En we strepen afquote:Op donderdag 12 december 2024 23:03 schreef Leandra het volgende:
Roken/vapen is dan ook wel heel jaren 90 (maar niet retro @:mascara-klodder)
Stop er gewoon mee jongens, kost veul geld, levert niks op.
En nee, it wasn't me 🎶
Ik had het kennuh wezeh als ik er was geweest.. Oprotten met dat gerook around muhquote:
en ik was er niet eens bijquote:Op vrijdag 13 december 2024 00:06 schreef drakin het volgende:
Volgens mij zijn de echte dramaqueens degenen die nu aan het zeuren zijn.
vapen was nog niet echt uitgevonden toenquote:Op donderdag 12 december 2024 23:03 schreef Leandra het volgende:
Roken/vapen is dan ook wel heel jaren 90 (maar niet retro @:mascara-klodder)
Stop er gewoon mee jongens, kost veul geld, levert niks op.
En nee, it wasn't me 🎶
Prima.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:25 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik had het kennuh wezeh als ik er was geweest.. Oprotten met dat gerook around muh
Oh jee antirook politie wandeling?quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Prima.
Maar ga niet dramatisch doen.
Gewoon even zeggen: ik heb last van je rook ipv theatraal doen.
"backstabben"quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:12 schreef drakin het volgende:
Lekker backstabben hier, niemand deed ook maar ergens theatraal over. Dus lekker nu ineens dat beweren is echt een klotestreek.
Had je maar niet voor de 3e keer af moeten zeggenquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"backstabben"![]()
![]()
Jij probeert er m.i. als enige een rel uit te 'slepen' omdat je van de partij was en daar natuurlijk 'recht' op hebt!@'.
Schandalig. En dat over de rug van die toch al bijna overal gediscrimineerde rokertjes
"3e keer"? Vijfde zah je bedoelehquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Had je maar niet voor de 3e keer af moeten zeggen![]()
Tevens roker gespot
Sjaak afhaakquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"3e keer"? Vijfde zah je bedoeleh![]()
Nee joh, ik rook niet.Mag van mij overal verboden worden. Liefst ook bij mensen in hun eigen huis! En schuur!
Sjaak Trekhaak will doquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Sjaak afhaak![]()
Durf je ons niet te ontmoeten?![]()
Van mij mogen rokers het helemaal zelf weten, al roken ze 5 pakjes per dag. Ik ga wel uit de wind staan. Enkel met keelpijn is het wat erger en meld ik dat gewoon rustig.
quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:22 schreef Marrije het volgende:
Zo, net terug uit Duitsland. Weer even goedkoop rookwaar ingeslagen.
En vegan snoepjes die daar zoveel goedkoper zijn.
Ik sta bekend als een stokerquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jij en die Marrije natuurlijk ook weer olie op het vuur gooien in dit topic![]()
Nee toch? Niet bij mij in ieder geval. Wel een onwijze drammer, dat wel!@quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik sta bekend als een stokerik maak me geen zorgen
Dat drammen kan kloppenquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee toch? Niet bij mij in ieder geval. Wel een onwijze drammer, dat wel!@
Gewoon wat lol maken, stokerdquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:19 schreef chufi het volgende:
Genoeg getrolld ..
op naar de volgende wandeling ...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |