Dat is wel echt verdrietig nieuws....quote:Op woensdag 6 april 2022 16:05 schreef Zipportal het volgende:
Die rooie is ziek.
[ twitter ]
Gewoon. @:de_boswachter
quote:Op woensdag 6 april 2022 13:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik heb Marion via de redactie van BzV een brief gestuurd.
Wie niet waagt, wie niet wint
Michielquote:Op donderdag 7 april 2022 10:30 schreef Ynske het volgende:
Michael heeft een vriendin
https://boerzoektvrouw.kr(...)eeft-liefde-gevonden
Hoera voor Michiel!quote:Op donderdag 7 april 2022 10:30 schreef Ynske het volgende:
Michael heeft een vriendin
https://boerzoektvrouw.kr(...)eeft-liefde-gevonden
Dat je echt denkt: neeeeee je kiest verkeerd! Of juist: jaaaa deze is leuk! En dat het dan bij de citytrip echt compleet verkeerd uitpakt....quote:Op zondag 10 april 2022 19:31 schreef Arcee het volgende:
Ik vind de twee laatste twee keuzes altijd zinderende televies.
Klinkt logisch, maar ik hoop echt dat je ongelijk hebt..quote:Op zondag 10 april 2022 19:09 schreef Jojoke het volgende:
Ik vrees dat Maud ons vandaag gaat verlaten, want de programmamakers hebben maximaal gebruik gemaakt van haar aanwezigheid.
Breiwerkje, appeltaart en kopje thee erbijquote:
Kan ook wat over de andere 2 dames bij Evert zeggen. Die zeggen en doen wellicht helemaal niks.quote:Op zondag 10 april 2022 19:09 schreef Jojoke het volgende:
Ik vrees dat Maud ons vandaag gaat verlaten, want de programmamakers hebben maximaal gebruik gemaakt van haar aanwezigheid.
Ik vrees vooral Maud, omdat Evert bij die andere twee volgens mij geen idee heeft van de eventuele verschillen en hij zei in de teaser dat er eentje is waarbij hij absoluut geen gevoel gaat krijgen.quote:Op zondag 10 april 2022 19:09 schreef Jojoke het volgende:
Het is een soort Wie is de Mol?!quote:Op zondag 10 april 2022 20:22 schreef JanGroen het volgende:
En dat kan weer puur knip en plak werk zijn van de regie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |