quote:
Julia is zelfs op exact dezelfde dag geboren als ik dus ik zie haar een beetje als tweelingzusquote:Op woensdag 6 april 2022 11:08 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
De film Save the Last Dance was heeeeel lang een favoriete film van mij. Heb m nu al jaren niet meer gezien, misschien weer eens opzetten
Ik ook, denk ook niet dat je Meke uitspreekt als 'Meek', maar wie weet, en dan bleek heel mijn forumleven een LEUGEN.quote:
Het is jarige jet - lees ik net.quote:Op woensdag 6 april 2022 11:19 schreef Guanabana het volgende:
De jarige Jet heeft zich nog niet laten zien. Zou ze ons nu ghosten als een soort wraak?
Is ook altijd een drama als ze m’n naam omroepen bij de Starbucks.quote:Op woensdag 6 april 2022 11:27 schreef Dave het volgende:
[..]
Okay, Mendie-vier-september-negentienzesentachtig.
Koningslied, kwalitatief hoogstandje, zouden we vaker moeten doen.quote:Op woensdag 6 april 2022 10:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook ja, het gaf even Koningslied-vibes![]()
Dan vraag ik me toch af wie haar metgezel is aan tafel, is dat de schilder?quote:Op woensdag 6 april 2022 11:31 schreef Guanabana het volgende:
Aardig schilderij dat ik net tegenkwam
[ afbeelding ]
[..]
Paintagramquote:Op woensdag 6 april 2022 11:35 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af wie haar metgezel is aan tafel, is dat de schilder?
Zo van: zo, dat was een lekkere paasbrunch, maak even een schilderij van me voor op Paintagram.
Nonchalant de middelvinger opsteken.
quote:After Breakfast by Elin Danielson-Gambogi - 1890.
Elin Danielson-Gambogi (3 September 1861 – 31 December 1919) was a Finnish painter, best known for her realist works and portraits. Danielson-Gambogi was part of the first generation of Finnish women artists who received professional education in art, the so-called "painter sisters' generation".
Titel: ‘Verveeld op de zondagochtend’quote:Op woensdag 6 april 2022 11:33 schreef Guanabana het volgende:
Aardig schilderij dat ik net tegenkwam
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |