abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204323904
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 22:11 schreef capricia het volgende:

[..]
Eens.
Ik heb wel eens meegelopen met arrestaties (ook in een ver verleden), en dit is nogal standaard. Niet echt bijzonder ofzo.
Beetje Wegmisbruikers niveau.
In tegenstelling tot bijv het AT.
Klopt, als je echt vervelend bent gooien ze je op je buik, knie in je rug, en trekken ze de handboeitjes hoog op je rug ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204323914
quote:
7s.gif Op zondag 3 april 2022 22:08 schreef MadMaster het volgende:

[..]
+1

Het grappige is dat ik toen bijgestaan werd door advocaten van Cleerdin & Hamer (voor wie ik ooit de website gemaakt heb)… :P
Het kan erger, ik moest voorkomen bij de rechter welke een voetbalmaatje was ;)
  zondag 3 april 2022 @ 22:19:37 #53
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204323925
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 22:16 schreef raptorix het volgende:

[..]
Klopt, als je echt vervelend bent gooien ze je op je buik, knie in je rug, en trekken ze de handboeitjes hoog op je rug ;)
Check, of de tanden van een hond in je been. :X
De arrestatie van Willem is wat betreft nog zeer mild, ook omdat hij wel zo slim is om zich nauwelijks fysiek te verzetten…
  Moderator zondag 3 april 2022 @ 22:20:05 #54
236264 crew  capricia
pi_204323934
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 22:16 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dan letten ze ook op meer.
Bijv dat je alleen bent. En niet met een mogelijke hostage in een auto of gebouw. :+

Dit is gewoon doorsnee politiewerk. Niets extreems.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator zondag 3 april 2022 @ 22:23:55 #55
236264 crew  capricia
pi_204323968
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 21:59 schreef ludovico het volgende:

[..]
En? Dat is excessief, nergens voor nodig. Lijkt helemaal nergens op.

Welke passage van die voorwaarden heeft die overschreden en hoe dan? Ik weet van niks maar met de emotionele lading waar jij mee spreekt lijk je meer te weten? Hoop ik? Of reageer je altijd zo vol emotie terwijl je maar wat lult?

Jeetje.
Als jij deze arrestatie excessief vindt, wat het absoluut niet is qua politiegeweld, dan (en dit gaat heel naar klinken) doen ze precies wat nodig is.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 3 april 2022 @ 22:25:01 #56
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204323978
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 22:17 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het kan erger, ik moest voorkomen bij de rechter welke een voetbalmaatje was ;)
Dat lijkt me niet echt een nadeel.
Het grappige is Ludovico citeert van de website van Cleerdin & Hamer (die inmiddels niet meer van mijn hand is, overigens). En Gerard Hamer is ook al een tijdje geleden overleden en mijn advocate werkt er niet meer…

Maar dat terzijde…
pi_204323979
Hoe zo kan een omstander verzoeken om legitimatie? Ja, dat kan natuurlijk maar daar hoeft de ambtenaar natuurlijk niet op in te gaan.

Omstander uitte zich niet bepaald meewerkend. Dat kan een bedreiging voor de ambtenaren en daarmee ook voor verdachte worden.

Verdachte was erg gefocust op vuurwapens die de agenten bij zich hadden. Lijkt me dan niet verkeerd om er rekening mee te houden dat hij een poging gaat wagen een wapen te ontfutselen.

Heel erg nette arrestatie lijk mij. Uiterst beleefde omgang van de dienders naar zeker de verdachte en gepaste aandacht voor de omstander. Verdacht is geen haar gekrent (sic).
pi_204324001
Overigens verwacht ik dat hij morgen wel weer vrij zal zijn, dit zijn doorgaans typische justitie pesterijtjes.
  zondag 3 april 2022 @ 22:31:50 #59
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_204324023
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 22:28 schreef raptorix het volgende:
Overigens verwacht ik dat hij morgen wel weer vrij zal zijn, dit zijn doorgaans typische justitie pesterijtjes.
Gewoon zitten tot 13 juni wanneer hij moet voorkomen gok ik, hij mocht onder voorwaarden in vrijheid die zaak afwachten. Niet aan gehouden, toedels.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_204324119
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 22:31 schreef Caland het volgende:

[..]
Gewoon zitten tot 13 juni wanneer hij moet voorkomen gok ik, hij mocht onder voorwaarden in vrijheid die zaak afwachten. Niet aan gehouden, toedels.
Het optreden in een programma lijkt me niet hieronder te vallen, we gaan het zien.
pi_204324225
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 22:02 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
De passage waarin stond dat hij zich diende te onthouden van uitlatingen op social media. Lijkt mij toch vrij duidelijk?
Wat weet jij daar dan van?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204324232
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 22:25 schreef qajariaq het volgende:
Hoe zo kan een omstander verzoeken om legitimatie? Ja, dat kan natuurlijk maar daar hoeft de ambtenaar natuurlijk niet op in te gaan.

Omstander uitte zich niet bepaald meewerkend. Dat kan een bedreiging voor de ambtenaren en daarmee ook voor verdachte worden.

Verdachte was erg gefocust op vuurwapens die de agenten bij zich hadden. Lijkt me dan niet verkeerd om er rekening mee te houden dat hij een poging gaat wagen een wapen te ontfutselen.

Heel erg nette arrestatie lijk mij. Uiterst beleefde omgang van de dienders naar zeker de verdachte en gepaste aandacht voor de omstander. Verdacht is geen haar gekrent (sic).
Jezus mina..... 1984.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204324240
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 22:23 schreef capricia het volgende:

[..]
Als jij deze arrestatie excessief vindt, wat het absoluut niet is qua politiegeweld, dan (en dit gaat heel naar klinken) doen ze precies wat nodig is.
Politiegeweld? Wat?

Heb ik het niet over.
pi_204324257
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 23:01 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat weet jij daar dan van?
quote:
Woensdag werd het voorarrest van de Viruswaarheid-voorman opgeheven. Voorwaarde was dat hij geen uitlatingen zou plaatsen op sociale media.

https://www.nu.nl/coronav(...)euw-aangehouden.html
:W

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2022 23:05:26 ]
pi_204324295
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 22:09 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Het is niet excessief, jij vindt het excessief. Is slechts jouw mening. Kopen we niet zo veel voor.

Ik vind dat ze hem best nog wat harder hadden mogen aanpakken. Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn met dat soort wappies.
Slechts een mening.

Ik vind het ondertussen doodeng worden met dat gedachtegoed zoals het jouwe. Alles is weerloos aan de ultieme opportunistische interpretatie van "de meerderheid".

Water is nat. Maar de donkerste kleuren zwart worden nog wel ff wit genoemd hier.

Het houdt een keer op, deze aanhouding slaat helemaal nergens op tenzij we extreme info missen. Geloof ik niks van.

Ik lees alleen maar haat aan het persoon Engel, diepere argumentatie dat het geweld maar lichtjes was lees ik niet terug. Doodeng.
  Moderator zondag 3 april 2022 @ 23:10:22 #66
236264 crew  capricia
pi_204324296
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 23:03 schreef ludovico het volgende:

[..]
Politiegeweld? Wat?

Heb ik het niet over.
Excessief in wat dan?
Ik zie het niet namelijk.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204324300
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 23:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
[..]
Wat weet jij van de overtreding? Wat heeft ie gedaan?

Ik heb nog niks gelezen dat een arrestatie met arrestatieteam (lol) rechtvaardigd.
pi_204324301
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 23:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
[..]
Ludovico volgt natuurlijk de msm niet, hij volgt alleen de feesboek, cafe weltschmertz, ongehoord nieuws en het fvd journaal.
  zondag 3 april 2022 @ 23:12:04 #69
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_204324310
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 23:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het houdt een keer op, deze aanhouding slaat helemaal nergens op tenzij we extreme info missen. Geloof ik niks van.
Hij is onder voorwaarden vrijgelaten, veegt zijn reet er mee af en dan vind jij het raar dat hij wordt opgepakt. De enige die extreme info mist ben jij lijkt het wel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_204324326
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 23:10 schreef capricia het volgende:

[..]
Excessief in wat dan?
Ik zie het niet namelijk.
Ik kan een blinde niet uitleggen wat het is om te zien.

Als je iemand kan bellen dat die naar het bureau moet komen en iemand werkt mee hoef je hem niet met twee auto's klem te rijden en geboeid af te voeren.
pi_204324329
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 23:12 schreef Caland het volgende:

[..]
Hij is onder voorwaarden vrijgelaten, veegt zijn reet er mee af en dan vind jij het raar dat hij wordt opgepakt. De enige die extreme info mist ben jij lijkt het wel.
Je zegt dit al de tweede keer. Wat heeft die gedaan dan?

Nee jij gebruikt grote woorden maar je weet helemaal niet wat er gebeurt is.
  zondag 3 april 2022 @ 23:14:15 #72
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204324331
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 23:10 schreef ludovico het volgende:

[..]
Slechts een mening.

Ik vind het ondertussen doodeng worden met dat gedachtegoed zoals het jouwe. Alles is weerloos aan de ultieme opportunistische interpretatie van "de meerderheid".

Water is nat. Maar de donkerste kleuren zwart worden nog wel ff wit genoemd hier.

Ik lees alleen maar haat aan het persoon Engel, diepere argumentatie dat het geweld maar lichtjes was lees ik niet terug. Doodeng.
Doodeng was het voor de mensen waarvan de adresgegevens werden doorgegeven op telegram.

Mensen die gewoon hun werk deden, politieagenten en zorgmedewerkers.

Allemaal op verzoek van Engel, werden deze mensen thuis en op de werkvloer bedreigd en lastig gevallen.

En Engel stond erbij en zag dat het goed was…
:r Smerige sekteleider is het.
pi_204324335
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 23:11 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat weet jij van de overtreding? Wat heeft ie gedaan?

Ik heb nog niks gelezen dat een arrestatie met arrestatieteam (lol) rechtvaardigd.
OK, joh, dan lees je het nieuws niet :W
pi_204324339
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 23:14 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Doodeng was het voor de mensen waarvan de adresgegevens werden doorgegeven op telegram.

Mensen die gewoon hun werk deden, politieagenten en zorgmedewerkers.

Allemaal op verzoek van Engel, werden deze mensen thuis en op de werkvloer bedreigd en lastig gevallen.

En Engel stond erbij en zag dat het goed was…
:r Smerige sekteleider is het.
Mag je vinden natuurlijk. Heb ik het niet over.

Ik lees weer precies wat ik al een paar keer zeg. Mensen hebben hun mening op basis van wraakachtige gevoelens niet op ratio.
pi_204324343
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 23:14 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
OK, joh, dan lees je het nieuws niet :W
Wat heeft die dan gezegd????

Waar gaat dit topic, inhoudelijk, over, ik heb het niemand zien delen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')