abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204317341
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_204317350
Ik heb ook een condens venstertje ;(

Gelukkig wel binnen, ik mag voor de voordeur op de knietjes de kruipruimte in loeren :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204317351
Nog een late reactie op de droomkeuken van @Myraela ^O^
Is het betaalbaar ook?

Was je al begonnen met een fb groep voor nieuwe bewoners?
Dat was toch het plan. Grappig idee.
pi_204317356
Vanmorgen eerst staan blauwbekken buiten het zwembad. Er was ‘iets’ met het water. Gelukkig konden we een kwartiertje later toch erin *O*

Nu wasjes doen, buiten drogen, dadelijk twee TGTG boxen ophalen. En dat is mijn zondag wel.

Gisteren met een hele club een kwis gedaan, 135 vragen, halve stad was op de been _O- Mijn taak deze keer was voor het doorlopen van geestdodende Google opzoekvragen. En de mensen die er via Zoom waren op de hoogte houden. En medische vragen beantwoorden :Y) Nu maar hopen dat we veel geld binnen slepen voor de vereniging :+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204317401
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 12:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb ook een condens venstertje ;(

Gelukkig wel binnen, ik mag voor de voordeur op de knietjes de kruipruimte in loeren :')
Ik ontdekte héél laat dat er een klein knopje bij het venstertje zit waarmee je een wissertje aan de binnenkant van het ruitje kunt laten bewegen :o
pi_204317416
https://nos.nl/artikel/24(...)r-technische-storing

Waar zouden wij zijn zonder de trein?
Je zal maar onderwegzijn.
pi_204317447
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 13:06 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik ontdekte héél laat dat er een klein knopje bij het venstertje zit waarmee je een wissertje aan de binnenkant van het ruitje kunt laten bewegen :o
:o

Straks kijken :o
  zondag 3 april 2022 @ 13:44:04 #8
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204317688
Als jullie een lekkende hoofdkraan-kraan zouden hebben, zou je dat melden bij je verzekeraar?

Zo te zien is de enige schade mn laminaat uit 2002, en de laatste keer dat ik een verzekeringsmelding deed van waterschade aan mn laminaat was de mededeling "zit niet nagelvast dus valt niet onder de dekking".
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_204317892
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 13:44 schreef fietsie het volgende:
Als jullie een lekkende hoofdkraan-kraan zouden hebben, zou je dat melden bij je verzekeraar?

Zo te zien is de enige schade mn laminaat uit 2002, en de laatste keer dat ik een verzekeringsmelding deed van waterschade aan mn laminaat was de mededeling "zit niet nagelvast dus valt niet onder de dekking".
Hoe groot is de schade? Moet de hele benedenvloer eruit (dan zou ik het proberen) of is het van een kleine ruimte waar je nooit komt?
We have far more in common than that which devides us..
pi_204317915
"Oh ik ga wel even lekker wandelen in het natuurgebied".
3x hagel op de kop en 1x uitgegleden. Knie doet zeer nu.

Hond is wel tevreden. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 3 april 2022 @ 14:05:14 #11
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204317916
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 14:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hoe groot is de schade? Moet de hele benedenvloer eruit (dan zou ik het proberen) of is het van een kleine ruimte waar je nooit komt?
Het is alleen de hal; die loopt wel ononderbroken door over de hele begane grond maar het beschadigde deel beperkt zich tot de hal (visueel).

Ik kan in principe op de (nu niet bestaande) drempel naar de woonkamer een snede maken en dan is het net 2m2 vloer.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 3 april 2022 @ 14:07:35 #12
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204317945
quote:
2s.gif Op zondag 3 april 2022 14:05 schreef Lonaa het volgende:

Ja het weer lijkt vriendelijk, maar is het niet. Ik kwam doorweekt van de fiets, en dat was niet een enthousiast trainingsresultaat...
pi_204317992
@Tele6 even gegoogled, zien er solide uit, maar wel goed aan de prijs ja. :X
pi_204318005
quote:
2s.gif Op zondag 3 april 2022 14:05 schreef Lonaa het volgende:

Daar gaat het toch om, alles voor Dora ;)
Maar klote voor je knie, lijkt het ernstig?
  zondag 3 april 2022 @ 14:20:37 #15
63722 z80
I fink you freaky
pi_204318091
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 13:44 schreef fietsie het volgende:

De hoofdkraan zelf? Dat is verantwoordelijkheid van de waterleverancier. Daar melding maken voor vervangenting/reparatie en verzoek om de schade te herstellen. Na de meter is eigen verzekering en reparatie kosten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_204318107
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 12:58 schreef Clubsoda het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt voor je waterput.
Ik kwam erachter dat 'iemand' ergens in de afgelopen tijd blijkbaar buiten de slang van een drinkwaterkraan gedeeltelijk los heeft getrokken.
120 m3 (da's 50%) meer verbruikt dan vorig jaar :'( :'( :'(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 3 april 2022 @ 14:21:35 #17
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204318111
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 14:20 schreef z80 het volgende:

[..]
De hoofdkraan zelf? Dat is verantwoordelijkheid van de waterleverancier. Daar melding maken voor vervangenting/reparatie en verzoek om de schade te herstellen. Na de meter is eigen verzekering en reparatie kosten.
Nee de hoofdkraan - binnenkraan na de watermeter... Die van de waterleverancier is in 2005 (toen ie lekte) vervangen op 1e kerstdag :P
pi_204318336
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 14:12 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Daar gaat het toch om, alles voor Dora ;)
Maar klote voor je knie, lijkt het ernstig?
Nah. Doet gewoon zeer van binnen. Het is wel mijn slechte knie, daar waar de slijmbeurs al kapot van is, dus feest. Zal vast wel over gaan. :Y
pi_204318493
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 14:07 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ja het weer lijkt vriendelijk, maar is het niet. Ik kwam doorweekt van de fiets, en dat was niet een enthousiast trainingsresultaat...
Ik zat net met koffie in de tuin O+
pi_204318540
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 14:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik kwam erachter dat 'iemand' ergens in de afgelopen tijd blijkbaar buiten de slang van een drinkwaterkraan gedeeltelijk los heeft getrokken.
-O-
pi_204318671
quote:

[..]
Oops. Is hier ook eens gebeurd.
Sindsdien braaf het stopkraantje dicht na gebruik van water in de tuin.
Vitens accepteerde niet eens de meterstand bij digitaal opgeven. Daarover moest gebeld worden.

Prima middag om te herinvesteren in Kiva. Eén lening is volledig terugbetaald 👍🏼
https://www.kiva.org/ en GC / [Kiva FOK-team] #12 - Micro-kredieten - Doe mee met $25!
pi_204318676
quote:
2s.gif Op zondag 3 april 2022 14:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Nah. Doet gewoon zeer van binnen. Het is wel mijn slechte knie, daar waar de slijmbeurs al kapot van is, dus feest. Zal vast wel over gaan. :Y
Boo😢 en Boo😢 voor fietsie.

Hoest met Uk en gips? Redt zij zich met krukken?
pi_204318785
quote:

[..]
Ohoh, da's zonde -O-
  zondag 3 april 2022 @ 15:28:16 #24
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204318869
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 15:14 schreef AnneX het volgende:

Hoest met Uk en gips? Redt zij zich met krukken?
Ja alleen dit is nog gips waar ze echt niet op mag steunen, dus veel helpen bij trap op trap af enzo.
Maandagmiddag kijken ze of het al veilig is over te gaan naar loopgips
pi_204318885
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 15:28 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ja alleen dit is nog gips waar ze echt niet op mag steunen, dus veel helpen bij trap op trap af enzo.
Hoe is het met de pijn?
  zondag 3 april 2022 @ 15:33:42 #26
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204318958
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 15:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hoe is het met de pijn?
Vooral branderig gevoel zo nu en dan; de zwelling is wel eindelijk echt minder dus iets meer wiebelen met de tenen nu enzo.
pi_204318973
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 15:28 schreef fietsie het volgende:

[..]
Zittend op/af?

Een forse hagelbui nu.
Rond deze tijd is het koningsnummer van de Varsity.
Traditie is dat de winnende club in het A’dam-Rijnkanaal springt in stropdas.
pi_204319386
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 12:59 schreef AnneX het volgende:
Nog een late reactie op de droomkeuken van @:Myraela ^O^
Is het betaalbaar ook?

Was je al begonnen met een fb groep voor nieuwe bewoners?
Dat was toch het plan. Grappig idee.
Over de prijs moeten we het nog hebben, deze keuken was weer 50% duurder dan de laatste keukentekening. En dat was eigenlijk al de max. Maar met dit keukenblad willen we de max wel iets opschuiven, dus ik denk dat we er wel uit gaan komen. Vandaag bij een aantal zaken in de buurt gaan kijken, maar nergens een vergelijkbaar keukenblad te vinden. Maar in Duitsland wel bij meerdere zaken verkrijgbaar, dus daar kunnen we ook nog meer vergelijken.

En de groep is al lekker actief, ja! We hebben al bijna 50 leden, we hebben nu van beide kanten al contact met onze buren. Ook erg fijn. Leuk om te merken dat het veel mensen zijn die in dezelfde levensfase zitten.
pi_204320115
Er ‘schuift’ heel veel in de fase van oriënteren en shoppen. 😢

Gaan de buren beiderzijds maximaal uitbouwen?
pi_204320167
Nee, die twijfelen beide nog omdat de tuin al zo klein is. Die twijfel is nog wat aangesterkt nu ze weten dat wij wel gaan uitbouwen. :D
  zondag 3 april 2022 @ 17:11:55 #31
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204320232
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 17:06 schreef Myraela het volgende:
Nee, die twijfelen beide nog omdat de tuin al zo klein is. Die twijfel is nog wat aangesterkt nu ze weten dat wij wel gaan uitbouwen. :D
Hebben jullie nu besloten wel de grote te doen?
pi_204320265
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 17:11 schreef gcjoel het volgende:
Hebben jullie nu besloten wel de grote te doen?
Ja. :Y We vinden de ruimte binnen gewoon fijn. En eigenlijk denken we buiten ook prima te kunnen rocken met een miniformaat. Niet het gevoel dat mini-maar-iets-minder-mini buiten nou echt verschil uit gaat maken.

Ik zou natuurlijk liever op die locatie wonen maar dan met een enorm stuk land er omheen, maar dat was sowieso geen optie. :D
  zondag 3 april 2022 @ 17:17:11 #33
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204320276
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 17:15 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ja. :Y We vinden de ruimte binnen gewoon fijn. En eigenlijk denken we buiten ook prima te kunnen rocken met een miniformaat. Niet het gevoel dat mini-maar-iets-minder-mini buiten nou echt verschil uit gaat maken.

Ik zou natuurlijk liever op die locatie wonen maar dan met een enorm stuk land er omheen, maar dat was sowieso geen optie. :D
Ja ik snap wat je bedoelt. 1 meter buiten is gewoon een stuk minder dan 1 meter binnen.
pi_204320290
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 17:17 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ja ik snap wat je bedoelt. 1 meter buiten is gewoon een stuk minder dan 1 meter binnen.
Precies. En als die 2.4 meter nou het verschil zou maken tussen een kleine tuin of een normale tuin, dan is het misschien al een andere keuze. Maar de tuin blijft in alle situaties een 'oh, wel een kleine tuin zeg'-tuin.
pi_204320350
Het wordt dan een variatie op een “overkapping”: openslaande deuren van huis/serre naar tuin.
Snap de hype toch niet zo van overkappingen in de postzegeltuinen.

De drummende buurjongen had een bijna 10 op zijn trommel diploma.
En het advies was: “je mag harder slaan” 😂
pi_204320390
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 17:24 schreef AnneX het volgende:

De drummende buurjongen had een bijna 10 op zijn trommel diploma.
En het advies was: “je mag harder slaan” 😂
Vinden de buren dat ook :D
pi_204320395
Ik zat de hele middag in mijn up volkomen gelukkig te wezen in een vogelkijkhut. O+
Er was niemand *O*
  zondag 3 april 2022 @ 17:48:35 #38
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204320645
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 17:30 schreef Blues het volgende:
Ik zat de hele middag in mijn up volkomen gelukkig te wezen in een vogelkijkhut. O+
Er was niemand *O*
Was het niet erg koud?
pi_204320659
quote:
Er was niemand *O*
Dat klinkt ook heerlijk O+
pi_204320722
@Clubsoda was je nog gaan hardlopen of is het bij theorie gebleven? :)

Ik heb vanochtend 2 uurtjes gesurvivald en vanmiddag 46 km gefietst. Met tegenwind en miezer en een hagelbui :X
Wel mooi veel reigers en ooievaars gezien. O+
Ik moest 20 minuten op de pont wachten om de Rijn over te kunnen (die vaart winterdienstregeling, ik was allang blij dat ie überhaupt voer) en dat was KOUDDDDD :X
Er stond een Drentse dame van op z'n minst 60, die was deze week het Pieterpad aan het fietsen. Elektrische fiets helemaal volgeladen met spullen, gewoon gekleed in spijkerbroek en winterjas, en 100 km per dag fietsen _O- liever zij dan ik in dit weer :o
pi_204320732
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 17:48 schreef gcjoel het volgende:

Was het niet erg koud?
Ja |:)
Maar ik registreer het altijd wel, maar het heeft niks te maken met mijn geluksgevoel. Lekker inpakken en gaan *O*
pi_204320748
quote:
Er was niemand *O*
Oh wat lekker. Was het niet heel erg koud?
  zondag 3 april 2022 @ 17:57:25 #43
63722 z80
I fink you freaky
pi_204320766
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 17:53 schreef Tele6 het volgende:
@:Clubsoda was je nog gaan hardlopen of is het bij theorie gebleven? :)

Ik heb vanochtend 2 uurtjes gesurvivald en vanmiddag 46 km gefietst. Met tegenwind en miezer en een hagelbui :X
Ik moest 20 minuten op de pont wachten om de Rijn over te kunnen (die vaart winterdienstregeling, ik was allang blij dat ie überhaupt voer) en dat was KOUDDDDD :X
Er stond een Drentse dame van op z'n minst 60, die was deze week het Pieterpad aan het fietsen. Elektrische fiets helemaal volgeladen met spullen, gewoon gekleed in spijkerbroek en winterjas, en 100 km per dag fietsen _O- liever zij dan ik in dit weer :o
Pontje bij Millingen? Dan was je bij mij in de buurt. En omfietsen is dan ongeveer 30Km extra als je via Emmerich gaat.
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 april 2022 @ 18:00:29 #44
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204320801
Terrasje was in de zon nog lekker. Op het terras twee mensen die De Ronde aan het kijken waren, waaronder ik. 😆

Nu binnen en zo kijken wat Café De Linde qua eten te bieden heeft.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 3 april 2022 @ 18:13:45 #45
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204320967
Bank, salontafel en tv staan inmiddels in de keuken. Een paar minuten nadat ik op de bang ging liggen, lag Hansje al op schoot. Voor het eerst O+ Mijn hand kreeg een VIP treatment van beetjes en likjes.
Spoilers!
pi_204320977
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 18:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bank, salontafel en tv staan inmiddels in de keuken. Een paar minuten nadat ik op de bang ging liggen, lag Hansje al op schoot. Voor het eerst O+ Mijn hand kreeg een VIP treatment van beetjes en likjes.
Da's een fijn cadeautje!
pi_204320983
quote:

Ik ging :Y Ik ga meestal wel eigenlijk als ik het ingepland heb. Maar ik was lang niet zo stoer als jij _O_
pi_204321060
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 17:57 schreef z80 het volgende:

[..]
Pontje bij Millingen? Dan was je bij mij in de buurt. En omfietsen is dan ongeveer 30Km extra als je via Emmerich gaat.
Ja, de pont bij Millingen. Omfietsen was inderdaad niet leuk geworden. Ik vind de rit naar die brug ook niet leuk, je hebt er amper beschutting en er is niks te zien. Enige troost was altijd de (heeeel vettige) pizza die we dan in Kleve haalden O-)
  zondag 3 april 2022 @ 18:32:59 #49
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204321168
quote:

Een katoenen spijkerbroek is zo ongeveer de minst geschikte kledij voor dit weer.
pi_204321280
quote:
Wat voor behang heb je uitgekozen?
pi_204321339
Hansje *O*
  zondag 3 april 2022 @ 18:51:35 #52
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204321361
quote:
*O* *O* *O*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204321452
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 18:51 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
*O* *O* *O*
Hoe gaat het met jouw hairy housemate (ben z;n naam even kwijt)
  zondag 3 april 2022 @ 19:14:39 #54
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204321612
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 19:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hoe gaat het met jouw hairy housemate (ben z;n naam even kwijt)
Foxtrot :)
Gaat nog steeds vooruit, kan hem nu ook opakken ^O^

Overigens eindelijk eens naar de kapper geweest. Er is zo'n 20 cm af, maar nog steeds lang (ruim over de schouders) haar :D
pi_204321721
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 18:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Een katoenen spijkerbroek is zo ongeveer de minst geschikte kledij voor dit weer.
Ja, dat blijft nat :X

Ik vind je toch wel een enorme kanjer hoor, Tele2 met al dat sporten en zoveel fietsen in de regen _O_

Hierbij wil ik graag covid bedanken dat ik vannacht niet hoef te werken. Anders weer gedoe met vervoer regelen :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204321736
quote:

_O_
  Moderator zondag 3 april 2022 @ 19:33:24 #57
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204321847
Mijn stemming sloeg een beetje om vanochtend toen de Duitse zei dat ze eigenlijk vanavond om 17:30 nog moest invallen voor een collega die Corona had gekregen. Naar Enschede werd dan lastig.

Toen maar vol gas richting Münster gereden (Sorry Greta :P ) en toen uiteindelijk toch nog de middag samen kunnen doorbrengen.

Rondje gewandeld en iets gegeten. Ik viel niet tegen :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_204321877
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 19:33 schreef derLudolf het volgende:
Mijn stemming sloeg een beetje om vanochtend toen de Duitse zei dat ze eigenlijk vanavond om 17:30 nog moest invallen voor een collega die Corona had gekregen. Naar Enschede werd dan lastig.

Toen maar vol gas richting Münster gereden (Sorry Greta :P ) en toen uiteindelijk toch nog de middag samen kunnen doorbrengen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zij? Viel zij ook niet tegen?
  Moderator zondag 3 april 2022 @ 19:41:37 #59
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204321954
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 19:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
En zij? Viel zij ook niet tegen?
Ook niet :D
pi_204322011
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 19:41 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Leuk voor je/jullie
  zondag 3 april 2022 @ 19:46:11 #61
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204322027
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 19:33 schreef derLudolf het volgende:

SPOILER
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 19:41 schreef derLudolf het volgende:

[..]
^O^
pi_204322075
@derLudolf aan de datingavonturen *G* O+
pi_204322081
Hou je ons net zo goed op de hoogte als @vlindertje89 dat kan? O+
  zondag 3 april 2022 @ 19:56:10 #64
63722 z80
I fink you freaky
pi_204322143
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 19:50 schreef Tele6 het volgende:
Hou je ons net zo goed op de hoogte als @:vlindertje89 dat kan? O+
Eens kijken of hij "Guus Utenwaard" word.
  Moderator zondag 3 april 2022 @ 20:01:46 #65
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204322205
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 19:50 schreef Tele6 het volgende:
Hou je ons net zo goed op de hoogte als @:vlindertje89 dat kan? O+
Zo heel veel is er nog niet gebeurd, dus die details kan ik nog niet delen _O-

Wel een rasechte Duitse, ze was helemaal in d'r sas met aardappelpuree en Leberkäse :D
  Moderator zondag 3 april 2022 @ 20:03:50 #66
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204322226
quote:
6s.gif Op zondag 3 april 2022 19:56 schreef z80 het volgende:

[..]
Eens kijken of hij "Guus Utenwaard" word.
Ik hoefde d'r niet betalen voor gezelschap/tijd :P
pi_204322229
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 20:01 schreef derLudolf het volgende:

Wel een rasechte Duitse, ze was helemaal in d'r sas met aardappelpuree en Leberkäse :D
'nog niet' :D Lekker bezig man.
  zondag 3 april 2022 @ 20:07:13 #68
63722 z80
I fink you freaky
pi_204322256
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 20:01 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Wel karamel küche voor haar mee genomen?
SPOILER
  Moderator zondag 3 april 2022 @ 20:20:29 #69
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204322407
Nee. Ik was van plan vooraf in Enschede nog wat te kopen, maar ja, het werd dus Münster dus geen winkel gezien.

Ach, zal de vorige keer wel compenseren.
pi_204322538
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 20:07 schreef z80 het volgende:

[..]
SPOILER
Ik las kameel kuche :X
  zondag 3 april 2022 @ 20:33:06 #71
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
  zondag 3 april 2022 @ 20:34:09 #72
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204322595
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 20:07 schreef z80 het volgende:

[..]
SPOILER
Een Karamelkeuken?
  Moderator zondag 3 april 2022 @ 20:38:31 #73
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204322655
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 20:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Een Karamelkeuken?
Hehe nu zie ik zo'n keuken met geel/bruine vet en nicotine aanslag voor me :r
  zondag 3 april 2022 @ 20:42:42 #74
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204322726
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 20:38 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Hehe nu zie ik zo'n keuken met geel/bruine vet en nicotine aanslag voor me :r
Een Karameltaart is een Karamelkuchen btw
pi_204322800
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 3 april 2022 @ 20:50:37 #76
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204322833
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 20:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]
:D
Nieuwspaal slaagt er weer eens in een satire bij news.google.com te krijgen. Lukt ze wel vaker, echt, geweldig.
pi_204322914
Hm. Knie doet wel serieus pijn. :{
  Moderator zondag 3 april 2022 @ 20:57:31 #78
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204322953
quote:
2s.gif Op zondag 3 april 2022 20:55 schreef Lonaa het volgende:
Ai... Goed koelen en poot omhoog?
Doperwten in huis?
  zondag 3 april 2022 @ 20:58:23 #79
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204322965
quote:
2s.gif Op zondag 3 april 2022 20:55 schreef Lonaa het volgende:
Die fysiomeneer bellen morgen?
pi_204322966
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 20:57 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ai... Goed koelen en poot omhoog?
Doperwten in huis?
Is koelen uberhaupt nog zinvol na een aantal uur?

Pootje ligt al wel omhoog. :Y
pi_204322972
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 20:58 schreef fietsie het volgende:

[..]
Die fysiomeneer bellen morgen?
Ik heb geen fysiomeneer meer :o Ik had een mevrouw :9 Die is nog met zwangerschapsverlof. Ik had een invalmevrouw, die brak haar hand. Dus.
  zondag 3 april 2022 @ 21:00:48 #82
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204322995
quote:
2s.gif Op zondag 3 april 2022 20:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik heb geen fysiomeneer meer :o Ik had een mevrouw :9 Die is nog met zwangerschapsverlof. Ik had een invalmevrouw, die brak haar hand. Dus.
Oow ik dacht me te herinneren datje een woestaantrekkelijkefysiomeneer had ooit. Maar niet meer dus.

Maar ik denk wel dat je zo iemand t best even kunt raadplegen, want knieen zijn rare dingen. En dokters zijn soms wel erg gefocussed op "3 dagen rust en paracetamol en dan gebeuren er wonderen"
pi_204323020
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 21:00 schreef fietsie het volgende:

[..]
Oow ik dacht me te herinneren datje een woestaantrekkelijkefysiomeneer had ooit. Maar niet meer dus.

Maar ik denk wel dat je zo iemand t best even kunt raadplegen, want knieen zijn rare dingen. En dokters zijn soms wel erg gefocussed op "3 dagen rust en paracetamol en dan gebeuren er wonderen"
Ja die woestaantrekkeliljkefysiomeneer is al een jaar of 4 verleden tijd. Ik hoop eigenlijk gewoon dat het morgen over is.
  zondag 3 april 2022 @ 21:04:18 #84
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204323033
quote:
2s.gif Op zondag 3 april 2022 21:02 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja die woestaantrekkeliljkefysiomeneer is al een jaar of 4 verleden tijd. Ik hoop eigenlijk gewoon dat het morgen over is.
Uhuh dat hoop ik ook altijd; maar recent toch maar weer zo'n fysiodinges ingezet ivm m'n enkel, en eigenlijk vrij vlot... resultaat. En een knie is toch wel erg van zegmaar nog 70 jaar waarde.
  Moderator zondag 3 april 2022 @ 21:05:11 #85
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204323045
quote:
2s.gif Op zondag 3 april 2022 20:58 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Is koelen uberhaupt nog zinvol na een aantal uur?

Pootje ligt al wel omhoog. :Y
Ik heb geen idee
pi_204323088
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 21:04 schreef fietsie het volgende:

[..]
Uhuh dat hoop ik ook altijd; maar recent toch maar weer zo'n fysiodinges ingezet ivm m'n enkel, en eigenlijk vrij vlot... resultaat. En een knie is toch wel erg van zegmaar nog 70 jaar waarde.
Mja. Ik hoop eigenljk dat ie gewoon een flinke opdoffer gehad heeft en daar enigsinds boos en teleurgesteld over is en dat dat dan afneemt. Vannacht en morgen. En dan over.
Zo niet dan haal ik er hulptroepen bij.
  zondag 3 april 2022 @ 21:10:17 #87
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204323126
quote:
2s.gif Op zondag 3 april 2022 21:07 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Mja. Ik hoop eigenljk dat ie gewoon een flinke opdoffer gehad heeft en daar enigsinds boos en teleurgesteld over is en dat dat dan afneemt. Vannacht en morgen. En dan over.
Zo niet dan haal ik er hulptroepen bij.
Ik hoop het ook voor je :) En euhm, ijs doet naar mijn ervaring alleen iets als er zichbare zwelling is... hoger leggen ook wel als t meer intern zit..
pi_204323140
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 21:10 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik hoop het ook voor je :) En euhm, ijs doet naar mijn ervaring alleen iets als er zichbare zwelling is... hoger leggen ook wel als t meer intern zit..
Ja, hij ligt wel hoog. Ik leg er straks in bed ook een opgerolde handdoek onder.
  zondag 3 april 2022 @ 21:12:42 #89
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204323155
quote:
2s.gif Op zondag 3 april 2022 21:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, hij ligt wel hoog. Ik leg er straks in bed ook een opgerolde handdoek onder.
Ik ben inmiddels expert in omhoogliggende pootjes.

En ondertussen zit er tegenover me iemand met haar gipsen been onder tafel me aan te kijken van "ja daaaag.. .nu even niet"
pi_204323169
Zo. Broertje zit in de bus. Reis van normaal 15 minuten met de trein kost 'm nu 50 minuten met de bus, maar hij is helemaal tevreden want het is rustiger in de bus dan hij had verwacht. :D

En het regionale lijntje reed gewoon dus hij heeft 2/3 van de reis gewoon met de trein kunnen doen :D
pi_204323765
quote:
2s.gif Op zondag 3 april 2022 21:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Wanneer je zijslaper bent, schijnt het wel goed te zijn om iets tussen de knieen te leggen.
pi_204323780
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 21:13 schreef Tele6 het volgende:
Zo. Broertje zit in de bus. Reis van normaal 15 minuten met de trein kost 'm nu 50 minuten met de bus, maar hij is helemaal tevreden want het is rustiger in de bus dan hij had verwacht. :D

En het regionale lijntje reed gewoon dus hij heeft 2/3 van de reis gewoon met de trein kunnen doen :D
Da's fijn voor hem. Las op twitter dat iemand in TIlburg zat, en naar Maastricht moest. De katten moesten ook eten hebben. Er werden heel veel ritten aangeboden, mooi zoiets
  Moderator zondag 3 april 2022 @ 22:08:24 #93
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204323822
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 21:13 schreef Tele6 het volgende:

Dat komt regionale vervoerders en NSI wel rijden is omdat men daar niet lopen te janken dat het zo saai is elke dag hetzelfde traject te rijden. Die bedrijven hebben gewoon duidelijk waar hij personeel is en met welk materieel.
  Moderator zondag 3 april 2022 @ 22:10:06 #94
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204323842
Alle seinen en dergelijke werken, het is natuurlijk godsgetreurd dat er - als seinen en dergelijke geen functioneren - geen plan ligt in tussen knooppunten been stoptreindienst te onderhouden.
pi_204325019
Ah, meneer Ludolf weet het weer beter :Y) Het zal vast een stuk complexer in elkaar zitten dan jij en ik denken want de NS legt vast niet zomaar midden op een dag het treinverkeer plat, wetende dat er een hoop Nederlanders afhankelijk zijn van hen. Maar goed, daar hebben internetridders natuurlijk geen boodschap aan :Y)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_204325060
Ik begreep dat het ook met name met veiligheid te maken had (beetje lullig als er toch iets gebeurt omdat je plannings-software niet goed functioneert) en het punt dat het een enorme operatie zou worden om alle treinen (+personeel) nog naar de juiste locaties te brengen. En op belangrijke/drukke routes een stoptrein laten rijden, betekent alsnog wel heel veel stoptreintjes.

Het verbaasde me meer dat er hier in de krant stond dat er geen bussen zouden rijden, want er waren er niet genoeg. Ofzo. :D

Afijn, goedemorgen!

@derLudolf op date-avontuur! Hoe had je deze Duitse Deerne ontmoet?
Ik keek gisteravond Bridgerton, als je het over a mans courting of a woman hebt, dan kun je daar vast nog inspiratie uit halen :P

Sterkte met de knie @Loona :*
pi_204325074
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2022 06:48 schreef Candaasje het volgende:

Het verbaasde me meer dat er hier in de krant stond dat er geen bussen zouden rijden, want er waren er niet genoeg. Ofzo. :D
Nou, als in heel NL geen trein meer rijdt en je dus heel veel mensen moet vervoeren kan ik me wel voorstellen dat er niet genoeg bussen zijn :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_204325097
Knie doet minder zeer dan gisteren.
pi_204325154
Maar kan niet trainen vandaag. ;(
pi_204325202
Goedemorgen!
pi_204325235
quote:
2s.gif Op maandag 4 april 2022 07:08 schreef Lonaa het volgende:
Knie doet minder zeer dan gisteren.
*G*

quote:
2s.gif Op maandag 4 april 2022 07:25 schreef Lonaa het volgende:
Maar kan niet trainen vandaag. ;(
-O-
pi_204325242
Moggel.
Ik ga maar niet fietsen. Storm, regen enzzz
Gister getankt.. dat was wel ff schrikken maar niet zo erg als paar weken geleden :+
Dus hop hop naar werk :W
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 07:53:01 #103
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204325251
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 05:31 schreef PdeHoog het volgende:
Ah, meneer Ludolf weet het weer beter :Y) Het zal vast een stuk complexer in elkaar zitten dan jij en ik denken want de NS legt vast niet zomaar midden op een dag het treinverkeer plat, wetende dat er een hoop Nederlanders afhankelijk zijn van hen. Maar goed, daar hebben internetridders natuurlijk geen boodschap aan :Y)
Mwoah dat weet ik niet, de reiziger op 1-2-3 is mooie praat maar eigenlijk zijn het maar lastige dingen.

Dat de planning bij NSR onnodig complex is, komt omdat het rijdend personeel graag elke dag een ander rondje wil rijden. Arriva en Keolis hebben wel gewoon gereden omdat ze weten dat een bepaalde groep van 6 tot 14 (bijvoorbeeld) de trein Emmen-Zwolle of Zwolle-Enschede doet. Hetzelfde geldt voor de ICE en de Intercity Berlijn, dat is wel NS personeel, maar die doen allemaal of tenminste de hele dag Amsterdam-Bad Bentheim vv.

NS persoon begint in Zwolle en stapt dan in Arnhem over op de IC naar Den Helder en gaat dan via Schiphol naar Leeuwarden en dan terug naar Zwolle. Dat is een onnodig lastige planning.
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 08:03:46 #104
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204325290
quote:

Gewone bussen reden uiteraard nog wel maar er werd geen, zoals dat in het Duits heet "SEV" geregeld (Schienenersatzverkehr oftewel trein vervangende bus)

quote:
@:derLudolf op date-avontuur! Hoe had je deze Duitse Deerne ontmoet?
Ik keek gisteravond Bridgerton, als je het over a mans courting of a woman hebt, dan kun je daar vast nog inspiratie uit halen :P

Facebook dating, ik was in de veronderstelling dat het niets was, althans nooit echt respons/likes gehad ofzo. Ja van een paar Aziaten die allemaal hetzelfde verhaal hadden. Ik denk haast dat het fake is. Maar één echte kan genoeg zijn hè :P
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 08:07:06 #105
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204325308
quote:
Ik begreep dat het ook met name met veiligheid te maken had
Dat is een excuus wat makkelijk wordt geslikt. Veiligheid is echt de taak van ProRail, en alle seinen, wissels en overwegen functioneerden gewoon
pi_204325413
Blijft toch een raar wereldje, dat voetbalwereldje.

Van Gaal: ‘Dat ik prostaatkanker heb, heb ik niet aan de voetballers verteld. Dat deel je niet met mensen met wie je werkt. Dat beïnvloedt misschien hun keuze en daadkracht’
Wat een onzin :') Lekker stigmatiserend weer, voor de mensen die kanker hebben. Blijkbaar moet je ‘gewoon’ blijven doen. En smoesjes verzinnen als je een behandeling hebt. Ofzo.

Dat hij het niet publiekelijk meldde, dat kan ik wel snappen. Want dan gaan vreemden van alles invullen en vinden, zonder dat je dat meteen kunt rechtzetten. Al is dat ook weer een gemiste kans om als ambassadeur te fungeren en te laten zien dat kanker niet het einde van alles betekent.
  maandag 4 april 2022 @ 09:38:47 #107
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204325868
De schilder is aan de slag :o

@Kaatje1
Ik ben nog steeds niet verder gekomen dan dit behang:

Maar voor er behangen kan worden zijn we weer maanden verder. We hebben eerst tegelplinten nodig. Dat is een dure klus die we al 5 jaar voor ons uit schuiven.
Spoilers!
pi_204325874
Wel een lief behang. :Y
  maandag 4 april 2022 @ 09:39:51 #109
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204325875
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 09:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

@:kaatje1
[ afbeelding ]

Maar voor er behangen kan worden zijn we weer maanden verder. We hebben eerst tegelplinten nodig. Dat is een dure klus die we al 5 jaar voor ons uit schuiven.
Wat wordt er nu geschilderd? *O*
  maandag 4 april 2022 @ 09:44:06 #110
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204325905
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 09:39 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Wat wordt er nu geschilderd? *O*
In de woonkamer de muren en plafond, voor het eerst sinds er gestuct is. De raamkozijnen van de woonkamer en badkamer aan de binnenkant, alle binnendeuren en binnenkozijnen en de voordeur buiten en binnen. Alles staat nog in de grondverf uit de fabriek dus het gaat echt een wereld van verschil zijn *O*
Spoilers!
  maandag 4 april 2022 @ 09:45:03 #111
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204325914
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 09:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
In de woonkamer de muren en plafond, voor het eerst sinds er gestuct is. De raamkozijnen van de woonkamer en badkamer aan de binnenkant, alle binnendeuren en binnenkozijnen en de voordeur buiten en binnen. Alles staat nog in de grondverf uit de fabriek dus het gaat echt een wereld van verschil zijn *O*
Leuk, dan knapt het echt ineens snel op ja!
  maandag 4 april 2022 @ 09:46:58 #112
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204325935
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 09:45 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Leuk, dan knapt het echt ineens snel op ja!
Het wordt straks ineens niet meer een 'huis in verbouwing'. Eindelijk. Ok, dan ziet de keuken er nog steeds wel uit alsof er een stel beunen bezig zijn geweest :') , maar daar is ook een plan voor.
Spoilers!
  maandag 4 april 2022 @ 09:49:12 #113
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204325954
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 09:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Het wordt straks ineens niet meer een 'huis in verbouwing'. Eindelijk. Ok, dan ziet de keuken er nog steeds wel uit alsof er een stel beunen bezig zijn geweest :') , maar daar is ook een plan voor.
Het is wel fijn als er steeds meer plekken af zijn. Dan heb je toch meer rust lijkt me.

Wij moeten nog beginnen maar ik zie daar echt zo tegenop. Zeker omdat heel veel ook gewoon met elkaar verbonden is. Dus soms overzie ik het allemaal niet meer.
pi_204325981
Hoe lang ben je nu eigenlijk al bezig met je huis, Lucky? Lijkt me echt fijn dat je steeds meer ruimtes straks gewoon helemaal af hebt.
pi_204326017
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 09:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

@:kaatje1
[ afbeelding ]

Ah ik dacht eigenlijk dat de schilder ook het behang zou aanbrengen.
  maandag 4 april 2022 @ 10:00:01 #116
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204326025
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 09:49 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Het is wel fijn als er steeds meer plekken af zijn. Dan heb je toch meer rust lijkt me.

Wij moeten nog beginnen maar ik zie daar echt zo tegenop. Zeker omdat heel veel ook gewoon met elkaar verbonden is. Dus soms overzie ik het allemaal niet meer.
Dat is ook wel echt heel lastig hoor. Dingen gaan bijna nooit zoals je wilt.

Een vriend van ons vroeg laatst waarom we niet gewoon een planning maken en ons daar aan houden. Die heeft overduidelijk nooit goed verbouwd.
We waren in december met de keukenvloer begonnen. Nu kunnen we ook eindelijk de wanden afmaken, die verven, een 6 meter lange koof maken voor de afzuiging en een vloer plaatsen. Een prima klus voor de winter. Nou, toen kregen we corona, was het kerst en liep de vloer een weekend uit en voor we het wisten was het half januari. Ik zat in mijn traject en had fulltime pijn en kon nergens mee helpen. J heeft veel van me overgenomen en werkte elk weekend een paar uur aan de keuken. Tussendoor moesten er nog bomen worden geplant want daar was het de beste tijd voor. Toen ging het stormen en waren we 4 weekenden bezig met het kappen en verwerken van een aantal bomen.
Nu is de schilder er en zijn we 3 weekenden bezig om onze inboedel te verplaatsen.
Hierna begint de zomer weer en dan liggen de prioriteiten bij de tuin. De klus in de keuken moet voor het zoveelste jaar op rij wachten op komende winter.

Aan de andere kant wen je er ook wel aan dat de dingen zo gaan hoor. In het begin probeer je overzicht te houden en strak te plannen. En na een aantal jaar merk je dat je daar heel anders in gaat staan. Het is wel een fascinerend proces. En des te leuker is het als dingen eens een keer wel goed gaan ;)

Ok, dit is een soort van negatief verhaal geworden geloof ik. Zo bedoelde ik het niet. Wij hebben ook gewoon echt een gebrek aan geld, J werkt meer dan 60 uur en ik ben vaak ziek. Daarnaast zijn we allebei helemaal niet handig waardoor alles altijd langer duurt. Het kan ook gewoon echt een stuk soepeler lopen dan hoe wij het aanpakken :)
Spoilers!
  maandag 4 april 2022 @ 10:02:56 #117
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204326043
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 09:53 schreef Myraela het volgende:
Hoe lang ben je nu eigenlijk al bezig met je huis, Lucky? Lijkt me echt fijn dat je steeds meer ruimtes straks gewoon helemaal af hebt.
In juli 6 jaar.

quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 09:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ah ik dacht eigenlijk dat de schilder ook het behang zou aanbrengen.
Nee, helaas ;(

Ik moet echt die tegelkerel eens mailen. Het slaat echt nergens op waarom ik niet even die tegels tel en vraag wanneer hij tijd heeft.
Spoilers!
  maandag 4 april 2022 @ 10:03:26 #118
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204326047
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 10:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat is ook wel echt heel lastig hoor. Dingen gaan bijna nooit zoals je wilt.

Een vriend van ons vroeg laatst waarom we niet gewoon een planning maken en ons daar aan houden. Die heeft overduidelijk nooit goed verbouwd.
We waren in december met de keukenvloer begonnen. Nu kunnen we ook eindelijk de wanden afmaken, die verven, een 6 meter lange koof maken voor de afzuiging en een vloer plaatsen. Een prima klus voor de winter. Nou, toen kregen we corona, was het kerst en liep de vloer een weekend uit en voor we het wisten was het half januari. Ik zat in mijn traject en had fulltime pijn en kon nergens mee helpen. J heeft veel van me overgenomen en werkte elk weekend een paar uur aan de keuken. Tussendoor moesten er nog bomen worden geplant want daar was het de beste tijd voor. Toen ging het stormen en waren we 4 weekenden bezig met het kappen en verwerken van een aantal bomen.
Nu is de schilder er en zijn we 3 weekenden bezig om onze inboedel te verplaatsen.
Hierna begint de zomer weer en dan liggen de prioriteiten bij de tuin. De klus in de keuken moet voor het zoveelste jaar op rij wachten op komende winter.

Aan de andere kant wen je er ook wel aan dat de dingen zo gaan hoor. In het begin probeer je overzicht te houden en strak te plannen. En na een aantal jaar merk je dat je daar heel anders in gaat staan. Het is wel een fascinerend proces. En des te leuker is het als dingen eens een keer wel goed gaan ;)

Ok, dit is een soort van negatief verhaal geworden geloof ik. Zo bedoelde ik het niet. Wij hebben ook gewoon echt een gebrek aan geld, J werkt meer dan 60 uur en ik ben vaak ziek. Daarnaast zijn we allebei helemaal niet handig waardoor alles altijd langer duurt. Het kan ook gewoon echt een stuk soepeler lopen dan hoe wij het aanpakken :)
Vooral dat accepteren dat het anders loopt moet ik gaan leren _O-
ik wil zo graag alles plannen maar weet nu al dat dat niks wordt, ik heb bijvoorbeeld al geen idee hoe lang bepaalde dingen gaan duren.

Wij hebben inderdaad wel 1 voordeel, door de idiote huizenmarkt hebben we wel geld zat als de overdracht is geweest.
Hoewel, materiaal is wel ECHT veel duurder geworden. Maar goed, we realiseren ons wel dat we echt flink budget hebben.
  maandag 4 april 2022 @ 10:08:37 #119
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204326084
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 10:03 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Vooral dat accepteren dat het anders loopt moet ik gaan leren _O-
ik wil zo graag alles plannen maar weet nu al dat dat niks wordt, ik heb bijvoorbeeld al geen idee hoe lang bepaalde dingen gaan duren.

Wij hebben inderdaad wel 1 voordeel, door de idiote huizenmarkt hebben we wel geld zat als de overdracht is geweest.
Hoewel, materiaal is wel ECHT veel duurder geworden. Maar goed, we realiseren ons wel dat we echt flink budget hebben.
Flinke overwaarde is wel echt tof ja. Ons vorige huis stond flink onder water en we doen alles op 1 niet zo heel hoog inkomen.

Die acceptatie is een mooie life skill die je gaat leren :Y
Ik heb hem ook nog niet volledig onder de knie hoor. Ik was laatst echt laaiend op die bomenkapper die zo respectloos met onze tijd om ging. Toen was mijn leuke life skill echt ver te zoeken.
Spoilers!
pi_204326095
Respect voor jullie lange adem verbouwing lucky _O_
pi_204326112
Hier zijn net de rolluik specialisten de deur uit. Helaas voor kater moesten ze op zijn verstop plek zijn om het systeem te testen. Met slippende bandjes de deur uit toen hij bijna werd vertrapt ;( _O-
Nu zit hij vast in de tuin te bibberen en heeft hopelijk snel door dat de enge mannen (die zich meer zorgen maakten om kater dan om henzelf O+ ) weer weg zijn.
pi_204326121
:W
Ik ben brak, dus lees straks goed bij.
Maar fijn van knie beter en kut van nog niet trainen @Lonaa!

Ik wil graag dat iemand me een broodje met spek en gebakken ei en een witte AA komt brengen, maar ben bang dat dat iets teveel gevraagd is van m'n katten en ik heb daarnaast geen spek, ei of AA in huis. #firstworldproblems
  maandag 4 april 2022 @ 10:15:17 #123
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204326128
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 10:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Flinke overwaarde is wel echt tof ja. Ons vorige huis stond flink onder water en we doen alles op 1 niet zo heel hoog inkomen.

Die acceptatie is een mooie life skill die je gaat leren :Y
Ik heb hem ook nog niet volledig onder de knie hoor. Ik was laatst echt laaiend op die bomenkapper die zo respectloos met onze tijd om ging. Toen was mijn leuke life skill echt ver te zoeken.
Mja dat afspraken niet nakomen is gewoon eikelgedrag! :(
pi_204326207
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 08:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Blijft toch een raar wereldje, dat voetbalwereldje.

Van Gaal: ‘Dat ik prostaatkanker heb, heb ik niet aan de voetballers verteld. Dat deel je niet met mensen met wie je werkt. Dat beïnvloedt misschien hun keuze en daadkracht’
Wat een onzin :') Lekker stigmatiserend weer, voor de mensen die kanker hebben. Blijkbaar moet je ‘gewoon’ blijven doen. En smoesjes verzinnen als je een behandeling hebt. Ofzo.

Dat hij het niet publiekelijk meldde, dat kan ik wel snappen. Want dan gaan vreemden van alles invullen en vinden, zonder dat je dat meteen kunt rechtzetten. Al is dat ook weer een gemiste kans om als ambassadeur te fungeren en te laten zien dat kanker niet het einde van alles betekent.
Had ik nog niet gelezen.
Oom idem dito: 7 jaar na diagnose overleden. Weigerde behandeling.
Vertelde het vrouw en kinderen pas half jaar voor overlijden.
Verder een actieve vent met allerlei hobby’s en bezigheden.

Ach Lucky, uitbesteden van schilderwerken aan een professional kost wat en je hebt er wat voor in acht dagen. w/
Zelluf doen heb je niet eens tijd voor! En duurt oneindig langer als ik zo lees wat er gaat gebeuren.
Dan heb jij weer tijd voor andere nuttige dingen.
Eén keer zelfs had ik de buitenboel tijdens de vakantie geregeld. En dan zit er 7-8 jaar tussen.
pi_204326235
Een huis is net een boot: altijd werk. o|O
pi_204326330
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 10:14 schreef vlindertje89 het volgende:
Maar fijn van knie beter en kut van nog niet trainen @:Lonaa!

Ik wil graag dat iemand me een broodje met spek en gebakken ei en een witte AA komt brengen, maar ben bang dat dat iets teveel gevraagd is van m'n katten en ik heb daarnaast geen spek, ei of AA in huis. #firstworldproblems
Uber eats? :D
  maandag 4 april 2022 @ 10:49:02 #127
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204326375
Dit is echt een fantastische dag voor niet werkende radiatoren.
Spoilers!
pi_204326414
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 10:25 schreef AnneX het volgende:

[..]
Had ik nog niet gelezen.
Oom idem dito: 7 jaar na diagnose overleden. Weigerde behandeling.
Vertelde het vrouw en kinderen pas half jaar voor overlijden.
Verder een actieve vent met allerlei hobby’s en bezigheden.

Wauw. Lijkt me een heel eenzaam traject….
Dat vind ik wel wat anders: dat is een persoonlijke keuze het met niemand te delen. Daar koos van Gaal (gelukkig!) niet voor. Ik val meer over zijn reden om het niet op zijn werk te vertellen. Niet de schaamte, maar de angst dat het hun presteren beïnvloedt.

En realiseer me nu dat ik precies doe wat ik als negatief noem in mijn post: ik, een vreemde, vind van alles van zijn keuze :')
pi_204326427
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 10:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoera? ;(

Vriendin van me zit al twee maanden zonder warm water en verwarming. Ketel kapot, lang zoeken naar monteur (want antieke ketel), afspraak na afspraak werd uitgesteld door Corona bij monteurs (overmacht) en door vervolgens inschuiven van afspraken bij gezinnen (met haar toestemming). Lief, maar brrrr :X

Haar gasrekening gaat wel geweldig zijn O+
pi_204326444
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 10:14 schreef vlindertje89 het volgende:
Maar fijn van knie beter en kut van nog niet trainen @:Lonaa!

Als je katten hier een stuk abrikozen speciaal vlaai kunnen komen halen, helpt dat een beetje?
Hele TGTG vlaai en één Cat om die te nuttigen = veel :')
En slagroom vriest niet lekker in.
pi_204326471
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 10:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zijn de radiatoren ontkoppeld vanwege de schilder?
Kun je ergens gaan theedrinken of lunchen? bij iemand of in de bibliotheek of zo.

Sterkte! :*

Hoe gaat het met Isa ondertussen.?
En Lonaa ook nog uitgeteld.
Het gaat lekker hier. -O-
pi_204326526
Goedemorgen :W
Geen gas en stroom vanwege werkzaamheden, ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren.
  maandag 4 april 2022 @ 11:18:25 #133
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204326567
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 11:03 schreef AnneX het volgende:

[..]
Zijn de radiatoren ontkoppeld vanwege de schilder?
Kun je ergens gaan theedrinken of lunchen? bij iemand of in de bibliotheek of zo.

Sterkte! :*
Ze zijn niet ontkoppeld. Daar waar de schilder bezig is, doet de vloerverwarming het nog lekker. Ik heb geen idee wat er is. Vanavond maar eens kijken. Voorlopig overleef ik het wel met een kruik en dekentje.
Spoilers!
pi_204326738
Van fijn van de knie @Lonaa maar minder zeer is nog wel zeer. @vlindertje89 kan ik alleen helpen aan een ei, maar die zal in eigen omgeving ook wel te verkrijgen zijn (met de andere wensen)

Dikke trui aangedaan. Ben erg blij dat de winterkleding nog voor het grijpen ligt. Ben ondertussen bezig met een zomerrok, maar als ik de voorspellingen zien duurt het nog wel even voordat ik die aankan.

Net bericht gekregen dat mijn sollicitatiegesprek woensdag ook online kan. Ik hoest me nog de longen uit het lijf en om dan in de ochtend in volle bus en trein te gaan zitten leek me niet echt aanlokkelijk. Daarom ook nog niet naar vrijwilligerswerk. Hopelijk gaat het snel beter.

Wat vervelend van niet werkende dingen. T is best fris nu, met dat pokkeweer. Was even vergeten dat het slaapkamerraam open stond, en toen was het 16 gr in huis, niet fijn. Nu 18.5 en da's prima.
pi_204327504
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 06:59 schreef PdeHoog het volgende:

Nou, als in heel NL geen trein meer rijdt en je dus heel veel mensen moet vervoeren kan ik me wel voorstellen dat er niet genoeg bussen zijn :D
Ik moet eerlijk zijn dat ik de hele filosofie van "Er zijn nooit genoeg bussen voor heel Nederland, dus we zetten er 0 in" wel wat bizar vond. Verder gingen op een gegeven moment gewoon treinen rondrijden in Nederland zodat ze in de ochtend op de juist plaats zouden zijn, maar die treinen namen niemand mee. Waarschijnlijk te lastig en geen conducteurs. Weet je wat ook lastig is? Gestrand zijn aan de andere kant van het land en dan eerst denken dat je na 5 uur wel een trein pakt. Dan na 8 uur. En dan kan niets meer. En laten er nou net geen bussen meer rijden in bijv noord Nederland op zondag na zo'n tijd :D Als ze direct hadden gezegd dat er de hele dag geen treinverkeer zou zijn dan hadden die mensen wat eerder een busverbinding kunnen uitzoeken.
  maandag 4 april 2022 @ 13:02:36 #136
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204327659
Middag..

Ik had een fijne date gister een Vietnamese eten werd goedgekeurd door de chef (aka de viking) O+

Nu heb ik alleen wel vlees van een halve kip over want we aten maar 1 kipfilet van het beest, dus wat doe ik daar nou mee? Iemand suggesties?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_204327668
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 12:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik moet eerlijk zijn dat ik de hele filosofie van "Er zijn nooit genoeg bussen voor heel Nederland, dus we zetten er 0 in" wel wat bizar vond. Verder gingen op een gegeven moment gewoon treinen rondrijden in Nederland zodat ze in de ochtend op de juist plaats zouden zijn, maar die treinen namen niemand mee. Waarschijnlijk te lastig en geen conducteurs. Weet je wat ook lastig is? Gestrand zijn aan de andere kant van het land en dan eerst denken dat je na 5 uur wel een trein pakt. Dan na 8 uur. En dan kan niets meer. En laten er nou net geen bussen meer rijden in bijv noord Nederland op zondag na zo'n tijd :D Als ze direct hadden gezegd dat er de hele dag geen treinverkeer zou zijn dan hadden die mensen wat eerder een busverbinding kunnen uitzoeken.
Dat was inderdaad veel beter geweest, gewoon "er gaat vandaag niets meer rijden". Dat wisten toch echt wel eerder dat dat zo zou zijn.

Hoe gaat het nu met jou?

Net voor het eerst sinds lange tijd (want ik vergeet dat altijd) het zeefje van de wasmachine schoongemaakt Wanneer je dat niet vaak doet is het echt wel bevredigend, dan is er tenminste iets schoon te maken :@ _O-
pi_204327681
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 13:02 schreef Barreltje het volgende:
Middag..

Ik had een fijne date gister een Vietnamese eten werd goedgekeurd door de chef (aka de viking) O+

Nu heb ik alleen wel vlees van een halve kip over want we aten maar 1 kipfilet van het beest, dus wat doe ik daar nou mee? Iemand suggesties?
Is het al gebakken? Evt. fijnsnijden in een tomaten saus of bbq saus (pulled chicken) en dan warm bij rijst/pasta/bolletje
  maandag 4 april 2022 @ 13:09:46 #139
217702 Lonaa
Honger!
pi_204327741
  maandag 4 april 2022 @ 13:10:15 #140
217702 Lonaa
Honger!
pi_204327744
  maandag 4 april 2022 @ 13:11:21 #141
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204327750
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 13:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Is het al gebakken? Evt. fijnsnijden in een tomaten saus of bbq saus (pulled chicken) en dan warm bij rijst/pasta/bolletje
Het is gekookt (gebruikt voor de soep)
  maandag 4 april 2022 @ 13:12:50 #142
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204327766
quote:
Hoorde het net op de radio.. bizar gewoon

Kan je beter een lekkende waterkraan hebben ;)
  maandag 4 april 2022 @ 13:15:02 #143
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204327787
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 13:12 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Hoorde het net op de radio.. bizar gewoon

Kan je beter een lekkende waterkraan hebben ;)
Ik heb inmiddels besloten een deel van de vloer er vanmiddag na het werk uit te gaan zagen..
pi_204327818
@Kaatje1 en @AnneX ik hoest me ook nog de longen uit het lijf ^O^ Maar voel me al wel beter. Niet meer zo moe en geen hoofdpijn, keelpijn en algehele malaise gevoel meer. Dat hoesten had ik wel verwacht, want ik heb astma en mijn longen zijn nogal snel geïrriteerd. Al met al een verbetering.

Even een *O* voor Barrel's Vikingdate :+ Ik heb even gemist wat je nou had gemaakt?
pi_204327855
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 13:11 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Dan alsnog fijn snijden en in een saus doen. Maar (geen officieel recept), fijnsnijden, samen met diverse groenten die je nog hebt liggen en kruiden, en dan bakken met bv een ei. Dan heb je een soort fritata
  maandag 4 april 2022 @ 13:21:54 #146
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204327857
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 13:11 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Wat Lonaa zegt. Of een white chili maken. Broodje pulled chicken als je het even bakt en er wat kruiden over gooit. Of in een ceasar salade. Cobb salad. Enchilada. Chicken and leek pie. Of 1000 andere dingen :D
Of in delen invriezen als je nu nog geen keuze wilt maken.

Ik heb honger. De radiatoren doen het weer *O* Uiteraard net nadat ik een maillot, skisokken, vingerloze handschoenen, een sjaal en extra shirt en vest had aangetrokken.
Spoilers!
pi_204327974
:W De kinderen hebben paasvakantie. Heerlijk, een week in de regen thuis. o|O

Verder werd er vanmorgen een zonnescherm bij ons geïnstalleerd. Ik heb het nog niet gezien, want het waait te hard om het uit te rollen.... o|O o|O
pi_204328016
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 13:34 schreef Jagärtrut het volgende:
:W De kinderen hebben paasvakantie. Heerlijk, een week in de regen thuis. o|O

Verder werd er vanmorgen een zonnescherm bij ons geïnstalleerd. Ik heb het nog niet gezien, want het waait te hard om het uit te rollen.... o|O o|O
Och, da's ook sneu (regenvakantie)

Maar hopelijk kan je het zonnescherm heel vaak gebruiken.
  maandag 4 april 2022 @ 13:44:18 #149
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204328043
Net een app doorgekregen van de oude bewoners van ons huis.
Als het goed is kunnen we straks gewoon de tuin water geven met 1 druk op de knop.
Dus ook als we niet thuis zijn *O*
pi_204328073
quote:

Het leek zo’n Amerikaans bordkartonnen huisje, maar die ‘voor’foto laat zien dat het een stenen woning was. WTF is daar gebeurd zeg? Gelukkig nu iedereen eruit gehaald en geen doden.
  maandag 4 april 2022 @ 13:48:22 #151
217702 Lonaa
Honger!
pi_204328077
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 13:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Het leek zo’n Amerikaans bordkartonnen huisje, maar die ‘voor’foto laat zien dat het een stenen woning was. WTF is daar gebeurd zeg? Gelukkig nu iedereen eruit gehaald en geen doden.
Gasexplosie. :X
  maandag 4 april 2022 @ 14:02:37 #152
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204328203
quote:
2s.gif Op maandag 4 april 2022 13:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Gasexplosie. :X
Er staat hier dus zo'n gas-gevoedde blower warme lucht te blazen naast de gasmeter :P
  Moderator / Redactie Sport maandag 4 april 2022 @ 14:32:13 #153
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204328500
Komende week tweedaagse in Apeldoorn met werk. De buitenactiviteiten worden wel nat :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_204328574
Komende week maar 1 dag op kantoor werken en bij andere werkgever ook vrij O+
Wel wat dagen thuiswerken /kluizenaar

En donderdag uit eten. Ben zo ongeveer halverwege mijn streak _O-
  maandag 4 april 2022 @ 14:44:39 #155
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204328610
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 14:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Komende week maar 1 dag op kantoor werken en bij andere werkgever ook vrij O+
Wel wat dagen thuiswerken /kluizenaar

En donderdag uit eten. Ben zo ongeveer halverwege mijn streak _O-
Een deel van die etentjes was voor jou verjaardag toch? Wanneer was/is dat eigenlijk?
Spoilers!
pi_204328625
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 13:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

Ik had nog niet zover naar beneden gescrolld, maar omg die voor en na foto's :o En het was niet eens een oud huisje of zo :o De foto's die ik had gezien gaven me het idee dat het een oud, al krakkemikkig zijnde sociale huurwoning was _O-
  maandag 4 april 2022 @ 14:47:13 #157
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204328632
Uk komt net t huis in hopsen met loopgips.
pi_204328648
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 14:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Een deel van die etentjes was voor jou verjaardag toch? Wanneer was/is dat eigenlijk?
Was zo’n anderhalve week geleden :)

Met vriendin gaan eten op mijn verjaardag, zondag erna familie getrakteerd en deze week etentje met peettante die twee dagen na mij jarig was. Qua initiële planning zou dat precies tussen onze verjaardagen zijn, maar we hebben het verzet. Nu geen idee wie wat aan wie kado geeft _O-

En vorige week getrakteerd door vriendin omdat ze het leven van haar overleden moeder met wat goede vrienden wilde vieren.

Zondag trouwens ook nog verjaardagslunch! Als onderdeel van de musical dag die ik in 2020 kado kreeg :+ Vervolgd met (eindelijk) bezoek aan Aladdin.

Volgende week etentje met collega’s en dan is het zo’n beetje klaar. Buiten dagje sauna en dagje symposium dan. Tot ik in mei weer eens naar O+ Sabero** O+ ga.
pi_204328658
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 14:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik had nog niet zover naar beneden gescrolld, maar omg die voor en na foto's :o En het was niet eens een oud huisje of zo :o De foto's die ik had gezien gaven me het idee dat het een oud, al krakkemikkig zijnde sociale huurwoning was _O-
Dat had ik dus ook :X
  maandag 4 april 2022 @ 14:55:29 #160
217702 Lonaa
Honger!
pi_204328673
Ze hebben iedereen levend onder het puin vandaag gekregen :o
pi_204328695
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 14:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]
En dan denk je dus een stevig stenen huis te hebben en dan kan dit zomaar gebeuren.
  maandag 4 april 2022 @ 14:59:24 #162
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204328709
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 13:18 schreef Isabeau het volgende:
@:Kaatje1 en @:AnneX ik hoest me ook nog de longen uit het lijf ^O^ Maar voel me al wel beter. Niet meer zo moe en geen hoofdpijn, keelpijn en algehele malaise gevoel meer. Dat hoesten had ik wel verwacht, want ik heb astma en mijn longen zijn nogal snel geïrriteerd. Al met al een verbetering.

Even een *O* voor Barrel's Vikingdate :+ Ik heb even gemist wat je nou had gemaakt?
Ik maakte :
Banh mi dankzij recept van @Lonaa
Kippen pho
Verse loempiaatjes

Meneer was tevreden en had zn buikje vol O+
  maandag 4 april 2022 @ 14:59:55 #163
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204328714
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 14:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
En dan denk je dus een stevig stenen huis te hebben en dan kan dit zomaar gebeuren.
Niet iedereen erkent de kracht van een drukgolf..
pi_204328761
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 14:59 schreef Barreltje het volgende:

Ik maakte :
Banh mi dankzij recept van @:lonaa
Kippen pho
Verse loempiaatjes

Meneer was tevreden en had zn buikje vol O+
Iemand die lekker kan koken geeft wel wat pluspuntjes als je aan het daten bent O-) Het klinkt in ieder geval heerlijk.
pi_204328765
quote:
2s.gif Op maandag 4 april 2022 14:55 schreef Lonaa het volgende:
Ze hebben iedereen levend onder het puin vandaag gekregen :o
Ja, gelukkig wel. Wat een schok moet dat zijn voor die mensen :X In een klap alles kwijt. maar wel allemaal in leven O+
pi_204328774
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 14:59 schreef Barreltje het volgende:

Niet iedereen erkent de kracht van een drukgolf..
Ik moest wel lachen om die zin in dat artikel dat buurtbewoners zeiden dat ze het konden voelen _O- Als in: heb je dat huis gezien?!
pi_204328948
  maandag 4 april 2022 @ 15:28:40 #168
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204328981
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 15:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Iemand die lekker kan koken geeft wel wat pluspuntjes als je aan het daten bent O-) Het klinkt in ieder geval heerlijk.
Hij is dus een kok .. dus ik hoop maar dat ik het goed doe _O-
pi_204329241
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 15:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, gelukkig wel. Wat een schok moet dat zijn voor die mensen :X In een klap alles kwijt. maar wel allemaal in leven O+
Open deur of onbewuste woordspeling? :D
pi_204329298
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 15:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

Open deur of onbewuste woordspeling? :D
Ik dacht er nog even aan om er (letterlijk) achter te doen, maar vond dit leuker :+ Bewuste woordspeling.
pi_204329311
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 15:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik dacht er nog even aan om er (letterlijk) achter te doen, maar vond dit leuker :+ Bewuste woordspeling.
Goedgekeurd O+
pi_204330588
Ik ben nog steeds brak :')
Al kan het ook een combi zijn van kater en toch enige reactie van m'n hoofd op 8.30-22.00 op hockey met wedstrijd, bardienst en drank.

Uiteindelijk pannenkoeken gebakken en rond 14.00 brood met kaas gegeten en toen voelde ik me eindelijk wat beter, nu alleen nog beetje zeurende hoofdpijn. Maar wel oké verder.

@Lucky_Strike wat fijn van de verbouwingsvooruitgang!
pi_204331190
Crisp kwam binnen en ze hadden twee producten (chocoladedruppels en libanees platbrood) er per ongeluk dubbel in gedaan, roze koeken en een telefoonhouder als cadeautje en ik had m'n bestelling al geplaatst met 15 euro tegoed. Ik heb nu net het gevoel alsof ik ze besteel. :')

En ik plaatste de bestelling eigenlijk alleen om kans te maken op een KitchenAid, want ik ben een zwak zaadje als het gaat om zulke marketing-dingen. :')
pi_204331229
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 17:56 schreef vlindertje89 het volgende:
Al kan het ook een combi zijn van kater en toch enige reactie van m'n hoofd op 8.30-22.00 op hockey met wedstrijd, bardienst en drank.

Uiteindelijk pannenkoeken gebakken en rond 14.00 brood met kaas gegeten en toen voelde ik me eindelijk wat beter, nu alleen nog beetje zeurende hoofdpijn. Maar wel oké verder.

@:Lucky_Strike wat fijn van de verbouwingsvooruitgang!
Rustig aan :*
Klinkt sowieso als een lange dag, ook als je geen last hebt van je hoofd
pi_204331282
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 18:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Rustig aan :*
Klinkt sowieso als een lange dag, ook als je geen last hebt van je hoofd
Dat alles,

En hoe gaat het met jouw man, is die al weer wat beter?

Hier net paniek in de tent. Elin was de keukenkast ingegaan waar een tas stond. En daar moest ze in, en toen ze er weer uit wilde zat ze met d'r kop in het hengsel. Dus toen holde ze door het huis om van die tas af te komen. Domme domme kat.
pi_204331319
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 18:48 schreef Myraela het volgende:
ik ben een zwak zaadje als het gaat om zulke marketing-dingen
O+
Ik ben blij dat ik niet de enige toch best ietwat redelijk intelligente onnozelaar ben :*
In z'n algemeenheid dan he, niet dat ik ook bij crisp bestel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204331328
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 18:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat alles,

Hier net paniek in de tent. Elin was de keukenkast ingegaan waar een tas stond. En daar moest ze in, en toen ze er weer uit wilde zat ze met d'r kop in het hengsel. Dus toen holde ze door het huis om van die tas af te komen. Domme domme kat.
Ik had eens een kat met kop klem in conservenblik (uit de afvalemmer gevist). Lang geleden, maar het was een spektakel :D
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204331332
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 17:56 schreef vlindertje89 het volgende:

@:Lucky_Strike wat fijn van de verbouwingsvooruitgang!
Academici van tegenwoordig. Leer zuipen!
pi_204331335
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 18:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat alles,

Ja gaat wel weer beter :) ook al durft ie nog niet alles te eten, bang om weer maagpijn te krijgen.

Awww arme kat -O- soms zijn ze ook niet zo handig.
pi_204331371
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 18:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ja gaat wel weer beter :) ook al durft ie nog niet alles te eten, bang om weer maagpijn te krijgen.

Awww arme kat -O- soms zijn ze ook niet zo handig.
Oei. Had hij ook iets verkeerd gegeten, of is het associatie zonder goede reden?
pi_204331416
quote:
11s.gif Op maandag 4 april 2022 19:01 schreef sigme het volgende:

[..]
Oei. Had hij ook iets verkeerd gegeten, of is het associatie zonder goede reden?
Dat laatste (het is toch een man).
pi_204331478
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2022 18:58 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik had eens een kat met kop klem in conservenblik (uit de afvalemmer gevist). Lang geleden, maar het was een spektakel :D
Da's nog erger.
  maandag 4 april 2022 @ 19:13:02 #183
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204331575
Hans vindt de bank dus cool en durft er af en toe op. Piep vindt mij en de bank cool en heeft dus geen andere keuze dan Hans voor lief te nemen.

Ik heb nu twee katten op 1 bank. Ik mag er ook bij. Ik vind het maar verwarrend en durf het niet zo te geloven. We liggen al 3 uur zo.
Spoilers!
pi_204331625
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 19:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hans vindt de bank dus cool en durft er af en toe op. Piep vindt mij en de bank cool en heeft dus geen andere keuze dan Hans voor lief te nemen.

Ik heb nu twee katten op 1 bank. Ik mag er ook bij. Ik vind het maar verwarrend en durf het niet zo te geloven. We liggen al 3 uur zo.
Wat gaaf
  maandag 4 april 2022 @ 19:16:29 #185
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204331628
Bewijs

Spoilers!
pi_204331644
Zo hoort het toch!
pi_204331668
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 19:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bewijs
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
O+ yay
pi_204331673
Heeft dat nu een jaartje geduurd sinds Hansje erbij is ingetrokken? O+
pi_204331705
O+
  maandag 4 april 2022 @ 19:26:47 #190
217702 Lonaa
Honger!
pi_204331753
Ziva duikt af en toe in de plasticcontainer om daar het doorzichtige diepvrieszakje uit te halen waar hun eten in zat. Haar hoofd past daar precies in. Soms raakt ze in paniek, maar ze heeft het ook wel eens gewoon gerockt als een soort astronautenhelm. :')
pi_204331826
Jóh, kijk nou O+ Hansje O+
En Piep vind ik ook stoer. Zomaar de bank delen O+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_204331849
quote:
2s.gif Op maandag 4 april 2022 19:26 schreef Lonaa het volgende:
Ziva duikt af en toe in de plasticcontainer om daar het doorzichtige diepvrieszakje uit te halen waar hun eten in zat. Haar hoofd past daar precies in. Soms raakt ze in paniek, maar ze heeft het ook wel eens gewoon gerockt als een soort astronautenhelm. :')
Maxi is van de trap gevallen toen ze in een tas zat en ging lopen :') Dat was een paar dagen nadat ik die tas nietsvermoedend wilde oprapen van de vloer en ze er ineens uitvloog. Wist niet dat ze zich zo plat kon maken.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 4 april 2022 @ 19:34:47 #193
217702 Lonaa
Honger!
pi_204331855
Ik wist dat ik er ergens een foto van had:

:') Alsof er niks aan de hand was paradeerde ze door het huis
pi_204331898
quote:
12s.gif Op maandag 4 april 2022 18:59 schreef sigme het volgende:

[..]
Academici van tegenwoordig. Leer zuipen!
Haha daar ben ik weer mee bezig :P
Als middelbare scholier kon ik echt heel veel drank hebben en had ik nooit katers.
Toen werd ik ziek, kreeg ik angststoornis en dronk ik jarenlang geen druppel meer. Doeeei alcoholtolerantie..

Maar hee, ik had vier bier op gisteren! En ik was niet dronken. Dus mijn training werpt z'n vruchten af. Nu alleen die katers nog :D
  maandag 4 april 2022 @ 19:39:16 #195
217702 Lonaa
Honger!
pi_204331917
Ik had ook een hele gore kater zaterdag ;(
pi_204331976
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 19:38 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Als middelbare scholier kon ik echt heel veel drank hebben en had ik nooit katers.
Toen werd ik ziek, kreeg ik angststoornis en dronk ik jarenlang geen druppel meer. Doeeei alcoholtolerantie..

Maar hee, ik had vier bier op gisteren! En ik was niet dronken. Dus mijn training werpt z'n vruchten af. Nu alleen die katers nog :D
Oh ja, dat was ook zo. Jij had zo'n mooi nieuwjaarsvoornemen voor dit jaar O+
Goed bezig ^O^
pi_204331990
quote:
2s.gif Op maandag 4 april 2022 19:39 schreef Lonaa het volgende:
Ik had ook een hele gore kater zaterdag ;(
Plat op de grond grotendeels blind?
pi_204332011
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 19:38 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Beter :D B:)B
  maandag 4 april 2022 @ 19:50:23 #199
217702 Lonaa
Honger!
pi_204332071
quote:
17s.gif Op maandag 4 april 2022 19:44 schreef sigme het volgende:

[..]
Plat op de grond grotendeels blind?
Plat in bed met de oogjes dicht ;(
pi_204332162
Nog altijd beter dan er migraine van krijgen ;(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 4 april 2022 @ 19:55:00 #201
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204332163
quote:

Ahwww O+ O+ O+
  maandag 4 april 2022 @ 19:55:37 #202
217702 Lonaa
Honger!
pi_204332174
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 19:54 schreef Vanyel het volgende:
Nog altijd beter dan er migraine van krijgen ;(
Dat is gelukkig al weer even geleden ;(
pi_204332177
quote:
2s.gif Op maandag 4 april 2022 19:50 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Plat in bed met de oogjes dicht ;(
Ok, redelijk behoorlijk.
  maandag 4 april 2022 @ 19:56:56 #204
217702 Lonaa
Honger!
pi_204332198
Ik drink ook eigenlijk geen rode wijn meer. Dat is de aanstichter
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 19:59:11 #205
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204332241
Om 16u zat mijn reguliere baan er op en toen heb ik me omgekleed en nog 3,5 uur gesleuteld. Prima we werkdag. Morgen weer. Kost me de vrije dag vrijdag maar een uur.
pi_204332310
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 19:56 schreef Lonaa het volgende:
Ik drink ook eigenlijk geen rode wijn meer. Dat is de aanstichter
Oh, ik ken wel meer mensen die daar absoluut niet tegen kunnen. Zeker sinds het niet meer zonder sulfiet verkrijgbaar is.

Ik kan slecht tegen calvados. Wat raar is, want bij gruwelijke katers verdraag ik appel als eerste weer (een beetje).
  maandag 4 april 2022 @ 20:06:21 #207
217702 Lonaa
Honger!
pi_204332367
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2022 20:02 schreef sigme het volgende:

[..]
Oh, ik ken wel meer mensen die daar absoluut niet tegen kunnen. Zeker sinds het niet meer zonder sulfiet verkrijgbaar is.

Ik kan slecht tegen calvados. Wat raar is, want bij gruwelijke katers verdraag ik appel als eerste weer (een beetje).
De appels als eerste bij een gruwelijke kater herken ik wel. Was ook het eerste dat zaterdag weer binnen bleef :')
  maandag 4 april 2022 @ 20:07:17 #208
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204332388
OK. De vloer in de hal is er uit. Doorgezaagd in de deuropening, laminaat en ondervloer eruit en plasticfolie weggesneden.

Water was al op weg naar de woonkamer... nu dus gestopt.

Laminaat met een Portugese Tegeltjes patroon is uitgezocht om de hal te gaan bedekken als ik het een weekje heb laten drogen.
  maandag 4 april 2022 @ 20:08:02 #209
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204332398
Ik mis katers niet sinds geen-sterke-drank-meer in 2010.
pi_204332551
quote:

Hoe zit dat met die sulfiet dan? Ik weet dat dat de aanstichter is van hoofdpijn bij mij bij rode wijn, maar waarom is het niet meer zonder sulfiet te krijgen?

Ik word al misselijk als ik apfelkorn ruik :X Ooit vies ziek van geworden incl heul veel kotsen. Appel & drank is geen geweldige combi voor mij.
  maandag 4 april 2022 @ 20:20:28 #211
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204332581
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 20:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Hoe zit dat met die sulfiet dan? Ik weet dat dat de aanstichter is van hoofdpijn bij mij bij rode wijn, maar waarom is het niet meer zonder sulfiet te krijgen?

Ik word al misselijk als ik apfelkorn ruik :X Ooit vies ziek van geworden incl heul veel kotsen. Appel & drank is geen geweldige combi voor mij.
Dat heb ik met Flugel
  maandag 4 april 2022 @ 20:21:04 #212
217702 Lonaa
Honger!
pi_204332590
Jagarmeister en alles met anijs.
pi_204332611
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 19:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bewijs
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wow O+ !
pi_204332635
quote:
2s.gif Op maandag 4 april 2022 19:34 schreef Lonaa het volgende:
Ik wist dat ik er ergens een foto van had:
[ afbeelding ]

:') Alsof er niks aan de hand was paradeerde ze door het huis

En die muis op een kleed dan :B
  maandag 4 april 2022 @ 20:25:52 #215
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204332652
quote:
2s.gif Op maandag 4 april 2022 20:21 schreef Lonaa het volgende:
Jagarmeister en alles met anijs.
Ohw damn nee Pastis met warm weer O+, but no more.
pi_204332658
Ik paste ooit op de katten van de buren.
Kwam ik binnen hoorde ik gebonk in de keuken.
Had 'petje' (witte kat met zwarte vlek op kop) zijn kop in het emaille waterkannetje gestopt, want dorst, en kreeg zijn kop er niet meer uit. Terwijl de buren zeiden, je hoeft echt niet elke dag te kijken hoor!
Nou ik ging 2x per dag, gewoon om ff aandacht te geven.. 's ochtends was er nog niks aan de hand en eind middag zat petje dus klem.
  maandag 4 april 2022 @ 20:26:35 #217
217702 Lonaa
Honger!
pi_204332665
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 20:24 schreef Blues het volgende:

[..]

En die muis op een kleed dan :B
Da's een Kong.
https://www.zooplus.nl/cu(...)ort/kong/kong/139443

Kun je jummie instoppen voor je hond :9
pi_204332670
quote:
2s.gif Op maandag 4 april 2022 20:26 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Da's een Kong.
https://www.zooplus.nl/cu(...)ort/kong/kong/139443

Kun je jummie instoppen voor je hond :9
Eh... lijkt op... :o :D
Oké!
  maandag 4 april 2022 @ 20:28:06 #219
217702 Lonaa
Honger!
pi_204332683
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 20:27 schreef Blues het volgende:

[..]
Eh... lijkt op... :o :D
Oké!
Ja, ik weet het :')

Er is nog erger hondenspeelgoed:
https://www.zooplus.nl/cu(...)ort/kong/kong/364265

*)
  maandag 4 april 2022 @ 20:29:34 #220
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204332709
quote:
2s.gif Op maandag 4 april 2022 20:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]

*)
_O_
pi_204332779
Weet iemand toevallig een leuk hip zaakje in Amsterdam, regio centraal?
  maandag 4 april 2022 @ 20:37:38 #222
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204332820
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 20:34 schreef Myraela het volgende:
Weet iemand toevallig een leuk hip zaakje in Amsterdam, regio centraal?
Van Speyk?
  maandag 4 april 2022 @ 20:38:26 #223
217702 Lonaa
Honger!
pi_204332829
Alweer stroomstoring. In de hele wijk. Top.
  maandag 4 april 2022 @ 20:39:07 #224
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204332842
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 20:38 schreef Lonaa het volgende:
Alweer stroomstoring. In de hele wijk. Top.
oow da's best heftig, een hele wijk plat.
pi_204332865
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 20:37 schreef fietsie het volgende:
Van Speyk
Ziet er veel te klassiek/stijf uit voor mij.
  maandag 4 april 2022 @ 20:42:12 #226
217702 Lonaa
Honger!
pi_204332897
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 20:39 schreef fietsie het volgende:

[..]
oow da's best heftig, een hele wijk plat.
Het is heel donker. :')
pi_204332903
quote:

Awwww O+

Soms werkt dat ja, de bekende zones verbouwen waardoor er territoria in elkaar overvloeien.
pi_204332995
quote:

[..]

Appels? :o

Gebakken eieren.
pi_204333148
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 20:48 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Appels? :o

Gebakken eieren.
Die zijn voor behapbare katers. Niet voor deleria.
  maandag 4 april 2022 @ 21:02:22 #230
217702 Lonaa
Honger!
pi_204333234
quote:
3s.gif Op maandag 4 april 2022 20:57 schreef sigme het volgende:

[..]
Qft
  maandag 4 april 2022 @ 21:04:40 #231
217702 Lonaa
Honger!
pi_204333268
Gelukkig heb ik nog 11% batterij.
"Ik laad m'n telefoon wel op als ik naar bed ga"
pi_204333270
quote:
3s.gif Op maandag 4 april 2022 20:57 schreef sigme het volgende:

[..]
Oneens. Ik eet niet, tot ik de eieren aankan.
  maandag 4 april 2022 @ 21:05:22 #233
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204333277
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 21:04 schreef Lonaa het volgende:
Gelukkig heb ik nog 11% batterij.
"Ik laad m'n telefoon wel op als ik naar bed ga"
Geen lader in de auto?
  maandag 4 april 2022 @ 21:07:18 #234
217702 Lonaa
Honger!
pi_204333305
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 21:05 schreef fietsie het volgende:

[..]
Geen lader in de auto?
F. Is weg voor werk. Met de auto.
  maandag 4 april 2022 @ 21:09:49 #235
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204333340
Laptop met wat stroom in de accu?
  maandag 4 april 2022 @ 21:10:42 #236
217702 Lonaa
Honger!
pi_204333348
Hij zit nu aan de laptop, met z'n top accu.

Ik ga zo de hond uitlaten en met m'n camping lampje naar bed. Lezen, in slaap vallen en wakker schrikken omdat alles weer aangaat ooit.
pi_204333380
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 20:26 schreef Blues het volgende:
Ik paste ooit op de katten van de buren.
Kwam ik binnen hoorde ik gebonk in de keuken.
Had 'petje' (witte kat met zwarte vlek op kop) zijn kop in het emaille waterkannetje gestopt, want dorst, en kreeg zijn kop er niet meer uit. Terwijl de buren zeiden, je hoeft echt niet elke dag te kijken hoor!
Nou ik ging 2x per dag, gewoon om ff aandacht te geven.. 's ochtends was er nog niks aan de hand en eind middag zat petje dus klem.
Ik pas nu op de kast van onze buren. Die zit opgesloten in een kamertje van 12m2, en mag de hele tien dagen dat ze weg zijn niet uit die kamer komen. Staat een kattenbak, kleine krabpaal en een stoel. Ik vind het maar sneu....
  maandag 4 april 2022 @ 21:16:34 #238
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204333431
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 21:13 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
Ik pas nu op de kast van onze buren. Die zit opgesloten in een kamertje van 12m2, en mag de hele tien dagen dat ze weg zijn niet uit die kamer komen. Staat een kattenbak, kleine krabpaal en een stoel. Ik vind het maar sneu....
Nou ja :N

@AnneX, Hans is hier nu 13,5 maand.
Spoilers!
pi_204333439
quote:

[..]
Da’s inderdaad erg sneu.
pi_204333455
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 21:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Nou ja :N

@:AnneX, Hans is hier nu 13,5 maand.
Ik probeer er elke dag een half uurtje heen te gaan zodat het arme beestje tenminste wat gezelschap heeft...
pi_204333559
quote:
2s.gif Op maandag 4 april 2022 20:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]

*)
_O-
pi_204333577
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 21:18 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
Ik probeer er elke dag een half uurtje heen te gaan zodat het arme beestje tenminste wat gezelschap heeft...
De meeste kasten staan in kamertjes 8-) :7
pi_204333701
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 21:27 schreef Blues het volgende:

[..]
De meeste kasten staan in kamertjes 8-) :7
Argh, ik heb echt een disclaimer nodig. Getypt op mobiel, kijk over de autocorrect heen aub...
pi_204333828
quote:
Huh, zijn er echt mensen die zo met hun dieren omgaan.
pi_204333841
Net een leuk gesprek gehad *O*

SPOILER
  maandag 4 april 2022 @ 21:50:52 #246
217702 Lonaa
Honger!
pi_204333898
ER IS STROOM
pi_204333934
quote:

Dus de kat zit in de gevangenis :X Mijn god.

En hoezee voor vroeg 20ste eeuws gemak, Lonaa :D
pi_204334465
quote:
2s.gif Op maandag 4 april 2022 21:50 schreef Lonaa het volgende:
ER IS STROOM
pi_204334660
quote:
17s.gif Op maandag 4 april 2022 22:42 schreef Blues het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Good old days
pi_204334732
quote:

[..]
Mja… ik doe de bange opvangmoedertjes hier hetzelfde leed aan. Tamme mamma’s mogen wel in huis, maar ivm mijn eigen team toch ook redelijk wat kraamkamertijd.
En toen de rooie kater nog op dees aardkloot rondwandelde mocht het team ook niet in het hele huis als ik er niet was, ivm wildplassen.

Misschien is er zo’n reden dat poes niet in de rest van het huis mag? Wat natuurlijk voor het beestje wel fijner zou zijn. Maar van een ruime week in een kamer zitten met voorzieningen zal ze ook niet teveel lijden.

Lief dat je, ondanks je drukke leven, er elke dag probeert wat tijd door te brengen O+
  maandag 4 april 2022 @ 23:06:04 #251
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204334747
quote:

[..]
Gelukkig hebben kasten geen gevoel en zijn ze gewend om op 1 plaats te blijven :D ;)

EDIT Spuit 11 :'(
pi_204334940
Pfff zie net op het nieuws het instorten van dat huis in Oldenzaal, dat daar mensen levend uit zijn gekomen
pi_204334977
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 23:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Pfff zie net op het nieuws het instorten van dat huis in Oldenzaal, dat daar mensen levend uit zijn gekomen
Ik zag het filmpje net ook… PLOF :X
pi_204335324
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 21:46 schreef Sarabi het volgende:
Net een leuk gesprek gehad *O*

SPOILER
Gaaf :D *O*
  dinsdag 5 april 2022 @ 07:27:06 #255
217702 Lonaa
Honger!
pi_204335391
De slaap had best een uurtje langer mogen zijn. Gelukkig regent het.
pi_204335464
Sorry baas… ik kan niet uit bed.

Hoe je ondanks thuiswerken alsnog bijna laat bent voor werk.

[ Bericht 19% gewijzigd door Uhmmpie op 05-04-2022 09:24:46 ]
  dinsdag 5 april 2022 @ 09:15:18 #257
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204335923
c_/
pi_204335935
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 06:38 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Gaaf :D *O*
Ja toch :D stuiterde vandaag ook nog uit bed.
En vannacht natuurlijk veel over gedroomd :')
pi_204335954
hoe maak ik ook alweer die foto's kleiner?
want zo groot is ie echt niet :)
  dinsdag 5 april 2022 @ 09:24:24 #260
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204335977
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 09:19 schreef Uhmmpie het volgende:
hoe maak ik ook alweer die foto's kleiner?
want zo groot is ie echt niet :)
Achter img de maat zetten
quote:
[ img = 400 ]
  dinsdag 5 april 2022 @ 09:26:24 #261
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204335988
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 23:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Bewoners en een monteur. Ik voorzie een lange strijd met verzekeraars. Ik hoop voor de mensen dat ze niet klussers zijn die van alles zelf hebben gedaan.
  dinsdag 5 april 2022 @ 09:30:23 #262
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204336015
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 09:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Bewoners en een monteur. Ik voorzie een lange strijd met verzekeraars. Ik hoop voor de mensen dat ze niet klussers zijn die van alles zelf hebben gedaan.
Ik begreep dat er een laadpaal gemonteerd werd voor een elektrische auto, en dat de monteur die dat deed een gat boorde door de gevel richting de meterkast.
pi_204336171
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 09:30 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik begreep dat er een laadpaal gemonteerd werd voor een elektrische auto, en dat de monteur die dat deed een gat boorde door de gevel richting de meterkast.
Hm dat is op zich wel de gang van zaken bij het monteren van een laadpaal

ineens blij dat ons huis er nog staat :)
  dinsdag 5 april 2022 @ 10:23:23 #264
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204336464
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 09:30 schreef fietsie het volgende:

[..]
Hebben ze hier ook gedaan, maar van binnen naar buiten.
pi_204336805
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Gelukkig hebben kasten geen gevoel en zijn ze gewend om op 1 plaats te blijven :D ;)

EDIT Spuit 11 :'(
Hoe is het met jouw monster?

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 07:50 schreef Uhmmpie het volgende:
Sorry baas… ik kan niet uit bed.
[ afbeelding ]

Hoe je ondanks thuiswerken alsnog bijna laat bent voor werk.
Lekker koppie O+
pi_204338199
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 09:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ja toch :D stuiterde vandaag ook nog uit bed.
En vannacht natuurlijk veel over gedroomd :')
Kan je er meer over zeggen? Of is het nog allemaal niet zeker?

Rare dromen gehad vannacht. Onder andere heb ik met @Blues een vogelhut gebouwd (en alle materialen gezaagd) op antartica. En toen kwam mijn zus vertellen dat de pinguins onderweg waren naar de noordpool. Hadden ze haar verteld :?
  dinsdag 5 april 2022 @ 13:28:26 #267
217702 Lonaa
Honger!
pi_204338275
Een van mijn coaches waste mijn haren in iemand zn badkamer vannacht. ^O^
pi_204338507
Die dromen _O-

Wel gezellig Kaat zo samen zagen :%
pi_204338570
Yay, de hoera-brief is binnen. *O* Nu gaat het echt allemaal door. *O*
pi_204338597
Overigens leerde ik vanochtend dat ik vanuit onze vogelhut op Antartica van afgelopen zondag, @Kaatje1 :D een Tureluur heb gezien/op de foto heb gezet. Nog nooit gezien.
Ik dacht dat ik allemaal grutto's zag daar.
Weer een vogel in boekje aanvinken(haha) een onverwachte waarneming. *O*
Kluut trouwens ook maar die herkende ik wel.
Zie vrije vogeltopic voor de belan gstellenden.
pi_204338602
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 april 2022 14:00 schreef Myraela het volgende:
Waatte *O* *O*
  dinsdag 5 april 2022 @ 14:10:53 #272
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204338679
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 april 2022 14:00 schreef Myraela het volgende:
Fijn! is er nu ook een einddatum dan? of was die er al?
pi_204338719
Ik juich met @Myraela mee *O* *O* *O* (alleen geen idee waarom _O- )
pi_204338790
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 14:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik juich met @:Myraela mee *O* *O* *O* (alleen geen idee waarom _O- )
Idem *O*

Hoera *O*
pi_204338819
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 14:02 schreef Blues het volgende:
Overigens leerde ik vanochtend dat ik vanuit onze vogelhut op Antartica van afgelopen zondag, @:kaatje1 :D een Tureluur heb gezien/op de foto heb gezet. Nog nooit gezien.
Ik dacht dat ik allemaal grutto's zag daar.
Weer een vogel in boekje aanvinken(haha) een onverwachte waarneming. *O*
Kluut trouwens ook maar die herkende ik wel.
Zie vrije vogeltopic voor de belan gstellenden.
Even de foto's er bij gepakt en ik had tureluur ook onder grutto geschaard :Y
De kluut is wel echt anders.

Maar wel super tof O+

En ik las Lonaa's opmerking even los van de opmerkingen over dromen en dacht: whut? op maandagavond? In het weekend was het niet gek geweest blijkbaar _O-
pi_204338852
Weet je nog dat verhaal van die twee fantastische collega's van Isa die weg gaan? Nou, er is dus amper respons op de vacature gekomen en ze gaan nu twee vrouwen van in de 50 uitnodigen. Wat ik op zich prima vind, alleen zitten daar wel een paar haken en ogen aan. En blijkbaar solliciteren er mensen op een nachtbaan en zijn dan verbaast dat ze 's nachts moeten werken.

SPOILER
pi_204339073
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 14:10 schreef gcjoel het volgende:
Fijn! is er nu ook een einddatum dan? of was die er al?
Blijft allemaal indicatief. Maar ze kunnen nu beginnen met het slopen en verwachten kwartaal 4 te kunnen starten met de bouw. Deze maand nog naar de notaris.
pi_204339130
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 14:02 schreef Blues het volgende:
Waatte *O* *O*
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 14:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik juich met @:Myraela mee *O* *O* *O* (alleen geen idee waarom _O- )
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 14:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Idem *O*

Hoera *O*
Een hoerabrief is een stap bij het kopen van een nieuwbouwwoning. Je koopt de woning eigenlijk al voordat het definitief bekend is dat het project van start kan gaan. Na de hoerabrief mag je naar de notaris en kunnen ze gaan starten.
  dinsdag 5 april 2022 @ 14:56:52 #279
217702 Lonaa
Honger!
pi_204339151
Nee @Isabeau in het weekend is dat heel normaal. :Y
pi_204339160
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 14:28 schreef Isabeau het volgende:
Weet je nog dat verhaal van die twee fantastische collega's van Isa die weg gaan? Nou, er is dus amper respons op de vacature gekomen en ze gaan nu twee vrouwen van in de 50 uitnodigen. Wat ik op zich prima vind, alleen zitten daar wel een paar haken en ogen aan. En blijkbaar solliciteren er mensen op een nachtbaan en zijn dan verbaast dat ze 's nachts moeten werken.

SPOILER
De verbazing over in de nacht moeten werken. :D Mooi wel.
  dinsdag 5 april 2022 @ 14:58:53 #281
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204339184
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 14:49 schreef Myraela het volgende:

[..]
Blijft allemaal indicatief. Maar ze kunnen nu beginnen met het slopen en verwachten kwartaal 4 te kunnen starten met de bouw. Deze maand nog naar de notaris.
Wat een geduld moet je hebben, jij hebt gewoon ruim voor mij gekocht en ik ben al bijna verhuisd _O-
pi_204339235
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 14:55 schreef Myraela het volgende:

[..]
[..]
[..]
Een hoerabrief is een stap bij het kopen van een nieuwbouwwoning. Je koopt de woning eigenlijk al voordat het definitief bekend is dat het project van start kan gaan. Na de hoerabrief mag je naar de notaris en kunnen ze gaan starten.
Ah, duidelijk. Da's wel anders dan 26 jaar geleden. Project werd gebouwd en na een bepaalde datum werd bekend gemaakt of je mazzel had dat je bovenaan het lijstje stond (verkoper werd een beetje gek van mij, ik belde iedere maandag of hij al iets wist)
pi_204339251
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 april 2022 14:57 schreef Myraela het volgende:

De verbazing over in de nacht moeten werken. :D Mooi wel.
Ik heb ooit een vacature geplaatst voor de vrijdag. Leuke en zeer geschikte vrouw op gesprek gehad. Ze kon eigenlijk elke dag wel, behalve de vrijdag. En ik had weinig woorden gebruikt in de advertentie, want je moest betalen per woord, maar de woorden 'voor de vrijdag' zaten daar zeker in :{
pi_204339252
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 14:58 schreef gcjoel het volgende:
Wat een geduld moet je hebben, jij hebt gewoon ruim voor mij gekocht en ik ben al bijna verhuisd _O-
Maar ik kan straks 1.5 jaar lekker comfortabel vanuit m'n huidige huis achterover leunen terwijl ze alles voor mij opbouwen. :D
  dinsdag 5 april 2022 @ 15:05:50 #285
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204339265
Ik ben en blijf van mening dat we een deltaplan wonen nodig hebben, dat hadden we 20 jaar geleden al moeten doen.
pi_204339274
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 14:58 schreef gcjoel het volgende:

Nou, dit! Zó lang voorpret is ook wat. Je wilt aan de slag, klussen, inrichten etc O+ Maar volgens mij compenseert Myra dat met plannen :7 Keuken uitzoeken en zo. (prachtige keuken overigens, heel erg fan van dat groene. Maar dat komt ook omdat ie-de-reen nu van die lelijke grijze keukens neemt en ze allemaal op elkaar lijken.)
pi_204339276
Okay, totdat we ook bijna gaan verhuizen en al het stucwerk, de vloeren, de tuinen en alles lastminute snel moeten gebeuren. Maar tot die tijd vooral veel leunen.

Al zit ik eigenlijk gewoon ongeduldig te trappelen hoor.
pi_204339293
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 15:06 schreef Isabeau het volgende:
Nou, dit! Zó lang voorpret is ook wat. Je wilt aan de slag, klussen, inrichten etc O+ Maar volgens mij compenseert Myra dat met plannen :7 Keuken uitzoeken en zo. (prachtige keuken overigens, heel erg fan van dat groene. Maar dat komt ook omdat ie-de-reen nu van die lelijke grijze keukens neemt en ze allemaal op elkaar lijken.)
De laatste weken zijn de weekenden vooral gevuld met die keuken, ja. Nu mogen we bijna naar de badkamer gaan kijken. Nog 3 weken voor de eerste deadline voor al het ruwwerk, daarna nog 2 maanden voor de 2e deadline voor de details.

Daarna is het een lange periode waarin je geen keuzes meer kunt aanpassen, en vooral moet wachten. Dan is de voorpret misschien wel even over. Al kun je natuurlijk altijd door met de inrichting-plannen. :D
pi_204339311
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 15:09 schreef Myraela het volgende:

De laatste weken zijn de weekenden vooral gevuld met die keuken, ja. Nu mogen we bijna naar de badkamer gaan kijken. Nog 3 weken voor de eerste deadline voor al het ruwwerk, daarna nog 2 maanden voor de 2e deadline voor de details.

Daarna is het een lange periode waarin je geen keuzes meer kunt aanpassen, en vooral moet wachten. Dan is de voorpret misschien wel even over. Al kun je natuurlijk altijd door met de inrichting-plannen. :D
Allemaal lijstjes maken. De verhuizing in detail plannen. Je hele huis declutteren zodat je alleen het nodige meeneemt. Er is nog zoveel te plannen :7
  dinsdag 5 april 2022 @ 15:14:27 #290
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204339341
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 15:04 schreef Myraela het volgende:

[..]
Maar ik kan straks 1.5 jaar lekker comfortabel vanuit m'n huidige huis achterover leunen terwijl ze alles voor mij opbouwen. :D
ook waar ;( :D
pi_204339385
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 13:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Kan je er meer over zeggen? Of is het nog allemaal niet zeker?

Nog even wachten op alle bevestigingen :)

*O* voor Myra
pi_204339419
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 15:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Allemaal lijstjes maken. De verhuizing in detail plannen. Je hele huis declutteren zodat je alleen het nodige meeneemt. Er is nog zoveel te plannen :7
Oeh, opruimen en inpakken. Zoveel zin in. O+

Het lastigste vind ik dat je zoveel keuzes moet maken op basis van een tekening. Als we straks bijvoorbeeld de keuken hebben gekozen, dan moeten we in een later stadium al een vloer kiezen zonder dat je weet hoe het resultaat echt gaat zijn. Ik hoop wel van alle kleuren en materialen staaltjes te kunnen krijgen, dat zou nog wel helpen. Maar dan nog weet je niet hoe de ruimte echt gaat voelen en zijn de maten tot nu toe maar gewoon lijntjes op een vel papier.
pi_204339423
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 15:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]
In mijn directe omgeving. Wit gemarmerd blad, alles zwart behalve spoelbak en kraan...die zijn goud :r
pi_204339444
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 15:21 schreef Myraela het volgende:

[..]
Oeh, opruimen en inpakken. Zoveel zin in. O+

Het lastigste vind ik dat je zoveel keuzes moet maken op basis van een tekening. Als we straks bijvoorbeeld de keuken hebben gekozen, dan moeten we in een later stadium al een vloer kiezen zonder dat je weet hoe het resultaat echt gaat zijn. Ik hoop wel van alle kleuren en materialen staaltjes te kunnen krijgen, dat zou nog wel helpen. Maar dan nog weet je niet hoe de ruimte echt gaat voelen en zijn de maten tot nu toe maar gewoon lijntjes op een vel papier.
Je hebt natuurlijk wel van die geweldige programma's waar je alles kunt uittekenen. Alleen hoe het voelt, dat lukt dan niet. Maar 6 miljoen keer alles opnieuw inrichten zonder dat je je een breuk sjouwt is ook best fijn
pi_204339457
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 15:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Je hebt natuurlijk wel van die geweldige programma's waar je alles kunt uittekenen. Alleen hoe het voelt, dat lukt dan niet. Maar 6 miljoen keer alles opnieuw inrichten zonder dat je je een breuk sjouwt is ook best fijn
Laat mij maar sjouwen en slepen hoor. Vind ik juist fijn. O+ Maar ach, we nemen gewoon mee wat we hebben en vervangen wel wat meubels zodra we erin zitten.
  dinsdag 5 april 2022 @ 15:39:44 #296
217702 Lonaa
Honger!
pi_204339572
Oke misschien is dit een debiel domme vraag maar:
Als ik nou straks een gerecht maak met noodles, kan ik dat dan een uurtje later gewoon in de pan weer opwarmen? Of worden ze dan hard ofzo?
pi_204339610
quote:

SPOILER
Zo herkenbaar :X
Hier komt het besef dat de nachten erbij horen vaak pas als we al in de mensen investeren ;(

Hopelijk blijken de 50+ers wel een succesverhaal.
pi_204339621
Myra, hoeraaaa *O* *O*

Isa, mensen lezen zoooooo slecht.
Ik ga (als het mag van fb) voor elke 10 jaars lustrumwandeling van mijn Utreggroep een eigen evenement aanmaken, en weet nu al dat er net als 5 jaar geleden mensen zijn die niet lezen wat er staat en allemaal vragen gaan stellen. Waarvan de antwoorden in het bericht zullen staan.
Hopeloos.
Ik kom het ook tegen in mijn werk. Weet niet wat het is :X
pi_204339624
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 april 2022 15:39 schreef Lonaa het volgende:
Oke misschien is dit een debiel domme vraag maar:
Als ik nou straks een gerecht maak met noodles, kan ik dat dan een uurtje later gewoon in de pan weer opwarmen? Of worden ze dan hard ofzo?
Gewoon opwarmen :Y
Dat water wat je erin kookt gaat er zo snel niet uit.
Al doe ik bij zulke gerechten de noedels/pasta vaak op het moment zelf nog koken. Kost weinig tijd en nog net wat lekkerder.
pi_204339629
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 15:41 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Zo herkenbaar :X
Hier komt het besef dat de nachten erbij horen vaak pas als we al in de mensen investeren ;(

Hopelijk blijken de 50+ers wel een succesverhaal.
Mag het nog wel als ze eenmaal 55+ zijn van de CAO?
pi_204339636
quote:
Weet je nog dat verhaal van die twee fantastische collega's van Isa die weg gaan? Nou, er is dus amper respons op de vacature gekomen en ze gaan nu twee vrouwen van in de 50 uitnodigen. Wat ik op zich prima vind, alleen zitten daar wel een paar haken en ogen aan. En blijkbaar solliciteren er mensen op een nachtbaan en zijn dan verbaasd dat ze 's nachts moeten werken.
Bij ons goed je vanaf je 55e geloof ik geen nachtdiensten meer te draaien als je niet wil. Mooi als je dan op de 53e in zo'n baan start :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')