Ze komen vandaag tussen 8:00 en 18:00 de laptop van mijn dochter halen voor reparatie. Lekker ruim he, zelfs de honden lopen soms te zuchtenquote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 5 april 2022 11:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Roze met paars en goud en dan marmer effect. Ik wilde eerst unicorn maar ik wilde ook marsepein. Keuzes keuzes
Alvast gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 april 2022 10:05 schreef Senn88 het volgende:
Mijn verjaardagstaart is besteld. Ik wilde zo’n mooie luxe taart. Gewoon omdat het kan!
mag niet van sinterklaasquote:
Alleen als er ook koffie voor mij is.quote:
Nomquote:
Ja hoor! Toevallig de rest cupjes van dit weekendje weg meegenomen omdat wij de enige met een Nespresso machine zijnquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alleen als er ook koffie voor mij is.
chocolade paashazen/sinterklazen/kerstmannen zijn wel de beste chocola om te verbrokkelen in je yoghurt of kwarkquote:
Maar over 5 weken weet ik dat toch niet meer joh.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Duurt nog 5 weken joh. Moest kei vroeg bestellen
Reminder in je agenda zetten. Over 5 weken inkoppen en een onvergetelijke indruk maken. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar over 5 weken weet ik dat toch niet meer joh.
Expert aan het werk.quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Reminder in je agenda zetten. Over 5 weken inkoppen en een onvergetelijke indruk maken. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Zo rolt hij, zijn eigenlijke nick is eigenlijk langer, er mist een deel "gman"quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:10 schreef HeatWave het volgende:
Zo rolt hij, zijn eigenlijke nick is eigenlijk langer, er mist een deel "gman"
Vieze?quote:
Zoals mijn teamgenoot dan zou zeggen: Dat zijn geen vieze plaatjes, die meisjes hebben zich allemaal gedouched.quote:
Goed puntquote:Op dinsdag 5 april 2022 18:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zoals mijn teamgenoot dan zou zeggen: Dat zijn geen vieze plaatjes, die meisjes hebben zich allemaal gedouched.
quote:
Ook helemaal niet voorspelbaar ditquote:
Beach Boys, Black Pumas, De La Soul en Dick Dale & his Deltones hierquote:Op dinsdag 5 april 2022 18:56 schreef Debsterr het volgende:
Plaatjesdit weekend nog een nieuwe gekocht. Woodkid - S16 (op rood vinyl
)
Woodkid zegt me wel iets... is nog een topic over in MUZ.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:56 schreef Debsterr het volgende:
Plaatjesdit weekend nog een nieuwe gekocht. Woodkid - S16 (op rood vinyl
)
Ik las Deftonesquote:Op dinsdag 5 april 2022 19:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beach Boys, Black Pumas, De La Soul en Dick Dale & his Deltones hier
Three feet high and rising van De La Soul?quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De La Soul, nice! Eerste 2 namen ken ik ook, maar niet per se mijn ding, laatste zegt me niks.quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kap dan ook met je verkleinwoorden.quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Ook helemaal niet voorspelbaar dit![]()
Nope, keeping the faith/a rolling skating day named Saturday 12" maxi singlequote:Op dinsdag 5 april 2022 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Three feet high and rising van De La Soul?
Is jaren 60 surfmuziek. Erg goede surfmuziekquote:Op dinsdag 5 april 2022 19:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De La Soul, nice! Eerste 2 namen ken ik ook, maar niet per se mijn ding, laatste zegt me niks.
Saturday is wel een oorwurmquote:Op dinsdag 5 april 2022 19:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope, keeping the faith/a rolling skating day named Saturday 12" maxi single
[..]
Is jaren 60 surfmuziek. Erg goede surfmuziek
Rolling skating is een relaxed nummerquote:Op dinsdag 5 april 2022 19:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope, keeping the faith/a rolling skating day named Saturday 12" maxi single
[..]
Is jaren 60 surfmuziek. Erg goede surfmuziek
Someone is sounding like having a bad case of the midlife crisisquote:Op dinsdag 5 april 2022 19:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kap dan ook met je verkleinwoorden.Je praat niet tegen een stel kleuters. Al vind ik dat je bij kleuters ook geen verkleinwoorden bij moet gebruiken. Infantiel taalgebruik.
quote:
Heerlijk wakker worden op een luie vrije dag nummer is hetquote:
Zo dan, hard aan het inslaanquote:Op dinsdag 5 april 2022 19:09 schreef Faxie het volgende:
Ik heb net Johann Johannson - Drone Mass binnengekregen, en een collectie represses van ISON is nog onderweg. Dan nog eentje van Chrome Waves (https://chromewaves.bandcamp.com/album/the-rain-will-cleanse) en van discogs nog 2 IDM platen
Kende het nog niet. Wel apart.quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Woodkid zegt me wel iets... is nog een topic over in MUZ.
edit: ahja toffe clip van z'n eerste album toen. Heeft flink wat views ondertussen zie ik.
Zal best meevallen. Gewoon een crisisje.quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Someone is sounding like having a bad case of the midlife crisis
Ben er verder ook niet heel bekend mee hoor. Heb z'n eerste album wel ergens hier op de schijf staan nav dat topic dacht ik. Schijnbaar heeft hij ook wel wat naam gemaakt als videoproducer. Is ook wel te zien.quote:
Hoe groot is je totale collectie?quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt geen idee![]()
Afgelopen maand een stuk of 15 platen binnengekregen
Heb het jaren terug live mogen aanschouwen in Paradiso, wat een heerlijk bombastisch concert was datquote:
Ziet er gelikt uit hoor. Verder niet mijn ding.quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben er verder ook niet heel bekend mee hoor. Heb z'n eerste album wel ergens hier op de schijf staan nav dat topic dacht ik. Schijnbaar heeft hij ook wel wat naam gemaakt als videoproducer. Is ook wel te zien.
Nou, ik heb een database aangemaakt, wel zo handig, en die zit nu op 350 terwijl ik nog een plaatje of 50 moet toevoegen.quote:
Murquote:Op dinsdag 5 april 2022 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er gelikt uit hoor. Verder niet mijn ding.
Vrijdag nog uitgenodigd voor Flogging Molly in de 013. Mur gaat met zijn paps.
Echt? Dit liedje klinkt iig niet bombastisch, maar misschien dat hij nummers heeft die daar meer geschikt voor zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb het jaren terug live mogen aanschouwen in Paradiso, wat een heerlijk bombastisch concert was dat.
Of wij hebben andere opvattingen over bombastischquote:Op dinsdag 5 april 2022 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echt? Dit liedje klinkt iig niet bombastisch, maar misschien dat hij nummers heeft die daar meer geschikt voor zijn.
Paps is echt een baas.quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mur
Benieuwd wanneer ik weer eens ergens naartoe ga... ben er behoorlijk klaar mee nu eigenlijk, en het moet echt wel de moeite zijn wil ik nog gaan.
Ik vind de drumprogrammering vrij bombastisch hoor. Zal live best indruk maken met blazers erbij. In ieder geval... neem aan dat hij met band speelt live.quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echt? Dit liedje klinkt iig niet bombastisch, maar misschien dat hij nummers heeft die daar meer geschikt voor zijn.
Ja je gaat het nog druk krijgen straksquote:Op dinsdag 5 april 2022 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Paps is echt een baas.
Denk dat ik in augustus weer fantasy fair ga pakken. Meer zit er niet in dit jaar.
Zou ooit nog Clamavi de Profundis live willen zien. Helaas lijken ze niet echt aan touren te doen.
Dat kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Of wij hebben andere opvattingen over bombastisch.
Studeerkamer leeg nu. Klaar voor babyspullen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja je gaat het nog druk krijgen straks![]()
Ow die naam zegt me niks. Klinkt neofolkerig.
Dat!quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind de drumprogrammering vrij bombastisch hoor. Zal live best indruk maken met blazers erbij. In ieder geval... neem aan dat hij met band speelt live.
quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk.
[..]
Studeerkamer leeg nu. Klaar voor babyspullen.
Liggen bij ouders, maar iedereen heeft corona
En klopt. Maar je kent me goed genoeg om dat ook te gokken zonder een naam.
Ik zocht laatst een oud collega op youtube, omdat ik wist dat ze toentertijd bezig was met filmopleiding. Dacht: even kijken of er iets van haar geworden is. Clipje gekeken waar ze aan mee had gewerkt.quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:35 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Het is toch wel apart dat je vaak aan een bandnaam kan gokken wat het genre is
Nu ben ik wel benieuwd welke dat wasquote:Op dinsdag 5 april 2022 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zocht laatst een oud collega op youtube, omdat ik wist dat ze toentertijd bezig was met filmopleiding. Dacht: even kijken of er iets van haar geworden is. Clipje gekeken waar ze aan mee had gewerkt.
Loka vroeg gelijk of het goed met me ging. Was niet bepaald mijn genre.
Los van de muzikale kwaliteiten is er natuurlijk een redelijk grote schare Tolkienfans, dan wel LotR-fans. Ze hebben een redelijk ingebouwd publiek met hun keuze van onderwerp.quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd welke dat was![]()
Die Clamavi is nog vrij populair zo te zien.
Dit is wel iets dat goed is voor een festival op een bospodium in de avondquote:Op dinsdag 5 april 2022 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Los van de muzikale kwaliteiten is er natuurlijk een redelijk grote schare Tolkienfans, dan wel LotR-fans. Ze hebben een redelijk ingebouwd publiek met hun keuze van onderwerp.
Zou best graag eens een concertje van hun in de schouwburg ervaren, met mooie akoestiek. Zal op een veld bij Haarzuilens toch minder zijn.
Bruhquote:Op dinsdag 5 april 2022 19:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt geen idee![]()
Afgelopen maand een stuk of 15 platen binnengekregen
Vissticksquote:Op dinsdag 5 april 2022 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Patatten in uw dikke mik douwen zeker.
Sorry, Britney :$quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Do you like putting them into your mouth?
*insert komkommer gifje*
quote:
Oei, daar kan mijn autisme niet tegen hoorquote:Op woensdag 6 april 2022 09:43 schreef Lokasenna het volgende:
Lekker alle meubels verplaatst de afgelopen week.
Feels good man, alsof je in een nieuw huis woont
Dat van kaneel ook niet, leuke verrassing als hij thuiskomtquote:Op woensdag 6 april 2022 10:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oei, daar kan mijn autisme niet tegen hoor
Whaha ik vind dat ook niks. Mijn chaotische brein kan daar niks meequote:Op woensdag 6 april 2022 10:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oei, daar kan mijn autisme niet tegen hoor
Arme Kaneel.quote:Op woensdag 6 april 2022 10:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat van kaneel ook niet, leuke verrassing als hij thuiskomt
Was geen leuk thuiskomen net.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:29 schreef Bami het volgende:
[..]
Arme Kaneel.
Oh jongens, mijn concentratievermogen en motivatie vandaag is echt 1, op een schaal van 1 tot 100.
Meteen alles terug gezet en zo laten zien dat jij de baas in huis bent, neem ik aan?quote:
ik twijfel nogquote:
We stoppen nu. Zijn klaar voor vandaag.quote:
quote:
Also, hi :$quote:
Prinsesjequote:
Waar ging het mis?quote:
Maar wel in een prinsessen jurk?quote:
Kopje thee mevrouw?quote:Op woensdag 6 april 2022 20:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is meer een butler with benefits.
Voor de baas, of voor het huis?quote:
Geef je adres maar.quote:
jij liever dan ikquote:Op donderdag 7 april 2022 11:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ben lekker samenvattingen aan het maken.
Gcjoel's opmerking in je onderschrift is nog steeds relevant zie ik.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Tis weer even wennen hoor. Maar het is interessant, dat scheelt een boel.
Jup. Veranderd ook echt nietquote:Op donderdag 7 april 2022 14:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gcjoel's opmerking in je onderschrift is nog steeds relevant zie ik.
Geruststellende gedachtequote:
Verandering is eng tochquote:
Superengquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dodelijk saai is dat.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:51 schreef Senn88 het volgende:
Kapot nu. Op een 8 uur durende werkdag 45 min daadwerkelijk wat kunnen doen..
quote:Op donderdag 7 april 2022 19:05 schreef Tegan het volgende:
Nu wel behoefte aan die massage.OhaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 7 april 2022 19:05 schreef Tegan het volgende:
Nu wel behoefte aan die massage.Jammer van die massage, anders had ik mijn bijdrage wel willen leverenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Benieuwd of Tegan dusdanig geil is dat ze dit soort infantiele, suggestieve opnerkingen naast zich neer kan leggen.quote:
Vast wel. Jouw opmerkingen slikt ze ook.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Benieuwd of Tegan dusdanig geil is dat ze dit soort infantiele, suggestieve opnerkingen naast zich neer kan leggen.
Doe dat dan gvd ookquote:
Valt tegen helaasquote:Op donderdag 7 april 2022 19:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vast wel. Jouw opmerkingen slikt ze ook.
Geen fan van de drilboor?quote:Op donderdag 7 april 2022 19:46 schreef Tegan het volgende:
Ik ben niet zo van de trillende staven en dat had je kunnen weten.
quote:Op donderdag 7 april 2022 19:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Beetje sneu om op een afwijzing te reageren.
Ik krijg hier spontaan ABBA-neigingen van.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2022 20:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik krijg hier spontaan ABBA-neigingen van.
Dit is correctquote:
quote:
quote:
Ja ik dacht wat voor muziek zou die rare snuiter nou zoal luisteren...quote:Op donderdag 7 april 2022 20:22 schreef Dqod het volgende:
[..]!!
Dat album had ik gisteren nog opstaan. Erg fijn
Da hedde mooi goe, godzonderjusquote:Op donderdag 7 april 2022 20:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja ik dacht wat voor muziek zou die rare snuiter nou zoal luisteren...
Ik hoor van alles maar dat nog niet. Net wel 2 parende kumquats ofzo.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da hedde mooi goe, godzonderjus
Er zit overigens in een van die nummers het geluid van een spinnende kat verwerkt. En da's mooi en sadmakend tegelijk :$
Kinky, welquote:Op donderdag 7 april 2022 20:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik hoor van alles maar dat nog niet. Net wel 2 parende kumquats ofzo.
Net volgens mij, in stereo :$quote:Op donderdag 7 april 2022 20:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kinky, wel
Zal je dalijk ff laten weten in welk nummer en waar :$
Dat was 'm idd jaquote:Op donderdag 7 april 2022 20:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Net volgens mij, in stereo :$
Eind van derde nummer.
Leugensquote:
Filmpje? Serie? Muziekje? Puzzelen? Eten? Slapen? Gillen?quote:
Allemaal geen zin inquote:Op donderdag 7 april 2022 20:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Filmpje? Serie? Muziekje? Puzzelen? Eten? Slapen? Gillen?
Gewoon lekker lamnekken dan. Verder heb ik iig geen suggesties voor je :$quote:
quote:
Kusje op je beentjesquote:Op donderdag 7 april 2022 20:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon lekker lamnekken dan. Verder heb ik iig geen suggesties voor je :$
Volgens mij kan ik niet eens meer lopen om welke reden dan ook. Benen zijn deaud. Dus ik heb geen andere keuze dan lamnekken
Dank je welquote:
Da's wel bossquote:Op donderdag 7 april 2022 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wij gaan onze kinderen Siegfried en Brunnhilde noemen.
Amen bro. Amenquote:
Hardopquote:Op donderdag 7 april 2022 20:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Volgens mij hoor ik nu 4BeeE die 's nachts wakker wordt.
Ja hallo ik moet Karina Rond nog luisteren.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:58 schreef Dqod het volgende:
Skylon is trouwens ook een sexy album van ze @:modus
quote:Op donderdag 7 april 2022 21:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja hallo ik moet Karina Rond nog luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dqod Modus Activated.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2022 21:09 schreef Modus het volgende:
Krijg wel een beetje zulke ogen van deze muziek.Ik weet niet zo goed wat ik me hierbij moet voorstellen :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh and also. Staat er miss Modus in mijn ondertitel? NEE EH? NOU DAN
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Zal even Danny vragen of hij dat kan veranderen.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik me hierbij moet voorstellen :$
Oh and also. Staat er miss Modus in mijn ondertitel? NEE EH? NOU DAN
Miss Danny?quote:Op donderdag 7 april 2022 21:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zal even Danny vragen of hij dat kan veranderen.
Oh dat kan ook ja.quote:
Miss Danqod.quote:
Way too freaky, dit ;squote:
quote:Op donderdag 7 april 2022 21:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Die Bing-plaatjes doen het hier niet.
But my dear, freaky suits you.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Way too freaky, dit ;s
[..]
[ afbeelding ]
Zo beter? :$
Hawtquote:
It's a blessing as well as a cursequote:
Ff hier dan maar.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Die lijkt wel iets minder afwisselend tot nu toe.
Goede arbeidsvoorwaarden jijquote:
ik ook. ik mag al na 8uur stoppenquote:
Half is overdreven.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja blijkbaar![]()
[..]
Dat is een halve dag voor je?ik heb medelijden met je.
Jezus wat een dagen. Heb je nog een leven?quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Half is overdreven.
Maar deze week was: 12, 12, 12 10 en vandaag 8
Ik moet gewoon tot 5, en was begonnen om half 8quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:10 schreef El_Thijs het volgende:
Vandaag gewoon tot een uur of 3
Al was ik ook vroeg begonnen
neequote:Op vrijdag 8 april 2022 09:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jezus wat een dagen. Heb je nog een leven?
Dquote:
Maak je je beeldscherm ff schoon? :$quote:
En het toetsenbordquote:
"Wilt u de plaktoets inschakelen?"quote:
Dat zijn ze inmiddels allemaal, Henkquote:
Ik ben niet meer te redden, dat weet je, kaneeltjequote:Op vrijdag 8 april 2022 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal jou eens schoonmaken.
Viespeuk.
Wie is Henk, verdommequote:Op vrijdag 8 april 2022 18:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat zijn ze inmiddels allemaal, Henk
De man van Irmaquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben niet meer te redden, dat weet je, kaneeltje
[..]
Wie is Henk, verdomme
Affreus ;squote:
Ze is de peetmoeder van Karin hoorde ikquote:
Sorry, doe je ding :$quote:
Is dat die van de achterneef van de tante van buurvrouw Shaniqua?quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ze is de peetmoeder van Karin hoorde ik
Ja, maar dan daar nog de zus van!quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry, doe je ding :$
[..]
Is dat die van de achterneef van de tante van buurvrouw Shaniqua?
Dan hebben we 't niet over dezelfdequote:Op vrijdag 8 april 2022 18:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar dan daar nog de zus van!
dan kom je niet verder dan foto's van zwaar aangebrande avondmaaltijden of beschimmelde voeding uit de koelkasttquote:
Ik ook, maar ik moet settelen voor donuts met pistache vullingquote:
Als het vervelend is, dan wil ik ze wel hoorquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik moet settelen voor donuts met pistache vulling
Ik weet nog niet hoe vervelend ze zijn, maar heb nu spijt dat ik die gehaald heb ipv cheesecakequote:Op vrijdag 8 april 2022 18:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als het vervelend is, dan wil ik ze wel hoor
Ik eis bastogne parfait!quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:20 schreef Senn88 het volgende:
Ik ga bastongemouse maken straks. Als de vaatwasser klaar is
He, wie ben ik om te oordelen?quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
dan kom je niet verder dan foto's van zwaar aangebrande avondmaaltijden of beschimmelde voeding uit de koelkastt
Dat heeft als voordeel dat ik een paar dagen niet kan werken, wat vind je van zondag?quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als je ook voedselvergiftiging wilt dan ben je bij mij aan het juiste adres :’)
Ok, dat klinkt ook wel ultiem sexyquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:20 schreef Senn88 het volgende:
Ik ga bastongemouse maken straks. Als de vaatwasser klaar is
This says it all. K zou graag nog wat toevoegen mja;quote:
Whaha dan mag je iedere avond wel aanschuiven dan lukt het vast wel.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat heeft als voordeel dat ik een paar dagen niet kan werken, wat vind je van zondag?
Jullie hebben wel erg veel vertrouwen in mijn kook kunsten. Ik zal je even een foto sturen van mijn avondmaaltijdquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, dat klinkt ook wel ultiem sexy
[..]
This says it all. K zou graag nog wat toevoegen mja;
Vuige dingen toevoegen hieraan doen we niet in het openbaar natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
This says it all. K zou graag nog wat toevoegen mja;
quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jullie hebben wel erg veel vertrouwen in mijn kook kunsten. Ik zal je even een foto sturen van mijn avondmaaltijd
Dat kan niet door den spreekwoordelijke beugel, neequote:Op vrijdag 8 april 2022 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vuige dingen toevoegen hieraan doen we niet in het openbaar natuurlijk.
Wowowowowquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ga er altijd van uit dat iedereen behalve Cobra kan koken
Ik heb hem van de week zelf nog gezegd dat ik zijn kookkunsten nooit zal vertrouwen tenzij het afhaal isquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat kan niet door den spreekwoordelijke beugel, nee
[..]
Wowowowow
Keihard, deze vrouwe. Het maakt wel lichtelijk wat los :$quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb hem van de week zelf nog gezegd dat ik zijn kookkunsten nooit zal vertrouwen tenzij het afhaal is
Je BH? Ik betwijfel of die nog vastzatquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Keihard, deze vrouwe. Het maakt wel lichtelijk wat los :$
Ik kwam zojuist een beetje, dank je wel :$quote:
Die is allang uit natuurlijkquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je BH? Ik betwijfel of die nog vastzat
Eenschquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die is allang uit natuurlijk
#free all bewbs
Hear hearquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die is allang uit natuurlijk
#free all bewbs
Noem je mij nou bitch? 🤔quote:
Jaquote:
Hallelujahquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja
Ik noem iedereen bitch
Bitches love that
Jij hebt de boobs nog niet gefreed?quote:
Shamequote:Op vrijdag 8 april 2022 18:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij hebt de boobs nog niet gefreed?
Tot gauw beebquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ok, was weer fijn en gezellig enzo, maar ik ga weer eens iets anders niet nuttigs doen met m’n leven.
Tot snel.
Houden we je aanquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ok, was weer fijn en gezellig enzo, maar ik ga weer eens iets anders niet nuttigs doen met m’n leven.
Tot snel.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja
Ik noem iedereen bitch
Bitches love that
Ik zou nu graag een exit maken zoals “theguywiththehair”…quote:
Net op tijd dusquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Net te laat weg, faxje is alweer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |