abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 april 2022 @ 12:08:21 #2
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_204327072
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 12:00 schreef AchJa het volgende:

[..]
[..]
:D

Maakt voor mijn opmerking weinig uit natuurlijk... De logistieke aanvoer is vanaf dag 1 al een drama bij de Russen maar andersom zou het allemaal prima gaan?
Franse tanks rijden toch ook beter achteruit?

Wegrennen lijkt me vaak makkelijker dan voorwaarts gaan als je beschoten wordt.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_204327086
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 12:08 schreef nixxx het volgende:

[..]

Dan kun je beter tanks van Daf hebben, die gaan achteruit even hard als vooruit.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 4 april 2022 @ 12:11:49 #4
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204327110
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 12:08 schreef nixxx het volgende:

[..]

Nee, die hebben achteruitkijkspiegels, zien ze het front ook eens...
  maandag 4 april 2022 @ 12:12:20 #5
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_204327117
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 12:00 schreef AchJa het volgende:

[..]
[..]
:D

Maakt voor mijn opmerking weinig uit natuurlijk... De logistieke aanvoer is vanaf dag 1 al een drama bij de Russen maar andersom zou het allemaal prima gaan?
Ja, want omdat de logistiek van het russische leger k*t met peren is, moet dat natuurlijk ook gelden voor het wit-russische post bedrijf.

Nevermind dat rusland last heeft van een te grote afhankelijkheid van het spoor, en dat opzich goed gaat, maar het met name gaat wringen als de te kleine hoeveelheid vrachtwagens die in een BTG zitten te ver bij hun railhead vandaan moeten opereren.

Nope, doen we niks mee, russische logistiek is k*t, dus die van de wit-russische post, terwijl die waarschijnlijk volledig anders in elkaar zit, moet ook k*t zijn.

En zo zijn we natuurlijk weer bij het gewenste punt aangeland, het is allemaal niet waar, het is allemaal weer in scene gezet.... :)
  Redactie Sport maandag 4 april 2022 @ 12:13:44 #6
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204327133
Ik hoorde net het alarm, moeten wij ook vrezen?

Maar zonder gekheid: Wat denken we dat de Russen van plan zijn?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_204327144
twitter
  maandag 4 april 2022 @ 12:17:55 #8
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204327166
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2022 12:12 schreef ExTec het volgende:

Ja, want omdat de logistiek van het russische leger k*t met peren is, moet dat natuurlijk ook gelden voor het wit-russische post bedrijf.
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel de aanvoer van de Russen ansich. Er staat een 60km lange colone op de weg naar Kiev en het gaat geen kant op maar andersom zou het allemaal prima verlopen?

Of dat nou door de PTT of het leger zelf gedaan moet worden maakt mij weinig uit.

quote:
Nevermind dat rusland last heeft van een te grote afhankelijkheid van het spoor, en dat opzich goed gaat, maar het met name gaat wringen als de te kleine hoeveelheid vrachtwagens die in een BTG zitten te ver bij hun railhead vandaan moeten opereren.
Gewoon nul komma nul rekening gehouden met de omstandigheden.

quote:
Nope, doen we niks mee, russische logistiek is k*t, dus die van de wit-russische post, terwijl die waarschijnlijk volledig anders in elkaar zit, moet ook k*t zijn.

En zo zijn we natuurlijk weer bij het gewenste punt aangeland, het is allemaal niet waar, het is allemaal weer in scene gezet.... :)
Ik heb het nergens over "in scene zetten"... Ik weet niet wat jij verder uit de beelden kunt opmaken, ik iig vrij weinig.

Ik bekijk gewoon meerdere mogelijkheden, kun je het niet mee eens zijn dat mag verder.
pi_204327200
quote:
9s.gif Op maandag 4 april 2022 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:

Dat horen we zodra ze een plan bedacht hebben :)
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 12:20:53 #10
236264 crew  capricia
pi_204327203
Nou ja.
Ik denk dat de Russen wel gewend zullen zijn dat de post er wat langer over doet. :+
Maar dat ze spullen naar huis sturen, lijkt me niet zo ver gezocht. Wat brengen ze anders aan zo'n postbedrijf?

Of was het een afhaallocatie? Dat ze spullen van thuis kregen opgestuurd?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204327228
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 12:20 schreef capricia het volgende:
Dat ze spullen van thuis kregen opgestuurd?
Lege dozen, vermoedelijk. >:)
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 12:23:45 #12
236264 crew  capricia
pi_204327241
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 12:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Lege dozen, vermoedelijk. >:)
En van dat wrap-plasticfolie. :D
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204327245
quote:

Van het hele continent Rusland maken!
  maandag 4 april 2022 @ 12:30:26 #14
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204327306
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 12:15 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Genocidale fascistentaal. Ze schroeven de hoeveelheid haatpraat nog een tandje op.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 4 april 2022 @ 12:31:08 #15
13456 AchJa
Shut up!!!
  maandag 4 april 2022 @ 12:31:18 #16
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204327318
quote:

Alles op alles zetten om zoveel mogelijk van Oekraine te bezetten en te 'zuiveren'.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 4 april 2022 @ 12:32:03 #17
6484 ExTec
pi_204327330
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 12:17 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel de aanvoer van de Russen ansich. Er staat een 60km lange colone op de weg naar Kiev en het gaat geen kant op maar andersom zou het allemaal prima verlopen?

Of dat nou door de PTT of het leger zelf gedaan moet worden maakt mij weinig uit.
[..]
Gewoon nul komma nul rekening gehouden met de omstandigheden.
[..]
Ik heb het nergens over "in scene zetten"... Ik weet niet wat jij verder uit de beelden kunt opmaken, ik iig vrij weinig.

Ik bekijk gewoon meerdere mogelijkheden, kun je het niet mee eens zijn dat mag verder.
Je vergelijkt gewoon het logistieke apparaat van organisatie A met die van organisatie B, en omdat A het slecht doet, vloeit daar blijkbaar uit voort dat B het ook slecht moet doen.

En dan kan je wel weer komen met 'ja maar 60KM colone', maar die is dus van het leger, speelt zich in Oekraïne af,

En het oorlogsbuit op de post doen speelt zich niet in Oekraïne af, en loopt niet via de logistieke paden van het russische leger.

Maar ik moet het echt nog een keer uitleggen hé?
  maandag 4 april 2022 @ 12:32:17 #18
13456 AchJa
Shut up!!!
  maandag 4 april 2022 @ 12:35:49 #19
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_204327381
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2022 12:32 schreef ExTec het volgende:

[..]
Je vergelijkt gewoon het logistieke apparaat van organisatie A met die van organisatie B, en omdat A het slecht doet, vloeit daar blijkbaar uit voort dat B het ook slecht moet doen.

En dan kan je wel weer komen met 'ja maar 60KM colone', maar die is dus van het leger, speelt zich in Oekraïne af,

En het oorlogsbuit op de post doen speelt zich niet in Oekraïne af, en loopt niet via de logistieke paden van het russische leger.

Euhm, ik neem aan dat hij het over het transport van Oekraine naar Wit-Rusland heeft.
are we infinite or am I alone
  maandag 4 april 2022 @ 12:38:32 #20
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204327404
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2022 12:32 schreef ExTec het volgende:

Zucht... Als de Russen prima in staat blijken te zijn om hun gestolen waar vanaf het front met vrachtwagens af te voeren richting het noorden dan zou die route andersom wel gebruikt gaan worden voor de meer belangrijkere zaken toch? Of is dat nou echt rocket science ofzo? Of is het allemaal buit gemaakt in Belarus? En volgens mij stonden die uitgebrande wasmachines op een militaire truck of ga je dat ook nog ontkennen? Dus ja, dat zou dus gewoon via de reguliere logistieke lijnen van Rusland gaan...

Maar goed, het het begint weer van voren af aan... Dus :W
pi_204327408
quote:
Ja of door een lage suikerspiegel..flikker toch op zeg.
  maandag 4 april 2022 @ 12:40:09 #22
6484 ExTec
pi_204327418
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 12:35 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Euhm, ik neem aan dat hij het over het transport van Oekraine naar Wit-Rusland heeft.
Maar er zijn toch genoeg berichten geweest over terugtrekking van russische troepen richting wit-rusland?

Of was dat ook voor de verandering slechts een optreden van de Oekraïense leger toneelgroep?

Zo niet, dan kunnen we er dus gevoeglijk van uit gaan dat, ja, er russische soldaten in wit-rusland zijn gearriveerd, die dus als we de filmpjes mogen geloven, hun buit op de post aan het doen zijn.
pi_204327421
Die Russen schroomden ook niet om de sieraden en telefoons geld van de lijken van de slachtoffers van mh17 te stelen of zijn we dat weer vergeten?
pi_204327423
quote:
[ twitter ]
Ik krijg hier (even afgezien van de authenticiteit en achtergrond van dit stuk, dat kan ik niet verifiëren; is het een opiniestuk, Russisch staatsbeleid, etc.) serieus wel een beetje Nanking-vibes bij eerlijk gezegd.
Ook bij die beelden van gisteren.

:{
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  maandag 4 april 2022 @ 12:42:53 #25
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204327448
quote:
[ twitter ]
Knap staaltje double down richting je eigen achterban als je de oorlog op geen enkele manier aan het winnen bent. De plannen in nazi-Duitsland werden ook steeds geschifter naarmate het verlies onafwendbaarder werd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')