quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zie ook veel van zulke foto's voorbij komen. Veel doden met vastgebonden handen.Als dit verhaal klopt, dan zijn dit gewoon oorlogsmisdaden, eng hoe mensen kunnen zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:21 schreef Momo het volgende:
280 burgerdoden?
Er komen iig eindelijk meer beelden naar buiten waar je conclusies uit kunt trekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net zoals ik het zeg sneuneus.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:26 schreef ExTec het volgende:
Is dit weer een alles kan, we weten het niet, of heb je nog een reden voor deze opmerking?
Correct.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:26 schreef Momo het volgende:
Als dit verhaal klopt, dan zijn dit gewoon oorlogsmisdaden, eng hoe mensen kunnen zijn...
als je wilt deserteren en op een oekrainse boer wil lijken dan neem je geen geweer mee n, dan ga je ergens boeren kleren stelen en een auto stelen om naar huis te gaanquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Desertie. Omkleden naar civiele kleding.
Je uitrusting kan je in een plastic zak doen, AK op je rug, als je het water over wil, geen reden om dat achter te laten.
280 burgerdoden?
Dit is echt een bizarre inkijk in de situatie daar. Manmanman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit lijkt meer op halsoverkop vluchten... Anders laat je je uitrusting niet zo achter. En dat doe je vaak met een goede reden of niet dan?quote:
Ik denk dat het beter is wanneer Poetin, Doegin en Co. op straat geceausescu-ed worden.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:50 schreef capricia het volgende:
Ik zou heel graag zo woke willen zijn, dat we gewoon heel die Poetin cancellen.
Dat ie in Den Haag mag verschijnen. Achter een hekje.
280 burgerdoden?
Raar dat ze zo verspreid op de weg liggen. Alsof ze om de 25 meter iemand geëxecuteerd hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou verwachten dat de executies in een leegstaand gebouw of in een bos/greppel plaats zouden vinden. Maar dit is echt op de weg. Dat je er omheen moet slalommen. Alsof het expres daar ligt. Om terreur te zaaien."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
In het bijzonder die ene die het allemaal aanstuurt.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:25 schreef TLC het volgende:
[..]
Degene die dit op zijn geweten heeft stuk voor stuk tegen de muur na de oorlog.
Misschien schoten ze gewoon op alles en iedereen die bewoog. Ook vluchtende mensenquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Raar dat ze zo verspreid op de weg liggen. Alsof ze om de 25 meter iemand geëxecuteerd hebben.
Ik kijk nergens meer van op.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Als dit verhaal klopt, dan zijn dit gewoon oorlogsmisdaden, eng hoe mensen kunnen zijn...
quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:50 schreef capricia het volgende:
Ik zou heel graag zo woke willen zijn, dat we gewoon heel die Poetin cancellen.
Dat ie in Den Haag mag verschijnen. Achter een hekje.
Maar ook (voornamelijk mannen zie ik) met vastgebonden handen achter hun rug.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:39 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Misschien schoten ze gewoon op alles en iedereen die bewoog. Ook vluchtende mensen
Vastgebonden handen, lijken mij executies. Lastig plunderen natuurlijk met al die levende lui nog in de buurt van je buit.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:39 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Misschien schoten ze gewoon op alles en iedereen die bewoog. Ook vluchtende mensen
Maar wat was die reden dan.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit lijkt meer op halsoverkop vluchten... Anders laat je je uitrusting niet zo achter. En dat doe je vaak met een goede reden of niet dan?
Dirlewanger. Ja. Daar noem je een gestoorde gek.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kijk nergens meer van op.
https://nl.wikipedia.org/(...)dier-Division_der_SS
We weten ook niet over welke periode van tijd die doden gevallen zijn. Een iemand, na +- 30s, lijkt op een fiets te hebben gereden. Weer anderen lijken de handen achter de rug te hebben gebonden. Het kan zomaar zijn dat de doden op verschillende momenten/dagen zijn gevallen. In dat geval moeten de werkomstandigheden voor de Russische soldaten ook wel acuut traumatisch zijn geweest, als je een aanval op Kyiv moet voorbereiden en uitvoeren tussen de rottende lijken.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Raar dat ze zo verspreid op de weg liggen. Alsof ze om de 25 meter iemand geëxecuteerd hebben.
Ik zou verwachten dat de executies in een leegstaand gebouw of in een bos/greppel plaats zouden vinden. Maar dit is echt op de weg. Dat je er omheen moet slalommen. Alsof het expres daar ligt. Om terreur te zaaien.
Ik denk dat ze via het water wilden ontsnappen en zware dingen en een deel van hun bovenkleding hebben achtergelaten?quote:
Zoiets, als ratten in de val iig. Althans dat gevoel moeten ze gehad hebben.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:42 schreef Perrin het volgende:
Ik denk dat ze via het water wilden ontsnappen en zware dingen en een deel van hun bovenkleding hebben achtergelaten?
Als ik daarmee Poetin kan cancellen, wil ik mijn hele leven wel deugen ja.quote:
Van huis naar huis gegaan?quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zou verwachten dat de executies in een leegstaand gebouw of in een bos/greppel plaats zouden vinden. Maar dit is echt op de weg. Dat je er omheen moet slalommen. Alsof het expres daar ligt. Om terreur te zaaien.
Het feit dat ze allemaal midden op de weg liggen lijkt me anders gewoon pure terreur voor de Oekrainse soldaten bedoeld. Die zijn op de vlucht doodgeschoten als revanche.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:42 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
We weten ook niet over welke periode van tijd die doden gevallen zijn. Een iemand, na +- 30s, lijkt op een fiets te hebben gereden. Weer anderen lijken de handen achter de rug te hebben gebonden. Het kan zomaar zijn dat de doden op verschillende momenten/dagen zijn gevallen. In dat geval moeten de werkomstandigheden voor de Russische soldaten ook wel acuut traumatisch zijn geweest, als je een aanval op Kyiv moet voorbereiden en uitvoeren tussen de rottende lijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |