abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204324704
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2022 00:11 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Welke precies?
Wilders komt zomaar in me op, je bent niet dom toch?
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
  maandag 4 april 2022 @ 00:12:37 #152
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204324707
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 00:11 schreef ludovico het volgende:

[..]
K nou, ga bij hem langs thuis met een warrant van de officier van justitie dat hij zijn telefoon moet afgeven voor onderzoek oid en klaar?
Nee, zo werkt dat niet gelukkig.
  maandag 4 april 2022 @ 00:12:58 #153
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204324708
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 00:12 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Wilders komt zomaar in me op, je bent niet dom toch?
Je hebt gemist dat er allerlei figuren zijn veroordeeld voor het bedreigen van Wilders?
pi_204324710
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 00:11 schreef Caland het volgende:

[..]
Was het bij Akwasi ook structureel aanzetten tot geweld en dat soort zaken? Dat gevoel kreeg ik niet echt eigenlijk.
Jazeker wel, bekijk zijn twitter maar, jarenlang.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_204324711
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 00:10 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik denk dat als die vandaag rustig was thuisgebleven en geen intentie toonde om te gaat spreken in Nijmegen dat hij vannacht gewoon in zijn eigen bed geslapen had.
Tjah wat ik weet was geen social media..

Dan is die niet in overtreding, allicht.

Ze gaan over grijze gebieden en selectieve interpretaties. Ze zitten te flirten en te dansen met justitie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 4 april 2022 @ 00:13:34 #156
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204324712
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 00:11 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
Dit is gewoon een weg langs de snelweg en langs een bedrijventerrein.
Ja geen reet te doen daar op zondag. Das tussen Prinseland en Kralingen, naast de Uni. Zo onveilig is die plek niet, ze rijden er niet met 100 kilometer langs.
  maandag 4 april 2022 @ 00:14:17 #157
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_204324713
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 00:13 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Aha.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 4 april 2022 @ 00:15:01 #158
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204324715
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 00:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
Tjah wat ik weet was geen social media..

Dan is die niet in overtreding, allicht.

Ze gaan over grijze gebieden en selectieve interpretaties. Ze zitten te flirten en te dansen met justitie.
Zo grijs is dat niet, de afspraak was geen sociaal media. Niet van je eigen accounts en niet via een ander. Wat dacht die zelf?

Onze nieuwe Messias
pi_204324716
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 00:11 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
Dit is gewoon een weg langs de snelweg en langs een bedrijventerrein.
Parkeer je de auto daar toch ff?

Ze hebben zijn telefoon zitten uitlezen om zijn locatie te vinden en twee politiebusjes deden mee aan die aanhouding en het moest allemaal rap.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204324717
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2022 00:12 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Je hebt gemist dat er allerlei figuren zijn veroordeeld voor het bedreigen van Wilders?
En jij hebt gemist dat hij nog steeds niet normaal over straat kan? Echt absurd in een vrij land. En nee, ik heb niks met Wilders. :+
pi_204324726
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 00:13 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Ik voel me met die "witte man" framing ook minder veilig.
  maandag 4 april 2022 @ 00:18:13 #162
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204324733
quote:
13s.gif Op maandag 4 april 2022 00:15 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
En jij hebt gemist dat hij nog steeds niet normaal over straat kan?
Je zei net dat Wilders vaak wordt bedreigd en er niemand wordt opgepakt of veroordeeld. Dat klopt niet.
pi_204324738
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 00:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Zo grijs is dat niet, de afspraak was geen sociaal media. Niet van je eigen accounts en niet via een ander. Wat dacht die zelf?

Onze nieuwe Messias
Heeft die social media gebruikt dan? OM zegt er nog niks over.
pi_204324752
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 00:18 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Je zei net dat Wilders vaak wordt bedreigd en er niemand wordt opgepakt of veroordeeld. Dat klopt niet.
Oja, ok, dus dat hij nog steeds niet normaal over straat kan is voor jou acceptabel omdat er wat randdebielen veroordeelt zijn. Dat maakt het toch niet goed?
  maandag 4 april 2022 @ 08:19:28 #165
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204325366
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 00:23 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Oja, ok, dus dat hij nog steeds niet normaal over straat kan is voor jou acceptabel omdat er wat randdebielen veroordeelt zijn. Dat maakt het toch niet goed?
Je bent gewoon de doelpalen aan het verschuiven.
pi_204325480
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 00:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Onze nieuwe Messias
Lijkt erop dat het onder YouTube geschaard wordt straks en dat dat zogezegd social media zou zijn.

En omdat alles gebruikt kan worden als een dildo als je maar dapper genoeg bent kunnen ze pretenderen dat de figuurlijke cactus gewoon een dildo is.
  maandag 4 april 2022 @ 09:59:29 #167
3542 Gia
User under construction
pi_204326021
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 08:41 schreef ludovico het volgende:

[..]
Lijkt erop dat het onder YouTube geschaard wordt straks en dat dat zogezegd social media zou zijn.

En omdat alles gebruikt kan worden als een dildo als je maar dapper genoeg bent kunnen ze pretenderen dat de figuurlijke cactus gewoon een dildo is.
Persoonlijk vind ik elk openbaar internet kanaal waarmee je mensen kunt bereiken en er op je gereageerd kan worden wel onder social media vallen. Het is media, en je je socialized met anderen.
pi_204326303
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 09:59 schreef Gia het volgende:

[..]
Persoonlijk vind ik elk openbaar internet kanaal waarmee je mensen kunt bereiken en er op je gereageerd kan worden wel onder social media vallen. Het is media, en je je socialized met anderen.
Tis bovenal gewoon een streaming platform en niet om sociaal op te doen met vrienden etc... Nee social media is wat anders.

En ik vind het maar al te vreemd dit soort opvattingen, het voelt allemaal enorm aan - niet beledigend bedoeld naar jou - alsof men onbewust totaal niet integer dit soort zaken kan afwegen.

Als Akwasi op Youtube zijn mening wat ventileert zou Youtube niet onder social media vallen, zogezegd.

De waarheid is zo gigantisch "fluïde" naar interpretatie geworden naar mijn mening dat ik met de dag een benauwender 1984 gevoel krijg.

De propaganda ook, sure, tis hier beter dan 99% van de rest van de wereld, maar het is gewoon een slechte zaak. Als de media de kant van de politiek kiest raakt dat het vertrouwen in objectieve journalistiek, en de beladen termen die worden gebruikt tegenwoordig.... Ja sorry, gaat niet samen met objectiviteit.
  maandag 4 april 2022 @ 10:41:02 #169
3542 Gia
User under construction
pi_204326313
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 10:38 schreef ludovico het volgende:

[..]
Tis bovenal gewoon een streaming platform en niet om sociaal op te doen met vrienden etc... Nee social media is wat anders.

En ik vind het maar al te vreemd dit soort opvattingen, het voelt allemaal enorm aan - niet beledigend bedoeld naar jou - alsof men onbewust totaal niet integer dit soort zaken kan afwegen.

Als Akwasi op Youtube zijn mening wat ventileert zou Youtube niet onder social media vallen, zogezegd.

De waarheid is zo gigantisch "fluïde" naar interpretatie geworden naar mijn mening dat ik met de dag een benauwender 1984 gevoel krijg.

De propaganda ook, sure, tis hier beter dan 99% van de rest van de wereld, maar het is gewoon een slechte zaak.
Google maar eens op de definitie van 'social media':
quote:
Sociale media (de Engelse term social media is ook in het Nederlands gangbaar) is een verzamelbegrip voor online platformen waar de gebruikers, zonder of met minimale tussenkomst van een professionele redactie, de inhoud verzorgen. Hoofdkenmerken zijn interactie en dialoog tussen de gebruikers.
Wat is het dat Youtube hier, volgens jou, niet onder valt?

En dat Akwasi niet is aangepakt, vind ik ook niet kloppen.
pi_204326327
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 10:41 schreef Gia het volgende:

[..]
Google maar eens op de definitie van 'social media':
[..]
Wat is het dat Youtube hier, volgens jou, niet onder valt?

En dat Akwasi niet is aangepakt, vind ik ook niet kloppen.
quote:
Hoofdkenmerken zijn interactie en dialoog tussen de gebruikers.
Hoofdkenmerk van Youtube is streaming platform. De zending is (hoofdzakelijk) one directional ipv tweezijdig.

Hoofdkenmerken intereactie en dialoog zijn dus anders.

En als je mensen vraagt op straat voorbeelden social media is het facebook en twitter en vroeger Hyves. Maybe Tiktok erbij o.i.d.

Youtube, nee, die zou er niet onder vallen.

En dit grijze gebied zal het dispuut over gaan is mijn vermoeden en dat maakt het allemaal een beetje treurig. Bewaar je zooitje lekker voor de rechtzaak.

Ik kan niet op een individu klagen dat hij/zij hypocriet is maar de maatschappij als geheel kleurt nogal in is mijn overtuiging.

Omdat Willem Engel niet meewerkt met de Covid overtuiging en men daar zo zwaar geemotioneerd over denkt is het een soort van vijand die niet hard genoeg aangepakt kan worden. En derhalve mag hij andere standaarden krijgen dan anderen. Dat is willekeur, en dat past niet in een rechtsstaat.

Beetje thought police achtig die sturing, het gaat allemaal onbewust en subtiel daar niet van.
  maandag 4 april 2022 @ 10:55:06 #171
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204326415
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 10:42 schreef ludovico het volgende:

[..]
[..]
Hoofdkenmerk van Youtube is streaming platform. De zending is (hoofdzakelijk) one directional ipv tweezijdig.
Volg eens een 'uitzending' van het kamp van Willem en kijk dan naar de chat functie.
Er is daar dan weinig sprake van one directional verkeer, integendeel...
  maandag 4 april 2022 @ 11:17:25 #172
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_204326558
Youtube, iedere gebruiker kan daar eigen content uploaden en je kan bijvoorbeeld chatten met medegebruikers.

Hoe kan je dat niet als social media zien?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_204326566
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 11:14 schreef Resistwemuch het volgende:

[..]
Maar dit flirten doet de politiek en justitie ook bij burgers. En ze gaan echt over de schreef. Burgers kopschoppen enzovoort. Maar natuurlijk worden die kopschoppers en opruiers gevrijwaard door het communistische Goelag-media en politiek.

Dit wordt vast ook weer verwijderd door een zuurlinkse activistische mod. Valt niet op hoe zuur jullie zijn hoor :')
Even een oprechte vraag, wat heeft dit precies met "links" te maken?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_204326575
quote:
10s.gif Op maandag 4 april 2022 11:17 schreef Caland het volgende:
Youtube, iedere gebruiker kan daar eigen content uploaden en je kan bijvoorbeeld chatten met medegebruikers.

Hoe kan je dat niet als social media zien?
Nou gewoon, met hersengymnastiek gecombineerd met het maken van je eigen definities.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_204326587
quote:
2s.gif Op maandag 4 april 2022 11:18 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Even een oprechte vraag, wat heeft dit precies met "links" te maken?
Dat is een goede vraag. Alle cancel-culture, critical theory, communisme en onderdrukking (ook onder zogenaamd rechts) is gewoon extreem-links?
pi_204326614
Dus de rechter legt hem schorsende voorwaarden op, vervolgens overtreedt hij ze en wordt hij aangehouden. Wat is hier precies fout aan?
pi_204326660
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 23:11 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat weet jij van de overtreding? Wat heeft ie gedaan?

Ik heb nog niks gelezen dat een arrestatie met arrestatieteam (lol) rechtvaardigd.
Alsof deze politieagenten een arrestatieteam waren (lol).
pi_204326663
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 11:23 schreef Questular het volgende:
Dus de rechter legt hem schorsende voorwaarden op, vervolgens overtreedt hij ze en wordt hij aangehouden. Wat is hier precies fout aan?
Dat dit allemaal blijk geeft van selectieve verontwaardiging en misbruik van macht door media, politiek en justitie. En dit is een glijdende schaal. In de afgelopen jaren zijn er veel individuen die de wet hebben overtreden (zie bijvoorbeeld de rellen in Amerika). Maar daar werd niets mee gedaan.
pi_204326668
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 11:29 schreef Resistwemuch het volgende:

[..]
Dat dit allemaal blijk geeft van selectieve verontwaardiging en misbruik van macht door media, politiek en justitie. En dit is een glijdende schaal. In de afgelopen jaren zijn er veel individuen die de wet hebben overtreden (zie bijvoorbeeld de rellen in Amerika). Maar daar werd niets mee gedaan.
Gelukkig hebben we een neutrale Rechtbank die dit allemaal toetst op rechtmatigheid.
  maandag 4 april 2022 @ 11:33:21 #180
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_204326698
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 11:29 schreef Resistwemuch het volgende:

[..]
Wat hebben wij te maken met Amerika?
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')