Waarom? Vanwege wat gedoe over wel of niet roken, is toch helemaal niet nodig om een topic van een paar delen te sluiten. Het waait vanzelf overquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:18 schreef Domnivoor het volgende:
Mag ons wandeltopic tot nader orde op slot?
40+ / Stadswandeling en borrel in Utrecht #4
"ons"? Het is van iedereenquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:18 schreef Domnivoor het volgende:
Mag ons wandeltopic tot nader orde op slot?
40+ / Stadswandeling en borrel in Utrecht #4
Kan het dan dicht tot het is overgewaaid?quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom? Vanwege wat gedoe over wel of niet roken, is toch helemaal niet nodig om een topic van een paar delen te sluiten. Het waait vanzelf over
Kan het internet niet dicht?quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kan het dan dicht tot het is overgewaaid?
Hier zitten we helemaal niet op te wachten.
Het is een tong80 TT en die is geniaalquote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kan iemand een van de 'in's uit de topictitel halen?
40+ / [40+ SC #5493] In die 1 april plas trappen we niet in......
Die is namelijk dubbelop en dus overbodig.
Maakt hem niet minder fout.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is een tong80 TT en die is geniaal
Het was cynischquote:
Ik vond dat het toch weer even gezegd moest worden met je 3 soorten Omega capsules in je pilledoosje. Dat is gay als hell. De aangeroepen moderators zullen het daar ook mee eens zijn.quote:Op zondag 22 februari 2026 19:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
@:deisyy @:rubbereend , op de man spelen is tegen de userpolicy toch?
Klopt! Maar als je niet tegen dit soort opmerkingen kan moet je misschien wat extra Omega-3 slikken.quote:Op zondag 22 februari 2026 19:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
@:deisyy @:rubbereend , op de man spelen is tegen de userpolicy toch?
Wat flauw zeg! Lijkt me vooral verziekend voor de sfeer.quote:Op zondag 22 februari 2026 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt! Maar als je niet tegen dit soort opmerkingen kan moet je misschien wat extra Omega-3 slikken.
Gewoon niet te zwaar aan tillen.quote:Op zondag 22 februari 2026 19:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wat flauw zeg! Lijkt me vooral verziekend voor de sfeer.
Ik heb het maar even in FB gevraagd. Op de man spelen toestaan lijkt me een slippery slope.
Het blijft de sfeer verzieken. Als ik in elk topic meteen mensen ga uitschelden zal dat ook niet gewaardeerd worden denk ik.quote:
Een glijdende schaal zeg maar. Dat is correct. Maar het blijft bij 1 opmerking daar.quote:Op zondag 22 februari 2026 19:37 schreef Mikeytt het volgende:
Op de man spelen toestaan lijkt me een slippery slope.
Hij vraagt tips en ik geef een tip met beschrijving van hoeveel pillen er in een vakje passen. Iemand meteen uitschelden lijkt me niet nodig.quote:Op zondag 22 februari 2026 19:50 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Een glijdende schaal zeg maar. Dat is correct. Maar het blijft bij 1 opmerking daar.
Ik snap ook oprecht niet: iemand vraagt om een pillendoosje wegens serieuze schade en dat ie dat nodig heeft en jij gaat neuzelen over je Omega 3 dingen en dat ze er met zijn 3'en misschien niet inpassen. Dat is lame. En stupid. En overbodig. Je zou ook eens gewoon op je handen kunnen zitten en niet reageren.
Wel enorm gay om dan hier in Feedback nog je 'gelijk' (gelijke rechten, jajaja) te willen halenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door sly-nl op 24-02-2026 23:34:54 ]love & heet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |