SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 2006 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 2007-2008 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 2009 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 2010-2011 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 2012 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal 2013-2014 (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 2014-2015 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: 2016-2017 (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 2018 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 2019-2020 (met Annemiek, Bastiaan, Geert Jan, Geert, Jan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 12 2021-2022 (met Evert, Janine, Hans, Rob en Jouke)
[ Bericht 0% gewijzigd door Arcee op 06-04-2022 07:30:20 ]Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Het ging zo:quote:Op maandag 4 april 2022 06:50 schreef Stepperoller het volgende:
Wie Evert volgende week wegstuurt? Ik heb geen flauw idee. Maud is ook nieuwsgierig en besloot het gewoon op de man af te vragen: ‘Vind je mij leuk?’ Dit werd gevolg door het nu al legendarische antwoord: ‘Ja, goed’.
Maud: "Vind jij mij leuk of helemaal niet? Kan je daar iets van zeggen?"
Evert: "Ja, goed"
Maud: "Vind je me goed?
Evert: "Ja."
Maud: "Ok, oh fijn. Ja, dat vind ik wel fijn om te horen"
"Ja, goed" was min of meer het antwoord op "Kan je daar iets van zeggen?", maar dat maakte het eigenlijk al niet meer minder knullig. Ik vond die "Ja, goed" echt hilarisch.Evert en Maud hebben echt de minste BZV-klik ooit.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Zijn hier beelden van op de internets? Geen zin om dit flutprogramma te kijken voor de rest.quote:Op maandag 4 april 2022 18:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
"Ja, goed" was min of meer het antwoord op "Kan je daar iets van zeggen?", maar dat maakte het eigenlijk al niet meer minder knullig. Ik vond die "Ja, goed" echt hilarisch.Evert en Maud hebben echt de minste BZV-klik ooit.
pindazakje![]()
Zeker:quote:Op maandag 4 april 2022 18:51 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zijn hier beelden van op de internets?
https://boerzoektvrouw.kr(...)n-eerste-keuzemoment (25:40)Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Dat wordt sowieso een legendarische citytripquote:Op maandag 4 april 2022 18:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het ging zo:
.
![]()
LOL nog best een vermakelijk fragment, alsof hij haar baby'tje is.quote:Op maandag 4 april 2022 18:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zeker:
https://boerzoektvrouw.kr(...)n-eerste-keuzemoment (25:40)pindazakje![]()
Ha ha, beste fragment ooit inderdaadquote:Op maandag 4 april 2022 18:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het ging zo:
![]()
![]()
Maudquote:Op maandag 4 april 2022 11:21 schreef bloodymary1 het volgende:
MaudIk vind haar echt fantastisch. Ik houd helemaal niet van zweverige types, maar zij zegt gewoon alles wat er in haar op komt en heeft een hele bijzondere blik naar de wereld. En wat moet ze met die Evert, maar zou wel lachen zijn als het door gaat. Soort Wietse en Neeltje misschien, wat iemand hier eerder al opmerkte.
Go hard or go home![]()
Ik vond "Ja goed" echt mega complimenteus tegenover haar!quote:Op maandag 4 april 2022 18:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het ging zo:
Ik zou het echt niet uit m'n strot hebben kunnen persen!
![]()
![]()
Aan de andere kant zou hij wel denken: "Gewoon ff geen problemen maken, straks is het 1 à 2 minuutjes ff wat gedoe aan de tafel en dan ben ik er van af!"![]()
quote:Op maandag 4 april 2022 19:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ha ha, beste fragment ooit inderdaad![]()
![]()
Oh jaquote:Op dinsdag 5 april 2022 11:20 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ [url=https://img.metronieuws.nl/images/UCJrLIsd-Faw3X3ctp_b1BT9Knw=/375x211/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.metronieuws.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F01%2F3c0ee587c5620b4cd6c3de3df73ab214-1422452026.jpg]afbeelding[/url] ]![]()
![]()
![]()
Ik zou Maud en Evert wel het meest onwaarschijnlijke koppel ooit vinden, maar ik begin het steeds meer te zien. Ze zijn echt leuk samen. Zo totaal anders, maar blijkbaar is er een vreemde aantrekkingskracht, die vooral van Maud uitgaat. Evert houdt toch meer van de koeien.
Rob heeft de enige vrouw weggestuurd die wel echt wilde blijven. Wendy zit er echt bij alsof ze zsm naar huis wil en met die met dat rode haar zie ik het ook niet zo snel gebeuren. Ik moet zeggen dat ik ze alle drie vreselijk vind; ok Wendy heeft nog wel wat, maar lijkt me ook wel een moeilijk iemand. Geen idee hoe Rob op deze keuzes is gekomen, want ze passen ook niet echt bij hem vind ik.
Jouke: toen hij zei dat hij de pittigste weg ging sturen, dacht ik aan Karlijn ofzo. Marion? Dat is echt zo'n schatje lijkt me! Ze durft gewoon vragen te stellen en wil niet dat hij drugs gebruikt. Ok, fair enough toch. Waarschijnlijk is Jouke bang dat hij zijn wekelijkse pilletje niet meer mag nemen als hij met haar is.
Hans: tsja ... ik geloof dat beide dames er niet meer echt heel veel zin in hebben. Dinie doet alsof ze de hele tijd aan haar overleden man moet denken, maar ik geloof er niets van; ze vindt Hans gewoon niet leuk.
Janine: onverwachts, maar wel blij dat ze Michiel heeft weggestuurd zeg! Die andere twee gasten zijn echt de leukste. Wel wat verlegen allebei, maar wel leuk!Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
Hebben jullie het filmpje van Marion ook gezien op de site? Ze leek er wel ontdaan van te zijn.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Moest ze maar niet pittig zijn, met haar kruisverhoor of Jouke aan drugs doet. Die gaat zonder voorbedachte rade naar festivals was het antwoord van zijn advocaat.quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:15 schreef Revanches het volgende:
Hebben jullie het filmpje van Marion ook gezien op de site? Ze leek er wel ontdaan van te zijn.![]()
Een hele faire vraag (gebruik je drugs?) aan iemand waarmee je kijkt of een relatie tot de mogelijkheid behoord. Niks mis mee. Net als de vragen of iemand rookt of een tattoo heeft.quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:47 schreef Zwartwassen het volgende:
[..]
Moest ze maar niet pittig zijn, met haar kruisverhoor of Jouke aan drugs doet. Die gaat zonder voorbedachte rade naar festivals was het antwoord van zijn advocaat.![]()
Gebruik je drugs, zit je bij de maffia? Heb je een strafblad? Ben je een vrouwenmepper? Ben je weleens vreemdgegaan? Er waren nog drie vrouwen over, dan laat je dat soort vragen over tot je als laatste over bent, dan vuur je dit soort vragen op hem af. Hij kan je dan niet wegsturen, omdat er geen andere keus is. Zo speel je het spelletje. Die andere twee vrouwen waren gewoon stil en lief, lekker koken voor Jouke, geen gezeur over roken en drugs, en die zijn er nog.quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:55 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Een hele faire vraag (gebruik je drugs?) aan iemand waarmee je kijkt of een relatie tot de mogelijkheid behoord. Niks mis mee. Net als de vragen of iemand rookt of een tattoo heeft.![]()
En wat schiet je daar mee op? Marion wil geen partner die drugs gebruikt. Helaas voor haar deed Jouke dat wel. Dan kun je er maar beter gelijk een punt achter zetten.quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:14 schreef Zwartwassen het volgende:
[..]
Die andere twee vrouwen waren gewoon stil en lief, lekker koken voor Jouke, geen gezeur over roken en drugs, en die zijn er nog.![]()
Ik heb Marion via de redactie van BzV een brief gestuurd.
Wie niet waagt, wie niet wint
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dan willen we hier wel horen of het wat wordt! Fokker zoekt vrouw!quote:Op woensdag 6 april 2022 13:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Wie niet waagt, wie niet wint![]()
Leuk! Keep us updatedquote:Op woensdag 6 april 2022 13:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Tof!quote:Op woensdag 6 april 2022 13:40 schreef SonicVolcano het volgende:
![]()
Zou de langste spier het nog doen? #bzv #dtvquote:Op woensdag 6 april 2022 16:05 schreef Zipportal het volgende:
Die rooie is ziek.
[ twitter ]
Gewoon. @:de_boswachterU MAD?![]()
Dat is wel echt verdrietig nieuws....quote:Op woensdag 6 april 2022 16:05 schreef Zipportal het volgende:
Die rooie is ziek.
[ twitter ]
Gewoon. @:de_boswachter![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 april 2022 13:40 schreef SonicVolcano het volgende:
![]()
![]()
Michael heeft een vriendin
https://boerzoektvrouw.kr(...)eeft-liefde-gevondenToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Die Marion is best een leuke meid.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”![]()
Michielquote:Op donderdag 7 april 2022 10:30 schreef Ynske het volgende:
https://boerzoektvrouw.kr(...)eeft-liefde-gevonden![]()
![]()
Hoera voor Michiel!quote:Op donderdag 7 april 2022 10:30 schreef Ynske het volgende:
https://boerzoektvrouw.kr(...)eeft-liefde-gevonden
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Maud…..![]()
Zij maakt het programma in ieder geval leuker. Hoe ze die man de oren van het hoofd kletst en vervolgens beweert dat ze geniet van stilte en niets zeggen… Ik ben heel benieuwd wat Evert gaat doen.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
To Maud or not to Maud, that's the question.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Ik vrees dat Maud ons vandaag gaat verlaten, want de programmamakers hebben maximaal gebruik gemaakt van haar aanwezigheid.![]()
Ik vind de twee laatste twee keuzes altijd zinderende televies.
Dat je echt denkt: neeeeee je kiest verkeerd! Of juist: jaaaa deze is leuk! En dat het dan bij de citytrip echt compleet verkeerd uitpakt....quote:Op zondag 10 april 2022 19:31 schreef Arcee het volgende:
Ik vind de twee laatste twee keuzes altijd zinderende televies.![]()
![]()
https://boerzoektvrouw.kr(...)-door-zoveel-vrouwen
De zus van Gerben woont in Denemarken en gaat daarom niks met de brieven doen![]()
![]()
Klinkt logisch, maar ik hoop echt dat je ongelijk hebt..quote:Op zondag 10 april 2022 19:09 schreef Jojoke het volgende:
Ik vrees dat Maud ons vandaag gaat verlaten, want de programmamakers hebben maximaal gebruik gemaakt van haar aanwezigheid.![]()
Breiwerkje, appeltaart en kopje thee erbijquote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Kan ook wat over de andere 2 dames bij Evert zeggen. Die zeggen en doen wellicht helemaal niks.quote:Op zondag 10 april 2022 19:09 schreef Jojoke het volgende:
Ik vrees vooral Maud, omdat Evert bij die andere twee volgens mij geen idee heeft van de eventuele verschillen en hij zei in de teaser dat er eentje is waarbij hij absoluut geen gevoel gaat krijgen.quote:Op zondag 10 april 2022 19:09 schreef Jojoke het volgende:
Het is een soort Wie is de Mol?!quote:Op zondag 10 april 2022 20:22 schreef JanGroen het volgende:
En dat kan weer puur knip en plak werk zijn van de regie.![]()
Maudgodin
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Ja, goed.You can learn anything, the secret lies in discipline.
ZoneThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
WAT zien ze in hem???And I am a weapon of massive consumption
Ja, goed.quote:Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Cora moet eerst van zichzelf houdenAnd I am a weapon of massive consumption
Gaat het nou om die vent of om op een boerderij te willen wonen?"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
doedewelietsmetje, snap je?You can learn anything, the secret lies in discipline.
Opzich vind ik het geen onaantrekkelijke man. Alleen persoonlijk houdt ik van wat meer communicatie.quote:![]()
Arme Cora
JAAAA MAUD BLIJFT
And I am a weapon of massive consumption
Dag Coraop zoek naar een andere boer.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik denk dat Evert Maud wil pompenYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Koop & Cora
JAAAAA CORA EN KOOP![]()
Ze gaan nog echt ook![]()
Huh?And I am a weapon of massive consumption
Dit kan toch niet?
Mmmm van CoraThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Verheug me nu al op het weekendje uit van Evert en Maud, hopelijk ook een camera in de slaapkamer
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Cora wil gewoon een boer, maakt niet uit wie.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Jaaa spin off met Koop en Cora
![]()
You can learn anything, the secret lies in discipline.
Haha lekker awkward ditKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Vierpersoonsuitje dusquote:Op zondag 10 april 2022 20:33 schreef Pedroso het volgende:
Verheug me nu al op het weekendje uit van Evert en Maud, hopelijk ook een camera in de slaapkamer![]()
![]()
Topshownu al
Boerderij bedoel je, boer maakt niet zoveel uit.quote:Op zondag 10 april 2022 20:33 schreef AgnesGru het volgende:
Cora wil gewoon een boer, maakt niet uit wie.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik zit zowat te gieren van het lachen, dit kan toch niet joh
One
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Rob is steeds meer een typetje uit KoefnoenKein gewalt! Wir sind das volk!
Ik moet hier even van bijkomen geloof ik...“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Die Evert laat Maud alle hoeken van de melkput zienquote:Op zondag 10 april 2022 20:33 schreef Pedroso het volgende:
Verheug me nu al op het weekendje uit van Evert en Maud, hopelijk ook een camera in de slaapkamer![]()
Die Friese boer is wel de leukste, die andere is maar een dooie lul.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij kan wel goed melken dus wie weet.quote:Op zondag 10 april 2022 20:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die Evert laat Maud alle hoeken van de melkput zienAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
wel mooi in LimburgAnd I am a weapon of massive consumption
Degelijk bankje.quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
honden mee in bed dat is pas triest.quote:Op zondag 10 april 2022 20:34 schreef Fosive het volgende:
Waarom sluit Janine haar hond op in een kooi
Erg triest![]()
Dat is zo smerig.quote:Op zondag 10 april 2022 20:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
honden mee in bed dat is pas triest.
Your beauty never ever scared me.![]()
Allebeiquote:Op zondag 10 april 2022 20:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
honden mee in bed dat is pas triest.![]()
Rob denkt echt dat hij een soort Hugh Hefner is.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
M’n vriend dacht dat het LuckyTV was, Rob met Metallica voor dat vuurtje![]()
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything![]()
Ik ookquote:
Leuke meid die Janine, tot ze begint te praten..Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Sander vondt de aanwezigheid van Michiel een belemmering. Christiaan geeft juist moeite om open te zijn met Sander in de buurt.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ah, ze wil de meesteres zijn. Fries boertje kan het shaken dus.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Laatste seizoenen zijn die logeerden allemaal werkkampen
Kan me van 'vroegah' herinner dat de boeren ook nog wel eens wat leuks deden![]()
Is ie lang genoeg ? Belangrijke vraag in een beginnende relatieAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja, huur een werker in voor een dag en ga met je dates op pad.quote:Op zondag 10 april 2022 20:38 schreef SilverEyes het volgende:
Kan me van 'vroegah' herinner dat de boeren ook nog wel eens wat leuks dedenKein gewalt! Wir sind das volk!
Oh vreselijk als vrouwen iemand zoeken die ze 'aankunnen'. Wat betekent dat überhaupt? Doe gewoon normaal.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ja hebben boeren van nu geen tijd meer voor. Die werken de klok rond om het water tot onder de lippen te houden.quote:Op zondag 10 april 2022 20:38 schreef SilverEyes het volgende:
Kan me van 'vroegah' herinner dat de boeren ook nog wel eens wat leuks deden![]()
tegengasquote:Op zondag 10 april 2022 20:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Oh vreselijk als vrouwen iemand zoeken die ze 'aankunnen'. Wat betekent dat überhaupt? Doe gewoon normaal.And I am a weapon of massive consumption
Sonja lijkt mij wel een hele lieve vrouwAnd I am a weapon of massive consumption
Nog enger dan boxershort Marcel.quote:Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Net als die lieve baby van de buren zekerquote:Op zondag 10 april 2022 20:41 schreef Revanches het volgende:
Sonja lijkt mij wel een hele lieve vrouw![]()
Had Jouke zijn broek nog open?
Voor aan de muur in zijn verborgen creepcavequote:Op zondag 10 april 2022 20:42 schreef InstortendeSter het volgende:
Even zijn aanwinsten op de foto zetten.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
'goedemorgen'
'waarom heb je mij niet gewekt?'
Pure liefde.Kein gewalt! Wir sind das volk!
koffie brengen is attent
Naast de andere foto’s achter de vitrine kasten met ledenmaten.quote:Op zondag 10 april 2022 20:43 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Voor aan de muur in zijn verborgen creepcave![]()
Ah wat zielig.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Bij Marion had hij het in haar gezicht gesmeten.quote:
'Is dit pittig genoeg voor je?'The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Hoppakkee gelijk optyfen bij je moederI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Jouke vindt Carlijn geil, maar Lotte handiger in het dagelijkse huishouden.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Nee, koe die net bevallen was. Op de boerderij van Jouke.quote:Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Tenzij fruitteelt of akkerbouw of zoquote:Op zondag 10 april 2022 20:45 schreef Joop_W het volgende:
“Wat sneu” bij dit programma, dan ben je naar de goede plek gekomen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Rob zou die sowieso opgegeten hebben, die trapt mamakoe er nog vanaf.quote:Op zondag 10 april 2022 20:46 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nee, koe die net bevallen was. Op de boerderij van Jouke.![]()
Majestueuze dierenYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Mijn vader was paardenslager.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ze zetten toch de zeis wel in het graan, moet je ook net tegen kunnenquote:Op zondag 10 april 2022 20:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Tenzij fruitteelt of akkerbouw of zo.
![]()
Mijn pa was een zeehondI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Niet zo raar doenquote:Op zondag 10 april 2022 20:48 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ze zetten toch de zeis wel in het graan, moet je ook net tegen kunnen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Zeemeerleeuwquote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Na een paar dagen nog niet doorhebben dat 't een contactgestoorde is
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Die walnoot lijkt eerder op een vagijn maar dat kent Evert niet.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
A la Tante Til: Een hartje hier, en een hartje daarquote:
Maak je zelfs een stoeptegel mee op smaak.quote:Op zondag 10 april 2022 20:51 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Knoflook in je stampot?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ik had dezelfde vraag.quote:Op zondag 10 april 2022 20:51 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Knoflook in je stampot?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Christus
Rob weer met zijn vermoeiende act.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Evert kan wel een beetje Rob gebruiken en vica versa.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Sonja heeft ook een kapsel waar flink gesnoeid kan worden.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ze is als kind in een ketel met labradoodles gevallen.quote:Op zondag 10 april 2022 20:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Sonja heeft ook een kapsel waar flink gesnoeid kan worden.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Met oppervlakkige gesprekken leer je elkaar kennen
- EvertYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Wietse en Neeltje blijft een van de leukste matches van de hele reeks.quote:Op zondag 10 april 2022 20:54 schreef SilverEyes het volgende:
Evert past mooi in het rijtje Wietse en Jochum.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik doe altijd een teentje knoflook of twee in de boerenkool en hutspotI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Best handig om te weten wat voor weer het wordt morgen,quote:Op zondag 10 april 2022 20:55 schreef monkyyy het volgende:
Met oppervlakkige gesprekken leer je elkaar kennen
- EvertAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Jouke wil geen werk uit handen geven.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Jouke gaat voor Karlijn, dat lijkt me duidelijk.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zoenen, zoenen
Zouden we dat over tien jaar ook over Evert en Maud zeggen?quote:Op zondag 10 april 2022 20:55 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wietse en Neeltje blijft een van de leukste matches van de hele reeks.![]()
Karlijn en Jouke moeten het even met elkaar doen, kunnen ze daarna verder met kijken of ze bij elkaar passen.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Oh ik vind haar juist heel puur. Leuke meidquote:Op zondag 10 april 2022 20:57 schreef Fosive het volgende:
Er is iets aan Karlijn waar ik achterdochtig van word
Ik erect.quote:Op zondag 10 april 2022 20:57 schreef Fosive het volgende:
Er is iets aan Karlijn waar ik achterdochtig van word![]()
Vandaag kiezen wie er als laatste mag blijven ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nog even wat Koop & Cora bitte.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Seriemoordenaar vibes?quote:Op zondag 10 april 2022 20:57 schreef Fosive het volgende:
Er is iets aan Karlijn waar ik achterdochtig van wordI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Wat danquote:Op zondag 10 april 2022 20:57 schreef Fosive het volgende:
Er is iets aan Karlijn waar ik achterdochtig van word![]()
![]()
Aah Chris
Weer werken in dat eeuwige grasveld. Rol eens samen van een heuvel. Doe iets.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Inderdaad, maak samen een wandeling, gezellig een traktor ritje of zoek desnoods de hooizolder op, maar heb toch contact lieve deelnemersquote:Op zondag 10 april 2022 21:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Weer werken in dat eeuwige grasveld. Rol eens samen van een heuvel. Doe iets.![]()
![]()
Sander weet hoe het werkt.
Zit straks weer gewoon alleen thuis.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Niet weer Rob
Hatsstikkende moai
- SanderThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Rob gaat niet kiezen, die heeft het liefst een trioAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
You can learn anything, the secret lies in discipline.
KotsI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Awkward...“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Was echt spontaan.quote:Op zondag 10 april 2022 21:04 schreef Timwonnacott het volgende:
Om moe van te worden gvd zeg. Ga toch rustig eten![]()
Ik word moe van Dinie en haar 'ik ben een doorgewinterde paardenvrouw'- actIk ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Ja, spontaan laptopje erbij voor de lyrics en een gitaar. Super spontaan, dat zo'n kanjer nog vrijgezel is.quote:![]()
Janine en haar mannen is ook zo vreselijk ongemakkelijk. Ik kan het gewoon niet aan. Ze durven elkaar gewoon niets te vragen.. hoe wil je elkaar dan leren kennen..![]()
Kan aan mij liggen maar zo zijn ze vrijwel allemaal.quote:Op zondag 10 april 2022 21:06 schreef Quotidien het volgende:
Ik word moe van Dinie en haar 'ik ben een doorgewinterde paardenvrouw'- act
Aids jargon erbij
RED ONS HENNIEGOD![]()
Dinie, als je zo erg twijfelt, stap op. Ga niet met een zuur gezicht daar rondlopen en aandacht trekken en Hans de kans ontnemen op iets moois met Annette.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: