dan zijn we van dezelfde leeftijdquote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:32 schreef heywoodu het volgende:
Ik was rond de 10 jaar, dus vond het cool, zeker het concept met allemaal verschillende munten per land: lekker verzamelen
Dat vond ik ook jammer. Mijn moeder werkte toen der tijd in een hotel dus ik had echt munten overal vandaanquote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:33 schreef heywoodu het volgende:
Het enige negatieve vond ik dat ik het altijd wel leuk vond als we een handje buitenlandse munten kregen voor op vakantie, en dat was natuurlijk geen ding meer. Verder vooral véél makkelijker allemaal, alleen gingen we in jaar één op vakantie naar Zwitserland
Zo'n mooi blauw mapje waar je alle guldens in kon doen om ze te bewaren. Die heb ik nog steeds ergens op zolder liggenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:32 schreef heywoodu het volgende:
Ik was rond de 10 jaar, dus vond het cool, zeker het concept met allemaal verschillende munten per land: lekker verzamelen
Op mijn bankrekening gekeken, geen AOW, het leven is niet eerlijk.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:33 schreef roos94 het volgende:
Mensen die dit bewust hebben meegemaakt zitten nu aan de AOW
Was het maar waar, ik moet nog zeker 25 jaarquote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:33 schreef roos94 het volgende:
Is euro overal danquote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:43 schreef Managarm het volgende:
Lelijk geld, het gulden briefgeld was mooier. Alles werd inderdaad duurder, en minder salaris![]()
. Het is nu wel prettig, geen geld meer wisselen voor vakantie.
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:33 schreef roos94 het volgende:
Uhm Nee hoor, mag nog 20 jaar werken.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:33 schreef roos94 het volgende:
Nee hoor, bij lange na niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:33 schreef roos94 het volgende:
Het is pas 23 jaar geleden, hè. Een leeftijd waarop veel mensen nog maar net begonnen zijn met werken.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:33 schreef roos94 het volgende:
Mijn ouders zijn al heul lang dood. Dus nee.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:34 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Als 1994 jouw geboortejaar is, zullen zelfs je ouders waarschijnlijk nog minstens 10 jaar moeten werken.
Oh. Nou ja, wist ik niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:47 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn al heul lang dood. Dus nee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |