De ongelofelijke creativiteit die sommige mensen tonen om de schuld van afschuwelijke praktijken via een u-bocht telkens weer de Oekraeners in de schoenen te schuiven, is weerzinwekkend.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:20 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Gedwongen conscriptie: dit is het resultaat. Elke persoon die je niet afschiet moet verplicht met het Oekranse leger meevechten. Kortom, je moet alle mannen krijgsgevangen nemen of ze allemaal doden.
Je blijft roepen dat die verkrachting voorkomen had kunnen worden.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik word hier aangevallen over dat die oorlog allicht voorkomen had kunnen worden.
Dat geflirt met nato was nato bij en ik vind het ergens onethisch dat je dat doet en oorlog riskeert voor Oekrane maar dat je ze het zelf laat oplossen.
Hoop schade. Doe dan niks en laat ze er samen uitkomen.
Relatief dan, ze krijgen ook premie als ze op missie gaan geloof ik.quote:
Je eigen quote.... wat begijp jij daar niet in of wil je afwachten totdat er recht en een hogerberoep is uitgesproken ?quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:20 schreef Repentless het volgende:
A Ukrainian official told AFP the dead men could have been killed in a bombardment or shot by Russian soldiers, and police would investigate.
Tot nu toe zijn ze vrij nauwkeurig geweest en zijn er weinig zaken achteraf echt onwaar gebleken. Maar goed, het blijft oorlog. Verstandig om alles kritisch te beschouwen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik let wel op de bron, ik vind the kyev independent net zo onbetrouwbaar als the moskow independent zolang het oorlog is.
En Oekraine heeft ervaring met die tanks, dat scheelt ook een slok op een borrel.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:44 schreef Tijger_m het volgende:
T-72's zijn niet state of the art, uiteraard, maar zoals altijd, beter een tank dan geen tank:
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik let wel op de bron, ik vind the kyev independent net zo onbetrouwbaar als the moskow independent zolang het oorlog is.
bron: https://www.lbc.co.uk/new(...)ses-zelenskyy-warns/quote:Russia has continued the withdrawal of its ground forces from areas around Kyiv after saying earlier this week it would reduce military activity near the Ukrainian capital and the northern city of Chernihiv.
"They are mining the whole territory. They are mining homes, mining equipment, even the bodies of people who were killed," Mr Zelenskyy said in his nightly video address to the nation.
bron:quote:The bodies of at least thirteen dead civilians were found along a road out of the capital as Ukrainian personnel were able to access the area after Vladimir Putin’s troops left this week. Nearby, other corpses had been booby trapped to endanger recovery efforts, the Mail Online reported.
Als ze er zelf in durven te stappen dan... Want andersom bleek de inzet van de tank geen daverend succes...quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:45 schreef Perrin het volgende:
En Oekraine heeft ervaring met die tanks, dat scheelt ook een slok op een borrel.
Bron?quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:45 schreef capricia het volgende:
Massagraven met burgers komen nu aan het licht.
Yep. Best wel handig.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
En Oekraine heeft ervaring met die tanks, dat scheelt ook een slok op een borrel.
Van wat ik aan beelden heb gezien gebruiken ze ze in steden, dus beschermd door gebouwen en hun eigen infanterie. Niet echt in het open veld, waar ze ontzettend snel geroosterd worden.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als ze er zelf in durven te stappen dan... Want andersom bleek de inzet van de tank geen daverend succes...
Juist in steden ben je kansloos met tanks.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:50 schreef Perrin het volgende:
Van wat ik aan beelden heb gezien gebruiken ze ze in steden, dus beschermd door gebouwen en hun eigen infanterie. Niet echt in het open veld, waar ze ontzettend snel geroosterd worden.
Nah. Daar win je weinig mee en verlies je veel kudo's. Bovendien is er veel westen- en zuidenwind daar en waait het Wit-Rusland en Rusland zelf in.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:50 schreef BlaZ het volgende:
Zouden de Russen ook Tsjernobyl nog opblazen tijdens hun aftocht?
Ondertussen zinloos om zelf verklaarde verdedigers die het Russisch regime moeten steunen to inzicht te proberen te brengen. En (spel)foudje is al genoeg om dan een heel betoog onderuit te kunnen halen en het dan ergens anders over te kunnen hebben. Zoals niet de agressor te hoeven te veroordelen maar degene die zich moet verdedigen nog wat verder in de modder te trappen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn ze vrij nauwkeurig geweest en zijn er weinig zaken achteraf echt onwaar gebleken. Maar goed, het blijft oorlog. Verstandig om alles kritisch te beschouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |