Dank je.quote:Op zondag 3 april 2022 19:19 schreef BillDauterive het volgende:
@:Roger_Epiales, beterschap met je vinger!
@AgnesGru had het niet door. En ik wist ook geen goede TT.quote:Op zondag 3 april 2022 20:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
Lang geleden dat ik hier kwam en er gewoon geen SC topic open was.
quote:Op zondag 3 april 2022 20:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
Lang geleden dat ik hier kwam en er gewoon geen SC topic open was.
Dat kan gebeuren.quote:Op zondag 3 april 2022 20:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:AgnesGru had het niet door. En ik wist ook geen goede TT.
Ik had het wel door, maar was benieuwd hoe lang het zou durenquote:Op zondag 3 april 2022 20:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren.
Wel een rustig dagje dan hier dat niemand anders het ook door had.
Wat zijn dit voor psychologische spelletjes?quote:Op zondag 3 april 2022 20:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had het wel door, maar was benieuwd hoe lang het zou duren
Ik geef zelf de voorkeur aan 'test'quote:Op zondag 3 april 2022 20:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor psychologische spelletjes?
Hm, test klinkt best wetenschappelijk. Wat zijn de bevindingen?quote:
Ik had het niet door inderdaad. Maar is prima zo! Ben ook wel bang voor eenquote:Op zondag 3 april 2022 20:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:AgnesGru had het niet door. En ik wist ook geen goede TT.
Nooit bang zijn voor @Strani, nergens voor nodig.quote:Op zondag 3 april 2022 20:17 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik had het niet door inderdaad. Maar is prima zo! Ben ook wel bang voor eenvan @:Strani
Als jij eenquote:Op zondag 3 april 2022 20:17 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik had het niet door inderdaad. Maar is prima zo! Ben ook wel bang voor eenvan @:Strani
Daarom hebben we ook de Nederlandse cheerlies natuurlijkquote:Op zondag 3 april 2022 20:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nooit bang zijn voor @:Strani, nergens voor nodig.![]()
Daarbij strooit hij alleen met die kaarten in een wanhopige poging ons te laten wennen aan de kleuren van de Spaanse vlag.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is een duur ritje... Maar ja, met de bus kom je der ook niet in de buurt. Toen ik vanmiddag op Amersfoort Centraal stond, stond er iemand bij me in de buurt die naar Groningen moest. Ze had berekend dat ze nog 6 uur onderweg zou zijn.quote:Op zondag 3 april 2022 19:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Love, Love, Peace, Peace
Ik zie nu ook berichten dat mensen vanuit Alkmaar maar een taxi hebben genomen naar Eindhoven of Venlo.
En morgenochtend is het pas weer opgelost.
Zeker! Ik was gisteren om half 3 's nachts thuisquote:Op zondag 3 april 2022 19:30 schreef H_T het volgende:
[..]
FijnWas het een leuk feest?
Ik zie nu ook dat de treinen de rest van de dag helemaal niet meer gaan rijden
Het was een oudermiddag van Transvisie, waarbij ik als een van de ervaringsdeskundigen aan het woord was. Ik begon mijn verhaaltje dan ook met: "Hoi, ik ben Billie (niet Billie) en ik ben te laat omdat ik met de trein ging. Wie wil me naar huis brengen?"quote:
Ik moet er echt eens aan beginnen.quote:Op zondag 3 april 2022 20:32 schreef Hamlapjes het volgende:
Dienstmededeling: De Mol staat alweer online!
Ik herhaal: De Mol staat alweer online!
This is not a drill!
John of Linda?quote:Op zondag 3 april 2022 20:32 schreef Hamlapjes het volgende:
Dienstmededeling: De Mol staat alweer online!
Ik herhaal: De Mol staat alweer online!
This is not a drill!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je nou een week had gewacht hadden we je kunnen oppikkenquote:Op zondag 3 april 2022 19:18 schreef BillDauterive het volgende:
Super aardig, anders had ik nu nog op Utrecht Centraal gestaan
Als @Strani je eenquote:
De laatste jaren waren niet zo inderdaad, ik ben al aantal keer na een paar afleveringen afgehaakt.quote:Op zondag 3 april 2022 20:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als @:Strani je eengeeft omdat je nog niet ben begonnen dan begrijp ik dat.
Het is zoveel beter dan wat we in Nederland zien de laatste jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |