Vaccineren werkt dus welquote:Op donderdag 7 april 2022 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
omdat ouderen zich niet hebben laten vaccineren
Jep, de TK maakt zich er zelf ook schuldig aan idd.quote:
Haha, wat een kolder ook ja. Zeker in het mobiele tijdperk. Hoe wilden ze dat uberhaupt checken?quote:Op donderdag 7 april 2022 12:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Op een gegeven moment? Dat sneuvelde al in de eerste week in de zomer.
Het idee dat mensen thuis gaan blijven omdat ze een telefoontje kunnen verwachten als check is echt te debiel voor woorden.
quote:Op donderdag 7 april 2022 16:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Als je die nieuwsberichten leest van twee jaar geleden, of vorig jaar
- beste cijfertjes
serial
- beste wappie
- beste beleidsverdediger
Miss Sly
- beste relativeerder
Chratnox
- beste paniekzaaier
- beste knuffelaar
eragon
- beste gifjes
Dick laurent taart
Meer ideen?
Nee, dat is geen troll, dat is wel echt gemeend van hem. Eerder die gast die hier de laatste dagen veel rondhangt phpmystyle.quote:
Die ja.quote:
Dit.quote:
Dit is niet leuk.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:09 schreef alpeko het volgende:
Beste dansje: zonder twijfel @:Lenny_leonard Heel tof die Jerusalema Challenge
Die laatste..daar herken ik me wel in.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:26 schreef Questular het volgende:
Beste wappie is dat dan de wappie die het beste zijn/haar visie wist te verkopen of gewoon de grootste wappie?
Als het laatste het geval is dan:
ludovico
Braafste schaap is ook een mooie categorie.
Ik ook eerder dit dan beleidsverdedigerquote:Op donderdag 7 april 2022 20:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Die laatste..daar herken ik me wel in.
Wij zijn niet zo opstandig.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ook eerder dit dan beleidsverdediger
Schaapjes dusquote:
Long covid met brainfog?quote:Op donderdag 7 april 2022 20:51 schreef _serial_ het volgende:
De Jonge kon zich betrokkenheid bij mondkapjesdeal Van Lienden niet herinneren
Ze hebben daar werkelijk allemaal dementie light he?
is altijd, het zijn gewoon acteursquote:Op donderdag 7 april 2022 22:20 schreef _serial_ het volgende:
52 voor en 72 tegen, en we gaan over tot de orde van de dag.
Ja die zijn nu mooi fucked want ook dat gaat niet helpen natuurlijkquote:Op vrijdag 8 april 2022 00:06 schreef _serial_ het volgende:
Blijkt maar weer dat Zero-Covid, gecombineerd met een matige vaccinatiegraad of zicht erop een fantastisch goed idee was.
Miljoenen in Shanghai in lockdown, want 'omikron door zero-covidbeleid weinig verspreid'
Die start vandaag schuimbekkend zijn laptop op.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:46 schreef nostra het volgende:
De FDP steekt een spaak tussen de vaccinatiedwang in D. Benieuwd naar de ongetwijfeld ziedend-apocalyptische tweetjes van Lauterbach.
Er waart daar welig een virus rondt dat zorgt voor ernstige geheugenquote:Op donderdag 7 april 2022 20:51 schreef _serial_ het volgende:
Ondanks dat dit natuurlijk niet de bedoeling is, moet ik toch een beetje gniffelenquote:Mailadres De Jonge per ongeluk genoemd in debat: 'Al 90 mailtjes binnen'
wel jammer dat de politiek niet begrijpt dat zo'n man ontslag had moeten nemen om wat geloofwaardigheid terug te winnen, ik ben niet zo van het slachtofferen maar soms moet dat gewoon en dit is zo'n gevalquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:57 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)en-op-zijn-mailadres
[..]
Ondanks dat dit natuurlijk niet de bedoeling is, moet ik toch een beetje gniffelenZou ik m'n oude mondkapjes aan Hugo kunnen slijten als ik dreig anders iets onaardigs in het openbaar over hem te zeggen, denken jullie?
Leugens, corruptie, onkunde, vriendjespolitiek.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:51 schreef _serial_ het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:46 schreef nostra het volgende:
De FDP steekt een spaak tussen de vaccinatiedwang in D. Benieuwd naar de ongetwijfeld ziedend-apocalyptische tweetjes van Lauterbach.
gaan ze griep dan ook testen ?quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:22 schreef Wirelessmouse het volgende:
Schitterende cijfers, to be continued in het najaar, begint het gepiep weer opnieuw
Zou mij niks verbazen, maar dat er weer gejammer gaat komen in het najaar, ik schat de kans op 99.9%.quote:
Zoals verwacht eigenlijk.quote:Op donderdag 7 april 2022 22:20 schreef _serial_ het volgende:
52 voor en 72 tegen, en we gaan over tot de orde van de dag.
En de Kamer die over een halfjaar weer eens staat te stampvoeten over dualisme.quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:49 schreef Kickinalfa het volgende:
Gelukkig kunnen we nu weer wat analyses verwachten waarom het vertrouwen van de burger in de overheid zo laag is.
Jezus wat voor tyfus land is dit dat politici hier mee wegkomen keer op keer op keerquote:Op donderdag 7 april 2022 20:51 schreef _serial_ het volgende:
Dit is vergeten omdat dat "onnoemelijk veel schade" schromelijk overdreven is. Als dat namelijk echt zo was, dan was dit niet vergeten.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:00 schreef asco het volgende:
[ twitter ]
Schandalig.
En alles is alweer vergeten door het gros.
Deze wereld.
Yorick moet maar weer pizza’s gaan bezorgen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:52 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
De poll van Yorickje en Marino
Dacht dat de sportscholen daar ook onder zouden gaan vallen, maar daar lees ik niks over. Ben wel blij met de kappers, godsamme wat een drama met vies uitgegroeid hippie haar rondsjouwenquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:57 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)1-juni-uit-coronawet
De gereedschapskist wordt leger, maar we doen hem nog niet helemaal weg.
Ze vergeten er bij te vertellen dat een verlening van de Coronawet niet meer zo vanzelfsprekend is.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:57 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)1-juni-uit-coronawet
De gereedschapskist wordt leger, maar we doen hem nog niet helemaal weg.
Heb ik gelukkig geen last vanquote:Op zaterdag 9 april 2022 07:54 schreef josja het volgende:
[..]
Dacht dat de sportscholen daar ook onder zouden gaan vallen, maar daar lees ik niks over. Ben wel blij met de kappers, godsamme wat een drama met vies uitgegroeid hippie haar rondsjouwen
We hebben 4 maanden geleden een keiharde lockdown ingevoerd op deze fantasie modellen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:54 schreef koemleit het volgende:
[..]
Dit is vergeten omdat dat "onnoemelijk veel schade" schromelijk overdreven is. Als dat namelijk echt zo was, dan was dit niet vergeten.
Daarmee zeg ik overigens niet dat het geen bizarre voorspelling was. Maar de meeste mensen hebben daar nu nog maar bar weinig last van. (En ja er zijn natuurlijk mensen die het wel ve heeft geschaad, maar over het geheel bekeken viel het allemaal best mee).
Ik heb geen idee wat je hiermee wil zeggen?.quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:34 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
We hebben 4 maanden geleden een keiharde lockdown ingevoerd op deze fantasie modellen.
In het slechtste scenario gebruiken we deze modellen weer in november 2022.
Geef ze een vinger...quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:21 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ze vergeten er bij te vertellen dat een verlening van de Coronawet niet meer zo vanzelfsprekend is.
Als je landelijk becommentarieert voor het NHD ben je waarschijnlijk ook niet het grootste natuurtalent natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:00 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20220409_38754544
Je als journalist verlagen tot dit soort whataboutisms is ook wel een zwaktebod.
In mijn mening hebben deze modellen wel onnoemelijk veel schade opgeleverd.quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:39 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je hiermee wil zeggen?.
Het haakt echt totaal niet in op wat ik stel.
Dat kwam doordat de modellen uitgingen van maatregelen per de kerstvakantie en dat werd een week eerder.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:00 schreef asco het volgende:
[ twitter ]
Schandalig.
En alles is alweer vergeten door het gros.
Deze wereld.
No commentquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:40 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat kwam doordat de modellen uitgingen van maatregelen per de kerstvakantie en dat werd een week eerder.
Dat de modellen niet lijken te kloppen, komt doordat de maatregelen hebben gewerkt.
Er stond onzekerheid boven de dia. Dat is een andere, veel grotere, onzekerheid dan de onzekerheid p de dia.
De modellen van het RIVM worden wereldwijd als summa cum laude Ivy League beschouwd.
Deze quote kun je natuurlijk exact hetzelfde over Corona an sich als fenomeen in Nederland plakken.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:54 schreef koemleit het volgende:
[..]
Dit is vergeten omdat dat "onnoemelijk veel schade" schromelijk overdreven is. Als dat namelijk echt zo was, dan was dit niet vergeten.
Maar de meeste mensen hebben daar nu nog maar bar weinig last van. (En ja er zijn natuurlijk mensen die het wel ve heeft geschaad, maar over het geheel bekeken viel het allemaal best mee).
Oh er werd niet met verouderde data over Delta gerekend ipv Omicron bedoel je? Interessant, vertelquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:40 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat kwam doordat de modellen uitgingen van maatregelen per de kerstvakantie en dat werd een week eerder.
Dat de modellen niet lijken te kloppen, komt doordat de maatregelen hebben gewerkt.
Er stond onzekerheid boven de dia. Dat is een andere, veel grotere, onzekerheid dan de onzekerheid p de dia.
De modellen van het RIVM worden wereldwijd als summa cum laude Ivy League beschouwd.
Jezus doos, van jou had ik toch wel een betere sarcasmemeter verwacht.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh er werd niet met verouderde data over Delta gerekend ipv Omicron bedoel je? Interessant, vertel
Ik zie nu pas dat jij het postte, GVDquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:23 schreef nostra het volgende:
[..]
Jezus doos, van jou had ik toch wel een betere sarcasmemeter verwacht.
Weer een slachtoffer door corona. Houdt het dan nooit op? RIP Corona COVID-19 SARS-CoV-2quote:
quote:Op zondag 10 april 2022 23:52 schreef Knipoogje het volgende:
Ondertussen in China, waar ze Shanghai in lockdown hebben
[ twitter ]
https://www.parool.nl/ams(...)e-verloren~b5c2f04d/quote:Docenten maken zich grote zorgen om studenten die na de opgeheven coronaregels niet meer bij hun studie verschijnen. De drempel om weer fysiek de les bij te wonen op het mbo of hbo blijkt hoog. ‘Hoe langer ze wegblijven hoe lastiger het wordt om zich te herpakken.’
(..)
“Ik maak me grote zorgen om de studenten die wegblijven,” zegt Christien van Dinten, directeur van ROC TOP Amsterdam, een van de instellingen waar blijkt dat minder studenten na corona de weg terug hebben gevonden naar de schoolbanken. “Studenten vinden het moeilijk om naar school te gaan, ze zijn minder genteresseerd, minder enthousiast en als ze komen reageren sommigen lauw.”
Kosten waren altijd hoger dan de baten.quote:Op maandag 11 april 2022 07:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
https://www.parool.nl/ams(...)e-verloren~b5c2f04d/
Oeps.
Voor oprrssie of om mensen eten te geven?quote:Op zondag 10 april 2022 23:52 schreef Knipoogje het volgende:
[ twitter ]
Huh wat.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:40 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja ga er maar weer eens wat strenger achteraan en verbind er consequenties aan als mensen niet komen opdagen. Dan zitten ze zo weer in de schoolbanken hoor.quote:Op maandag 11 april 2022 07:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oeps.
Hij is gewoon minister toch.quote:
Grootste Wappie ben je al als je de maatregelen ineffectief vindt en duur en de baten nihil.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:26 schreef Questular het volgende:
Beste wappie is dat dan de wappie die het beste zijn/haar visie wist te verkopen of gewoon de grootste wappie?
Als het laatste het geval is dan:
ludovico
Braafste schaap is ook een mooie categorie.
Het gros is 18 geweest, wat wil je doen? Ze van school trappen? Nee dan bereik je het doel hoor.quote:Op maandag 11 april 2022 07:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja ga er maar weer eens wat strenger achteraan en verbind er consequenties aan als mensen niet komen opdagen. Dan zitten ze zo weer in de schoolbanken hoor.
Als hun cijfers kut zijn en ze vertraging oplopen, leren ze het wel.quote:Op maandag 11 april 2022 07:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja ga er maar weer eens wat strenger achteraan en verbind er consequenties aan als mensen niet komen opdagen. Dan zitten ze zo weer in de schoolbanken hoor.
Voor een aardig deel zal dat al het geval zijn, vermoed ik.quote:Op maandag 11 april 2022 08:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als hun cijfers kut zijn en ze vertraging oplopen, leren ze het wel.
Presentielijst tekenen.quote:Op maandag 11 april 2022 08:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het gros is 18 geweest, wat wil je doen? Ze van school trappen? Nee dan bereik je het doel hoor.
Je wordt gelijk van de uni geknikkerd want je haalt die 45 punten eis dan niet.quote:Op maandag 11 april 2022 08:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar dat hoort er ook gewoon bij.quote:Op maandag 11 april 2022 08:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon presentielijst en een bepaald aantal keer aanwezigheid per vak eisen.quote:Op maandag 11 april 2022 08:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het gros is 18 geweest, wat wil je doen? Ze van school trappen? Nee dan bereik je het doel hoor.
Dat is hetzelfde. Gaan we echt het doel mee bereiken.quote:Op maandag 11 april 2022 08:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gewoon presentielijst en een bepaald aantal keer aanwezigheid per vak eisen.
En dan zijn ze er niet, en dan?quote:Op maandag 11 april 2022 08:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gewoon presentielijst en een bepaald aantal keer aanwezigheid per vak eisen.
Dat eerste lijkt me, van dat voedsel wordt aardig wat weggegooid.quote:Op maandag 11 april 2022 07:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Voor oprrssie of om mensen eten te geven?
Ik vroeg me af hoe de wappies die zo tegen het experimentele ongeteste mrna vaccin waren, naar landen keken zoals china waar alleen traditionele vaccins gegeven zijn. Maar aan ludovico te zien kan ik het alweer raden, iedereen is gek behalve zij.quote:Op zondag 10 april 2022 23:52 schreef Knipoogje het volgende:
[ twitter ]
Verrassend...quote:Op maandag 11 april 2022 07:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oeps.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |