Ze komen vandaag tussen 8:00 en 18:00 de laptop van mijn dochter halen voor reparatie. Lekker ruim he, zelfs de honden lopen soms te zuchtenquote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 5 april 2022 11:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Roze met paars en goud en dan marmer effect. Ik wilde eerst unicorn maar ik wilde ook marsepein. Keuzes keuzes
Alvast gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 april 2022 10:05 schreef Senn88 het volgende:
Mijn verjaardagstaart is besteld. Ik wilde zo’n mooie luxe taart. Gewoon omdat het kan!
mag niet van sinterklaasquote:
Alleen als er ook koffie voor mij is.quote:
Nomquote:
Ja hoor! Toevallig de rest cupjes van dit weekendje weg meegenomen omdat wij de enige met een Nespresso machine zijnquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alleen als er ook koffie voor mij is.
chocolade paashazen/sinterklazen/kerstmannen zijn wel de beste chocola om te verbrokkelen in je yoghurt of kwarkquote:
Maar over 5 weken weet ik dat toch niet meer joh.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Duurt nog 5 weken joh. Moest kei vroeg bestellen
Reminder in je agenda zetten. Over 5 weken inkoppen en een onvergetelijke indruk maken. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar over 5 weken weet ik dat toch niet meer joh.
Expert aan het werk.quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Reminder in je agenda zetten. Over 5 weken inkoppen en een onvergetelijke indruk maken. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Zo rolt hij, zijn eigenlijke nick is eigenlijk langer, er mist een deel "gman"quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:10 schreef HeatWave het volgende:
Zo rolt hij, zijn eigenlijke nick is eigenlijk langer, er mist een deel "gman"
Vieze?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |