Volgens mij was alles ook gewoon open. Wij vonden het in ieder geval een leuke dag, ook in de herfst.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_206329542
Bedankt voor jullie meningen. We wachten het laatste weerbericht af voor de herfstvakantie en boeken eventueel op het laatste moment. En anders bedenken we wat anders om te doen in de vakantie.
  zaterdag 15 oktober 2022 @ 18:23:17 #291
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_206331832
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 00:05 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]
Wij waren er ook vorig jaar in de herfstvakantie :D

Legohouse was echt fantastisch en zijn we de hele dag gebleven. Moest je wel van tevoren reserveren want het zat op de dag zelf gewoon vol.

Legoland vonden wij tegenvallen, mede dankzij het weer. Ja, alles was open, maar in de stromende regen (en kou!) met ponchos in een attractie zitten was niet echt ons idee van leuk.
We zaten daardoor uiteindelijk meer in het zwemparadijs van Lalandia en zijn zelfs niet de tweede dag naar Legoland gegaan (hadden tickets voor twee dagen Legoland bij onze Lalandia boeking ‘gekregen’).

Neem iig genoeg warme kleren en dikke jassen mee :)
pi_206332483
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 18:23 schreef GotC het volgende:

[..]
Wij waren er ook vorig jaar in de herfstvakantie :D

Legohouse was echt fantastisch en zijn we de hele dag gebleven. Moest je wel van tevoren reserveren want het zat op de dag zelf gewoon vol.

Legoland vonden wij tegenvallen, mede dankzij het weer. Ja, alles was open, maar in de stromende regen (en kou!) met ponchos in een attractie zitten was niet echt ons idee van leuk.
We zaten daardoor uiteindelijk meer in het zwemparadijs van Lalandia en zijn zelfs niet de tweede dag naar Legoland gegaan (hadden tickets voor twee dagen Legoland bij onze Lalandia boeking ‘gekregen’).

Neem iig genoeg warme kleren en dikke jassen mee :)
We denken nu aan dinsdag Legohouse en donderdag Legoland. We gaan met de camper en zullen daar op de camping gaan staan. Die plannen we van maandag tot vrijdag, volgens mij is er in Billund ook genoeg anders te doen op de woensdag.
Genoeg warme kleding nemen we mee, we hebben ook thermokleding. Alleen voor Sjaak moet ik die nog even gaan kopen, want hij is eruit gegroeid.
pi_206766725
Up!
Wellicht willen we gelijk na de kerstdagen nog een paar nachtjes weg. Vorig jaar hadden we Hof van Saksen en dat was super. Nu mag het ook iets zijn dat iets dichterbij is (we wonen in de kop van Noord-Brabant), ruim een uurtje rijden is goed te doen.
Wat is een leuk vakantiepark om met een dreumes van dan ruim 16 maanden heen te gaan? Ze is zeer ondernemend, loopt al zeer stabiel en is gek op klimmen/klauteren/buiten spelen en dieren.
pi_206767172
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 19:04 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Up!
Wellicht willen we gelijk na de kerstdagen nog een paar nachtjes weg. Vorig jaar hadden we Hof van Saksen en dat was super. Nu mag het ook iets zijn dat iets dichterbij is (we wonen in de kop van Noord-Brabant), ruim een uurtje rijden is goed te doen.
Wat is een leuk vakantiepark om met een dreumes van dan ruim 16 maanden heen te gaan? Ze is zeer ondernemend, loopt al zeer stabiel en is gek op klimmen/klauteren/buiten spelen en dieren.
Landal Rabbit Hill of Coldenhoven zijn erg leuk :)
  dinsdag 22 november 2022 @ 06:49:48 #295
319308 Tink89
To live is to dance
pi_206771568
Of een huisje bij beerze bulten. Is net te ver eigenlijk, denk ik... Maar wel echt tof.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_206772407
De Kerstvakantie is wel next level duur.

Wij zoeken een hotel voor Oud en Nieuw, 1 die kinder Oud en Nieuw viert :) serieus nagedacht over de Efteling maar die zitten kneitervol.
Onze jongste is 4 en valt om een uur of half 9 's avonds echt wel om.

Heeft iemand ervaring met een hotel met Oud en Nieuw? In Nederland overigens.
  dinsdag 22 november 2022 @ 09:53:48 #297
338319 ZarB
Piña colada
pi_206772580
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 19:22 schreef Elleska het volgende:
Als het heel compact moet heeft de Decathlon ook een opblaasbare pool noodle
https://www.decathlon.nl/(...)kelen-100/_/R-p-1779
Ik kijk toevallig in dit topic en via quotes zag ik deze tip. Wat handig! Wij hebben voor onze dreumes een Deryan tentje en dat is echt een top ding, makkelijk mee te nemen ook. Maar volgend jaar (dan bijna 2) gaan we 3 weken met de camper door Canada en als we dan geen tentje meer hoeven mee te nemen is het ideaal. Met zo'n noodle kan ze in een gewoon bed slapen ^O^
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_206773437
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 09:33 schreef exode het volgende:
De Kerstvakantie is wel next level duur.

Wij zoeken een hotel voor Oud en Nieuw, 1 die kinder Oud en Nieuw viert :) serieus nagedacht over de Efteling maar die zitten kneitervol.
Onze jongste is 4 en valt om een uur of half 9 's avonds echt wel om.

Heeft iemand ervaring met een hotel met Oud en Nieuw? In Nederland overigens.
Jawel, maar niet met kinderen. Dan moet je denken aan gewoon 'n v/d Valk of zo waar ik zat omdat ik voor zaken in NL was.

Heb je dan een knallende oud en nieuw? Nee, niet echt. Was erg rustig. Sommige hotels zullen een buffet of zo hebben, maar op kinderen gericht gaat dat niet snel zijn.

Efteling zit maand vantevoren natuurlijk al stampvol met zoiets.
pi_206776111
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 11:07 schreef Halcon het volgende:

[..]
Jawel, maar niet met kinderen. Dan moet je denken aan gewoon 'n v/d Valk of zo waar ik zat omdat ik voor zaken in NL was.

Heb je dan een knallende oud en nieuw? Nee, niet echt. Was erg rustig. Sommige hotels zullen een buffet of zo hebben, maar op kinderen gericht gaat dat niet snel zijn.

Efteling zit maand vantevoren natuurlijk al stampvol met zoiets.
Overnachtingen in de Efteling zaten al vol op het moment dat je kon boeken. Wij zouden er vorig jaar zijn met Oud en Nieuw, maar helaas, ze gingen dicht vanwege Corona.

Beekse Bergen vonden we een paar jaar geleden ook leuk, ook een speciaal Oud en Nieuw voor kinderen.

Je hebt best wel wat op families georienteerde hotels in Nederland, maar ik kan niet echt iets specifiek voor Oud en Nieuw vinden. Legoland Hotel in Billund heeft bijvoorbeeld een Oud en Nieuw feest voor gezinnen met jonge kinderen. Dat zou hier ook goed lopen denk ik. Maar goed, dat is natuurlijk al een erg familievriendelijke bestemming.

HUP Hotel in Mierlo heeft bijvoorbeeld wel Kerstspecials die ook leuk zijn met kinderen maar met Oud en Nieuw gaan ze niet verder dan om 00:00 proosten in de bar.
  dinsdag 22 november 2022 @ 14:29:14 #300
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_206776622
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 13:47 schreef exode het volgende:

[..]
Overnachtingen in de Efteling zaten al vol op het moment dat je kon boeken. Wij zouden er vorig jaar zijn met Oud en Nieuw, maar helaas, ze gingen dicht vanwege Corona.

Beekse Bergen vonden we een paar jaar geleden ook leuk, ook een speciaal Oud en Nieuw voor kinderen.

Je hebt best wel wat op families georienteerde hotels in Nederland, maar ik kan niet echt iets specifiek voor Oud en Nieuw vinden. Legoland Hotel in Billund heeft bijvoorbeeld een Oud en Nieuw feest voor gezinnen met jonge kinderen. Dat zou hier ook goed lopen denk ik. Maar goed, dat is natuurlijk al een erg familievriendelijke bestemming.

HUP Hotel in Mierlo heeft bijvoorbeeld wel Kerstspecials die ook leuk zijn met kinderen maar met Oud en Nieuw gaan ze niet verder dan om 00:00 proosten in de bar.
Duinrell? Sprookjescamping? Disneyland Parijs? :P
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')