abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 19:28:29 #251
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_205591327
Wij zetten altijd een omgekeerde stoel naast het bedje.
KuikenGuppy
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 19:35:22 #252
149959 SQ
snelle trees
pi_205591397
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 19:28 schreef Burdie het volgende:
Wij zetten altijd een omgekeerde stoel naast het bedje.
Deze werkt inderdaad ook erg goed. Campingbedje wat werd geopperd ook.
disclaimer
pi_205592519
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2022 16:31 schreef xminator het volgende:
“Bereidingsadvies:. 1. Was je handen en maak fles en speen goed schoon. 2. Doe de voorgeschreven hoeveelheid water in de fles. 3. Let op: aangepast bereidingsadvies. Maak het water handwarm in de magnetron (750 W, 20 sec, per 100 ml water). 4. Schep het poeder in het maatschepje. 5. Strijk het maatschepje af aan het afstrijkrandje. 6. Strooi het voorgeschreven aantal maatschepjes poeder in de fles. 7. Draai de dop op de fles en schud tot het poeder is opgelost. 8. Controleer de temperatuur altijd op de binnenkant van je pols.“

Aka water opwarmen tot 37 graden en dan pas schepjes poeder erbij.

Hoe doen jullie dat als je lang in de auto zit? Een fleswarmer en daarmee eerst water op temp en dan poeder toevoegen?
Ik durf het haast niet te bekennen maar gewoon kamertemperatuur geven.
Het is nu zomer dus heet zat. J vindt het prima zo, dus ik warm onderweg niks meer op. Thuis zelfs ook niet altijd.

In de winter gaf ik hem nog borstvoeding, dat moest wel opgewarmd worden. Maar toen heb ik geen lange autoriten met hem gemaakt. In dat geval lijkt een flessenwarmer me een must. Bij kunstvoeding inderdaad warm en koud water mixen (desnoods stop je bij een tankstation om gekookt water uit de koffieautomaat te halen)
pi_205592567
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 19:51 schreef FlyingFish het volgende:
Een flessenwarmer doet er zo een half uur over om op temperatuur te komen. Dat was echt onze grootste miskoop ooit, dat ding hebben we maar twee keer gebruikt. Zou ik dus ook op reis niet van afhankelijk willen zijn. Een echt goede thermosfles blijft zo de hele dag warm. Een waterkoker zou ik ook niet meenemen in een westers land, bij hotels kunnen ze dat zo voor je regelen. En als je graag je eigen fleswater gekookt wil hebben doen ze daar ook niet moeilijk over.
Wutt? Echt niet hoor. Wij hebben een flessenwarmer die een grote fles met 3 min warm heeft en een kleine fles met 1 minuut. We hadden die ook mee op vakantie

Deze hebben we:

https://www.baby-dump.nl/(...)CI-egORoC3DgQAvD_BwE

Deze heeft een stekker, maar er zijn ook met accu’s
pi_205701385
@Phaidra @Adrian4 @mousemicky Gooi je tips voor Zweden en Denemarken op me! Vooral voor regio's en dingen om te doen/zien zou tof zijn!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 21 augustus 2022 @ 08:48:24 #256
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_205701481
Saffle in Zweden 😍
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 21 augustus 2022 @ 09:01:35 #257
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_205701529
Zoek je campings, of tips voor leuke locaties algemeen?

De favorieten van onze kinderen:
Arvika - camping Ingestrand
Leuk stadje, veel wandel en mountainbikeroutes in de buurt. De camping zelf ligt aan een mooi meer met kanoverhuurder ernaast. Hier wilden ze niet weg...

Qua locatie vond ik Ed ook leuk. We zijn in de buurt gaan kanoën, railbiken (Bengtsfors) en hebben de kust bezocht (Tanumshede, met rotstekeningen en Fjällbacka). Ga niet naar camping Gröne Backe, dat is hutje mutje met bejaarden.

Verdere leuke uitjes die wij hebben gedaan:
- het kunstfestival in Örebro (heel juli en augustus, door het centrum van de stad)
- zuurstokken kopen in Grånna (waren de kinderen weer even stil in de auto 😉)
pi_205701842
Wij doen niet aan kamperen. :D. Dus vooral algemene tips, zoals die van jou over Ed en Örebro. Thanks!

Van wie kreeg ik hier ooit de tip voor Heath Farm Cottages in de Cotswolds? Nogmaals enorm bedankt, het was er echt geweldig. O+.
pi_205701874
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 10:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij doen niet aan kamperen. :D. Dus vooral algemene tips, zoals die van jou over Ed en Örebro. Thanks!

Van wie kreeg ik hier ooit de tip voor Heath Farm Cottages in de Cotswolds? Nogmaals enorm bedankt, het was er echt geweldig. O+.
:W Wat fijn! Wij hebben er ook twee keer enorm genoten!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205702071
quote:

Wij zaten vorig jaar een week in Safsen Resort en een week in Orsa. Beide rechtstreeks geboekt, met name voor Orsa een aanrader. Veel huizen zijn particulier eigendom dus dan kan je echt gericht boeken.

Algemeen: Tomteland is geweldig, maar wij houden van de magie van sprookjes en de fantasiewereld.

Als in juli gaat, op tijd boeken, dan hebben de Zweden zelf ook vakantie namelijk.

Net boven Gothenburg zit een 'Nederlandse' aardbeien boerderij die ook een B&B zijn. Die staat iig op ons lijstje.

Wij gaan ook niet kamperen maar willen wel graag op parken zitten waar andere kinderen zijn. Met name voor B wel een must.
pi_205702161
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 10:10 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
:W Wat fijn! Wij hebben er ook twee keer enorm genoten!
Ah ja, jij was het!

Ondergaande zon, hot tub, vuurkorf aan - niks meer aan doen. O+.
pi_205702256
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 10:47 schreef exode het volgende:

[..]
Wij zaten vorig jaar een week in Safsen Resort en een week in Orsa. Beide rechtstreeks geboekt, met name voor Orsa een aanrader. Veel huizen zijn particulier eigendom dus dan kan je echt gericht boeken.

Algemeen: Tomteland is geweldig, maar wij houden van de magie van sprookjes en de fantasiewereld.

Als in juli gaat, op tijd boeken, dan hebben de Zweden zelf ook vakantie namelijk.

Net boven Gothenburg zit een 'Nederlandse' aardbeien boerderij die ook een B&B zijn. Die staat iig op ons lijstje.

Wij gaan ook niet kamperen maar willen wel graag op parken zitten waar andere kinderen zijn. Met name voor B wel een must.
Wij zitten vooral graag op plekken waar absoluut geen andere mensen zijn. :D.
  zondag 21 augustus 2022 @ 11:56:29 #263
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_205702529
quote:

De m3este campings in Zweden verhuren ook huisjes (stuga), van zeer basic tot luxe. Ik zou t dus niet meteen afschrijven ;)
pi_205702611
Åre is een populaire skiplaats, maar in de zomer richten ze zich op mountainbiken, wandelen, kajakken etc. We gaan er elk jaar naar toe en is voor ons de ideale plek om vakantie te vieren. Over het algemeen goed weer, rustig, weinig buitenlandse toeristen maar wel heel levendig, fantastische omgeving en luxe appartementen voor weinig.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  zondag 21 augustus 2022 @ 14:16:17 #265
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_205703537
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 11:12 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]
Wij zitten vooral graag op plekken waar absoluut geen andere mensen zijn. :D.
Ga je in het hoogseizoen? Want zo'n plekje weet ik nog wel, is alleen in het hoogseizoen al vol ;).
KuikenGuppy
pi_205703773
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 11:00 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]
Ah ja, jij was het!

Ondergaande zon, hot tub, vuurkorf aan - niks meer aan doen. O+.
Heerlijk O+ De hottub was er nog niet toen wij er waren, die zou ik ook nog graag meemaken.

Qua leuke en vooral rustige plek in Zweden vond ik deze ook een enorme aanrader. Wij waren er maar twee nachten maar had me er zeker ook langer kunnen vermaken.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205703846
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 14:16 schreef Burdie het volgende:

[..]
Ga je in het hoogseizoen? Want zo'n plekje weet ik nog wel, is alleen in het hoogseizoen al vol ;).
Ja, helaas wel... maar een linkje mag altijd!
pi_205703850
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 14:44 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Heerlijk O+ De hottub was er nog niet toen wij er waren, die zou ik ook nog graag meemaken.

Qua leuke en vooral rustige plek in Zweden vond ik deze ook een enorme aanrader. Wij waren er maar twee nachten maar had me er zeker ook langer kunnen vermaken.
Doorgestuurd naar Baard. Ziet eruit als wat we zoeken. ^O^ .
pi_205707581
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 08:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
@:Phaidra @:Adrian4 @:mousemicky Gooi je tips voor Zweden en Denemarken op me! Vooral voor regio's en dingen om te doen/zien zou tof zijn!
Wij zaten in Ryd, vrij zuidelijk in Zweden nog. Op een fantastische camping van Nordic Woods O+. Ze hebben ingerichte tipi's met normale bedden en warme dekbedden. Elke plek heeft een eigen vuurschaal en daar kan je ook op koken. Echt heel leuk om te doen O+. Als je niet wil kamperen, zijn er ook veel particuliere huisjes in de omgeving :Y.

Wij zijn 1 dagje naar Växjö gegaan iets noordelijker, maar dat was al een uur rijden. De afstanden vielen wat tegen, zeg maar, Zweden is echt enorm groot. Växjö was de grootste stad 'in de buurt', maar niet echt het bezoeken waard. We gingen eigenlijk alleen voor de buitensportwinkel :D. Decathlon XXL :+.

Verder hebben we veel gewandeld, gezwommen in het meer, er waren ook een sauna en een hot tub. Een kano huren is ook leuk, dat kan echt op veel locaties. Wij konden ze gewoon pakken op de camping, we hoefden alleen even door te geven welk nummer kano we meenamen en hoe lang we dachten weg te zijn.

In Denemarken was Kopenhagen een heel leuke stad :Y. Verder hebben we niet veel gezien. Lalandia viel voor mij wat tegen, heel kaal allemaal. Maar het zwembad is tof en Legoland heeeeeel erg tof. Lego House is ook een dikke aanrader, ik was echt onder de indruk.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_205710848
Is hier iemand wel eens bij Radastrand en/of Vastervik resort in Zweden geweest?
Vooralsnog staan Isaberg, Radastrand en Vastervik op de ideeenlijst voor volgend jaar. Isaberg is reeds geboekt.

2 weken natuur en 'rust' en dan lekker de drukte en prikkels bij Vastervik in.

We kijken naar huisjes overigens, niet naar kamperen of kampeerhutten.
pi_205711504
Ik ben wel eens op Västervik resort geweest. Het is een beetje een on-Zweeds groot park en heel toeristisch, maar wel heel netjes. Als je een huisje huurt heb je niet zoveel met de andere gasten van doen, al staan ze wel vrij dicht op elkaar. De omgeving van Västervik vind ik erg mooi, net als half vakantievierend Zweden. Dus druk, zeker in juli, is het wel daar.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 21:03:06 #272
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_205725950
Wij draaien net een eind aan 2,5 weken Oostenrijk en Italië met slaaptreinen. De kinderen (8-10-12) vonden het prima, je reist terwijl je slaapt en verder hostels en huisjes gedaan. Een keer een auto gehuurd en een prima vakantie gehad.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_205727421
Ik lees mee. De vakantie is geboekt en over drie weken stappen we in het vliegtuig met een baby van -dan- 11 maanden. Het is een vlucht van maar liefst 6 uur lang. Ze is heel actief en ik wil dus vooral weten hoe ik de kleine het best kan vermaken in het vliegtuig?
  FOK!fossiel zaterdag 17 september 2022 @ 19:45:06 #274
1455 Keroppi
kool kikker
pi_206010231
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 13:19 schreef SQ het volgende:

[..]
Poolnoodles onder het hoeslaken :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 17:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Je kan ook een "pool noodle" onder het hoeslaken leggen, in de lengte, aan de "val-kant". In theorie rollen kinderen daar niet overheen. En ze kosten maar ¤4 bij Decathlon *)
Het zijn uiteindelijk de poolnoodles geworden en het werkte prima :)

Wel handig om een eigen elastische hoeslaken mee te nemen. In de huisjesparken krijg je zo'n laken om om je matras te vouwen. Los van het feit dat ik dat echt haat, blijven ze daar denk ik minder goed onder liggen.
Chick on a mission
pi_206018316
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 23:13 schreef Mahra het volgende:
Ik lees mee. De vakantie is geboekt en over drie weken stappen we in het vliegtuig met een baby van -dan- 11 maanden. Het is een vlucht van maar liefst 6 uur lang. Ze is heel actief en ik wil dus vooral weten hoe ik de kleine het best kan vermaken in het vliegtuig?
Goh. Lastig te zeggen. Met mijn kinderen ook op vakantie geweest met het vliegtuig toen ze een paar maanden waren.

Soms waren ze de hele tijd heel rustig. Dan hebben ze genoeg aan hun gebruikelijke eten, rammelaar en vooral slaap. En soms waren ze de hele tijd onrustig en dan helpt vrij weinig.

Ik zou in elk geval op een tablet of zo wat tekenfilmpjes downloaden. Kan je kleine daar naar kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')