Vierpersoonsuitje dusquote:Op zondag 10 april 2022 20:33 schreef Pedroso het volgende:
Verheug me nu al op het weekendje uit van Evert en Maud, hopelijk ook een camera in de slaapkamer
Boerderij bedoel je, boer maakt niet zoveel uit.quote:Op zondag 10 april 2022 20:33 schreef AgnesGru het volgende:
Cora wil gewoon een boer, maakt niet uit wie.
Die Evert laat Maud alle hoeken van de melkput zienquote:Op zondag 10 april 2022 20:33 schreef Pedroso het volgende:
Verheug me nu al op het weekendje uit van Evert en Maud, hopelijk ook een camera in de slaapkamer
Hij kan wel goed melken dus wie weet.quote:Op zondag 10 april 2022 20:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die Evert laat Maud alle hoeken van de melkput zien
Degelijk bankje.quote:
honden mee in bed dat is pas triest.quote:Op zondag 10 april 2022 20:34 schreef Fosive het volgende:
Waarom sluit Janine haar hond op in een kooi
Erg triest
Dat is zo smerig.quote:Op zondag 10 april 2022 20:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
honden mee in bed dat is pas triest.
Allebeiquote:Op zondag 10 april 2022 20:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
honden mee in bed dat is pas triest.
Ik ookquote:
Ja, huur een werker in voor een dag en ga met je dates op pad.quote:Op zondag 10 april 2022 20:38 schreef SilverEyes het volgende:
Laatste seizoenen zijn die logeerden allemaal werkkampen
Kan me van 'vroegah' herinner dat de boeren ook nog wel eens wat leuks deden
Ja hebben boeren van nu geen tijd meer voor. Die werken de klok rond om het water tot onder de lippen te houden.quote:Op zondag 10 april 2022 20:38 schreef SilverEyes het volgende:
Laatste seizoenen zijn die logeerden allemaal werkkampen
Kan me van 'vroegah' herinner dat de boeren ook nog wel eens wat leuks deden
tegengasquote:Op zondag 10 april 2022 20:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Oh vreselijk als vrouwen iemand zoeken die ze 'aankunnen'. Wat betekent dat überhaupt? Doe gewoon normaal.
Nog enger dan boxershort Marcel.quote:
Net als die lieve baby van de buren zekerquote:Op zondag 10 april 2022 20:41 schreef Revanches het volgende:
Sonja lijkt mij wel een hele lieve vrouw
Voor aan de muur in zijn verborgen creepcavequote:Op zondag 10 april 2022 20:42 schreef InstortendeSter het volgende:
Even zijn aanwinsten op de foto zetten.
Naast de andere foto’s achter de vitrine kasten met ledenmaten.quote:Op zondag 10 april 2022 20:43 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Voor aan de muur in zijn verborgen creepcave
Bij Marion had hij het in haar gezicht gesmeten.quote:
Nee, koe die net bevallen was. Op de boerderij van Jouke.quote:
Tenzij fruitteelt of akkerbouw of zoquote:Op zondag 10 april 2022 20:45 schreef Joop_W het volgende:
“Wat sneu” bij dit programma, dan ben je naar de goede plek gekomen.
Rob zou die sowieso opgegeten hebben, die trapt mamakoe er nog vanaf.quote:Op zondag 10 april 2022 20:46 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nee, koe die net bevallen was. Op de boerderij van Jouke.
Ze zetten toch de zeis wel in het graan, moet je ook net tegen kunnenquote:Op zondag 10 april 2022 20:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Tenzij fruitteelt of akkerbouw of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |